کد خبر: ۳۲۷۴۷
۳۹۹۰ بازدید
۴۶ دیدگاه (۳۶ تایید شده)

شعبه ی بانک سرمایه، به یک قدمی میانه رسید

با همت و تلاش دکتر مددی؛ نماینده محترم مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، با ایجاد شعبه بانک سرمایه در میانه موافقت شد و شعبه این بانک بزودی افتتاح می شود.
تأسیس شعبه ی بانک سرمایه در میانه وعده ای بود که امسال در همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی،دکتر مددی قولش را به مردم داد و حالا با گذشت چند ماه از این قضیه، پیگیری های ایشان به بار نشسته و چیزی تا تحقق کامل این وعده ی آقای مددی باقی نمانده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی قرار است با تعطیلی دو شعبه ی مازاد بانک سرمایه در کشور، مجوز افتتاح شعبه ی جدید در شهرستان میانه صادر گردد به همین منظور مدارک مورد نیاز برای صدور مجوز  جهت استحضار مسئولان شهرستان اعلام شده است.
پیشتر امتیاز تأسیس بانک صنعت و معدن در میانه نیز توسط آقای مددی أخذ شده بود و بانک سرمایه دومین بانک دولتی می باشد که با پیگیری ایشان قرار است در این شهرستان شعبه اش را تأسیس کند.

 

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۲/۱/۳ ۲۳:۰۲

انشاالله که استخدام میشین

۹۴/۷/۱۲ ۰۹:۲۷
چرا تو استخدامي ها نيروي خانوم نميخوان؟ خب ما هم درس خونديم با هدف كه يه كاره اي بشيم تو اين جامعه نه اينكه بيكار بشينيم و مدركمونو ديد بزنيم. من پيگير تمامي استخدام ها هستم بالخصوص بانك ها. اميدوارم به زودي استخدامي جديد داشته باشيم كه نيروي خانوم هم نياز داشته باشن.
۹۴/۵/۷ ۲۳:۴۷
طبق معمول اگه قرار باشه چنین بانکی در شهر دایر شه استخدامیها بطور مخفیانه برداشته میشوند همان اتفاق بانک صنعت ومعدن. آقا خودتون رو گول نزنید این نماینده های به اصطلاح خدمتگزار تنها به فکر خودشون و اطرافیانشون میباشن. این هم یه مانور تبلیغاتی در ماههای نزدیک به انتخاباته که هیچ سودی برای جوانان این شهر نداره
۹۴/۳/۷ ۲۲:۵۹
چه خبر از استخدامی های بانک رسالت!!
۹۴/۲/۶ ۱۵:۵۳
چرا هیچ اطلاع رسانی در مورد استخدام این بانک برای شعبه میانه نشده هنوز ؟ چه زمانی دعوت به همکاری و ارسال مدارک میکنند ؟
۹۳/۱۱/۳ ۱۷:۳۴
با تشکر از زحمات جناب مددی ؛
۹۳/۱۰/۲۰ ۱۰:۴۵
ایا واقعا کل مشکل میانه در تاسیس بانک سرمایه خلاصه میشه؟ اصولا باید دنبال کارامدی بانکهای موجود در شهرستان بود بانک ها درحال حاضر مثل بنگاههای مسکن و یا اتومبیل شده است بتعداد کافی وجود دارند اما باری از مشکلات مردم را حل نمیکنند حتی اخیرا در سخنرانی آقای روحانی به این مسئله بوضوح اشاره شده که از میزان تعداد شعبات بانکها کاسته شود . ایا بنظر دوستان محل مشکل اب و راه ودرمان و... مهمتر از تاسیس بانک نیست؟
۹۳/۱۰/۱۹ ۱۱:۰۹
با تشکر از زحمات دکتر مددی
۹۳/۱۰/۱۹ ۰۰:۲۹
انشاءالله موجب برکات زیادی خواهد شد
۹۳/۱۰/۱۹ ۰۰:۲۸
یا من اسمه دوا و ذکره شفا مهم ترین خواسته مردم میانه از نمایندگان دلسوز تجهیز میانه به دستگاه تصویربرداری یعنی mri است چیزی که آقای دکتر بارها در سخنرانی شان نوید آمدن آن را داده اند اما هنوز خبری نیست. متاسفانه بیشتر همشهریانم نمی توانند به شهرهای تبریز و زنجان بروند و حتی کسی نیست آنها را ببرد خواهشمندم و تقاضا دارم آقای مددی در این باره تلاش بیشتر و همت زیادی بخرج دهند تا ما شرمنده بیماران نشویم. با تقدیم احترام
۹۳/۱۰/۱۸ ۲۱:۲۳
الحق و الانصاف دکتر مددی خیلی زحمت میکشن و می بینیم که نتیجه اقداماتشون هم یکی پس از دیگری اطلاع رسانی میشه و به بازدیدهای الکی و نمایشی اکتفا نمی کنه
۹۳/۱۰/۱۸ ۲۰:۵۱
بانک سرمایه به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شعب در جریان افتتاح خود در شهرستانهاي ميانه، نقده، ابهر، ياسوج، ميبد و لار، فارغ التحصيلان رشته هاي بانکداری، حسابداری، اقتصاد (نظری – بازرگانی)، مدیریت ( بازرگانی – مالی – دولتی) و کامپیوتر (نرم افزار) را در مقطع كارشناسي به عنوان متصدی امور بانکی (تحويلداري) به مصاحبه جهت همكاري دعوت می نماید. متقاضیان واجد شرایط كه علاقمند به ارائه خدمت در شعب مي باشند، می توانند فرم ورود اطلاعات را تکمیل نمایند. بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. شرایط داوطلبان: * بومي بودن شهر مورد تقاضا * دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری كامل از سلامتی جسمی و روحی * دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی (برای آقایان) * عدم اشتغال به تحصيل(در مقطع بالاتر) * نداشتن سوءپیشینه کیفری * حداقل معدل 14 * توانایی استفاده عملی از نرم افزارهای Word- Excel و Internet * آشنایی به زبان انگلیسی * حداکثر سن 30 سال * در خصوص شهرستان لار متقاضي آقا نياز مي باشد لازم به ذكر است كه روش ثبت نام و استخدام در بانك سرمايه فقط از طريق سايت و به صورت اينترنتي است. لذا از متقاضيان درخواست مي شود به هيچ عنوان مدارك خود را به ادارات بانك ارسال ننمايند، بعلاوه انجام مصاحبه با متقاضيان هيچگونه تعهد استخدامي براي بانك ايجاد نخواهد كرد. توجه داشته باشيد كه زمان مصاحبه بر اساس الويت هاي مورد نياز بانك صرفا از طريق تلفن به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد و ضرورتي براي پيگيري حضوري و يا تلفني وجود ندارد. منبع: روابط عمومی بانک سرمایه
۹۳/۱۰/۱۸ ۲۰:۳۹
باسمه تعالی "بانک سرمایه" اساسا" به نام فرهنگیان در کشور تاسیس شد مانند بانک قوامین به نام نیروی انتظامی یا بانک سپه به نام ارتشیان و نام اصلی آن "بانک سرمایه و دانش "بود و حتی تعداد بیشتری از فرهنگیان جزو سهامداران این بانک هستند وجود این بانک در میانه با داشتن 2500 معلم یکی از ضروریات بود هم اکنون تبریز و مراغه دارای شعبه بانک سرمایه اند و فرهنگیان حقوق شان را از این بانک دریافت می کنند ما جمعی از فرهنگیان میانه از اخذ این امتیاز ارزشمند برای شهرستان از طرف آقای دکتر مددی نماینده محترم شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم امید داریم به زودی راه اندازی شود.
۹۳/۱۰/۱۸ ۱۴:۴۷
باید قبول کنیم که آقای مددی مشکلات شهرستان را درک کرده و تلاش برای حل این مشکلات کرده است. انشالله درباره دستگاه ام.آر.آی نیز تلاشهایشان را بیشتر کند چون برای منطقه لازم و ضروریست
۹۳/۱۰/۱۸ ۱۴:۴۳
با تشکر از نماینده محترم و کاربلد
۹۳/۱۰/۱۸ ۱۲:۴۵
در هر کشوری که نظام بانک داری زیاد رشد کند، اقتصاد آن کشور عقب می ماند.
۹۳/۱۰/۱۸ ۱۱:۱۴
ممنون... فقط از مشکلات شهر بانک سرمایه مونده بود که بحمدالله حل شد
۹۳/۱۰/۱۸ ۱۰:۱۹
اقتصاد کشور ما دارای بیماری مزمن و کشنده‌ای بنام بانک ‌می‌باشد. بانک یک تجربه غربی و وارداتی است که متاسفانه همه‌ی مزیت‌ها و همه‌ی خوبی‌های آن وارد کشور نشده است ولی عمده‌ی مسائل و مشکلات آن وارد نظام اقتصادی شده است. نظام بانکی ایران نشان داده است نه‌تنها قادر به هدایت نقدینگی به سمت ‌و سوی تولید و فعالیت‌های مولد نبوده است، بلکه باعث گردیده منابع از فعالیت‌های تولیدی منفک و جدا شده و جذب فعالیت‌های غیرتولیدی و غیرمولد شده و به بخش سوداگری جامعه روی آورد. بانک در ایران فقط بعنوان یک بازار پولی فعالیت دارد و هیچ‌گاه اقدامی اصولی و سازنده در رابطه با بازار سرمایه انجام نداده است. مقایسه‌ی تعداد بانک‌ها، تعداد شعب آنها، میزان سود پرداختی در کشورهای پیشرفته و دارای اقتصاد سالم نشان می‌دهد که همه‌ی کشورهای مذکور از طریق نظام بانکی نسبت به جمع‌آوری نقدینگی مردم و هدایت آن به سمت ‌و سوی تولید در صنعت و کشاورزی اقدام می‌کنند در حالیکه‌در کشور ما، فعالیت‌های نظام بانکی بر علیه تولید است. به‌عبارت دیگر در یک نظام سالم اقتصادی، بانک فقط نقش واسطه را داشته و اصلا مجاز به ورود به جریان سرمایه‌گذاری جامعه را ندارد. بررسی‌های انجام ‌شده نشان می‌دهد که در ایران، حدود 80% نقدینگی کشور را بانک‌ها ایجاد می‌کنند. سود کلان بانک‌های تجاری دولتی، غیردولتی و خصوصی در ایران بر کسی پوشیده نیست، سوال این‌ست که بانک‌ها چقدر مالیات می‌دهند؟ واقعیت تلخی که در حال حاضر بر همگان ظاهر گردیده این‌ست که در هر فساد اقتصادی در کشور، یک سر و یک محور آن در نظام بانکی کشور نهفته است. در جهان از سال 2004 تا 2012 به ازاء هر 100 هزار نفر بالغ، بین 9- 12 شعبه بانکی وجود داشته درحالیکه در همین مدت در ایران بین 25- 30 شعبه، یعنی بین 2 تا 3.5 برابر استاندارد و میانگین جهانی شعبه‌ی بانکی وجود داشته است. در ایران با ازاء هر یک میلیارد دلار سپرده، 67 شعبه‌ی بانکی وجود دارد. در حالیکه این تعداد در انگلستان برابر با 8، در نروژ برابر با 4، در کانادا برابر با 4 و در ژاپن برابر با ۲ شعبه است. در تمامی کشورهای پیشرفته، با افزایش سیستم بانکداری الکترونیکی تعداد شعب بانکی کاهش می‌یابد ولی در ایران همزمان با افزایش این سیستم شاهد افزایش شعب بانکی هستیم. هدف از ارائه این مختصر مطلب درمورد مشکلات نظام بانکی کشور اینست که از قانون گذاران انتظار می رود اولا جلو رشد قارچ گونه این شعبات گرفته شود و ثانیا اگر قرار است تاسیس بشود، بایستی برحسب خود توان منطقه اینکار صورت بگیرد. به عنوان مثال خوب بود که بجای بانک سرمایه، بانکهای مثل توسعه تعاون، گردشگری ایجاد می شد. یعنی فکر من این است که هنوز متاسفانه این سند توسعه نتوانسته است نگرش مسئولین شهری را عوض کند! اگر قرار در سند توسعه، کشاورزی، معدن و گردشگری هدف توسعه و سرمایه گذاری باشد، قاعدتا بایستی در راین راستا برنامه های توسعه ای نیز سیاستگذاری شود. ضمنا در مقاله آتی اینجانب به صورت مفصل درمورد مشکلات نظام بانکی پرداخته خواهد شد.
۹۳/۱۰/۱۸ ۰۹:۱۹
خیلی خوب . این بانک قسمتی از درآمد خودش رو قراره از گردش مالی پول های مردم منطقه میانه تامین کنه. اداره مالیات بر درآمد لطفا سریع وارد عمل شوید.

اخبار روز