کد خبر: ۱۱۳۰۰۳
۷۲ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

۱۴۰۰/۹/۱۳
۱۹:۳۷

برترین‌ها: با پیگیری های مدیرعامل باشگاه استقلال و حمایت وزیر ورزش سرانجام تبلیغات محیطی دربی تهران به استقلال رسید.

اینکه باشگاه ها به دنبال حق و حقوق تضییع شده خود در تمام این سال ها هستند، اتفاق خوبی است و امیدواریم روزی همه باشگاه ها بتوانند نه تنها در زمینه تبلیغات که پیرامون حق پخش تلویزیونی نیز به حق و حقوق مسلم خود برسند.

این نخستین تجربه تبلیغات محیطی یک باشگاه در فوتبال بدون مداخله سازمان لیگ بود اما امیدواریم بعدها سلیقه بهتری از خود به خرج دهیم و این قدر اطراف ورزشگاه را با تابلوهای بی قواره زشت نکنیم.

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

درشت نمایی و بالا بردن هر بنر و تابلویی تا بالای سکوهای ورزشگاه، چشم بینندگان تلویزیونی را آزار می دهد و از نظر آراستگی و زیبایی هم این کار زیبنده نیست.

تبلیغات محیطی چند لایه در دربی 79، واکنش منفی بینندگان تلویزیونی را در پی داشت.

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

پیشگیری از کرونا

اسامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در میانه

اخبار روز