کد خبر: ۲۹۹۱۳
۲۵۱۴ بازدید
۱۶ دیدگاه (۱۴ تایید شده)

فرماندار ویژه میانه از افتتاح استخر کارگران تا دهه فجر امسال خبرداد

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه از افتتاح استخر کارگران میانه با اعتبار20 میلیارد ریال تا دهه فجر سال جاری خبرداد.

 اسماعیل حیدری آزاد در حاشیه نشستی با مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، گفت: این استخر با اخذ 15 میلیارد ریال در حال تکمیل بوده و در حال اخذ اعتبارات  نهایی است که با تامین  آن شاهد بهره برداری از این استخر تا دهه فجر سال جاری خواهیم بود.

وی همچنین ازاجرای  سالن ورزشی چندمنظوره کارگران میانه  خبرداده افزود: آماده سازی سالن، چمن کاری، اجرای پیست و روشنایی آن نیازمند تامین اعتبارات لازم است تا تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

حیدری آزاد با اعلام آمادگی اداره تعاون ، کارو رفاه اجتماعی برای پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و اشتغالزایی گفت: تسهیلات سرمایه گذاری و سرمایه در گردش با نرخ سود 23 درصد دارای سقف مشخصی نبوده و مراجعه کنندگان می توانند طرحهای خود را ارائه دهند تا در کارگروه مصوب شده و اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات انجام شود.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۵/۱/۱۸ ۰۰:۲۵

سلام.همشهری های عزیز
از وقتی خبری راجع ب استخر کارگران رو دیدم کلی ذوق کردم,ولی کم کم دارم از ذوق میفتم.
میدونین چرا؟
از دهه فجر ۹۳منتظریم.
الان تاریخ۹۵/۱/۱۸ هست
یعنی وقتی جناب فرماندار و معاونشون فرمودن دهه فجر افتتاح میشه,معلوم نیست چه سالی.فقط فرمودن دهه فجر..
ایهاالناس..یکی جوابگو باشه.
همه ی پروژه هامون اینجوری لنگه لنگه مونده.
برا مسولامون متاسفم..

۹۴/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۸

سلام..احواله فرمانداره محترم..الان روز ۱۸,ماه بهمن,سال ۹۴هستیم..
از پارسال,یعنی آبان ماه ۹۳ک فرمودین قراره استخر تا پایان سال جاری افتتاح بشه میگذره.حدودا یک سالو چند ماه..
هنوز تردید دارین ک استخرو افتتاح کنین؟؟!؟
آقای فرماندار خواهشا بهمن امسال افتتاح کنین تا مشکل جوانان جویای کار حل بشه..لطفا..محضه رضای خدا

۹۴/۸/۲۲ ۱۷:۵۱

چقد شما در تلاشید,شرمندمون کردین..تا دهه  فجر ۹۳ قرار بود افتتاح بشه,هنوز تا دهه فجر سال ۹۴ روبانش بریده نشده.

چقد خوردین..هنوز سیر نشدین؟؟؟

چقد دیگه اعتبارات لازم دارین تا جوونامون برن سره کار..؟؟؟؟؟؟

واقعا براتون متاسفم.. 

۹۳/۱۱/۱۲ ۲۱:۲۱
آقای فرماندار با سلام و تشکر اطلاعی که از جنابعالی داریم دائم پیگیری امورات از مسئولین می باشید تو را به خدا که فرد خداشناس هستی از شهرک نهضت فقط یک بازدید از کوچه ها داشتیه باشید تنها انتظاری که از شما است فقط به آقای شهردار دستور فرمایید به را ههای روستایی لااقل هر چند یک بار یک تیغ می اندازند آیا از متقاضیان پروانه و ساکنین این شهرک عوارض اخذ نمی گردد که هیچ خدمات اولیه حتی انداختن تیغ و شن ریزی دریغ دارید . اگر بازدید گردد مدیون هستیم با تشکر
۹۳/۱۱/۱ ۱۱:۳۷
آفرین به همتت آقای فرماندار واقعا خوب کار میکنی
۹۳/۱۰/۱۵ ۱۹:۱۷
امیدواریم
۹۳/۹/۳۰ ۱۲:۱۴
اگه بعد از افتتاح به مزایده نگذارند خوب میشه...
۹۳/۹/۲ ۰۹:۴۱
امیدوارم که استخر کارگران افتتاح بشه,بلکه قیمت بلیط استخر در میانه اندکی بیاد پایین.امکان استفاده از استخر با این قیمت در میانه برای همه اقشارمیسر نیست.
۹۳/۸/۲۷ ۱۵:۲۹
جناب آقاي فرماندار، لطفا نظرتان را در رابطه با عملكرد اداره راه در ورودي شهر از سمت راه آهن كه مدت سه ماه است خاك برداري شده و رها گرديده بيان نموده و راه كار رفع اين معضل را بيان نماييد. با تشكر
۹۳/۸/۲۷ ۱۵:۲۷
مدير محترم سايت سوال از فرماندار در رابطه با عملكرد اداره هاي شهر و پرسيدن نظر ايشان اينقدر خطرناك و مجرمانه ميباشد كه از درج آن در سايت خودداري مينماييد؟
۹۳/۸/۲۶ ۲۱:۱۸
نظر نمینویسم چون بیشترش رو تایید نمیکنید
۹۳/۸/۲۶ ۱۸:۰۳
لطفا توضیح بفرمایید این استخر برای کارگران عزیز رایگان است یا پول آن را دوبله سوبله می گیرند افتتاح یک طرف و چگونگی ارائه خدمات و کیفیت و رایگان بودن آن طرف اصلی و مهم قضیه است ضمنا بین 20 میلیارد و 15 میلیارد اختلاف زیادی وجود دارد یعنی از اول تابحال 500 میلیون ریال خرج نموده اید به این معنی که تا الان هیچ کاری انجام نشده است و کل کار تازه می خواهد انجام شود و یا به عبارتی عنوان خبر را عوض نمایید بفرمایید کلنگ احداث استخر را تازه می خواهید بزنید
۹۳/۸/۲۶ ۱۲:۰۰
جناب آقاي فرماندار، نظر جنابعالي در رابطه با روند انجام فعاليت در ابتداي جاده راه آهن جنب هنرستان چيست؟ آيا انجام اين روند از نظر جنابعالي پذيرفته است؟
۹۳/۸/۲۶ ۱۱:۵۳
ایستمی ینین گوزی کور اولسون ممنون از فرماندار ایشالا امسال افتتاح میشه دهه فجر سال جاری (1403) نشه

اخبار روز