کد خبر: ۴۳۱۲
۱۶۱۵ بازدید
۲ دیدگاه

توضیح در مورد اشتباه صورت گرفته در عملیات خط کشی خیابان مصدق

۹۰/۶/۲۷
۱۹:۵۹

«بسمه تعالی»

ضمن تقدیر و تشکر از انتقادهای صورت گرفته، به استحضار عموم همشهریان عزیز میانه می رساند سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه از سال 1389 برنامه ای جهت خرید دستگاه خط کشی به منظور خودکفایی ، کاهش هزینه ها و نیز خط کشی مداوم معابر و خیابانهای سطح شهر تدوین نموده و خودروی ایسوزو را در سال 1389 بدین منظور خریداری و پس از پیگیریهای فراوان و طی مراحل اداری، در مرداد ماه سال جاری دستگاه خط کشی روی خودروی مذکور نصب و به سازمان تحویل گردید.

پس از تست و آماده شدن دستگاه خط کشی و آموزش پرسنل ، عملیات خط کشی خیابانها و معابر شهر از تاریخ 13/6/90 توسط سازمان شروع و با تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت کش، اکثر خیابانهای سطح شهر (شامل خیابانهای امام خمینی (ره) شمالی و جنوبی ، فجر ، شهید مطهری ، شهید بهشتی ، شهرک ولیعصر ، فرمانداری ، فاطمی و ارشاد) خط کشی شد ولی به دلیل بروز نقص فنی در دستگاه ، عملیات خط کشی به مدت سه روز متوقف گردید.

با پیگیریهای صورت گرفته و با حضور کارشناس فنی شرکت فروشنده، دستگاه تعمیر و عملیات خط کشی ادامه یافت.

در ابتدای کار، خیابانهای آزادگان شمالی و جنوبی ، شاهد ، معلم جنوبی و شمالی خط کشی شد ولی دوباره دستگاه دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیر و آزمایش مجدد گردید که راننده به اشتباه خودرو را جهت تعمیر و راه اندازی مجدد به نزدیکترین خیابان ممکن(خیابان مصدق) منتقل و پس از تعمیر ، در خیابان مذکور آزمایش شد ولی به دلیل عدم کارکرد صحیح، رنگ بصورت غیر ارادی در سطح خیابان پخش و چندین مورد نیز خط کشی شد.

لذا این سازمان مسئولیت این اشتباه را بر عهده گرفته و ضمن عذرخواهی از عموم همشهریان عزیز ، نهایت سعی و تلاش خود را جهت رفع ایرادات و جلوگیری از اشتباهات مشابه به کار می گیرد.

ضمناً پس از پایان عملیات خط کشی گزارش کاملی از عملیات انجام یافته و هزینه های مربوطه و نیز صرفه جویی های صورت گرفته و برنامه های آتی منتشر خواهد شد.

در پایان از کلیه همشهریان عزیز بابت همکاری صمیمانه با اکیپ خط کشی تشکر و قدردانی نموده و از افرادی که با انتقادها و تذکرات خود، اشتباهات و ایرادات ما را گوشزد می کنند استقبال کرده و می خواهیم با انتقادات سازنده خود، ما را در پیشبرد امور ، رسیدن به اهداف سازمانی و خدمات رسانی مطلوبتر یاری فرمایند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۰/۷/۵ ۰۴:۱۳
منم به نوبه خودم به عنوان يه شهرونداز سازمان حمل ونقل شهري از بابت زحماتشون وبخصوص جوابگو بودنشان كمال تقدير وتشكر............وقابل توجه سازمانها واداراتي كه هر چقدر هم پيشنهاد يا انتقادي جهت اباداني هرچه بيشتر شهرمان ميشودهيچ توجهي به خواسته هاي مردم نميكنند
۹۰/۶/۲۸ ۰۴:۳۱
از سازمان حمل و نقل شهري و مديريت محترم آن بابت تمامي زحمات شبانه روزي شان تشكر مي كنيم ولي از همه بيشتر احترام اين سازمان به مردم و پاسخگو بودن براي سئوالات آنها را مي ستاييم. اميد داريم ديگر سازمانها و ادارات نيز اينچنين به مردم پاسخگو باشند.
مسئله ي ديگري كه در مورد اين سازمان قابل ذكر است اين است كه مانند بسياري از مديران و سازمانها درصدد توجيه و مغلطه برنيآمده و با برعهده گرفتن خطاي پيش آمده درصدد جبران آن برآمده اند.

اخبار روز