کد خبر: ۲۹۵۲۷
۱۰۶۰ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

دل نوشته فرزند الهام چرخنده برای مادرش / آخرین وضعیت بیماری چرخنده + عکس

۱۳۹۳/۸/۱۸
۱۰:۰۸

«سلام .. . این نوشته برای کوه مشکی است ...برای خاتون خانواده زهرایی دلا ...شعرا ..نقاشا ..ورزش ..مهندسین ..و سینما به سبک خودش. .
 

تصویر: الهام چرخنده روی تخت بیمارستان + دل‌نوشته فرزندش
  این تصویر مربوط میشه به نفس زندگی من و برادرم ارسطو ..الهام بانو چرخنده .. و .. . مامان زهرایی شده ما ... همونی که چندین روز و ثانیه و ماه رو تحمل کرد و زیر فشار ..نامردی های نامرد دم نزد و چون کوه اعتقادش رو راسخ تر از همیشه ادامه داد و فریاد زد ... . عاشقم من عاشقم من ای علی جانم مدد .. . و همواره نفسش از سینه بانوان مسلمان زهرایی کشورش در میاد ..به دعای خیر همه احتیاج داره .. از همین ابتدا عرض کنم ...الهام یک بختیاریه. و بیدی نیست به این بادا بلرزه ...( مخاطب خاص ) من بهش تکیه میکنم ..من بهش افتخار میکنم ...من بهش میگم فرشته ... .. مخلص همه یاران زهرایی و حیدری پیج مادر ....

رخصت .. علی علی ..

خبرآنلاین

************************

الهام چرخنده دو شب گذشته و بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو"، پزشکان این عارضه را "سکته خفیف قلبی" ناشی از فشارهای شدید عصبی تشخیص داده اند و به جهت فشارهای شدید جسمی ناشی از این عارضه، چرخنده همچنان تحت مراقبت است، اما حال وی رو به بهبودی بوده و خطر جدی او را تهدید نمی کند.

 پزشکان حال عمومی چرخنده را خوب توصیف کرده اند و این بازیگر ارزشی سینما و تلویزیون کشورمان، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 گفتنی است، در ماه های اخیر و بعد از دفاع و حمایت آشکار الهام چرخنده از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب، فشارهای گسترده ای مانند تهدیدات جانی، تخریب اموال، شکستن شیشه ماشین و... از داخل و خارج از کشور به وی وارد آمده که این فشارها بعد از چادری شدن چرخنده در ماه های اخیر شدت بیشتری گرفته است.



 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز