کد خبر: ۵۸۰۲۷
۱۰۷۳ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

واکنش ها به لباس جدید تیم ملی فوتبال در فضای مجازی+تصویر

۱۳۹۵/۲/۱۶
۱۰:۴۲

به گزارش صدای میانه به نقل از خبرآنلاین، حاشیه از همان صبح چهارشنبه شروع شد، آنجا که خبر رسید در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی،هیچیک از اعضای تیم ملی از جمله افشین پیروانی مدیر و مارکار آقاجانیان دستیار کروش، در مراسم غایب خواهند بود. کروش و دو دستیار خارجی اش یعنی هم اوسیانو و گاسپار، که در خارج از هستند و حتی از بین بازیکنان هم کسی قرار نیست به مراسم برود! اتفاقی که افتاد و به جز مسئولان فدراسیون هیچ کدام از اعضای تیم ملی در این مراسم شرکت نکرد.

 

عدم شرکت در این مراسم به دلیل اعتراض به قرارداد با جیووا بود.برندی ایتالیایی که البته در بین برندهای جهانی اعتبار خاصی ندارد!

 

 این اتفاق در حالی افتاد که تنها دقایقی پس از انتشار تصاویر مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی،این لباس به سوژه کاربران در فضای مجازی تبدیل شد.

 

در شبکه های مجازی مختلف کاربران هم خیلی زود به صف منتقدین پیوستند و طرح،قیافه و البته برند این لباس را به سخره گرفتند!

 

کاربران با انتشار تصاویری که خودشان ساخته بودند نشان دادند که این لباس ها شباهت زیادی به لباس خواب مردان دارد و اصلا زیبنده نیست که تیم ایران از این برند در مسابقات استفاده کند!

 

یکی از کاربران تصویری از این لباس را منتشر و زیر آن نوشته بود:« لباس تیم ملی چه طراحی حرفه‌ای (ایتالیایی) و خوبی داره. معلومه خیلی روش وقت گذاشتن. حدود ده دقیقه!»

 

کاربر دیگری نوشته بود:« این است لباس تیم ملی طراح ایتالیایی لباس تیم ملی ایران. فقط به جزییات دقت کنید.»

***********************

عصر ایران: فدراسیون فوتبال روز گذشته (چهارشنبه) در میان ناباوری، پیراهن‌های تیم ملی را رونمایی کرد؛ پیراهن‌هایی که مربوط به برند «جیووا» بودند و البته طراحی بسیار زشتی هم داشتند.

تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر بازمی‌گردد؛ فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با برند «آل‌اشپورت» تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچک‌تر به توافق رسید.
 

لباس‌ جدید تیم ملی فوتبال از کجا آمده؟
 

جیووا یک برند ایتالیایی است. برند پوشاکی که تنها 8 سال از تاسیس شرکتش می‌گذرد. این شرکت نه‌تنها نام مشهوری در فوتبال ندارد، که تا امروز فقط یک تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهنش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمام‌نما از شهرت و کیفیت جیووا است.

برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال را در صفحه اصلی و خبر اصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم باشد؛ شرکتی که می‌تواند بدون کیفیت لازم و با قرارداد امضا شده برای اولین‌بار به جام جهانی راه پیدا کند.

این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانی‌هایی مانند نایک و آدیداس به توافق رسیده‌اند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت نخواستنی به تن کند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز