کد خبر: ۸۷۸۳۸
۱۶۴ بازدید
۰ دیدگاه

آرای مردم در جشنواره جام جم، چگونه دزدیده شد؟

۹۷/۱۲/۱۳
۱۱:۴۹

روش سنتی صداوسیما در برخورد با افکارعمومی؛ حذف یک طرف به سود دیگری/ وقتی صداوسیما می‌خواهد مردم ببازند

جشنواره جام‌جم صداوسیما که تنها جشنواره به اصطلاح تعاملی این رسانه غیرتعاملی با مخاطبان است، بار دیگر منجر به رسوایی رسانه ملی شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

فرهنگیرسانه

12 اسفند 1397 - 10:12

 

درجریان این جشنواره به یکباره آمار مربوط به رای به برنانه "برنده باش" افزایش یافت. برنامه‌ای که گفته می‌شود محبوب رییس جوان شبکه سوم سیماست.

با توییت وزیر ارتباطات خیلی زود معلوم شد که پای برنامه‌های وس تلویزیونی درمیان است. همان برنامه هایی که به تعبیر منتقدان صداوسیما، این سازمان را تبدیل به قمارخانه تصویری کرده است.

جالب است که واکنش صداوسیما به این رسوایی تنها یک چیز بوده است: سکوت!

گفته می‌شود هدف از این کلاهبرداری رسانه‌ای، حذف برنامه نود از گردونه رقابت بوده که به بدترین شیوه صورت گرفته است.

 

لاتاری صداوسیمای مِیلی جیب مردم را زد!

براساس این شیوه که به سرعت رسوا شد، ‏رای ۱.۵میلیون نفر بدون اینکه بدانند به ‎"برنده باش" تعلق گرفت!

اگر این آرا همراه عضویت در اپلیکیشن چلچله باشد، از هر نفر روزانه ۵۰۰تومان کم می‌شود. در مجموع روزی ۷۵۰ میلیون تومان و ماهیانه ۲۲.۵میلیارد تومان.

شنیده‌ها حاکی از آنست که این عضویت بر اساس قانون VAS، لغو نمی‌شود!

به این ترتیب نه تنها آبروریزی صداوسیما منتهی به دستبردزدن به نظر مردم شده، بلکه پول زیادی را از جیب مردم برداشته که درصورت اثبات این مدعا، نیازمند برخورد سریع قضایی است.

مدیران صداوسیما به‌دنبال این اتفاق، حتی درمیان برنامه‌سازان خود نیز بی تبرو شدند چراکه برنامه ای چون "دورهمی" از ادامه حضور در جشنواره جام‌جم انصراف داده است.

جالب اینجاست که این کلاهبرداری درحالی صورت گرفته که صداوسیما سه روز قبل اجازه یافت با برداشت ۲۵۰۰میلیارد تومانی از صندوق ذخیره ارزی، با پول مردم به اقدامات خود ادامه دهد!

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز