کد خبر: ۴۱۵۱۸
۱۸۷۳ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

سقوط اتوبوس گردشگران خارجی به دره جاده چالوس با 40 کشته و زخمی + تصویر

۱۳۹۴/۳/۱۲
۲۳:۰۵

به گزارش صدا میانه به نقل از ایرنا ساعاتی پیش یک دستگاه اتوبوس که گفته می شود حامل گردشگران خارجی بوده و از تهران عازم مازندران بود در منطقه هریجان مرزن آباد چالوس به داخل دره سقوط کرد.

 سقوط اتوبوس گردشگران خارجی به دره جاده چالوس با 40 کشته و زخمی + تصویرمدیرشبکه بهداشت و درمان چالوس، براساس گزارش مرکز پیام 115، تعداد کشته شدگان را 15 تن و مجروحان را 25 نفر تاکنون ذکر کرد و گفت که تمامی بیمارستان های نوشهر و چالوس برای ارایه خدمات درمانی به مصدومان سقوط اتوبوس به دره هریجان مرزن آباد آماده باش هستند.

حدیث گردکلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون 10 دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات لازم از شهرستان های نوشهر، چالوس و عباس آباد به محل سقوط اتوبوس به دره، اعزام شدند.

وی، شمار مجروحان انتقال داده شده به بیمارستان چالوس را دست کم 11 نفر ذکر و ادامه داد: اکنون پزشکان در این مرکز درمانی مشغول مداوای مجروحان هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس با اظهار بی اطلاعی از تعداد دقیق کشته شدگان این رویداد اظهار کرد: گزارش هایی که از سوی مرکز پیام 115 و گروه تجسس امداد و نجات دریافت شده است، تاکنون این حادثه 15 کشته و 25 نفر مجروح داشته است.

ساعاتی پیش یک دستگاه اتوبوس که گفته می شود حامل گردشگران خارجی بوده و از تهران عازم مازندران بود در منطقه هریجان مرزن آباد چالوس به داخل دره سقوط کرد.

دو فروند بالگرد و تعدادی خودروی امداد و نجات و آمبولانس مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان این سانحه رانندگی در این منطقه هستند.

از طول مسیر حدود 180 کیلومتری جاده چالوس - کرج ، حدود 80 کیلومتر آن جزو حوزه استحفاظی چالوس است.

آمار کشته ها افزایش یافت / ۲۴ کشته و ۱۶ زخمی

سقوط اتوبوس به دره هریجان در جاده چالوس ۲۴ کشته و ۱۶ زخمی بر جای گذاشت .

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، رئیس اورژانس مازندران گفت: مصدومان حادثه برای درمان به بیمارستانهای رازی و ایت الله طالقانی چالوس اعزام شدند.

مصدری با بیان اینکه بر اساس صورت وضعیت مسافران این اتوبوس حامل 40 مسافر بود افزود : تعداد 25 مسافر خانم، پنج مسافر آقا و 10مسافر بچه بودند.

وی گفت:این اتوبوس حامل گردشگران عراقی بود که ساعت 17 پس از برخورد به کوه به دره سقوط کرد.
 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز