کد خبر: ۶۰۴۷۶
۱۰۵۸ بازدید
۴۲ دیدگاه

بررسی مشکلات شهرستان میانه با حضور شکری در دفتر ایرنا

۱۳۹۵/۳/۳۱
۱۱:۲۰

فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: افزایش مشارکت مردمی در طرح های دولتی نشانه اعتماد عمومی به دولت و احساس مسوولیت اجتماعی است و شهرستان میانه با مشارکت مردم و تدبیر دولت در مسیر توسعه گام برمی دارد.

به گزارش صدای میانه؛ حمید شکری با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا در تبریز با اشاره به بهبود شاخص های اقتصادی در سه سال گذشته از جمله نرخ رشد اقتصادی و نرخ تورم گفت: با توجه به سیاه نمایی هایی که از طرف مخالفان دولت وجود دارد، فعالیت خبرگزاری ایرنا برای تبیین خدمات صورت گرفته ارزشمند است.
وی طرح تحول سلامت را از مهمترین خدمات دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: این طرح که هزینه زیادی برای دولت تحمیل کرده افزایش رضایتمندی عمومی را در راستای عدالت خدمت رسانی به دنبال داشته است.
فرماندار میانه با اشاره به خدمات دولت در این شهرستان گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) شهر میانه با همکاری بنیاد برکت در مراحل نهایی است.
وی اعلام کرد: وزارت بهداشت اختصاص 300 میلیارد ریال برای تجهیز این بیمارستان را متعهد شده و امید می رود در هفته دولت امسال بهره برداری شود.
*** 50 درصد اعتبار راه های روستایی استان توسط شهرستا میانه جذب شد 
فرماندار میانه اعلام کرد: 50 درصد اعتبار راه های روستایی استان در سال گذشته توسط این شهرستان جذب شده است.
وی با اشاره به ایجاد، زیرسازی و روسازی 235 کیلومتر راه روستایی شهرستان گفت: برای این منظور 220 میلیارد ریال به صورت مستقیم از وزارت راه و شهرسازی جذب شده است.
شکری با اشاره به پراکندگی و وسعت شهرستان میانه، گفت: در راستای محرومیت زدایی بیشتر اعتبار عمرانی شهرستان هم برای ایجاد و بازسازی راه ها هزینه شده است.
وی کل اعتبار عمرانی شهرستان میانه در سال گذشته را پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دو هزار و 500 میلیارد ریال آن مربوط به پروژه های ملی همچون راه آهن میانه - تبریز بود.
شکری با اشاره به مشارکت مردم شهرستان به خصوص روستاییان در طرح های عمرانی از جمله تامین هزینه حمل مصالح، اظهار کرد: همراهی مردم مایه امید برای دولمتردان در بخش های مختلف است. 
*** مشکل آب شرب شهرستان میانه حل می شود 
فرماندار میانه با اشاره به مشکلاتی که در زمینه آب شرب این شهرستان وجود داشت، گفت: با تلاش های صورت گرفته در دو سال گذشته تا حدودی این مشکل حل شده و با بهره برداری از طرح آبرسانی از گرمی چای این مشکل به صورت کامل مرتفع می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح از سال 90 متوقف شده بود، گفت: با استفاده از منابع بی او تی درصدد تکمیل خط انتقال این طرح هستیم.
شکری اعلام کرد: با اجرای 25 کیلومتر خط انتقال با اعتبار 700 میلیارد ریال در زمان 18 ماه آب رودخانه گرمی چای به میانه می رسد .
*** اهتمام دولت رفع نواقص مسکن مهر شهرستان میانه است 
فرماندار میانه با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب برای 80 درصد واحدهای مسکن مهر این شهرستان در سال گذشته با اعتبار 60 میلیارد ریال، گفت: رفع نواقص و تکمیل پیوست های فرهنگی اجتماعی مجتمع های مسکن مهر از جمله مسجد و مدرسه در دستور کار قرار دارد.
شکری با اشاره به اینکه تعهد این شهرستان در زمینه مسکن مهر ساخت چهار هزار و 200 واحد مسکونی است، گفت: یکهزار و 200واحد که در سال های گذشته نیمه کاره رها شده بود، مجدد توسط پیمانکار جدید فعال شده است.
*** پایاب سد آیدوغموش تکمیل می شود 
فرماندار میانه با اعلام اینکه دو هزار و 700 هکتار از پایاب 12 هزار هکتاری سد آیدوغموش تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفته است، گفت: بانک توسعه اسلامی اعطای تسهیلات برای تجهیز شش هزار هکتار از اراضی پایاب این سد به سامانه های نوین آبیاری و بانک زمین هم پرداخت تسهیلات برای دو هزار و 500 هکتار را متعهد شده است.
شکری با اشاره به اینکه تجهیز یکهزار و 200 هکتار از اراضی پایاب این سد به سامانه های نوین آبیاری برای سالجاری برنامه ریزی شده است، گفت: با تکمیل پایاب این سد، بهره وری تولید در بخش کشاورزی شهرستان به میزان قابل توجهی ارتقا می یابد.
وی همچنین از افزایش فعالیت های تحقیقاتی در بخش کشاورزی شهرستان خبرداد و گفت: با بهبود کمی و کیفی تولید در این بخش در نتیجه تحقیقات، درآمد کشاورزان افزایش یافته و نوید بخش توسعه پایدار خواهد بود.
***بهره مندی تمام روستاهای شهرستان میانه از نعمت برق 
فرماندار میانه با اشاره به طرح های برق رسانی اجرا شده در روستاهای شهرستان، گفت: در زمان حاضر تنها چهار روستای دارای سکنه این شهرستان از نعمت برق بی بهره اند و سعی می شود با استفاده از پنل های خورشیدی به این روستاها هم برق رسانی شود.
*** معدن مولیبدن میانه فعال می شود 
فرماندار میانه با اشاره به ظرفیت های معدنی منحصر بفرد این شهرستان همچون مولیبدن و پرلیت، گفت: با رایزنی های صورت گرفته معدن مولیبدن این شهرستان که با وجود سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی متوقف شده بود، مجدد فعال می شود.
وی از اجرای طرح پهنه بندی به منظور شناسایی دقیق ذخایر معدنی این شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به فعالیت مجتمع فولادی در این شهرستان، راه اندازی کارخانه تولید لوله مانیسمان ( لوله های بدون درز مورد استفاده در صنعت نفت و گاز ) در دستور کار قرار دارد.
شکری همچنین از ایجاد واحد پرورش گاو با ظرفیت 6 هزار راس با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در میانه خبرداد و گفت: این طرح در مرحله انتخاب زمین است.
*** ظرفیت های پنهان گردشگری میانه شکوفا می شود 
فرماندار میانه با اشاره به ظرفیت های استفاده نشده این شهرستان در زمینه گردشگری از جمله پل دختر، مسجد چوبی ترک و بسیاری آثار تاریخی ثبت شده و جاذبه های طبیعی همچون سد آیدوغموش و رودخانه قزل اوزن، گفت: با استفاده از توان بخش خصوصی درصدد توسعه زیرساخت های تفریحی و رفاهی برای ارتقای خدمات گردشگری هستیم.
***نیروگاه 50 مگاواتی در میانه احداث می شود
شکری از شروع مطالعه ایجاد نیروگاه بادی با توان تولید 50 مگاوات برق توسط شرکت مپنا در شهرستان میانه خبرداد و خاطرنشان کرد: در زمان حاضر میزان مصرف برق این شهرستان 60 مگاوات است.
وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ایجاد سه نیروگاه 800 مگاواتی در استان گفت: یکی از این نیروگاه ها در میانه ایجاد خواهد شد.
فرماندار میانه با اشاره به تولید سالانه 200 هزار تن سیب در این شهرستان گفت: درصدد جذب سرمایه گذاری برای ایجاد صنایع تبدیلی این محصول هستیم تا ارزش افزوده بیشتری در این زیر بخش باغی حاصل شود.
***ضریب بهره مندی جمعیت روستایی شهرستان میانه از نعمت گاز به 85 درصد می رسد 
شکری با اشاره به اینکه در دولت گذشته تنها 100 روستا از 400 روستای این شهرستان به شبکه گاز متصل بود، گفت: با گازرسانی به 80 روستا در سال گذشته و برنامه ریزی صورت گرفته برای گازرسانی به 85 روستای دیگر تا پایان سال جاری میزان بهره مندی جمعیت روستایی شهرستان از این نعمت طبیعی به 85 درصد می رسد.
*** استفاده از توان مالی میانه ای های مقیم تهران برای توسعه شهرستان 
فرماندار میانه با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این شهرستان از بخش های مختلف گفت: با استفاده از توان مالی میانه ای های مقیم تهران و جدب سرمایه بخش خصوصی درصدد برداشتن گام های بلندی برای توسعه این شهرستان هستیم.
*** اقتصاد مقاومتی نیازمند تمرکز زدایی است 
فرماندار میانه با بیان اینکه عملی شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند تمرکز زدایی و دادن اختیارات بیشتر به مدیران شهرستانی است، گفت: تعدادی از نهادهای اقتصادی در مسیر تولید مانع تراشی می کنند.
شکری اظهارکرد: زمانی که واحدهای تولیدی آخرین نفس را می کشند، با فشار بانک ها، امور مالیاتی و بیمه ها مجبور به تعطیلی می شوند.
وی، تحول فکری در بین مردم و مسوولان را برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ضروری دانست و گفت: رویکرد مدیریت شهرستان حمایت از واحدهای فعال تولیدی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای نیمه فعال است.
شکری با اشاره به تشکیل سه کمیته احیای واحدهای نیمه فعال، کمیته جذب سرمایه گذاری جدید و کمیته بازاریابی و فروش در شهرستان میانه در قالب شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: با شناسایی موانع ادامه فعالیت و علل تعطیلی تعدادی از واحدها در جهت رفع موانع و مشکلات تلاش می کنیم.
وی با اشاره به اینکه بیشتر واحدهای تولید با کمبود نقدینگی مواجه هستند، گفت: از طریق بخشش جرایم مالیاتی و اعطای مشوق های تولیدی سعی می کنیم به تداوم چرخ تولید کمک کرده و مانع از دست رفتن فرصت های شغلی شویم.
شکری با اشاره به اینکه قطع برق یک واحد تولیدی به خاطر بدهی، خسارت هنگفتی به این واحد می زند، گفت: این رویکرد در تضاد با سیاست های اقتصاد مقاومتی است و تلاش صورت گرفته برای احیای واحدها و جذب سرمایه جدید را بی اثر می کند.
فرماندار میانه در پایان، امضای برجام را یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: با افزایش مراودات بین المللی و جذب سرمایه خارجی، آثار برجام به مرور احساس می شود. 
شهرستان میانه با 185 هزار نفر جمعیت در جنوب شرق تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع و با 5919 کیلومتر وسعت پهناورترین شهرستان استان است.
شهرستان میانه به عنوان فرمانداری ویژه دارای سه بخش به نام های بخش مرکزی، بخش کاغذکنان و بخش کندوان و پنج شهر به نام های میانه، ترکمانچای، آچاچی، ترک و آقکند است. 
این شهرستان با 38 سد کوچک و بزرگ دارای 44 هزار هکتار اراضی آبی و 88 هزار هکتار اراضی دیم است.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۵/۴/۶ ۰۰:۳۲

اقای فرماندار ما از شما پاسخ میخواهیم رو چه حسابی شهرک صنعتی جدید دران مکان تصویب شده است تهران که 9میلیون جمعیت داره کارخونه هاش حداکثر در فاصله 16کیلومتری شهر میباشد که البته درهمان 16کیلومتر هم کلی شهرک مسکونی میباشد حالا تو میانه چطور در فاصله 30کیلومتری نکنه شما هیچ وقت قصد ندارید میانه بزرگراه شود اقای فرماندار ماپاسخ میخواهیم

۹۵/۴/۵ ۰۳:۳۴

يه دلسوزى هم تو گروه ارتباط مردمى بود ديليتش کردن واقعا متاسفم

۹۵/۴/۵ ۰۲:۲۴

جاده بناب به نقده به شهر فرماندار میانه با پیشرفت زیادی در حال انجام هست !!! بعد بیایید بگویید چرا پروژه میانه متوقف شده !چون به نفع فرماندار نقده ای میانه هست بودجه به راه بناب نقده صرف شود و منفعتی به شهر خود برسد و باید دلیل اینهمه بی تغاوتی را نسبت بزرگراه میانه فهمید چون با بناب منافع مشترک داردنباید بودجه استان صرف میانه شود باید مردم میانه پیگیر تغییر فرماندار لزوم پیگیری جایگزینی فرد بومی میانه ای در عوض افراد ذینفع هست بزرگترین ضربه ها را میانه خورده است
http://www.bonabnews.com/1395/03/12/%d8%aa%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%a7%d8%a8-%d8%b3%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d8%a7/

۹۵/۴/۵ ۰۱:۴۲

فرماندار هم وظیفه دارد و هم نماینده اتفاقا صدای نماینده به وزیر راه میرسد
سوالم اینه چرا اکثر نمایندگان شهر ها مثل اردبیل مرند اصفهان و...از پروژه های شهرشان در مجلس دفاع کردند و خواستار رسیدگی شدند جالبه چندروز بعد سخنان نماینده مرند وزارت راه مناقصه آزادراه مرند بازرگان ترکیه منتشر کرد! ولی اینجور موقع ها نمایندگان میانه فقط وظیفه شان قانون گزاری میشود ؟ فرماندار هم انتقاد داریم هیچوقت مشکلات اصلی میانه را نگفت مثل بیکاری و عدم وجود بزرگراه را .کسی از هم از نمایندگان به موضع فرماندار انتقاد نکرد و خواستار پیگیری نشدند 15 سال هست وعده این بزرگراه هست بستان اباد شد مرند شد سراب شد اهر شد بناب شد مراغه شد ورزقان شد در اینجا میانه توی عقب ماندگی رتبه اول استان کسب کرد ایا راه میانه به سرچم از راه اهر به تبریز 90 کیلومتر هست مشکل تر هست فقط 40 کیلومتر نیاز دارد چهاربانده شود انهم 15 تا ان زیرسازی شده مسیر اکثریت صاف هموار هست اگر درسال فقط پنج کیلومتر میساختند الان تا زنجان هم رسیده بود .جالبه زنجان خودش اماده ساخت جاده در حوزه خودش کرده تنها مکان در جاده ترانزیت چهاربانده نشده فقط میانه هست قزوین زنجان بستان اباد مرند خوی همه چهاربانده شدند تنها میانه وصله ناجور هست این موقعیت بوجود امده که دوباره جاده ترانزیت برگردد و رونق بگیرد فقط در میانه که خود میانه که بیشترین نیاز به ان دارد متوقف شده مگرنه مرند و زنجان قزوین که آزادراه دارند محور ترانزیت شان راهم چهاربانده کردند ولی میانه که ازادراه ندارد و بیشترین نیاز به این بزرگراه دارد تنها اهمال کاری و سنگ اندازی میشود. هر کشته در این محورها زنگ خطری است برای مسئولان شاید دیدید مراسم خاکسپاری این کشته ها به محل اعتراض مردم به مسئولان استان و شهرستان و نمایندگان تبدیل شد. اقایان اگر وعدهدساخت فلان واحد 50 میلیاردی میدهند بیایند بودجه این جاده چهاربانده درست کنند

۹۵/۴/۵ ۰۱:۱۴

انقدر نرسیدند که همه استان های اطراف برای تکه تکه کردن میانه و گرفتن سهم نمایندگی میانه در تلاش هستند .وضعی درست کردند نه در کاغذکنان کسی راضی هست نه در خود شهر میانه نه در ترکمنچای و نه در کندوان .مثل قطار پردیس که گرفتند دیگر رفت من میدانم کاغذکنان را هم میگیرند ترکمنچای که هیچ میانه بخاطر از دست دادن مساحت و جمعیتش از بناب کم جمعیت تر میشه دو نماینده هم میشه یک نماینده. چون بجای پیشرفت پسرفت کردیم من شنیدم کرج هم درخواست افزایش نماینده کرده که حداقل باید 6 نماینده داشته باشد که احتمالا از سهمیه استان ها و شهرستان های کم جمعیت و کوچک شده کسر خواهند کرد.

۹۵/۴/۵ ۰۱:۰۸

فرایند تخصیص بودجه به پروژه های عمرانی را مجلس مشخص میکند ببخشید اگر وظیفه مجلس قانون گزاری صرف بود در قانون می امد فقط حقوقدان ها حق شرکت دارند دیگر دکتر و فیزیک مهندس میخواستند چکار؟
نماینده یک شهر منتقل کننده مشکلات ان شهر هست اگر کار نماینده فقط قانون نوشتن بود چرا اقای لاریجانی شخصا پیگیر قطار برقی گرمسار امل هستند؟ ایشان که رییس مجلس هستند .اگر نمایندگان توانایی نداشتند چرا کاندید شدند پست خودرا به فرد توانا تر میدادند که توانایی برآورد کردن مشکلات مردم داشته باشد .بعد سوال دیگرم اگر وظیفه نمایندگان فقط قانون گزاری هست ؟ چرا برای انتخاب شدن وزرا رای میدهند؟ چرا یک وزیر را میتوان استیضاح کرد ؟ اینها که جزو قوه مجریه هستند؟ اینها مغلطه هایی برای شانه خالی کردن از وظایف نمایندگان هست .اگر وظیفه فرماندار هست نماینده در مجلس وزیر کشور احضار کند تا استاندار و فرماندار توبیخ شوند این قدرتی هست که قانون به نماینده داده و نمایندگان باید تلاش کنند در موقع بستن بودجه سال پروژه های شهرستان توی بودجه دولت باشند .مگرنه فرماندار طرح بدهد بودجه نباشد چگونه اجرا شود؟ مردم از نمایندگان و فرماندار منتظر حل مشکلات هستند این مشکل جاده مشکل چند ده سال مردم میانه هست که هیچ مسلمانی تابحال به درد مردم متدین میانه رسیدگی نکرده .نماینده سراب فقط 20 بار با وزیر راه مکاتبه کرده و توانست مجوز و بودجه چهاربانده کردن جاده سراب تبریز را بگیرند خداوکیلی خود نمایندگان میانه که دو نفر هستند هرکدام چند بار نامه نوشتند و دیدار کردند تازه نماینده سراب یک نفر بود میانه با دو نماینده نمی تواند مشکل شهر خود حل کند چطور بقیه شهرستان های استان بزرگراه شدند؟ اگر خواستید نامه های نماینده سراب منتشر کنم که شما میگویید کارنماینده فقط قانون گذاری است جالب است همین قانون گذاری را هم انجام نمی دهند و هر روز مجلس فقط چند ده نفر غایب هستند .نمایندگان سایر شهر ها استان بهترین امکانات جذب میکنند نتیجه اینه که همه شهرهای استان دارای بزرگراه شدند ولی میانه چهارمین شهر بزرگ استان و بیشترین دارنده منابع اب استان در کنار چاراویماق مانند شهرهای عقب مانده جاده دوطرفه دارد یکم غیرت هم چیز خوبیه از ده تا شهر استان فقط میانه فاقد بزرگراه هست اونم بخاطر عدم مردمی بودن نمایندگان. این دوره که اصلا شانه خالی کردند

۹۵/۴/۵ ۰۰:۰۳

میانه مسئولان متخصص ندارد، تقریبا تمامی نخبه ها و متخصصان مهاجرت کردن و شهرهای دیگه مشغول هستن، درد میانه اینه، متخصصان زیادی داریم ولی هیچ مسئولیتی بهشون داده نشده....

۹۵/۴/۴ ۲۲:۱۷

یک زمانی من فکر میکردم میانه در حال بهبود هست ولی روزبه روز فهمیدم این خوش باوری است اولها میگفتند آزادراه از نزدیک میانه میرود که نشد و.....جالبه همین چهار ماه پیش قطار پردیس گرفتند همه مسئولان گفتند قطار بعد از عید برمیگردد جالب از انکه همین بعد از عید بود دروغ بودن این وعده معلوم شد و قطار نگین جایگزین شد حال باور کردن این وعده ها در میانه کمی نادانی هست و تجربه میگوید میانه چیزی را که ازدست داد دیگر داد برنمیگردد نیروگاه گفتند بناب بدانید بناب شد و رفت این خاصیت میانه است!

۹۵/۴/۴ ۲۰:۴۷

هر چند همیشه گفتن حقیقت تلخ هست ولی یکی از اقوام ما بازنشسته فرمانداری میباشد میگفت چندسال پیش فرماندار میانه اهل یکی از شهرهای اطراف بود که نمیخواهم اسم حتی شهرش راهم بگم که زشت شود میگفت همون فرماندار بودجه میانه را برداشت به شهرش جاده کشید یعنی اهمیت فرماندار در جاده سازی در این حد میباشد میتواند بودجه میانه در مسایل کم اهمیتتر مثل گاوداری برداره و جاده بزنه حالا فکر کنم همه متوجه اهمیت فرماندار درجاده سازی شوید فرماندار مستقیم با استاندار درتماس میباشد صدای مردم را به گوشش میرساند و اولویتدار کند مثل خلفاپور چون اگر فرماندار به جاده ای اهمیت دهد میتواند ان جاده را حتی با حذف پروزه های کم اهمیتتر بکشد به همین دلیل حیدری ازاد را برداشتند فکر کنم با حذف حیدری ازاد به اهمیت فرماندار در جاده سازی پی برده باشید بخصوص فرماندار کنونی که معاون استاندار میباشد

۹۵/۴/۴ ۲۰:۰۸

با سلام
همشهری عزیز تو هر چقدر تلاش کنی انها اردبیل نمی ایند جاده سرچم اقکند اردبیل ول کنند نیر کندوان بزنند چرا چون از الان نمایندگان اردبیل فشار خودرا برای بزرگراه شدن این جاده سرچم اردبیل اغاز کردند و میدانیم میزنند همانجور که جاده اصلی را درمدت کوتاه زدند چون برای انها کاغذکنان از ان جهت اهمیت دارد که من در جایی خواندم که استان آذربایجان شرقی دور میزند و اردبیل مستقل از میانه وصل ازادراه میشود و بعد ان قرار است که پیشنهاد الحاق کاغذکنان را به استان اردبیل و یا زنجان بدهند تا راه مستقل شوند و جالبه اکثر کاغذکنان های تهران از گزینه زنجان استقبال میکنند چون در راه انها هست و راحت است همین الان هم مستقل هستند و از جاده اردبیل می روند اهمیت دیگر کاغذکنان برای اردبیل در این هست که اردبیل تلاش میکند که قبل از انقلاب میانه یک نماینده داشته است و بعد از انقلاب و پیوستن کاغذکنان بخاطر زیاد شدن مساحت میانه و راه های ان صاحب دو نماینده شد وجالبه قانون هست که هر بیست سال باید تعداد نمایندگان افزایش یابند با توجه به کاهش جمعیت قرار است به هریس یک نماینده داده شود و با توجه به هدف اردبیل در کاغذکنان .بخاطر کوچک شدن مساحت و جمعیت کم میانه که نسبت به اوایل انقلاب کاهش یافته میانه از دونماینده به یک نماینده کاهش می یابد و اردبیل هم با توجه به زیاد شدن جمعیت و بزرگتر شدن مساحتش یک نماینده به اردبیل اضاف میشود اهمیت دیگر ان راه اهن میانه اردبیل به کنترل اردبیل در می اید و همچنین رودخانه قزل اوزن و سد شهریار به کنترل اردبیل درمی اید اینهم یک ضربه دیگر تازه با وعده حق ابه به کاغذکنانی ها انها را راضی به الحاق میکنند یعنی در اینده میانه همین دو نماینده را درشرف ازدست دادن هست نه بخاطر جمعیت بخاطر ازدست دادن مساحت و منابع و راه های استراتژیک مثل راه اهن میانه اردبیل . و همینطور شهرستان شدن ترکمنچای که کم شدن نماینده میانه قطعی خواهد شدو ضعیف شدن ان
حال تو فکر میکنی اردبیل بیاید بزرگراه نیر کندوان میانه بزنند اشتباه میکنی .جالب خود کاغذکنان هم از میانه ناراضی هستند چون به حق ابه و جاده هایش توجهی نشده و اکثریت مهاجرت کردند و از بزرگراه شدن محورشان استقبال میکنند نمایندگان و فرماندار میانه با عدم رسیدگی به کل شهرستان در شرف فروپاشی میانه هستند

۹۵/۴/۴ ۱۹:۴۸

همين مراغه چندين ساله مردم ميريزن جلوى دفترش تحصن ميکنن مردم بايد بخوان

۹۵/۴/۴ ۱۹:۳۵

اینو گفتی از این به بعد می روند از بانک های تهران وام میگیرند دیگر شستمان خبردار نمیشود .! حداقل در میانه همه از همه خبر داشتند و دست هم رو میکردند و میشد!

۹۵/۴/۴ ۱۹:۲۸

اين شهرها مردمش خواستند به قول نماينده مراغه شلوار مسولين رادراوردن اگه مردم ساکت بشينن هيچ کارى نميکنند بايد مردم پافشارى کنند

۹۵/۴/۴ ۱۹:۱۲

وظيفه اصلى نماينده قانونگذاريست جاده سازى بيشترمربوط به فرماندارى ميباشد چون فرماندار مستقيم بااستانداردر تماس ميباشد وهزينه جاده سازى را استاندار ميده مگر خلفاپور و حيدرى ازادهم فرماندارنبودن فرماندار يک طرحى براى کشور رااولويتدار ميکند

۹۵/۴/۴ ۱۹:۰۵

انها چون میدانند این شهرک امکان رشد ندارد انجا گذاشته اند چرا؟
چون بهترین نقطه شهرک که قبلا پیشنهاد شده بود در کنار فولاد میانه و ایستگاه راه اهن بود که امکام بارگیری ریلی مواد خام کارخانه ها دریافت و ارسال میداد ان نقطه تلاقی سه رودخانه پر اب میانه بود که میتوانست اب صنعتی شهرک تا مین کند رودخانه حایل گسترش شهر بود در کنار جاده ارتباطی میانه میاندو اب بود وجاده ترانزیت و کامیون ها نیازی برای ورود به شهر نداشتند و شهر را دورمیزدند هیچ ترافیکی تحمیل شهر نمیشد همینطور هزینه سرویس برای کارکنان نمیخواست و برای سرمایه گذاران خیلی جذاب بود درحالیکه شهرک صنعتی تصویب شده فاقد ویژگی بوده هزینه سرویس تحمیل سرمایه گذار میکند برای بارگیری صنعتی باید ایستگاه راه اهن باربری زد که 10 میلیارد هزینه دارد در نتیجه استقبال از ان کم تر از شهرک صنعتی فولاد میانه خواهد بودو اشتباهی استراتژیک هست شهرک تصویب شده

۹۵/۴/۴ ۱۸:۰۳

اقای فرماندار مکان شهرک صنعتی در 30 کیلومتری میانه بسیار بد انتخاب شده است لطفا تجدید نظر بفرمایید

۹۵/۴/۴ ۱۵:۳۰

جالبه خودت میگی تاکستان ابهر سراب اونها مسئولان انها بفکر شهر شان هستند میانه بفکر خودشان بودند

۹۵/۴/۴ ۱۵:۰۲

بعد فرماندار چه گناهی دارد مگر فرماندار مردم انتخاب کردند او مطیع خود استاندار هست ولی نمایندگان را که مردم انتخاب کردند چرا انها پیگیر نیستند بیشتر باید از نمایندگان انتظار داشت تا فرمانداری که باید از استاندار اطاعت کند .جالبه به روابط عمومی نماینده همین مشکلات را گفتند گفت این شعارها ماله انتخابات هست ! دیگر خرشان از پل گذشته رفته !

۹۵/۴/۴ ۱۴:۵۸

با سلام فکر کنم شما همان کسی هستید که مشکلات شهر میگفتید در پل ارتباطی انها هم توان گوش دادن نداشتند دیلیت تان کردند عزیزی کامنتی جالب گذاشت و غیر مستقیم منظوری را به شما گفت داستان شخصی که اشتباهی به جای مراجعه به پزشک به دامپزشک مراجعه کرد و کورشد و شکایت کرد قاضی گفت خودت مقصری
.الان هم همینه اینها از راه و بزرگراه چه میدانند توی این مشکل را باید به یک کسی که عمران خوانده ای بگویی این نمایندگان و فرماندار نمیخواهند این راه درست شود اگر کسی دراین جاده کشته نشه اونوقت چه کسی به دکتر مراجعه میکند؟ برای دکترها این جاده دوطرفه بودنش نون دارد

۹۵/۴/۴ ۱۳:۵۸

میانه تابحال دلسوزی نداشته مگرنه الان وضعش اینگونه نبود

۹۵/۴/۴ ۱۳:۰۵

متاسفانه چه فرماندار چه نماینده چه استاندار مثل هم هستند ایا یک روز شنیده اید نمایندگان میانه برای مشکل مردم میانه با وزیر راه و یا بهداشت دیدارکنند؟ فقط بفکر خود هستند جالبه شنیده میشه برای اطرافیان خود از بانک وام گرفتند خود کارمند بانک اینو میگفتند اینها بفکر خود بیشتر هستند تا مردم مگرنه توی این چند دوره هم جاده های میانه بزرگراه شده بود و هم بیمارستان درست میشد مثل شهر های کوچک که هم فرودگاه دارند هم راه اهن و هم بزرگراه چهاربانده جالبه ازادراه هم دارند میزنند بعد اقایان بزرگراه را برای میانه غیر لازم میدانند نماینده ای که اندازه گرفتن 40 میلیارد تومان از وزیر راه برش و نفوذ نداره همان بهتر که مجلس نره چون اگر جای اون درخت توی مجلس میگذاشتند مفید تر بود حداقل هوا را تصفیه میکرد نه اینکه وقت خودش و مردم تلف کند بقیه مقامات هم همینطور
الان مراغه و اهر بدون نماینده پروژه های شان جلو میره ولی میانه با نماینده و فرماندار ویژه نمیتونند بودجه یه راه بگیرند
بعد میگویید چرا میانه عقب افتاده هست

۹۵/۴/۳ ۱۷:۲۲

درزمان خلفاپور وحیدری ازاد هم ماراه اهن داشتیم ولی دغدغه اصلی انها مطالبه اصلی میانه ایها بود فرماندار خوب فرمانداری میباشد که به مشکل اصلی و مطالبه مردم توجه کنه مثل اینکه شما تا به حال پایتان را از شهرتان بیرون نگذاشته اید الان جاده دوبانده در استان وکشور و درباره شهرهایی مثل میانه وجود نداره الان دیگه جاده دوبانده خاص روستاهاست حتی جاده هایی که اهمیت ان در حد میانه نیست بزرگراه شده از شما میخواهم یه مسافرت ایرانگردی داشته باشید تا دیدتان وسیعتر شود یه سری به همین مسیر تیکمه داش بستان اباد بزنید بخشهای سایر جاها هم بزرگراه شدن جاده میانه مثل جاده روستایی همچنان دوبانده است این جاده درشان مردم ومیانه نیست

۹۵/۴/۳ ۱۵:۰۱

من ساکن تهرانم هر وقت میانه ایها همت کنند من هم با خانواده بزرگم میریم جلوی وزارت کشور برای اینکه حق به حقدار برسه روستاها شدن شهر و میانه ... داره مهاجر میفرسته بایدصدایمان رابرسانیم بزرگراه شدن میانه مطالبه اصلی مردم و مهمترین جاده کشور برای چهاربانده شدن میباشد یه جوری حرفمان رابزنیم خودشان بیان ببینند ایا میانه مهمترین جاده کشور هست یا نه انموقع همه چی مشخص میشه

۹۵/۴/۳ ۱۴:۵۴

ابتدا لطفا به استاندار بگویید خوی بزرگراه میخواهد چکار فرودگاه داره اونها که لالایی خوندن بلدن اول خودشون خوابشون ببره

۹۵/۴/۳ ۱۴:۲۷

مگه کرج .ابیک .قزوین وتاکستان و خرمدره و ابهر و زنجان و مراغه و تبریز و گرمسار و سمنان و سبزوار و دامفان و نیشابور و اصفهان و شیراز وتمامی شهرهایی که بین ان دو میباشد و اهواز و بندرعباس و تمامی شهرهایی که بین اندو قرار دارند و... مگر اینها قطار ندارند چرا دور بریم همین تاکستان و ابهر وخرمدره و مراغه که خیلیشون در حد میانه نیستند هم قطار دارند هم اتوبان هم جاده چهاربانده امار تلفاتشون هم صفره اینجا باید میانه مثل همیشه مرد تبعیض قایل بشه وکلی کشته بده هشتاد میلیون ایرانی اشتباه میکنند دیگه شما به این استدلال رسیدین پس این باید درسایر شهرها اجرایی میشد بعد ما کلی استدلال داریم برای چهاربانده شدن که اینجا جای بحث نیست

۹۵/۴/۳ ۱۴:۱۰

شما که میگویید جاده میخواییم چکار چون قطار داریم من میتوانم طوماری برای حرف غلط شما بنویسم ولی ارزش جواب دادن ندارید فقط یک جمله میگویم تا حساب کار دستتون بیاد اگه جوونتون تو جاده کشته بشه اون وقت که شیون زدید تازه میفهمید میانه جاده را میخواهد چکار اون موقع تازه میفهمید چرا دستور مقام رهبری در جاده سازی کاهش تلفات میباشد اگر بخواهم هزار صفحه جواب میدهم ولی حرف شما ارزش جواب دادن ندارد

۹۵/۴/۳ ۱۱:۲۲

فرماندار میانه جزو بهترین فرمانداران استان و کشور هست. جاده را هم ول کنید جاده میخواهیم چیکار قطار داریم کدوم شهر قطار داره جز میانه

۹۵/۴/۱ ۱۲:۰۳

جالبه یک زمان تلویزیون شبکه سهند شده بود مشکل جاده ای بستان اباد مردم در رنج هستند فلان ولی یکبار نشد یک گزارش از محور دوطرفه میانه گزارش پخش بشه از استاندار و فرماندار و شبکه همه این مطالبه را بایکوت کرده اند از خبرنگار شهرمان هم اقای کوهی درخواست داریم روزی بین مردم بیایند و از مردم مشکلاتشان را در این جاده بپرسند چرا حق و حقوق میانه در بزرگراه نادیده گرفته میشه چرا هر وقت صحبت از حق ابه قزل اوزن میشود اقایان سکوت میکنند ایا معاملات پشت پرده ای با اردبیل داشتند چرا شفاف سازی نمیکنند ؟
این تفاوت های امکاناتی میانه در استان صدای مردم میانه در اورده است یک روز جمع شوند درتهران جلوی وزارت کشور استعفای استاندار خواستار بشوند وباعث بحران مشروعیت بشوند

۹۵/۳/۳۱ ۲۲:۴۶

ازنارضايتى مردم ترسيده اينطورى جوسازى ميکنه که فعلا مردم سکوت کنند

۹۵/۳/۳۱ ۲۲:۰۶

می شود،خواهد شد،می رسد.

امیدواریم فعل شد را ببینیم و بخوانیم

۹۵/۳/۳۱ ۲۱:۴۳

شهرزيرزمينى گنجينه اى پنهان براى ميانه چى شد اون ميتونه ميانه رادرسطح جهان توريستى کند

۹۵/۳/۳۱ ۱۹:۳۱

پس چرا ما 250 نفر فکر می کردیم که مشکل ما هم یکی از مشکلات میانه است؟


بازهم خداپدرمادرتون را بیامرزه که ما را از این اشتباه درآوردید!!!!!!!

۹۵/۳/۳۱ ۱۷:۱۹

مردم هوشیار میانه
وقتی صدای نارضایتی مردم به فرماندار رسید سریعا این برنامه را چیدن تا میانه ایها را به سکوت بکشانند ولی دیگر هیچ چیز مردم را ساکت نمیکند حرفهایی که باید چند وقت پیش به عمل تمام میشد اقای فرماندار به وعده های ای شرب میانه نگاه کنید باید کی تمام میشد این پایاب سد ایدوغموش جزیی از توانایی این سد میباشد اونجا بسیار مناسب دریاچه گردشگری میباشد از سد استور چه خبر و حق ابه مردم میانه اقای فرماندار بیکاری مردم میانه که اشاره ای هم نکردید ولی امار 13%بیکاری میانه درست نیست میانه 40000مهاجر فرستاده رفته این 40000عمدتا به دلیل بیکاری رفتند پس بیکاری میانه 40%حداقل میباشد که نتیجه کوتاهی مسولین استان دربرابر میانه میباشد تازه الان که صدای اعتراض مردم را شنیده به فکر برخی راهکارها افتاده که امیدواریم این هم در حد شعارنباشد مشکلات بسیاری هست که به میانه نسبت به سایر شهرهای استان کوتاهی شده است والان از شما که معاون استاندار میباشید پاسخ میخواهیم از بین تمامی جاده های استان جاده های دوشهر میانه و چاراویماق بزرگراه نیست این درصورتیست که جاده های میانه نه فقط مهمترین جاده استان بلکه کشور میباشد دیگر زمان اون روزهاتمام شده است که با غلونمایی وبزرگنمایی جاده های میانه از بزرگراه کردن ما را محروم کنند جاده های میانه کمتر از 200میلیارد برای بزرگراه شدن دارد 200میلیارد همان پولیست که به اهر داده شده است چندین سال است هر وقت کلنگ بزرگراهی که اهمیت ان در حد کشوری و میانه نیست برزمین زده شده بغض درگلوی میانه ایها پر شده است دور نمیبینم این بغض به زودی باصدای بلندی خواهد شکست که صدایش گوش بسیاری را کر خواهد کرد

۹۵/۳/۳۱ ۱۵:۲۳

این بزرگراه چهار بانده سرچم میانه جزو مهمترین مطالبات مردم میانه هست مردم پیگیرش هستند چرا دولت و استاندار و فرماندار بی توجه به طرح هستند و یا میخواهند خود را به فراموشی بزنند ؟مردم میانه کشته های جاده دیدند و هرگز این مطالبه را فراموش نمیکنند اکثریت مردم میانه به دولت تدبیر و امید رای دادند و انتظار دارند دولت تدبیر و امید در عوض این مشکل ارتباطی مردم ولایتمدار میانه را حل کنند.همینطور مشکل اشتغال در شهرستان که رتبه اول استان میباشیم.دولت و استاندار کاری نکنند مردم از انتخابشان و رای داده شده پشیمان شوند این شرط تشکر از این مردم زحمتکش نیست

۹۵/۳/۳۱ ۱۵:۱۰

میانه 4 بخش داره
1 مرکزی 2 کاغذکنان 3 کندوان 4 ترکمانچای

۹۵/۳/۳۱ ۱۵:۰۶

اینا همش حرفه
چه خبر از جاده میانه زنجان ؟ و میانه تبریز؟

۹۵/۳/۳۱ ۱۴:۱۹

این بزرگراه میانه چی شد . بعد خدا کنه نیروگاه درست شه

۹۵/۳/۳۱ ۱۱:۵۴

مسجد چوبی نه! سنگی

۹۵/۳/۳۱ ۱۱:۳۷

از آنجايي كه اطلاع داريم مسجد سنگي ترك داريم نه مسجد چوبي

پیشگیری از کرونا

از برخورد نزدیک با افراد دارای علایم بیماری خودداری نمایید.

اخبار روز