کد خبر: ۸۹۰۷۷
۶۵۴ بازدید
۷۰ دیدگاه

جای خالی سفر وزیر به شهرستان میانه؛

آیا مشکلات ما در اندازه معاون وزیر است؟

۹۸/۳/۲۴
۱۴:۲۰

 

امروز عصر موقعی که معاونان وزرا می خواستند تهران بروند رئیس کل بانک مرکزی به تبریز آمد و در این حین آقای میر شفیع معاون وزیر راه و شهرسازی دقایقی با بنده به صورت خصوصی صحبت می کرد و آنجا مهندس علیزاده مدیرکل راهداری  هم بود که از کم لطفی های مسئولان وقت زمان اجرای آزاد راه تبریز زنجان سخن گفت و اضافه کرد ،نماینده آن زمان هشترود برای خدمت به شهر خودش به میانه ای ها خیانت کرد و باعث ایجاد فاصله پنجاه کیلومتری میانه با این شاهراه  شد که واقعا تاسف آور بود.

اما یک نکته گفت که باعث خوشحالی بنده شد و آن هم پایان مرحله مطالعات چهاربانده کردن جاده میانه تیکمه داش و در ردیف بودجه قرار گرفتن این محور بود که امیدوارم با پیگیری بزرگان در سال های  آینده ما شاهد اجرای این طرح و کاهش تصادفات جاده ای در این حوزه باشیم.

※※علی حیدری خبرنگار میانه ای صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۸/۴/۱ ۰۹:۱۰

سلام و چشم حتما به آقای امامی خبرنگار پرتلاش میانه سفارش تولید می دهم و خودم برای کمک به پخش همکاری می کنم.

۹۸/۳/۲۹ ۲۳:۲۲

پس از حالا اسم پل را انتخاب کنیم: من اؤلوم کؤرپوسو! عین من اؤلوم خیاوانی که هر صاحب ملکی با گفتم "من اؤلوم خیاوانی منیم یئریمدن آپارما" به آن شکل درآمد!

۹۸/۳/۲۹ ۱۸:۰۹

بخاطر اینکه شهرداری زمین های اطراف را تملک نکند و برای شهرداری هزینه بر است پل را اینطوری منحنی طراحی نموده اند که در آینده باعث ایجاد مشکلات زیاد از نظر ایمنی و ... برای شهروندان خواهد شد.

۹۸/۳/۲۸ ۲۰:۱۷

انحنا داشتن پل حتی در حد 90 درجه یا حتی 180 درجه(برگشت هوایی) متداول است و ممکن است بخاطر رعایت حریم شخصی یا اراضی شخصی انجام پذیرد. البته این مورد برای میدان مذکور صادق نیست و باید شهرداری میانه پاسخگو باشد که دلیل فنی آن چیست؟

۹۸/۳/۲۸ ۱۹:۱۴

در مورد اینکه پروژه های نیمه کاره در شهر میانه است که با توجه به بخشنامه استانداری که با شهرداری در زمان بودجه نویسی توسط استانداری ابلاغ می شود که شهرداری ها بعد از اتمام پروژه های نیمه کاره اقدام به تعریف پروژه جدید نمایند. یک بحث دیگر است. بحث در این است چرا پروژه های عمرانی شهر بصورت کارشناسی شده طراحی و اجرا نمی شود اگر توجه کنید با خط قرمز در عکس مشخص شده است که پل رو گذر باید چطور طراحی و اجرا شود.

۹۸/۳/۲۸ ۱۷:۵۹

حالا امیدواریم نه منحنی نه صافش اجرا نشوند چون وسط کار پشیمانی فایده ندارد و لااقل بودجه عمرانی سه تا پنج سال شهرداری میانه را در خود هضم خواهد کرد درحالیکه نیازهای مبرمتری از این پل وجود دارد.

۹۸/۳/۲۸ ۱۴:۴۳

جناب مهندس کاملاً صحیح  و منطقی می باشد متاسفانه بیشتر طرح ها و پروژها این چنین اجرا می شود. الان مشاورین طراح برای تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس یک طرحی را برای شهرداری ارائه داده اند که وسط پل روگذر منحنی دارد. وقتی هم اعتراض می کنیم می گویند بهترین مشاورین و طراحان این پل را طراحی نموده اند.

۹۸/۳/۲۸ ۱۳:۲۴

بله از هردو نوع مدارس و بیمارستان و ... دولتی و غیر دولتی داریم اما این کجا وآن کجا البته در غیر دولتی بعضی جاها کیفیت هم فرقی ندارد اما وقتی چیزی وجود دارد دلیل بر درست بودنش نیست این بدعتها حالت عادی برای شما یافته والا اینها خدمات اولیه است و نباید پولی شود مدارس تا انتهای دوره دبیرستان طبق قانون اساسی باید رایگان باشد والا اگر جوری کیفیت پایین بیاید که مردم به اجباربروند مدارس غیرانتفاعی در واقع عمل به قانون صورت نگرفته ( هرچند در برخی جاها مدارس غیر دولتی هم کیفیت ندارند ) خدماتی مثل راه ، بهداشت ، تعلیم و تربیت و از این قبیل در حد ضروری و همگانی اش نباید پولی شود هرچند تکرار می کنم در کشور این خدمات وقتی پولی هم شده کیفیت چندان فرقی نکرده الان جوری شده راههای عمومی بعضا روستایی وضعش نامناسب است اعتراض می شود حتی یک مبلغی همیاری حاضرند اهالی بدهند دولت و مسولیت مبالغ هنگفتی درخواست می کنند یا اساسا موضوع راه را فکاهی وار به کمک خیران می خواهند بعضا روکش آسفالت یا احداث کنند بنده معتقدم گر حتی عوارض را در دنیا از راه و عابرین ناتوان می گیرند کاری غیرمنطقی است اینجا حکومت دینی است چه دلیلی دارد علاوه بر مالیات و فروش نفت و.. و عوارض راه که از خودروها به طرقی غیر هنگام عبور گرفته می شود و عوارض شهرداری و .... یک عوارض بین راهی گرفته شود که معلوم هم نیست کی زمانش پایان می یابد اینها عادی نیست غیر عادی است افلا تنبهون ؟!

۹۸/۳/۲۸ ۰۱:۳۲

ضمن اینکه تلاشهای شما را هم در این طرح فراموش نمی کنم و تشکر می کنم, بحث رانش یک دروغ شاخدار بود. تیم ارزیاب اصلا مسیر پیشنهادی من را نه شنیده بودند نه دیده بودند. آن مسیر صدها سال در رفت و آمد روستائیان بوده و اکنون آسفالت است. حتی 1 سانتیمتر هم رانش عرضی یا قائم ندارد.

۹۸/۳/۲۸ ۰۰:۵۳

با سلام جناب مهندس، متاسفانه از طرف وزارت خانه ایرادی که به طرح گرفته شده است این است که در آن مسیر رانش زمین است. 

حالا باید کارشناسی شود که آیا واقعاً آن منطقه دارای رانش زمین است یا برای اینکه ...

۹۸/۳/۲۸ ۰۰:۴۲

این مطلبو دقیقا جایی خوندم ولی ازنظر علمی هم
شهرمیانه جزنواحی تازه کند قرار نبود بره زیرآب باتوجه به اینکه سددر شرق شهر میانه موجود میباشد وباتوجه به اینکه موقعیت جعرافیایی میانه که دردره میباشد عرب شهر میانه خالی از آب میشد وهم ارتفاعش بالاتراست میانه با توجه به دره بودن قرار نبودکه جزیره بشه و دورتادورش آب باشه
علاوه براون اینکه باتوجه به اینکه جاده میرفت زیزاب باید جاده‌ای به شهر میانه میساختن که میانه‌ایها ازآن استفاده کنن قرارنبود که میانه‌ایها باقایق سفر کنند باتوجه به زیرآب رفتن جاده‌های میانه باید یه جاده‌ای به میانه میزدن که همان زیراب رفتن جاده دلیل محکمی میتونست بشه که اتوبان باید از نزدیکترین مسیر ممکن به میانه ردبشه
بنابراین زیرآب رفتن جاده نه فقط نمیتونسته دلیلی بر فاصله ۴۷کیلومتری اتوبان ازمیانه بشه بلکه برعکس دلیلی میشد که تحت هرشرایطی اتوبان باید ازمیانه بگذره

۹۸/۳/۲۸ ۰۰:۲۲

اطلاع شما از روی چه منبعی است؟ لطفا مستند و متقن صحبت کنید.

۹۸/۳/۲۷ ۲۱:۳۶

تا جایی که اطلاع دارم آب سد تا تازه‌کند میومده یعنی غرب میانه از نزدیکترین مسیر میتوانسته اتوبان ردشود و اتفاقا زیرآب رفتن جاده بهترین دلیل بوده برای اینکه اتوبان از نزدیکترین مسیر به میانه بگذرد چون وقتی جاده زیرآب میرفته باید یه مسیری برای رفت‌وامد میانه‌ایها باشد و بهترین دلیل برای ردشدن اتوبان از میانه

۹۸/۳/۲۷ ۲۱:۳۲

برادر اندکی فکر کن
ما مدارس دولتی داریم و مدارس غیرانتفاعی
بیمارستان دولتی داریم و بیمارستان خصوصی
جاده اتوبان باعوارص داریم و جاده بدون عوارض
حتی دانشگاه پولی وعیرپولی داریم
و...
همه ساخته میشه یکی ازین استفاده میکنه یکی ازون تو هم نمیخواهی از اتوبان استفاده کنی و عوارص بدی دلیل براین نمیشه که برای دیگران هم ساخته نشه اتفاقا باید ساخته بشه به نفع شماهست که نمیخواهی عوارض بدی چون دراین صورت خیلی از میانه‌ایها ازاتوبان با عوارض استفاده میکنند ترافیک جاده قدیم کم میشه حتی به نفع شماهم که نمیخواهید عوارض بدین هست
افلایعقلون

۹۸/۳/۲۷ ۲۰:۴۸

برادر مجاورت مهم نیست, ارتفاع مهم است. با اجرای طرح اصلی سد استور, حتی ایستگاه راه آهن و سیلو نیز برچیده می شد. اینرا من نگفته ام بلکه نتایج فاز مطالعاتی بوده است.

۹۸/۳/۲۷ ۲۰:۱۵

شماگفتیدیکی ازدلایل انحراف اتوبان سداستوربوده!!اجالبه اتوبان وراه اهن قزوین رشت درمجاورت سدمنجیل احداث شده

۹۸/۳/۲۷ ۲۰:۰۲

سرمایه گذاراتوبان اعظم کیست؟
بانک ملی ست.مگراین بانک خصوصی ست؟
وقتی عوارض گرفته میشودچه فرقی بحال سرمایه گذارمیکند،منکرغفلت وبیعرزگی مسئولان وقت میانه نمیشم ولی سایرنماینده های استان به میانه ازپشت خنجرزدند.
حال که اتوبان ازمیانه دورشده برای من میانه بستان ابادزیادمهم نیست عمرمابه ان کفاف نخواهدداد.مهم میانه سرچم هست

۹۸/۳/۲۷ ۱۵:۴۶

نه دیگه اینجوری باید پیاده رو و خیابان ثروتمند و فقیر هم دنبالش ساخته بشه مدارس بیمارستانها و ... هم باید با پول عوارض و کمک خیران ساخته شود ! امثال جنابعالی با نظرات آبکی دولت را در انجام چنین طرحهایی جسور می کنید این اتوبان خاتم و ... که با پول عوارض مردم ساخته شده نه روشنایی دارد نه اصول مهندسی در ساخت رعایت شده نه .... این وضعشه معلوم هم نیست کی زمان اتمام دریافت عوارض تمام می شود دریافت مالیات پس برای چه مصارفی است ؟ وقتی پول نداری به سلامت !!!! عجب که این منطق حتی در کشورهای سرمایه داری هم وجود ندارد

۹۸/۳/۲۷ ۱۴:۲۸

پول عوارض ندارین از جاده قدیم میرین به سلامت

۹۸/۳/۲۷ ۱۴:۰۵

سال گذشته برای بزرگراه میانه به سمت تهران طرح کم هزینه و نزدیک زیر را دادم. وزارتخانه بخاطر دلالی های پیمانکاری سنگ اندازی کرد چراکه این طرح برای پیمانکار, بخاطر حذف دو پل و کاهش 15 کیلومتری راه, سودی نداشت! لیکن جا دارد از دکتر فرمند بابت پیگیری این طرح و ارتباط دادن من به اداره کل و وزارت تشکر کنم هرچند به نتیجه ممکن نرسیدم:

ارائه یک طرح برای اتصال بزرگراهی میانه به آزادراه با 1000 میلیارد ریال کاهش هزینه

 

http://vom.ir/naebi/posts/84570

۹۸/۳/۲۷ ۱۳:۵۹

نمی دانم انتشار یک صحبت خصوصی چقدر می تواند قابل اتکا باشد ولی نماینده وقت هشترود, خودش میانه ای بود و می توانم بپرسم که چنین قدرتی داشته که آزادراه را به سمت هشترود بکشد یا نه؟ از طرفی این آزادراه اکنون از هشترود فاصله دارد و اگر از جاده قدیم هم می گذشت فرقی برای هشترود نداشت.

۹۸/۳/۲۷ ۰۱:۴۷

حالا که دارن سرمایه گذار جذب میکنن امیدوارم نزدیکترین مسیر ممکن که از سرچم جمال‌آباد میانه هست مسیرو بزنن چون وقتی سرمایه‌گذار میاد دیگه مساله پول مطرح نیست سرمایه‌گذار برپایه هزینه‌ای که کرده پول میگیره امیدوارم نزدیکترین مسیر هرچند پرهزینه انتخاب شود چون مردم حاضرن حتی پول عوارض بیشتر بدن عوضش پول بنزین و استهلاک کمتر

۹۸/۳/۲۷ ۰۱:۲۴

بهتر است آقای حیدری یک گزارش از فرمند راجع به گرانیها وعلل آن از جمله گرانی سیب زمینی تهیه کند این فعلا مهم تر از گرانی ارزش منطقه ای است

۹۸/۳/۲۷ ۰۱:۲۱

از موضع سخنگویی بیان می کنید لحن شما شبیه سخنگو ها است

۹۸/۳/۲۷ ۰۱:۰۳

عوارض را هم شما زحمتش را می کشید ما پول عوارض نداریم

۹۸/۳/۲۷ ۰۰:۵۴

در این مورد و برای جذب سرمایه گذار توسط نماینده محترم شهرستان اقداماتی هم انجام شده است.

۹۸/۳/۲۶ ۲۲:۱۴

اگه یه مسیر دیگه‌ای هست که بهتر یعنی ما هم اون مسیر اصافه رو داریم هم این مسیرو
حتی میتوانند برای مسیر جدید از سرمایه‌گذار بخواهند بیاد سرمایه‌گذاری کنه حتی عوارض هم بگیره تا سریعتر نتیجه بده
ماکه از خدامونه هم یه مسیر اضافه تحت عنوان اتوبان داشته باشیم هم این جاده حدید

۹۸/۳/۲۶ ۱۸:۲۵

جناب حیدری عزیز بحث در عملکرد نماینده ها نیست بحث در این است با توجه به این همه مشکلات شهرستان میانه چرا عزیزانی که در اصحاب رسانه فعالیت می نمایند در بیشتر وقت ها برای آنطوری که باید این مشکلات را خبررسانی می کنند نمی نمایند.

هر هفته خبرنگار صدا و سیما از محله های تبریز گزارش تهیه می کنند و مشکلات محلات را به گوش مسئولان می رسانند. آیا در شهرستان میانه هم همچین اتفاقی افتاده است.

۹۸/۳/۲۶ ۱۸:۲۱

جناب حیدری عزیز چرا با نام کاربر مهمان کامنت می گذارید.

یکی از مشکلات مهم و اساسی شهرستان میانه بالا بودن قیمت ارزش منطقه ای است که از سال گذشته عوارض نوسازی و از امسال عوازض نوسازی و پروانه ساختمانی نسبت به سالهای قبل چندین برابر شده است لطفا یک گزارش در این مورد تهیه و منتشر نمائید که چرا باید قیمت ارزش منطقه ای شهر میانه با مقایسه دیگر شهرها با توجه به اینکه رتبه اول بیکاری در استان را دارد بالاتر باشد.

۹۸/۳/۲۶ ۱۸:۱۶

دوست عزیز مسیر فعلی جاده میانه به قره چمن بخاطر کوهستانی بودن هزینه زیاد می خواهد که در این شرایط و وضعیت اقتصادی کشور اجرای این پروژه باعث ایجاد مشکلات زیاد خواهد شد. ولی در عوض طرح پیشنهادی بخاطر اینکه برنامه مطالعاتی اولیه آن از نظر زمین شناسی انجام شده است از هر لحاظ حساب کنیم برای کشور مخصوصاٌ شهرستان میانه بهترین گزینه است برای حل مشکل ترافیکی جاده میانه به تبریز

۹۸/۳/۲۶ ۱۵:۴۸

برو آمارو خوب بخون ببین روزی چندهزارتا ماشین از جاده میانه ردمیشه چندتا از مریوان
البته هزینه بیش از ده‌برابری اون مسیر به کنار
این دولت به تبریز هم اون همه هزینه برای جاده‌سازیش نمیده

۹۸/۳/۲۶ ۱۴:۲۵

پول اتوبانو مردم یا نمایندگان تبریز نمیخواستند بدهند سرمایه‌گذار میداد
سرمایه گذار وقتی میدید اگه اتوبان از میانه ردمیشد ترافیک بیشتری داشت و حتی بزرگراه اردبیل به میانه میشد نه سرچم وکلی درآمدزایی میکرد از میانه ردمیکرد درصمن میانه تبریز صخره نیست کوههاش تپه‌ای هست و خاکی و بسیار کمهزینه نسبت به کوههای صخره‌ای هست
تنها چیزیکه که باعث انحراف اتوبان شد بیعرضگی نمایندگان اون موقع که نتوانستند از حق دومین شهرستان اون موقع دفاع کنند

۹۸/۳/۲۶ ۱۳:۲۰

بااین حرفاتون مطمئن نیستم میانه ای باشید.
اگرتبریزطرف میانه رودربرابرهشترودومراغه میگرفت اتوبانوازمیانه میگذروندقدرت اینکارروهم داشت،چنانچه تونلهای دوقلوشیبلی باطول وعرض زیادروتونستند.
ولی وقتی اتوبان همواروکم هزینه رودرمقابل صخره های سرچم میانه قره چمن میبینندازطرفی منفعت اتوبان به هشترودونزدیکی ش به مراغه....بی خیال میانه ناتنی شدند.
نمایندگان میانه هم همواره ساکت وکنج نشینندنبایدفراموش کننداول خودشهرستان مهمه سپس منافع اذربایجان.

۹۸/۳/۲۶ ۱۱:۴۷

مریوان پرجمعیت تر و بزرگ تر از میانه است! مرز اصلی با کردستان عراق باشماق است و سایر مرز ها در حد پیله وری است. ترافیک تبرز به تهران از اتوبان رد میشه. و تعدادی تریلی زوار درفته که نمیخوان عوارض بدن از میانه رد میشن!

۹۸/۳/۲۶ ۰۸:۵۸

سلام و چشم

۹۸/۳/۲۶ ۰۸:۴۴

جناب رشیدی شما را قسم می دهم به خدایی که باور دارید بی راهه نروید آن نماینده بزرگوار از دوستان خوب من هست اما آن روز که وزیر میانه آمده بود متاسفانه برخورد نامناسب ایشان با وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی باعث تکدر خاطر همه شده بود وخیلی ها دلخور رفتار ایشان بودند که من خجالت کشیدم و می کشم در این خصوص حرفی بزنم در مثل می گویند "حرف زدن بلد نیستیم حرف نزدن هم بلد نیستیم" با جنگ و بی احترامی مگر می شود از وزیر و ... کاری خواست مگر آنها با این رفتار توهین آمیز ما، کاری برای میانه می کنند باید موءدبانه و با اقتدار و احترام خواسته های به حق مردم را مطرح کنیم و از بی احترامی به هرکسی بپرهیزیم.
حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
مدت نمایندگی چهار سال است هر وقت می خواهیم مطلبی بیان کنیم متهم به طرف داری از کاندیدا می شویم یا متهم به کاندیدا شدن این آفت بسیار خطرناک عقب ماندگی شهرستان میانه هستیم بیاید برای جلوگیری از تداوم این امر صادقانه و با روحیه انقلابی و مشفقانه به موضوعات شهرمان توجه کنیم.
تا چه قبول افتاد و چه در نظر آید. با سپاس مجدد از جناب رشیدی و دوستان عزیز

۹۸/۳/۲۶ ۰۸:۳۱

جناب رشیدی عزیز بنده خبرنگار کل استان هستم و گزارش های زیادی از شهرستان میانه به مناسبت های مختلف تهیه و پخش کرده ام از جمله چند گزارش فولاد آذربایجان و ... که در شبکه های سراسری پخش شد. باز سوژه قابل تهیه گزارش اگر پیشنهاد دارید بفرمائید یا بنده خودم و یا اینکه از طریق آقای امامی خبرنگار پرتلاش صداو سیما در میانه هماهنگی کنم برای تولید و پخش . با تشکر حیدری

۹۸/۳/۲۶ ۰۸:۲۶

باسلام خدمت جنا رشیدی و با اجازه دوستان مخصوصا استاد احمدزاده افتخار شهرستان میانه به رسم وظیفه تقاضا دارم مدارک مستدل خود را از تلاش های آن نماینده عزیز ارسال بفرمائید تا بنده و تمامی اهالی رسانه در این خصوص اطلاع رسانی کنیم. با تشکر حیدری

۹۸/۳/۲۵ ۲۳:۴۸

همکار عزیز و بزرگوار با سلام حرکتان قابل تقدیر است .

۹۸/۳/۲۵ ۲۳:۰۹

کجای ایران جاده‌های بین‌شهری دوخطه مونده
اینکه شهرها بابزرگراه به هم وصل شن قانونه
یه سری به جاده‌های کشور بزن جاده‌ها یاچهارخطن یا درحال چهارخطه شدن هستن

۹۸/۳/۲۵ ۲۱:۴۶

پس وزارت راه هم مقصر است ولی این مطلب شما نمی تواند بهانه کم کاری وبی کفایتی نمایندگان شهر را توجیه کند برای این قبیل مسائل در دنیا راههائی وجود دارد از جمله اعتراض ویا تهدید به استعفا ویا اصلا خود استعفا ایا شما میتوانید نمونه ای از این اعتراضها توسط نمایندگان بی کفایت را حتی یک نمونه بفرمایید

۹۸/۳/۲۵ ۲۰:۴۳

بعید میدانم نمایندگان تبریز تو راهسازی طرف نمایندگان هشترودو مراغه باشند
مردم ونمایندگان تبریز میدانند جاده میانه تبریز جاده گردشگریست و ناله گردشگران تبریز از حالت بیابانی اتوبان به گوش مردم تبریز و نمایندگانش رسیده است
وعلاوه براون رانندگان اتوبوسهای تبریر هم ازاتوبان ناراضی هستندهمچنین درهوای برفی وگرمای تابستان اتوبان غیراستاندارده
دربرابر هزینه چهارخطه شدن میانه تبریز نسبت به بسیاری از جاده‌های کشور بسیار کم‌هزینه است

۹۸/۳/۲۵ ۲۰:۳۴

مساله اینه که ایا اون مسیر باهزینه کمتر استانداردهای شهرسازی را بهتر رعایت خواهند کرد ومسیر بهتری دربرابر سرماوگرما و...میباشد ایا هزینه کمتری که میدهیم بعدها تاوان سنگینتری نخواهیم داد؟؟؟؟
وقتی مایه مسیر داریم که مطمئنیم بهترین مسیر راهسازی میباشد چرا آنرا عریض نکنیم و بریم سراغ گزینه های دیگر
پول نداریم بهانه‌ای است برای اجرا نکردن برخی پروژه‌ها ومافیای پشت پرده پول هست خیلی هم هست

۹۸/۳/۲۵ ۱۹:۳۱

دوست گرامی شما اگر الان رفتید مریوان و دیدید که چطور دارند جاده می کشند بنده 10 سال پیش رفته و دیده ام. بحث در این است وقتی می تواند با هزینه کمتر جاده ای کشید که باعث پیشرفت و توسعه منطقه ای از شهرستان شود دیگر چه نیاز است پروژه ای تعریف شود که نیاز به اعتبار بیشتر باشد.

۹۸/۳/۲۵ ۱۷:۲۱

همیشه دونماینده میانه درمقابل ائتلاف نمایندگان تبریزوهشترودومراغه کاری ازپیش نخواهندبرد.
بااین کمبوداعتبارات ،کمبوداعتباربهانه وزرات راه ودولت هست همیشه دنبال راه باهزینه کمترهست.
متاسفانه خیلی ازهمشهریان هنوزهم باورندارندمیانه فرزندناتنی استان هست

۹۸/۳/۲۵ ۱۲:۵۸

درآمد خوبی دارد نماینده مجلس حتما شرکت خواهیم کرد

۹۸/۳/۲۵ ۱۱:۱۲

برو سنندج مریوان ببین چجوری دارن جاده رو میکنن
وقتی دیدم کلی تعجب کردم چطوری به اینجا که خیلی هم‌مهم نیس این‌همه بودجه دادن

۹۸/۳/۲۵ ۱۱:۱۰

اولا مریوان بزرگتر از میانه نیست
ثانیا با باعراق و هم کردستان عراق ازراههای بسیاری هممرزیم حالا باشماق هم نمیشد مشکلی پیش نمیومد
سوم اینکه مسیر میانه تبریز ترانزیتش پرترافیکتراز سنندج مریوانه
چهارم اینکه هزینه میانه تیکمه‌داش یک‌دهم سنندج مریوان و شایدم کمتره
پنجم اینکه سنندج مریوان فقط یک مثال بود تو کل ایران جاده‌های بسیار پرهزینه‌تر دیدم فقط سرمیانه‌ایها رو کلاه گذاشتن والا جاده میانه تیکمه‌داش دربرابر بسیاری از جاده‌ها یک جاده معمولیه

۹۸/۳/۲۵ ۱۰:۵۴

کدام راه؟ توضیح میدین

۹۸/۳/۲۵ ۱۰:۳۶

نکته اول! مریوان شهری بزرگتر و ابادتر از میانه است!
نکته دوم ! مسیر سنندج -مریوان-مرز باشماق مسیر ترانزیت و تبادل کالا با کردستان عراق می باشد!
نکته سوم !میانه شهری است که در گذشته اهمیت استراتژیک داشته ولی الان نه!

۹۸/۳/۲۵ ۰۹:۲۳

دوست عزیز نیازی نیست تیشه برداریم کوه و سنگ را بکنیم وقتی راهی است که می توانیم بعنوان جاده سوم احداث و باعث پیشرفت و توسعه منطقه ای در شهرستان میانه با هزینه کمتر شود دیگر چه نیاز است کوه را بکنیم. چندین سال است دارند پشت تونل قافلانکوه رودخانه را با سنگ پر می کنند. در این مدت اگر جاده سرچم میانه را بجای اینکه از سمت میانه شروع می کردند از سمت سرچم شروع کرده بودند الان تا قافلانکوه جاده چهاربانده شده بود بیشتر تصادفات هم بین تونل قافلانکوه تا سرچم رخ می دهد.

۹۸/۳/۲۵ ۰۹:۱۲

با سلام،سال گذشته معاون محترم وزیر راه و شهرسازی که به شهرستان میانه این مسیر توسط دکتر فرمند پیشنهاد شد و معاون محترم وزیر همراه هیئت همراه و دکتر فرمند از این مسیر از نزدیک دیدن فرمودن و مورد توجه معاون محترم قرار گرفت و کارهای اقداماتی آن انجام شد.ایکاش جناب آقای حیدری بعنوان یک خبرنگار در این مورد مصاحبه ای انجام دهند و اطلاع رسانی نمایند.

۹۸/۳/۲۵ ۰۱:۰۸

بنده منکر ومعترض این نیستم که جاده ترانزیت تعریض بشود بد است ! آنچنانکه در خبرها و همین خبر آمده این کار در دست اقدام است که آن شاالله شاهد آن خواهیم بود حرف سر این نکته است که اتوبان یک خصوصیات و حداقل تعاریفی دارد که باید محقق شود وقتی اتوبان پرپیچ وخم باشد خاصیت اتوبان بودن محقق نمی شود و وقتی بخواهند آن اندازه پیچ وخم ها را حذف یا کم کنند که شبیه اتوبان شود هزینه اش قابل تصور نیست آن هم زمانیکه بتوانند در موازات آن از مسیری هموارتر از لحاظ جغرافیایی اتوبان را عبور دهند ودر عین حال وضعیت مسیر قدیم موجود را با تعریض و سایر روشها بهبود بخشند اگر این کار به تعویق افتاده بهر دلیل امرعلیحده ای است یا مسئولان کمتر پیگیر بودند یا خود مردم کمتر مطالبه کرده اند یا ... در همین جاده مورد اشاره شما مریوان - سنندج از سال ۸۲مردم پیگیر بودند بطور جد و راه قبلی را به دلایلی تعریض نکردند راه جدیدی احداث کردند حتما راه قبلی طولانی تر پرهزینه تر بوده و مسیری بهتر از لحاظ جغرافیایی وجود داشته که آن را طراحی و احداث کردند در ثانی اینجا بحث اتوبان سازی وجود ندارد راه مواصلاتی بین دو شهر بهینه تر از قبل شده است که همین مساله در مورد بهبود وضعیت مسیر سرچم رجعین تیکمه داش هم در صورت پیگیری ومطالبه جدی مردم ان شالله محقق خواهد شد

۹۸/۳/۲۵ ۰۰:۰۰

کجای ایران جاده قدیم را چهار خطه کردند؟سرچم بستان آباد را بکنند.
سر کاری است.

۹۸/۳/۲۴ ۲۳:۵۹

گیرم که فرمایش شما درست باشد به هر حال هر کس دنبال منافع شهر خودش میباشد پس این نمایندگان میانه اونجا چه غلطی میکردند

۹۸/۳/۲۴ ۲۳:۵۵

اتوبان زنجان تبریز باید میشد اتوبان زنجان میانه ومیانه تبریز مثل اتوبان تهران اصفهان که تهران قم کاشان اصفهان هست و این مربوط به نماینده میشه که میانه رو دربطن اتوبان زنجان تبریز جاکنه
مگه تبریز نماینده داشت میانه نداشت
کدوم هزینه کمتر اگه پول باشه فرقی نداره

۹۸/۳/۲۴ ۲۲:۲۴

نمایندگان تبریزباعث شدند.چون اتوبانی باهزینه کمترمیخاستندکه زودترساخته بشه.

۹۸/۳/۲۴ ۲۱:۴۹

شمایه سفری به خیلی از جاهای ایران کنید و متوجه شوید هزینه اتوبان شدن اون مسیر درمقایسه با بسیاری از جاده خیلی کمتره
چندروز پیش به استان کردستان سفر کرده بودم راهم به مسیر سنندج مریوان خورد
سنندج مریوان نه تو مسیر ترانزیت اروپاست نه خیلی مهمه نکته جالب اینجاست که برای سفر به شمالغرب سنندجیها میتوانند از مسیر سنندج سقز بانه استفاده کنند
مسیر سنندج مریوان ۱۰۸کیلومتره ولی جادش تاحدی پیچ‌درپیچو و کوهستانی از نوع صخره‌ای هست تو کل مسیر اون ۱۰۸کیلومترو ۳ساعت طول میکشه بری ۱۰۸ کیلومتر صخره رو با تیغ بولدوزر داشتن میکندن که چهارخطش کنن
پیش خودم گفتم این مسیر بیش از۱۰برابر جاده میانه تیکمه‌داش هزینه داره در خلاصه کل جاده مریوان سنندج در۱۰۸کیلومتر بدتراز ۷کیاومترقافلانکوهه برای همه‌جا پول هست چرا فقط برای میانه نیس مریوان شهری درحدمیانه نیس چرا به اونا پول میدن به مانه
آیا سطح انتظارات ما پایینه یا عرضه نداریم چرا معاون وزیر بیاد به جای اتمام مسیر میانه سرچم بگه پل تمام میکنیم و دراینجا چرا فرماندار پاسخی کوبنده به اون نگه آیا ازموقعیت خودش میترسه یا....

۹۸/۳/۲۴ ۲۰:۵۸

آیا مسیر بین حدود رجعین تا تیکه داش قابلیت اتوبان شدن را داشت دارد ؟ آیا از میزان هزینه سرمایه گذاری برای اتوبان سازی در این محدوده باخبرید ؟ راههای دیگری مثل تعریض این مسیر و هدایت حجم زیادی از ترافیک به اتوبان خاتم الانبیا و اتمام طرحهای نیمه تمام راهسازی مثل خط راه آهن میانه به تبریز و...می تواند به بهبود وضعیت جاده های مواصلاتی شهرستان منجر شود متاسفانه مساله راه تا حدودی مستمسک انتخاباتی مخدوش کردن عملکرد نمایندگان سآبق شده است

۹۸/۳/۲۴ ۱۹:۳۰

آقای حیدری نزدیک انتخابات شده و جنابعالی هم میخواین کاندیدا بشین.چرا حالا اومدین این مسائل رو مطرح کنین؟

۹۸/۳/۲۴ ۱۹:۲۷

آقای حیدری نزدیک انتخابات شده و جنابعالی هم میخواین کاندیدا بشین.چرا حالا اومدین این مسائل رو مطرح کنین؟

۹۸/۳/۲۴ ۱۷:۴۶

اطلاع رسانی در این مورد را بر عهده خبرنگار محترم جناب آقای حیدری می گذاریم که یک گزارش در این مورد تهیه و اطلاع رسانی نمایند.

ضمناً در آستانه انتخایات همه توجهات به مشکلات شهرستان مخصوصاٌ اتوبان قرار می گیرد.

جناب حیدری عزیز لطف می کنید بفرمائید در این چند سال که بعنوان یک خبرنگار در صدا و سیما فعالیت می کنید چند تا از مشکلات زادگاه خود را به تصویر و گزارش تهیه نموده اید تا به گوش مسئولان و مدیران کشوری و استانی برسانید. و باعث حل مشکلات شوید.

۹۸/۳/۲۴ ۱۷:۴۱

سلام آقای حیدری
ممنون که این مسأله مهم رو پیگیری کردین
ولی برای این مشکل دکتر فرمند راه حل و مسیر دیگری پیشنهاد کرده اند که مورد موافقت وزیر هم قرار گرفته و مطالعات آن در حال انجام است
لطفاً زحمت بکشین و با ایشون صحبت بکنین و از جزئیات این طرح گزارشی تهیه کنین که هم مردم مطلع بشن و هم بعضی ها ناجوانمردانه کار رو به اسم خودشون نزنن

۹۸/۳/۲۴ ۱۵:۰۹

کاش فرمند ۲۰سال قبل نماینده میانه میشد

۹۸/۳/۲۴ ۱۵:۰۸

اون چیزیکه باعث فاصله ۵۰کیلومتری اتوبان از میانه شد خیانت نماینده هشترود نبود نماینده هشترود درحدواندازه اون نبود اون چیزیکه باعث خیانت به میانه شد نمایندگان اون موقع میانه بود

۹۸/۳/۲۴ ۱۴:۵۲

کدامشان پروفسورفرمند یادکتر شیویاری

۹۸/۳/۲۴ ۱۴:۴۶

از آقای حیدری خبرنگار فعال استان مان که هنوز هم عرق و تعصب شهروندی دارد و به فکر شهر آبا و اجدادی خود است تقدیر و تشکر می کنیم.

۹۸/۳/۲۴ ۱۴:۴۰

این مورد توسط پیگیری ها و تلاش نماینده محترم مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در سال گذشته انجام شده است. ایکاش بعنوان یک خبرنگار جهت شفافیت و اطلاع رسانی کلیه مراحل قرار گرفتن طرح مطالعاتی در این مورد را عنوان می کردید.

۹۸/۳/۲۴ ۱۴:۳۷

ان شاالله به حول وقوه الهی شاهد باشیم این طرح مطالعاتی به مرحله عمل برسد عمده تصادفات و در همین مسافت میانه تیکمه داش بوقوع می افتد و کندی تردد هم در همین مسافت است از آنطرف هم اگر محور میانه سرچم تعریض شود بخش عمده مطالبات همشهریان در زمینه راه و کاهش تصادفات برآورده می شود نمایندگان و فرماندار وامام جمعه و مسولین شهری باید پیگیر باشند به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست

اخبار روز