کد خبر: ۱۸۳۰۴
۹۴۲ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

اختیارات ادارات در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی افزایش می‌یابد

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۱۵:۵۶

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی از افزایش اختیارات فرمانداران و ادارات شهرستان‌ها برای تسهیل در ارائه خدمات لازم به شهروندان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اختیارات ادارات در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی افزایش می‌یابد
    •  
    •  
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدتقی پاکزاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار کرد: برای تمرکززدایی و کاهش مراجعات مردمی به مرکز استان و ادارات کل و به منظور خدمت‌گزاری بیشتر به مردم و تکریم ارباب رجوع اختیارات فرمانداران و ادارات شهرستان‌ها افزایش می‌یابد.

وی افزود: با اجرای این طرح ضمن جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و پرهیز از کاغذبازی‌های بی‌مورد و کاهش مراجعات به مرکز استان شاهد رضایت‌مندی مردم در مراجعات مردمی خواهیم بود.

پاکزاد تأکید کرد: تفویض اختیارات به شهرستان‌ها گامی مهم در حوزه تحول اداری است که تلاش خواهیم کرد با افزایش اختیارات و تفویض آن به شهرستان‌ها که از اختیارات مسئولان استانی است در پروسه اداری تسریع شود.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه در شهرستان‌های مختلف با تشکیل کمیته‌های کارشناسی در هر یک از شهرستان‌ها برحسب ظرفیت و ظرفیت‌های منطقه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، خدماتی، معدن و برنامه‌ریزی می‌شود که با تحقق این امر می‌توان قابلیت‌های اصلی هر یک از شهرستان‌ها را نسبت به موقعیت و ظرفیت منطقه شناسایی و برای بالفعل کردن آنها برنامه‌ریزی و کار کارشناسی انجام داد.

وی توسعه متوازن و پیگیری مسائل و مشکلات تمام شهرستان‌ها را برای تحقق عدالت اجتماعی و بهره‌مندی تمام شهرها و روستاهای استان از امکانات و اعتبارات دولت بر حسب توانمندی‌ها از اهداف و برنامه‌های اصلی مدیریت عالی استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد فرمانداران و مدیران ادارات با تشکیل کار گروه‌های تخصصی اقدامات لازم را برای سال 93 و عملیاتی کردن ایده‌های مناسب و ظرفیت‌های منطقه فراهم کنند.

پاکزاد گفت: شهرستان اهر را به علت موقعیت ویژه آب و هوایی و جغرافیایی برای توسعه و برنامه‌ریزی مناسب در بخش معدن، کشاورزی و گردشگری در اولویت دانست و خواستار تلاش در توسعه این زمینه‌ها شد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۲/۱۰/۲۳ ۱۲:۰۳
یعنی قبلا دستاشون بسته بود و ما الکی و تفریحی میومدیم تبریز . آقا جان کجای کاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار روز