کد خبر: ۷۴۶۹۵
۱۲۶۷ بازدید
۶۰ دیدگاه

شهرستان میانه برای میزبانی تبریز 2018 آماده می شود

۱۳۹۶/۵/۵
۱۸:۵۰

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد در استقبال و پذیرایی از گردشگران رویداد تبریز2018 باید تمهیدات لازم را بیندیشند، گفت: میانه از هم اکنون خود را برای این رخداد مهم گردشگری آماده می کند.

مهدی مشایخی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی تبریز 2018 با اشاره به اینکه محور میانه – تبریز در این طرح گنجانده شده است، افزود: باید در راستای این طرح نظافت روزانه معابر ورودی و خروجی شهر همزمان با آغاز سال 2018 به طور مستمر و با جدیت انجام شود.

وی خواستار پاکسازی کامل و جمع آوری ادوات و ضایعات از حاشیه معابر پنج محور در مبادی ورودی و خروجی شهر شده است، افزود: فضای سبز باید پیرایش شده و گلکاری و تزئین درختان همچنین درختکاری باید به طور ویژه در ابتدای سال 1396 مورد توجه قرار گیرد.

مشایخی بر ضرورت ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی در پارک جنگلی و ساماندهی آن تاکید کرده افزود: سرویس های بهداشتی و نمازخانه های کنار جاده ای و داخل شهری باید ساماندهی، رفع نقص و زیباسازی شده و تابلوها و نمادهای وحدت اسلامی نیز در کنار جاده ها، میادین ورودی و خروجی نصب شود.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ویژه میانه اضافه کرد: باید تابلوها، علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای راهنمای شهری استاندارد سازی شده و نواقص در این زمینه به طور کامل رفع شود.

مشایخی با اشاره به اینکه باید ساختمان های دولتی توسط ادارات مربوط نورپردازی، رنگ آمیزی و زیباسازی شوند افزود: فضاهای سبز اختصاصی محوطه ادارات و نهادهای دارای این امکان باید در فصل پاییز و فصل کشت سال 2018 درختکاری، گلکاری و چمن کاری انجام شود.

وی بر تهیه و نصب تابلوهای بزرگ خوش آمد در مبادی ورودی و تابلوی سفر بخیر در مبادی خروجی با 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی تاکید کرد و گفت: ساماندهی، پاکسازی و زیباسازی اطراف بناهای فرهنگی و تاریخی و اماکن گردشگری در داخل محدوده شهری از ضرورت های مهم در خصوص طرح تبریز 2018 می باشد و در همین راستا باید مشکل نگهبان موزه شهر میانه از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان پیگیری و رفع شود تا موزه هیچ گاه تعطیل نشود.
مشایخی در ادامه خواستار رنگ آمیزی و گلکاری و رفع مشکلات فنی و دیدمان میادین و معابر داخل شهر شد و گفت: آبنماهای موجود و سیستم نورپردازی و موزیکال آنها باید رفع عیب شده و با پشتیبانی مستمر از توقف کار آنها جلوگیری شود.

وی بر نصب تندیس های آماده شده سرداران شهید میانه به سفارش شهرداری میانه در محل مناسب تاکید کرد و گفت: ورودی و خروجی شهر، میادین و معابر، پارک ها و اماکن تاریخی و گردشگری باید برای پذیرایی از گردشگران و مسافران میانه در طرح تبریز 2018 به طور کامل آماده شود تا بتوانیم جایگاه واقعی میانه در سطح استان را به همه بشناسانیم.
مشایخی در پایان گفت: بر اساس قانون، دستگاه های اجرایی می توانند 10 درصد از اعتیازات خود را برای تبریز 2018 اختصاص دهند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۶/۵/۱۲ ۱۴:۰۵

سلام.
دوست عزیز این مطلب جنابعالی کاملا درسته ولی دلیل اصلی دونماینده شدن شهرستان بخاطر تعداد جمعیت شهرستان بوده به ازای هر 150هزار جمعیت یک نماینده تعلق میگرفته .جمعیت اون زمان میانه بالای 300هزار نفر بوده.تا جاییکه حدود سال75-76 مطرحج بود که میانه واردبیل استان بشن و سهم میانه 3تا نماینده بشه.

۹۶/۵/۱۲ ۱۱:۵۷

از نظر ژئوپلتیک هم میانه بزرگتر بوده هم از نظر مساحت .
اردبیل مراغه همه ان ها بن بست بوده خارج از مسیر راه اروپا بودند.

ارزش میانه انزمان بعد از تبریز از همه شهر ها مهم تر بوده چون کلید ورود آذربایجان بوده.

دروازه دسترسی حکومت ها به آذربایجان میانه بوده.
همین ها در دو نماینده شدن میانه تاثیر داشته اما مراغه یک نماینده

۹۶/۵/۱۲ ۱۱:۵۳

اردبیل انزمان اصلا جزو شهرهای مهم نبوده میانه از نظر موقعیت ارتباطی مهمترین شهر و وسعت داشته است. اردبیل یک مکان بن بست بوده ارزش ژئوپلتیک نداشته

استانی که امروز اردبیل مینامیم از دشت مغان خلخال به ان پیوستند نام اردبیل گرفته.

بعد فعالیت حزب دموکرات در میانه بیشتر از همه بوده اکثریت پانترک تجزیه طلبان در میانه پایگاه داشتند شهرهای تبریز اردبیل قبل از ورود ارتش بدست مردم سقوط کرده بودند

اما تنها جایی که مقاومت سنگینی کردند میانه بود.
دولت از این نقطه بیشتر میترسید بهمین علت دسترسی به این منطقه برایش اهمیت داشت.
چون میانه شاهراه ارتباط مرکز با اذربایجان بود حتی اردبیل هم باید از طریق میانه میرفتند

از نظر موقعیت میانه بعد از تبریز دومین شهر مهم آذربایجان از نظر انها بود

شما خودتان فکر کنید چرا ارومیه اردبیل هنوز راه اهن ندارند.

موقعیت میانه بگونه ای بوده که امکان حرکت پیاده نظام سخت بوده چون مثل اردبیل و ارمیه دشت نبوده.همچنین امکان حملات هوایی ضعیف بوده چون مناطق کوهستانی مانع اثر بخشی بودند. لذا همیشه حکومت انزمان بزعم خود میانه محیط مناسب تجزیه طلبان میدانسته بخاطر همین دسترسی به انجا برایشان اهمیت داشته.

درواقع اگر میانه سقوط میکرد کل آذربایجان سقوط میکرد چون ارتباط مرکز با آذربایجان قطع میشد.
اهمیت میانه انزمان برای حکومت از اردبیل هم مهمتر بوده چون به اردبیل از طریق گردنه حیران دسترسی داشتند

۹۶/۵/۱۲ ۱۰:۲۸

اخه با کدام سندی شما به این نتیجه رسیدین که جمعیت میانه از اردبیل سال1320 بیشتر بوده

۹۶/۵/۱۲ ۰۸:۵۲

اولین سرشماری آمار نفوس و مسکن در ایران سال 1335 بوده، شما طبق کدام منبع و سند اعلام میکنید در سال 1320 میانه دومین جمعیت استان رو داشت؟ یعنی از اردبیل و مراغه بزرگتر و پرجمعیت تر بود؟ بیشترین جمعیت سرشماری در شهرستان میانه مربوط به سال 1365 بوده با جمعیت 232 هزار نفر بوده، همیشه از لحاض جمعیت از اردبیل و مراغه کمتر بوده

۹۶/۵/۱۱ ۱۶:۵۵

درود به شما

۹۶/۵/۱۱ ۱۳:۳۸

متاسفانه تبریز ...داره حق شهرستان های خودشو میخوره پدری که برای فرزنداش خیری نداشته باشه بهتره اصلا نباشه محرومیت میانه و چار اویماق تا کی باید ادامه داشته باشه توسعه متوازن تا کی باید نادیده گرفته بشه .همین استان بغلی زنجان ببین چجوری به شهرستاناش می رسه ایجرود و ابهر صنعتی شدن ولی ما دلمونو به فولاد میانه خوش کردیم دریغ از یک بیمارستان استاندارد دریغ از یک راه درست حسابی دریغ از هزارتا چیز دیگه .تا کی باید جوان ها برای یک لقمه نون راهی تهران کرج و زنجان بشن

۹۶/۵/۱۱ ۱۰:۱۵

ایران این قانونها نمیفهمند الان راه اهن سریع السیر تهران اصفهان شهر کاشان دور زده از دلیجان رفته !!
توی ایران هزینه مهمه از نظر مسئولان.

البته اگر لابی خوب داشته باشیم راحت میتوانیم این امتیازات حفظ کنیم.

۹۶/۵/۱۱ ۰۰:۰۳

از فضل تبریز 2018 ما را چه حاصل ؟

۹۶/۵/۱۰ ۲۱:۰۰

البته یه موضوعی هم هست و اون اینکه از زنجان تا تبری شهر مهمتر از میانه تو مسیر نیست
یه بار تو قطار نشسته بودم آقایی مهندسی راه خونده بود میگفت یک قانون بین المللی هست که میگه درراهسازی اگر بخواهند راهی جدید بسازند و در فاصله دو شهر منطقه ای باشد که حداقل یکصد هزار نفر جمعیت داشته باشد کشورها موظف میباشند راه جدید را از آن منطقه بکشند هر چقدر هم پرهزینه باشد کشورها ملزم به رعایت این قانون هستند حالا موقع اتوبان میانه ۲۴۰هزار جمعیت داشته و همه مسولین اون موقع محکوم به عدم رعایت قانون بین المللی هستن تو قطار سریع السیر هم با استناد به این قانون میتوان از میانه رد شود باید همه میانه ایها این قانون را حفظ باشند و کسانیکه تا امروز رعایت نکرده اند محکوم به مجازات هستند از حقوقدانان و مهندسان راه میانه میخواهیم وارد عمل شوند
باتشکر

۹۶/۵/۱۰ ۲۰:۲۸

برای راه آهن سریع السیر مسیر و خاک بسیار مهم هست خاک اتوبان برای زیر سازی جاده جواب نمیده چه رسد به زیرسازی راه آهن سریع السیر
مشکل از ما میانه ایهاست که کلا بیخیال هستیم و پی در پی اشتباه بودن مسیر اتوبان را به وزارت راه گوشزد نمیکنیم آقای نائبی پارسال مقاله خوبی درباره مسیر اشتباه اتوبان وبا استناد به چند آیه قرآن نوشته بودن که از ایشان و همچنین مهندسان راه میانه میخواهیم که ساکت نباشند و هر روز پیام به وزارت راه بدن که به دلیل مسیر اشتباه کامیونها از میانه میان و هزار تا حرف دیگه تا وزارت راه همیشه تو گوشش باشه که مسیر اتوبان اشتباه هست هم بودجه بزرگراه میانه را سریع بده

۹۶/۵/۱۰ ۱۹:۱۷

باسلام.
دوست عزیز!زمان نمایندگی هاشمی وآقای قنبری دو تا از شهرهایی که مطرح بود استان بشوند یکیش میانه بود ودیگری اردبیل.اون موقع اردبیل جزو آذربایجان شرقی حساب میشد ولی اردبیل چی شد ومیانه چی؟
آقا مطمئن باشین که آماده شدن میانه برای تبریز 2018هیچ سودی به حال اهالی این شهرستان نداره .شک نکنین
اگر واقعا اینا خیلی دلسوزند و در راستای ارتقای تبریز قدم برمیدارند ابتدا باید دروازه آذربایجان را مرمت کنند چرا که حقیقتا بحث اتوبان خسارت محض برای میانه بوده وتا این مشکل حل نشه هیچ یک از خدماتشون قابل دفاع نیست.
البته لازم به ذکر است که نمایندگانمان هم در این قضیه خیلی کم کاری کردند .
البته لازم به ذکر است که از ماست که برماست!!20سال یه طیفی را بر خودمان مسلط کردیم که تنها سودش فقط برای یه یه عده خاص ویه سری هیات خاص بود نه شهر میانه ومیانه ای های شریف وعزیز.

۹۶/۵/۱۰ ۱۰:۴۹

انجور که من صحبت کردم قطار برقی 250 عبورش از میانه است.

ولی در بلند مدت تا افق سال 1410 برنامه دارند قطار سریع السیر 350 تهران تبریز با سرمایه گذاری خارجی ایجاد کنند
اما مشکل این هست قطار سریع السیر با سرعت 350 باید کمترین پیچ و قوس داشته باشد خود کارشناس میگفت بین هزینه احداث از مسیر میانه با مسیر ازادراه 3 میلیارد دلار اختلاف هست .

بهمین دلیل خود انها از الان میل دارند مسیر راه اهن سریع السیر از ازادراه ببرند .

جمعیت ما هم بسیار کاهش یافته برای وزارت راه ارزش ندارد بخاطر یک شهر کوچک 100 هزار نفری 3 میلیارد دلار پول هزینه بیشتر بپذیرند.

درحالیکه اگر ما جمعیتمان افزایش میافت و یا مرکز استان میشدیم مطمئن باش راه اهن هم همین فکر داشت.

ما باید ناز وزارت راه و تبریز بخریم و مجبوریم .

جمعیتمان کاهشی هست بعد هزینه احداث راه جاده بخاطر موقعیت کوهستانی چند برابر هست


اگر ما ثروتمند و صنعتی نشویم .بدانید هیچکدام از راه ها از میانه دیگر نخواهد گذشت .
اگر درسال 1320 راه اهن از میانه گذشت دو علت بیشتر نداشت بخاطر جمعیت بالای میانه که دومین شهر بزرگ انزمان استان بود.
دومی هم دسترسی نیروی نظامی قوای دولت برای انتقال اداوات سنگین نظامی برای مقابله با تجزیه طلبان بود.

۹۶/۵/۹ ۱۴:۱۶

احتمالا ایران و اذربایجانشرقی به فرانسه گفته راه اهن جدید کنار اتوبان باشه والا فرانسویها خیلی عاقلتر از این هستند که راه اهن را از کنار اتوبان ببرن اون هم مسیر شتری و گرم در تابستان و سرد در زمستان و مه الود یک نفر پیگیری کنه چه کسی دشمن میانه در راهداری اذربایجانشرقی این پیامها را به وزارت راه میده

۹۶/۵/۹ ۱۲:۴۳

مطمین باش هیچ وقت موضوع ازادراه درباره راه اهن تکرار نخواهد شد چون همین الان که اتوبان از میانه نرفته به دلیل گرمای تابستان و برف زمستان و مه الود بودن به اشتباه بودن مسیر پی برده اند البته در کشور ما کارهای اشتباه زیاد میباشد چرا مهندسین راه و شهرسازی که در میانه هستند مقاله ای به وزارت راه و شهرسازی به خاطر مسیر اشتباه اتوبان نمیفرستند تا دیگه از این اشتباهات نکند

۹۶/۵/۸ ۱۱:۴۶

شانس اوردیم از میانه رفته با مسئولان وزارت راه که حرف میزدم علاقه انها به احداث راه آهن در کنار ازادراه بود چون پل و تونل نمیخواست با کمترین هزینه وسریع ساخته میشد.


اما انها با خرج چند صد میلیارد تومان برای راه اهن میانه راه برگشت نداشتند تا از مسیر هشترود ببرند.

اما طرح راه اهن سریع السیر توسط فرانسه تهران تبریز جدیدا پیشنهاد شده که از مسیر میانه عبور نمیکند.


اگر خواستید لینک خبر و متن بفرستم .

خود کارشناسان راه اهن الان نظرشان این شده راه اهن هم باید از مسیر ازادراه برود!

۹۶/۵/۷ ۲۳:۴۵

چه میانه هدف باشد چه وسیله باید با درایت و تیزبینی از این فرصت استفاده کرد

۹۶/۵/۷ ۲۱:۲۸

درخبرها داشتیم که طرح تبریز 20018درراه است ومعاون عمرانی فرماندار هم مواردی که دراین طرح باید در شهر میانه برای این امر انجام شود رادرجلسه هماهنگی بیان کردند که باید انجام شود تااین طرح موفق شود.

اینکه اگر واگر طرحهایی که فرمودند به شرطی که اجرا شود شهری زیبا وقشنگ خواهیم داشت وبرای میانه خوب است جای هیچ گونه بحثی نیست.

چند سوال؟

1.این طرح کی تصویب شده.

2.آیادراین طرح میانه وسیله است یا هدف.مانند قطار میانه تبریز که درحال ساخت است میانه وسیله ای شده تاتبریزیها زودتر به تهران برسند .

3.اگر این طرح نبود واز طرف تبریز فشاری وارد نمیشد اصلا شما برای شهر فکری داشتید.

4.فکر میکنید بشود دراین چند ماه که 6ماه آن زمستان که پیش بینی میشود سرد وپربرف باشدبتوان اینهمه خرابی راجبران کرد.

۹۶/۵/۷ ۲۰:۴۳

قطعا یکی از موارد آمادگی میانه برای تبریز ۲۰۱۸ باید تجهیز بیمارستان میانه باشد لطفا دکتر صومی و فرماندار و نمایندگان بفرمایند چه کاری کرده اند در زمینه علوم پزشکی شهرهای کوچکتر از میانه رشدشان بیشتر بوده مثل سراب لطفا نمایندگان پیگیری نظارتی کنند سراب نصف میانه جمعیت نداره ولی اندازه میانه تخت بیمارستانی داره و تجهیزات بیشتر
هر چند مایه ی خوشحالی ما میباشد که شهرها رشد کنند ولی ما هم عدالت میخواهیم

۹۶/۵/۷ ۰۹:۴۴

پس اگه اهل میانه نیستی خودتو نخود هرآشی نکن وخود شیرینی نکن ساکت بشین و صداتم درنیاد!

۹۶/۵/۷ ۰۹:۳۷

مهندس حتماً مزاح می فرمایند

۹۶/۵/۷ ۰۰:۴۹

با وجود اینکه 100 درصد میانه ای ها با مستقل شدن شهرستان شان و تشکیل استان جدید موافق اند چرا نمایندگان یا فرماندار و امام جمعه خواسته مردم را مطرح نمی کنند می دانیم که خواستن توانستن است مسئولین عزیز شما بخواهید حتما جواب مثبت می شنوید.

۹۶/۵/۶ ۲۳:۳۸

من اصلا نمیام اونجا.و کلا تبریزم بیشتر.در ضمن انقدر انسان صعیفی هستی که وقتی حرفی نداری رو به تهمت و وصل کردن میاری.من نه مسولم نه ...ولی حداقل اینو میدونم این تهمت تو حق الناسه.شبت قود!

۹۶/۵/۶ ۲۲:۰۲

ساده اولما رامین دادا...
این متن بدون کم و کاست صورتجلسه یکی از ادارات است که در فرمانداری به اول هریک از بندهای آن "وی افزود: " اضافه کرده اند و به اسم فرمایشات معاون محترم عمرانی به خلق الله انداختن...

۹۶/۵/۶ ۱۸:۴۱

الان بهترین راه برای نجات شهرستان میانه مستقل شدن از تبریز و تاسیس استان آذربایجان جنوبی است و با توجه به مساحت میانه این امر امکان پذیر است به شرطی که مسئولان بخواهند.

۹۶/۵/۶ ۱۶:۳۲

میانه بعد از اتوبان افسردگی گرفت شاید اینگونه کارها کمی از داغداری آن بکاهد

۹۶/۵/۶ ۱۴:۵۱

با نیامدن اتوبان میانه نابود شد . خوشحالیم که مسئولین با نزدیک شدن سال 2018 می خواهند از خواب بیدار شده و لااقل غبار روبی کنند .

۹۶/۵/۶ ۱۲:۴۶

این فرصت مناسبی هست برای رسیدگی به نواقصات و زیبایی شهرمون. چه اشکالی داره ما ازاین فرصت بهره ببریم. پس به عنوان یک موقعیت خوب برای شهرمون ازاین طرح حمایت کنیم بقیه کارها هم جای خودش

۹۶/۵/۶ ۱۲:۱۲

بخدا گوشتم ریخت از این مطلب,همه مشکلات شهر رو حل کرده بودین مونده بود اماده سازی برای میزبان بودن تبریز در سال 2018

۹۶/۵/۶ ۱۲:۰۷

الان مهم ترین تصمیم برای پیشرفت میانه بزرگ، تشکیل یک استان به مرکزیت میانه است تا بودجه مستقیم دریافت کند. وزارت کشور هم می داند شهرستان میانه وسیع ترین شهرستان شمالغرب کشور در بین 65 شهرستان کشور است.

۹۶/۵/۶ ۱۱:۲۰

بازم گلی‌به جمال فرمانداری و مهندس مشایخی ها.
نقش این اداره ک میگن اسمش میراث فرهنگی‌ میانه هست چیه این وسط؟
فقط اسمش هست؟ یا فقط چارت سازمانیه ؟

۹۶/۵/۶ ۱۰:۱۸

چرا دست بکشم برای زیبایی شهر تو‌هرجایی اعتراضمو اعلام میکنم واطلاع رسانی میکنم ومثل تو که همانند کپکی سرتو‌کردی زیرخاک کردی نمیشم تا وادارتون کنم به این پارک برسید!

۹۶/۵/۶ ۱۰:۱۲

تبریز۲۰۱۸فقط برای خودشان هست,بجای اینکاربه فکرجداشدن وتشکیل استان مستقل باشیم,ازیه تبریزی سالخورده بپرسیدمیگه اردبیل چقدرزرنگ بوده,ازشون جداشده,یه ارومیه لی میگفت درشعارمیگیم اذربایجان متحدباشنددرحالیکه درعمل تبریزاذربایجان رودرخودش خلاصه کرده,پس عزیزان گول شعارهای توخالی۲۰۱۸رونخوریدکه منفعتی برای میانه دران نیست.تبریزیقیناباجدایی میانه مخالفت میکنه انهابیشتربه مااحتیاج دارندتامابه انها.

۹۶/۵/۶ ۰۹:۳۵

دستتون درد نکنه خیلی خندیدیم
باحال بود.

۹۶/۵/۶ ۰۷:۵۹

سلام باید بگم مسولین میانه صبح بخیر !

۹۶/۵/۶ ۰۷:۵۲

https://vom.ir/guest/posts/64513

کلا مصالح فروشی ها ،سنگ فروشی مکانیکی ها و انبارها باید از شهر جمع بشوند تبدیل به نمایشگاه فروش فقط بشوند و انبارهای فروش به خارج شهر بفرستند مثل تهران و شهر های دیگر ،جایش رستوران ،کافه ،کتابفروشی و مراکز هنری زده بشود.

قلب هر شهر نماد فرهنگ ان شهر هست .
الان خود تردد کامیون های سنگین باعث ازبین رفتن اسفالت شده ،اونم بخاطر وجود این مشاغل الوده هست

۹۶/۵/۶ ۰۲:۲۰

به نظر من خوبه که آقای مشایخی پیگیر زیباسازی میانه برای تبریز ۲۰۱۸ هستند
اما دوستان چرا برای خودمان ارزش قائل نشیم به این دلیل که آیا میانه صرفا به خاطر تبریز ۲۰۱۸ باید زیبا سازی بشه ؟
میانه در ایام نوروز و تعطیلات به خاطر سفر میانه ای های ساکن تهران پزیرای مسافران زیادی است
توجه به این امر میتونه میانه رو از لحاظ گردشگری در تمامی فصول سال رونق ببخشه
و یه پیشنهاد خوب دارم اگه به گوش مسولین برسه و عمل کنن میانه واقعا به یه شاهراه تبدیل میشه و اون ساماندهی به راه میانه به نیر اردبیل میباشه که میتونه مسافران اردبیل و سراب و سرعین رو به میانه بکشونه
و در آخر میانه باید بیشتر رو هتل داری و مسافر خونه کار کنه
دوست دار همیشگی میانه و میانالی حمید ملکی

۹۶/۵/۶ ۰۲:۰۷

به نظرم درباره ميانه بگوئيم (( جُك ٢٠١٨ )) خيلي عالي هست

۹۶/۵/۶ ۰۱:۳۱

تو هم شورشو دراوردی.تو مطلب تاریخی هم دانش مینویسی

۹۶/۵/۵ ۲۳:۲۳

چرا باید برای تبریززز 2018 میانه آماده بشه.مگه همه چیز برا تبریز نیست.
به نظرم باید خیلی قبل ترها مسئولین جهت رفاه حال شهروندان اقدام میکردن.و الان هم هیچ امیدی نیستتتتتتتتت.

۹۶/۵/۵ ۲۳:۰۸

تبریز چند ساله خودشو آماده میکنه ،میگه هنوز عقبیم ،حالا مسئولین میانه چطور میخوان تو این چند ماه ،این همه نقصان رو درست کنند ،خدا می داند؟

اینطور هم که از نظرات پیداست ،باید میانه رو بکوبند و از نو بسازند.

۹۶/۵/۵ ۲۲:۲۴

ساغول میانا

۹۶/۵/۵ ۲۲:۱۶

در ورودیهای میانه از سمت تبریز تابلوی
"به کهن شهر تاریخی میانه، شهری به قدمت تاریخ در مسیر جاده ابریشم خوش آمدید "
و از ورودی تهران نوشته شود
"به شهر طلایی میانه، پایتخت ورزش ایران خوش آمدید"
این جملات به سه زبان نوشته شود

۹۶/۵/۵ ۲۱:۴۱

به نظرم اگه بخواهند تعمیرگاه ها و غیره را که کمی فضای شهر خوب نشان نمیدهد از پلیس راه تا آچاچی توسعه دهند علتش این هست که مردم و مسافرین دسترسی راحت داشته باشند و از قوری چای تا پلیس راه مغازه ها و سوپرمارک تها و غیر درست کنند که اینکار نیاز به تسهیلات بانکی دارد که مسولین باید به فکرش باشند

۹۶/۵/۵ ۲۱:۳۷

از فرمانداری محترم و‌شورای جدید خواهشمنیدم به خاطر این امر مهم هم که شده دستوری به شهردار دهند تا به پارک ها و‌فضاهای سبز شهر به خصوص پارک دانش رسیدگی کند وضع این پارک خیلی خراب است، شهردار هم اصلا رسیدگی نمی کند!

۹۶/۵/۵ ۲۱:۰۳

قبل از هر چيز یه فکری به حال موشها که مثل گربه شدند بکنید

۹۶/۵/۵ ۲۰:۳۰

از منطقه ویژه اقتصادی میانه چه خبر

۹۶/۵/۵ ۲۰:۲۶

خیابان دادگستری تا مساکن مهر باید درختکاری و نامگذاری شود

۹۶/۵/۵ ۲۰:۲۲

پانصد هزار میانه ای اکنون ساکن شهرهای بزرگ اند اگر بتوانیم ده درصد آن را جذب کنیم اقتصاد شهرستان متحول می‌شود

۹۶/۵/۵ ۲۰:۲۰

پایین شهر هم در حوزه گردشگری مورد توجه قرار گیرد

۹۶/۵/۵ ۲۰:۱۹

لازم است بعضی از محیط ها از جمله پارک ها مجهز به اینترنت رایگان باشد

۹۶/۵/۵ ۱۷:۵۴

خخخخخ چه جالب

۹۶/۵/۵ ۱۶:۴۳

بعضی از ادارات تابلوهای مناسبی ندارند که باید رسیدگی شود

۹۶/۵/۵ ۱۶:۴۱

روشنایی مسیر هنرستان غفور رییسی تا راه آهن و مسیر پل حصار تا گلزار مومنین از اهم واجبات است

۹۶/۵/۵ ۱۶:۳۹

پیشنهاد می شود تمامی مغازه های مکانیکی، تعمیرات خودرو و ضایعات از خیابانهای شهری جمع آوری شده و به جاده فولاد- آچاچی انتقال یابد

۹۶/۵/۵ ۱۶:۳۶

حال کردم. چه عجب میانه هم

۹۶/۵/۵ ۱۶:۳۵

تابلوهای هوایی (سقفی) در ورودی شهر برای راهنمای مرکز شهری از دوسمت در نظر گرفته شود
1- از میدان دفاع مقدس (میدان ورودی اندیشه) یعنی ابتدای خیابان ارتش
2-از اول خیابان شهید مطری (اول خیابان شمشیری) از سمت جاده

۹۶/۵/۵ ۱۶:۲۳

یکی از مکان های دیدنی و گردشگری میانه بازار بزرگ است که مرکز شهر هم هست کوچه های اطراف بازار بخصوص منتهی به خیابان حاجی اصغری از نظر بهسازی و آسفالت وضع اسفناکی دارند.

۹۶/۵/۵ ۱۶:۲۰

آقای مشایخی ضمن تشکر از زحمات شما یادآوری می شود که میدان ورودی شهر از سمت تبریز قرار بود ساخته شود کاملا در خواب است. نور خیابانهای شهر هم کامملا ضعیف است و باید رفع گردند.

پیشگیری از کرونا

اسامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در میانه

اخبار روز