در روزهای اخیر و همزمانبا آغاز فصل دانشگاه ها انتقادهایی از نحوه فروش بلیط در ترمینال میانه به #صدای_میانه ارسال می شود که موجبات نگرانی خانواده ها و دانشجویان و سایر مردم شده است...
دو نمونه از این پیامهایی که به ما ارسال شده را منتشر می کنیم تا مسئولین امر عنایتی به این موضوع داشته باشند :
1️⃣ ممنون میشم این اعتراض قشر بزرگی از شهروندان مخصوصا دانشجوها و سرباز های عزیز رو به گوش مسئولین برسونید هرچند اگر همین مسئولین دقت کافی رو اتخاذ میکردند همچین مشکلات و اعتراض هایی رو شاهد نبودیم
نمیدونم مسئول این ترمینال و تعاونی ها کیه آقای شهردار آقای فرماندار شورای شهر یک نظارت سطحی هم به این اوضاع اراعه خدمات ترمینال نمیکنید؟
بیشتر از یک ساله که نتونستید فروش بلیت رو اینترنتی کنید که این تعداد از مسافر تا روز آخر با استرس و نگرانی درگیر پیدا کردن بلیت اتوبوس نباشن
حداقل اون مسئولی که تو تعاونی نشسته رو توجیح کنین اون تلفن تعاونی رو ورداره مگه وظیفه اش غیر از اینه که به تماس ها جواب بده و بلیت ثبت کنه
هر موقع زنگ زدیم ورنداشتن یا مشغول گذاشتن حضوری هم میریم میبینیم کسی تو دفتر نیست، این چه وضعشه الان ایام دانشگاهه این دانشجو چیکار باید بکنه؟
___________________________
2️⃣ مسئول محترم من یک دانشجوی میانه ای در تبریز هستم که دوباره با باز شدن دانشگاه درد و ناراحتی واعصاب خرد کنی مسیر رفت از امروز بر مشکلاتم اضافه شد.
امروز بعد ۴ بار زنگ زدن به ترمینال بلاخره یکی پشت تلفن جوابم را داد گفتم بلیط میخوام فرمودن فردا زنگ بزن فردا زنگ بزنم کسی گوشی بر نمیداره آخر سر بعد چند ساعت موفق که بشی میگن تمام شد این تجربه ۵ ترم دانشگاهه .
من ترم قبل به خاطر بلیط آخر هفته به میانه نمیامدم. الان در سایت ۷۲۴ که نگاه کنید کل ایران اینترنتیه من موندم این بلیط میانه هم مافیایی شده که کسی ورود نمیکنه
اینم آسفالته که بگین قیر نیست
خط کشی جاده هست بگین رنگ نیست
حقوقه که بگین بودجه نیست
و....
شمایی که پشت اون میز نشستی و میتونی به این وضع سر و سامان بدی اگر کم کاری میکنی خدا جواب تو بده ما که نتونستیم.