کد خبر: ۹۰۴۷۶
۱۱۲۵ بازدید
۵۰ دیدگاه

عبور آزادراه پیشنهادی اردبیل - سرچم از میانه

۹۸/۶/۱۲
۱۰:۲۴

با عنایت به اینکه مسیر جاده جدیدالاحداث اردبیل سرچم پس از سه راهی خلخال و هشتجین وارد منطقه کوهستانی می شود بطوریکه هزینه فراوانی برای احداث 12 تونل و کوه بریهای فراوان نتوانسته است این جاده را به جاده ای مطلوب و کم خطر تبدیل نماید و عملا تعریض و چهار خطه شدن این مسیر در حدفاصل فیروز آباد تا آقکند بسیار سخت و هزینه بر می باشد از طرفی استان اردبیل علیرغم وجود جاذبه های توریستی فراوان و وجود اراضی کشاورزی مرغوب که محصولات متنوع تولیدی در آن استان بالاجبار از طریق جاده ای به سایر مناطق کشور حمل می شود. فاقد آزاد راه می باشد. که به احتمال زیاد در سالهای آینده برای اتصال مرکز استان اردبیل به مرکز کشور آزادراهی احداث خواهد شد. در این راستا در نقشه توسعه آزادراههای کشور که توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منتشر شده است. مسیر ی برای آزادراه اردبیل - سرچم مشخص شده است که این آزادراه از اردبیل به موازات جاده اردبیل سرچم تا نزدیکی فیروزآباد و در آن محل به مسیر در حال ساخت جاده میانه خلخال متمایل شده و پس از رسیدن به میانه به موازات جاده میانه - زنجان در نزدیکی سرچم به آزاد راه تبریز زنجان می رسد. ولی این طرح در حال حاضر در مرحله پیشنهاد می باشد که نمایندگان محترم میانه و دلسوزان میانه باید تلاش کنند که این آزاد راه در همین مسیر پیشنهادی تصویب و اجرا شود و مانند آزادراه تبریز - زنجان مسیر آن تغییر پیدا نکند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۸/۷/۱۰ ۱۵:۲۴

میانه بهتره به همون صورت یه دهات پیشرفت باقی بماند، میانه رو چه رسد به اتوبان

۹۸/۶/۱۷ ۰۱:۳۸

حالا چرا از بحث اتوبان سرچم میانه اردبیل به اونجاها رسیدیم
حالا یه طرح اتوبان هست که وزارت راه داده که انشاءالله با پیگیری نمایندگان میانه واستان اردبیل هرچه زودتر شاهد بهره‌برداریش میشویم
این اتوبان به نفع همه هست قطعا نمایندگان اردبیل یا خلخال و.. ازاین طرح حمایت میکنندچون به نفع همشون هست و بامسیری نزدیکتر به مرکز کشور وحتی غرب کشور مثل بانه وارومیه و...میرسند
اربیلیها هیچ وقت نمیگن چون فلان مسیرو داریم اون‌یکی رو بیخیالش بشیم اردبیلیها همیشه ازمسیرهای متعدد حمایت میکنند نمونش وقتی مسیر اردبیل سرچم ساخته شد طرح بزرگراه بستان‌آباد واردبیل هم حمایت کردند یاالآن نمیگن چون راه‌آهن میانه اردبیل ساخته میشه ماراه‌آهن بستان‌آباد اردبیل رو نمیخواهیم
چه اشکالی داره سرچم میانه اردبیل اتوبان بشه تازه برای اتوبان سرمایه‌گذار میاد نیازی نیست نماینده‌ها دربه‌در دنبال بودجش باشند و بزرگراه سرچم اردبیل یا اردبیل طارم ساخته بشه ماکه ازخدامونه قطعا با پیگیری نمایندگان میانه واردبیل مثل راه‌آهن ساخته خواهدشد ازنمایندگان هم میخواهیم این مسیر را مثل راه‌آهن اردبیل میانه پیگیری کنند
انشاءالله میانه وهمه شهرها آبادشوند

۹۸/۶/۱۶ ۱۲:۵۸

کرج بعد از تهران مشهد اصفهان شیراز! میشه 5 امین شهر! اگر بقیه امارتون هم اینطوری باشه که بحث با شما اشتباهه! خوش باشید!

۹۸/۶/۱۵ ۲۱:۵۵

چیزی که یک شهر رو اباد میکند ، مردم و فرهنگ مردمش هستن. مردم میانه همیشه مدعی هستند! فقط و فقط مدعی!

۹۸/۶/۱۵ ۱۳:۴۶

بله.توویکی پدیااماررشدجمعیت شهرهای استان زنجان هست.مقایسه سرشماری سال نودونودوپنج هست.ابهری که توهمشهری اونوروبه رشددرجمعیت میدونی!!!اماررشدمنفی جمعیت داره.به خودت زحمت بده نگاه کن.
رشدمثبت جمعیت نشان میده ساکنین ازوضعیت اقتصادی اجتماعی انجاراضی ومایل به مهاجرت نیستند.
به سابقه نیست،کرج گوی سبقت روازتبریزگرفته وخواهدگرفت.بعدازتهران وسپس مشهدکه بخاطرگردشگری استثاست.کرج سومین کلانشهره ازهرشهری توایران انجاهست.درحالی که درتبریزازشهرهاوروستاهای اطراف به انجامهاجرت میکنند.واقعیت هاروبایدقبول کرد.

۹۸/۶/۱۵ ۰۱:۴۸

عجب مقایسه ای! ایجرود! انتظار داری ایجرود بیاد چی بشه؟ ایجرود! در ثانی ابهر از لحاظ رشد جمعیتیمثبت است برو در امار ببین! بعد هم مگه به سال هستش؟ اون موقع باید بگی کرج 10 ساله استان شده ولی از تبریز جمعیتش بیشتره! کارشناس!!!

۹۸/۶/۱۴ ۱۲:۴۹

فاصله اردبیل تاتهران ازمسیرفیروزابادمیانه سرچم سی کیلومتردورترازمسیرکجل اقکندسرچم خواهدبود.
اردبیل تافیروزابادنودتا،فیروزتامیانه هفتاددرمجموع فاصله میانه تااردبیل ازاین مسیرصدوشصت کیلومترهست,میانه تاسرچم روحساب کنیم فاصله شون بیش ازدویست میشه,درحالی که کل مسیراردبیل سرچم صدوهشتادکیلومتره.
راه میانه فیروزابادبرای کم کردن فاصله میانه باخلخال وشمال بهترازجاده اهلندمیتونه باشه.

۹۸/۶/۱۴ ۱۰:۱۹

برخی مواقع مسیر حتی دورتر هست ولی زودتر به مقصد میرسی بستگی به نوع جاده داره جاده کرج چالوس ۱۸۰کیلومتره ولی خیلی زودبرسی سه‌ساعت و نیمه ولی کرج زنجان ۳۰۰کیلومتره ۳ساعته میرسی

۹۸/۶/۱۳ ۲۱:۳۱

ماکزیمم شیب در راه آهن 1.50% یا 15 در هزار است و در راههای ماشین رو اصلی 8% و روستائی 14% است - شیب 20% اصلا" نداریم - و موضوع آزادراه اردبیل : از مسیر فیروزآباد میانه سرچم حداقل 60 تا 70 کیلومتر مسیر را برای اردبیلی ها دورتر میکند و این مسئله بعید است تصویب بشود - مسیر اردبیل - خلخال - طارم ابهر قبلا" مطرح بوده و بصورت بزرگراه 4 خطه توجیه فنی دارد ولی برای آزاد راه شدن نه .

۹۸/۶/۱۳ ۲۰:۱۵

این اتوبانوبکشندماهم حمایت میکنیم قطعامنافع زیادی هم برای میانه داره.
ولی بااین مسئولان شهرستان چی بگم!!یه کیلومترجاده رونمیتونندنگهداری کنند....

۹۸/۶/۱۳ ۱۳:۴۳

برادر دوتا تونل قافلانکوه دربرابر دوازده تونل کجل چیزی نیست کلا جاده کشیدن به اردبیل سخته ولی جاده میانه سختیش کمتره
وقتی از مسیر میانه فیروزآباد تونستن راه‌آهن بکشند جاده کشبدن کاری نداره راه‌آهن حداکثر شیبش ۵درصده وجاده استانداردر حداکثر شیبش ۲۰درصد وقتی ازاون مسیر تونستن راه‌آهن بکشند جاده که چیزی نیست حالا همینو با جاده‌کجل باشیب ۵۰درصد مقایسه کن
وقتی این طرحو وزارت راه داده قطعا پشتش کلی تحقیق بوده

۹۸/۶/۱۳ ۱۲:۲۷

طوری میگی رشدفوق العاده ای داره ادم میخادبه انجاهجرت کنه!!درزنجان کدام توزیع متوازن صورت گرفته؟وضعیت خدابنده،ماهنشان،ایجرودنگاه کن رشدمنفی جمعیت دارندحتی ابهرهم رشدمنفی جمعیت داره توامارهست.
رشدجمعیت خودبیانگرمیزان توسعه ودرنتیجه عدم مهاجرت هست.
درحالی که اکثرزنجانیهاتواستانهای دیگرنانوایی میکنند.
حتی خودشهرستان زنجان باوجوداینکه هشتادساله مرکزاستان هست جمعیتش تقریبابرابرجمعیت شهرستان اردبیلی ست که بیست وپنج سال نمیشه مرکزاستانه.
پتانسیل،زیرساخت های حمل ونقل ونزدیکی به پایتخت رواگرخوی ومراغه ،بناب بجای زنجان داشتندرشدبیشترازاین داشتند.
درکل بایدقبول کنیم هشتاددرصدشهرهای هرچهاراستان شمالغرب وضعیت مناسبی ازلحاظ شاخص های توسعه ای ندارند.

۹۸/۶/۱۳ ۱۲:۰۷

درنظروزارت راه کریدورعبوری برای چندین شهرمهم ترازتعریض وبزرگراه کردن جاده یه شهرهست.متاسفانه وزرات راه مثل مافکرنمیکندوقتی فشاری ازطرف نمایندگان استان بابت جاده ترانزیتی میانه متوجه وزرات راه نمیشودانهافکرمیکنندباوجوداتوبان دیگرنیازی به بزرگراه کردن جاده های میانه نیست.

۹۸/۶/۱۳ ۱۲:۰۶

اگر معیار شما برای پیشرفت رشد و افزایش جمعیت میباشد که این استنباط غلطی هست اگر رشد جمعیت همراه با پیشرفت صنعت و تجارت و تولید علم نباشد خود به یکی از بزرگترین معضلات تبدیل میشود که سروته آن را جمع کردن سالهای زیادی وقت میبرد که حل آن کار هر سیستمی نیست نمونه ایران فعلی

۹۸/۶/۱۳ ۱۲:۰۱

حقیقت داره؟!کی مطرح شده که مامیانه ای هااکنون میدانیم.
اگربرگفته های مهندس نائبی یکی ازدلایل انحراف اتوبان اعظم،وجودسداستوربوده بی شک اتوبان اردبیل هم به این خاطرنمیتواندازمیانه بگذرد.

۹۸/۶/۱۳ ۱۰:۳۳

زنجان رشد فوق العاده ای داشته و حتی از قزوین هم پرجمعیت تر است و بزرگتر شده است. امار سال 95 رو نگاه کن.مهم این نیست که یه مرکز استان بشود کلان شهر و ... مهم اینه توزیع و توازن برابر در سطح استان داشته باشیم

۹۸/۶/۱۳ ۱۰:۲۶

با سپاس از مطالب شما ، موضوع فوق پیشنهاد بنده نیست . این یک طرح پیشنهادی است که در وزارت راه و شهرسازی مطرح شده و نقشه آن انتشار یافته است.

۹۸/۶/۱۳ ۰۹:۴۱

یعنی شما همچنان در عقده اصلاحات مانده اید و حتی اگر با خانواده تان دچار مشکل شوید، آنرا به دو قسمت اصلاحات و سنتی های تقسیم خواهید کرد؟

۹۸/۶/۱۳ ۰۹:۴۰

برفرض هم جاده شمالغرب به شمال توجیه درستی باشد، آیا بزرگراه میانه به اتوبان واجبتر بود یا جاده سیاحتی تفریحی فومن؟ هرچند می دانم این بهانه هم اگر نبود، اسم این جاده را جاده پیست موتورسواری یا دوچرخه سواری می نامیدند.

۹۸/۶/۱۳ ۰۱:۰۲

قضیه ازادراه شما ، مثل قضیه خواستگاری یک فرد قبل انقلاب از دختر شاه هست . ازش پرسیدند چند درصد احتمال موفقیت هست ، گفت من خودم چون راضیم ۵۰ درصد ان حل شده است !!!

بله ما راضیم ، اما از نوع تفکر اردبیلی هم ببینیم که ایا تونل های قافلانکوه دوست دارد . یا ما چون دوست داریم انها هم دوست باید داشته باشند!! قضیه یه طرفه نبینیم. ازادراهی تا چند سال اینده درکار نخواهد بود .اگر بهمین راحتی بود باید راه اهن میانه اردبیل هم افتتاح میشد . وقتی راه اهن هم بن بست خورده پیشرفت ندارد. ازادراه زدن هم مثل همان راه اهن هست.
در حرف اسان هست.
قضیه اینه اموزش پروش میانه متحول بشه مطمئن باشید میانه متحول خواهد شد . مشکل از نوع ذهنیت ما هست .

اگر یکزمان میانه اکثریت کارمند ها و متملقان اخراج شدند مطمئن باشید بودجه برای عمران خواهد ماند . ژاپن با ۱۴۰ میلیون جمعیت یک چهارم ایران کارمند دارد. دولت تا این هم جیره خوار مفت خور دارد مثل یک چاه بی انتهاست پولی برای عمران نمیماند .اگر از ریشه این مشکلات که کل کشور هست حل بشه ، و پوپولیسم و پاشش پول و اقتصاد رانت محور رها متوقف بشه مطمئن باشید کل ایران ازادراه و راه اهن خواهد داشت .


جاده چالوس با مالیات چایی و قند درست کردند ، اما ما پول نفت یک جاده ها معمولی هم نمیتوانیم درست کنیم.

متاسفانه ما هم خدا را میخواهیم و هم رطب را ،
جراحی بدون درد نمیشه. مگرنه به امید کدام پول و بودجه دل به ازادراه های خیالی بستیم ، با کدام پول . وقتی برنج کیلو ۲۰ هزار تومان هم زمانی رسیده در اغذیه هم کشور مانده

۹۸/۶/۱۲ ۲۲:۴۳

مهم اینه کی وچه ارگانی میخاداعتباراین پروژه روتامین کنه؟هرچندراه اهن بنفع انهاست ولی خودمان بخوبی میدانیم بخاطرعبورراه اهن اردبیل ازمیانه هزینه گزافی انجام میشه،چشم انهاازسمت میانه واذربایجانشرقی ترسیده.
متاسفانه دراذربایجانشرقی هم میانه ناتنی ست اون ازانحراف اتوبان اینهم عدم همکاری بااستان مجاور.
شعارهاخوبه ولی متاسفانه درعمل ضدهم هستیم واقعیت همینه.

۹۸/۶/۱۲ ۲۲:۳۰

نه همین مسیرکجل سرچم هست.
گرچه مسیرکلورمنجیل هشتادکیلومترکوتاهترهست منتهاازاتوبان قزوین رشت فاصله زیادی داردحداقل صدوشصت کیلومترخلخال تاانجاست.

۹۸/۶/۱۲ ۲۲:۱۶

مقصر اصلی خودمردم میانه هستندافکارجزیره ای دارند،چنین بحثی درموردجاده ارموداق کریق هم شد،برخی ازهمشهریان به این پیشنهاداعتراض کردند.
درحالی که توسعه حق همه ی بخش های شهرستان هست.
جالبه کانال خلخالیم رومیخوندم جاده خلخال ماسوله درحوزه خلخال تکمیل شده خواستارندحوزه گیلان روهم به اوناوگذارکنندتاتکمیلش کنند.تاازپنج میلیون گردشگرماسوله درصدی شوواردمنطقه شون کنند.
درهمین جاده میانه_نیرسمت انهادرحال تکمیل هست ولی سمت کندوان میانه بلاتکلیف هست.
بنظرم احتیاج مابه این جاده کمترازانهانیست.
خودمان بایکدیگردرگیریم،مشکل ازدیگران نیست.
میخاییم هرجاده ای ولوپرهزینه وغیرکارشناسی ازمنطقه وروستامون بگذره درحالی که مطالعات دقیق روبایددرنظربگیریم.

۹۸/۶/۱۲ ۲۱:۳۹

مثل اینکه خیلی دلت هوای زنجان کرده زنجان که خودش جز عقب مانده ترین مراکز استانهاست6 کچلین الی یاغلی اولسایدی چکردی اوز باشینا

۹۸/۶/۱۲ ۲۱:۳۳

طرح خلخال کلور درام یک جاده معمولی است ولی طرحی که در این متن آمده آزادراه است

۹۸/۶/۱۲ ۱۹:۴۸

همین بی تفاوتی مردم میانه درهمه مسائل باعث عقب ماندگی های شهرستان شده

۹۸/۶/۱۲ ۱۹:۴۵

طرح اب شرب که فقط یک لوله میخواد پول نیست افتتاح کنند .

اینها اوهام خیالات ما میانه ای هاست ، یک روز ازادراه از شرق میکشیم روزی از بالا ، اما خود نوبخت یک مصاحبه کرد اب پاکی ریخت گفت الویت ما طرح ها بزرگ هست ، خودمان هم فکر کنیم میفهمیم یک ازادراه تهران شمال حداقل ۱۵ میلیون نفر رای دهنده تهرانی پشت دولت میاره .
اونا با چند صد میلیارد اینهمه رای از جاهای پرجمعیت مثل تهران تبریز، شمال و شیراز جمع میکنند . رای ۱۰۰ هزار میانه ای قطره در مقابل انهاست .حال دولت هم دیوانه نیست وقتی با همان پول رای بیشتری از مناطق پر جمعیت جمع و رضایت کسب میکند به میانه توجه کند .

همین پروژه mri در حد دو سه میلیارد برای میانه کنار گذاشتند ، در حساب خود تناسب گرفتند . مناطق چند میلیونی هم به تناسب چند صد میلیارد چون رضایتمندی بیشتر میگیرند .


نکته بعد وقتی این دولت یک پروژه عمرانی و اب شرب شهر و روستا در میانه افتتاح نکرده اما در ۹۶ همگی انگشت بنفش اشتراک می گذاشتید یادتان رفته است وقتی رای ۷۰ درصدی میدهید یعنی از شرایط فعلی راضی هستید . پس وقتی مردم میانه از وضعیت راضی هستند چرا شما کاسه داغ تر از اش هستید؟ مگرنه صندوق رای که حاکی از رضایت مردم میانه از ادامه چنین وضعیت دارد

۹۸/۶/۱۲ ۱۹:۳۶

دلتان خوش نکنید توی اخبار اردبیل مطالعه کردم قرار اصلا نیست از آذربایجان شرقی عبور بکنند ، و قرار از راه کلور درام از طریق روستایی در طارم زنجان که هموار هست به ازادراه زنجان وصل بشوند .که ۸۰ کیلومتر کوتاهتر از همه هست.

۹۸/۶/۱۲ ۱۸:۲۶

مگر مسیر اردبیل خلخال کلور درام قزوین. در حال ساخت نیست؟

۹۸/۶/۱۲ ۱۸:۱۸

حالا خلخال اجازه دادشماهم میگی برای کدوم شهرمنفعت زیادی داره؟مهم اینه بواسطه این مسیرشهرستان میانه رونق بیشتری بگیره.
متاسفانه طولانی شدن تکمیل میانه سرچم وبی خیالی مسولان به اکثرموضوعات توجه به سایرراههای ارتباطی رودرحاشیه قرارداده.مسیرهای ترک،قره چمن،هشترودوووو
یول مشکلمزی چوخدی

۹۸/۶/۱۲ ۱۷:۴۶

طرح اگر تصویب بشه سود خیلی زیادی برای اردبیل داره و ما هم بی نصیب نخواهیم بود

نمایندگان و مسولین شهرستان در صورتی که انرژی پیگیری مشکلات شهرستان رو داشته باشند اتوبان میانه سرچم و میانه تیکمه داش مهم تر میباشد تا سایر طرح ها چون

 برای ما دسترسی ایمن به تهران و تبریز به مراتب مهم تر از دسترسی به اردبیل خواهد بود

ممنون از مطلب جامع و مفیدتان

۹۸/۶/۱۲ ۱۷:۱۳

اگر منظورتون بخش میانه تا بارگاه باشد بلی کاملا اشتباه بود. ولی منظور میاندواب تا بارگاه باشد هنوز مسیر دستری جنوب اذربایجان غربی به مرکز کشور و شمال کشور است. یعنی میاندواب - بارگاه - سرچم - اردبیل یا خلخال یا پونل . ولی هنوز عده ای میگن مسیر میاندواب میانه خلخال فومن. در صورتی که مسیر بالا نوشتم الان میسر است

۹۸/۶/۱۲ ۱۶:۰۸

اتفاقادرزمان دولت مکرم شما(اصلاحات)،مطالعات جاده اقکندبسمت سه راهی خلخال انجام شد.دقیق یادم هست کارشناسان بادوربین وشاخص نقشه برداری میکردند.علاوه براینکه پل تاریخی پردلیس گویای این مطلب هست که محل ترددازاین منطقه بوده

۹۸/۶/۱۲ ۱۵:۴۵

خودتان ناخواسته خوب پاسخ دادید: جاده میانه به میاندوآب از طرح های قدیمی متعلق به دوره پیش از انقلاب است که می خواستند مسیر دسترسی شهرهای شمالغربی مانند مهاباد، ارومیه، قوشاچای و ... به تهران را 100 کیلومتر نزدیکتر کنند. پیش از اجرای این طرح، آزادراه تبریز ـ تهران ساخته شد. منطق و عقل حکم می کرد که با راه اندازی این بزرگراه و دسترسی شهرهای شمالغربی به آزادراه، مسیر دسترسی به تهران از طریق میانه منتفی شود ولی این جاده نیز ساخته شد! الآن هم بعد از 10 سال غیر از ترددهای روستایی هیچ استفاده ای ندارد درحالیکه با همین پول می شد بزرگراه میانه را ساخت.

ناگفته نماند که کارشناسان و ارزیابان وزارت راه بعداً که متوجه این گاف بزرگ شدند، توجیه کردند که می خواهند شهرهای شمالغربی را به شمال وصل کنند. آخر کدام عقل حکم می کند که شهرهای که هر روز در جاده های مرگبارش قربانی می دهد، پیش از امن سازی جاده اصلی خود، به فکر تفریح و تفرج در شمال کشور باشد؟ به قول خودمان: هر یاراغین دوزتدین قالدی سقّل داراغی؟

۹۸/۶/۱۲ ۱۵:۳۶

دوست عزیزبزاریدکارکارشناسی دقیق صورت بگیره.حتی بین خلخال وهشتجین هم دراین مورداختلاف هست که خواهان اجرای این اتوبان ازمنطقه خودهستند.
بنظرم انهادراولویت هستندبالاخره هم استانی ند.هرچندبازم میگم تعصب روبایدکنارگذاشت ومطالعات دقیق صورت بگیره.
توجه کنیم عبورچنین اتوبانی ازشهرستان میانه ازنبودنش خیلی بهتره.

۹۸/۶/۱۲ ۱۵:۲۶

حرفتون صحیحه ولی متاسفانه نظرات برخی مرکزاستان نشین هاخلاف نظرشماست بدلایلی که اکثرمون میدونیم هرچندبخاطرمنافعشون به میانه نیازدارندومیانه ازاین بابت ضربه خورده.
شمانگاه کنی مسیرارموداق کریق سمت نیراستان اردبیل تکمیل میشه ولی سمت میانه کاری نشده یاجاده اهلندهمینطور،حتی تومسیرنیرسراب همچنین.
خودم شاهدبودم سمت کاغذکنان میانه توزمستان راهداری اردبیل اومده برف روبی کرده.
ترافیک تردددرمسیراردبیل به استارپنج برابراردبیل سرچم میشه
اذربایجانشرقی تمایلی نشون نمیده،اینطورمیشه که انهاهم مسیرهاشونوبه سمت گیلان وزنجان میکشندوشرق شهرستان میانه هم محروم باقی میمونه.

۹۸/۶/۱۲ ۱۴:۴۵

مسیرپیشنهادی بهتربودتونقشه نشان داده میشد،ولی اگرمنظوراقای صادقیان مسیردرحال ساخت وجدیدمیانه_فیروزابادهست این مسیرهم دستکمی ازمسیرفیروزابادکجل نداردمانع بزرگی چون خطرات احتمالی سداستورهم درپیش روی ان هست.

۹۸/۶/۱۲ ۱۴:۴۳

متاسفانه نگاه تنگ نظرانه مسئولان میانه در سالهای متمادی در نگاه متکبرانه به بخش های تابعه علی الخصوص کاغذکنان نه تنها موجب عقب ماندگی این بخش ها بلکه پسرفت خود شهر میانه هم شده است نمونه آن بزرگراه زنجان تبریز است که با بی تدبیری مسئولان وقت که مبادا این بزرگراه از کاغذکنان بگذرد کاری کردند که میانه هم از مسیر در بماند دوستان یک نمونه از عواقب کج اندیشی رادر رونق مثلا هتل خیام در سال‌های پیش را مقایسه کنید با انبار بدون کنونی

۹۸/۶/۱۲ ۱۴:۳۵

با سلام. در مورد اردبیل سرچم -سد گرمی چای و میانه سرچم متوجه میشم. ولی مسیر میاندواب - میانه رو متوجه نمیشم. مسیر دسترسی میاندواب به ازاد راه. در واقع مسیری موازی برای مسیر فعلی مراغه و همچنین مسیر کوتاه تری برای دسترسی جنوب اذربایجان غربی به مرکز و شمال کشور. چرا این طرح نباید ساخته می شد؟ با تشکر.

۹۸/۶/۱۲ ۱۴:۳۱

مشکل همه این طرحهای غبط ازیه طرح غلط آب میخوره اونم انحراف اتوبان از میانه

۹۸/۶/۱۲ ۱۴:۲۸

می توانم قسم بخورم که بر سر بسیاری از طرح های ملی حتی 60 ثانیه هم فکر نکرده اند وگرنه جاده سرچم ـ اردبیل با آن گردنه ها و 14 تونل نباید ساخته می شد، سد گرمی نباید ساخته می شد، جاده میانه ـ میاندوآب نباید ساخته می شد، بزرگراه میانه به سرچم نباید تصویب می شد.

وقتی در منطقه کوچکی مثل میانه چنین طرح های اشتباهی با صدها میلیارد تومان ساخته می شود در مجموع مملکت ببینید چه بودجه هایی تلف می شود.

۹۸/۶/۱۲ ۱۴:۲۵

اتفاقادراینده ی نزدیک باشهرستان شدن هشئین،کاغذکنان به هویت تاریخی خودبازخواهدگشت.بعدشم واقعیت اینه قرارنیست که اتوبان ازهرشهرویامرکزبخش عبورکنه اولویت مرکزشهرستانه چون بارتولیدی وجمعیتی انجامتمرکزه.

۹۸/۶/۱۲ ۱۴:۱۵

اقای صادقیان البته طرح اردبیل سه راهی خلخال درقالب بزرگراه طراحی واجرامیشه.بدلیل کوهستانی وهزینه بسیاربالای هم مسیرفیروزابادسرچم وطولانی وکوهستانی فیروزابادلوشان،سرمایه گذاری برای اجرای ازادراه پیدانشد.
منم موافقم بایدتازمانی که کوپن دارنداستفاده کرد،کمااینکه چندهفته پیش مشگین شهررفتم بودم بزرگراه اردبیل مشگین شهربیش ازهفتاددرصدان اجراشده بودیاهمین راه اهن میانه اردبیل تامین مالی کردند،نشان میدهدفعلاانهاروش اعتبارگیری روخوب بلدند.

۹۸/۶/۱۲ ۱۴:۰۲

دقیقا.پیشنهادخوبیه.استان اردبیل سالانه حداقل پنج میلیون گردشگرروپذیراست ازنظرمیزان حمل ونقل هم سالانه پنج میلیون تن محصولات کشاورزی روتولیدمیکنه.
توسایت هاهم نگاه میکردم کارمطالعاتی بزرگراه تاسه راه خلخال انجام شده وقراره تاسه سال عملیات اجرائی ش انجام بشه.حالامونده به نمایندگان میانه!!!
غفلت بشه بی شک خلخال استفاده خواهدکردهم دست شهرمیانه کوتاه خواهدشدهم بخش کاغذکنان.

۹۸/۶/۱۲ ۱۳:۵۷

اتفاقا اگه این طرح تصویب بشه با یه تیر دو نشون زدنه .
هم میانه تو مسیر آزاد راه اردبیل قرار میگیره و از منافعش بهره مند میشه و هم بدون زحمت اضافی و هزینه به آزاد راه تهران تبریز وصل میشه

۹۸/۶/۱۲ ۱۲:۴۱

هله هشداد یوخ هشداد سن کوسدون

۹۸/۶/۱۲ ۱۲:۲۲

خبر رو طوری می نوشتی که قابل فهم باشه پنچ دقیقه است دارم می خونم چیزی متوجه نشدم

۹۸/۶/۱۲ ۱۱:۲۶

ول کن بیکاری

۹۸/۶/۱۲ ۱۰:۵۱

اگر نمایندگان بخواهند بزرگراه اردبیل به سرچم از میانه عبور کند و نخواهند از آقکند و کاغذکنان عبور کند آن وقت نمایندگان حق ندارند به کاغذکنان پای بگذارن وسلام

۹۸/۶/۱۲ ۱۰:۴۷

مگر کاغذکنان و آقکند جزوی از میانه نیستند که اتوبان اردبیل - سرچم از کاغذکنان عبور نکند فقط از میانه عبور کند با این دیدگاهها هیچ وقت کل شهرستان اباد نخواهد شد . یک خورده فکر کردن هم خوب است اگرخود شهر میانه برای اباد کردن ملاک باشد پس اون وقت بایستی کاغذکنان از شهرستان میانه جدا و به زنجان ملحق شود و همچنین ترکمانچای نیز فرمانداری مستقل گردد تا خود شهر میانه به تنهایی شهرستان بوده و تمام...

اخبار روز