کد خبر: ۵۰۲۸۳
۵۷۰ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

درخواست مظلومی از صدا وسیما درباره بخشش علی ضیا

۱۳۹۴/۸/۱۵
۱۴:۴۱

به گزارش صدای میانه به نقل از جام نیـوز، پرویز مظلومی در برنامه ورزش و مردم با اشاره به حواشی بازی پر‌سپولیس و استقلال تهران، اظها‌ر داشت: «از خانواده او عذرخواهی می کنم اگر بی احترامی شده است. از صداوسیما می‌خواهم به جوانی او رحم کنند و به ممنوع التصویری علی ضیا پایان دهد.»

 

او همچنین با اشاره به فحاشی‌هایی که هو‌اد‌ا‌ران استقلال علیه ضیا انجام دادند، گفت: «از هو‌اد‌ا‌ران استقلال می‌خواهم دیگر به این موضوع پایان دهند.»

 

پرویز مظلومی درباره تعطیلات لیگ نیز گفت: «این تعطیلات روی هم تیم‌ها اثر منفی می‌گذارد و بازی‌های فشرده باعث می‌شود که بازیکنان آسیب ببینند و مصدومان زیادی داشته باشیم.»

 

مظلومی درباره بازی با فولاد اظهار داشت: «بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم. در دقیقه 3 گل زدیم واین نشان می دهد خوب بودیم. خداراشکر بردیم و از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم که جانانه کار خودشان را انجام دادند. درباره دربی هم حرف ها زیاد است، خوشحالم که بازی خوبی انجام شد. از نظر فرهنگی هم تماشاچی دو تیم مسائل اخلاقی را خوب رعایت کردند. از بعد فنی نیز هر کاری از دستمان بربیاید انجام دادیم. متاسفانه ثانیه های آخراتفاقی که نباید افتاد و گل خوردیم. من فکر می کنم از دربی 81 مردم راضی بودند.»

 

وی ادامه داد: «شرایط بازی به گونه ای بود که ما آنطور تعویض کردیم. پرسپولیس بازی بلند و مستقیم انجام داد و هافبک های ما را از بازی خارج کرد. مجبور بودیم مدافع بیاوریم و بازی را کنترل کنیم. اتفاقا موفق بودیم. حتی کریمی جوان را به زمین آوردیم تا از ضدحمله ها از استفاده کنیم. اگر او بهتر از موقعیت ها استفاده می کرد، گل های بعدی را می زدیم. در صحنه های آخر هم بنگر آزاد بود و پاس داد و گل را زدند. عقیده ام این است که تیمم تهاجمی بازی کند. برای یک مربی تاکتیک ها در هر بازی تفاوت دارد.»

 

او با اشاره به بازیکنان ملی‌پوش تیم استقلال تهران، تصریح کرد: «ما چند بازی فشرده انجام می دهیم اما ناگهان لیگ تعطیل می شود. بازیکن فرسوده می شود و مصدومیت پیش می آید. ما در حال‌ حاضر پنج بازیکن اصلی‌مان را در تیم نداریم و از آنجایی که می‌خواهیم کار تاکتیکی انجام دهیم این موضوع روی تمریناتمان تاثیر گذاشته است. درست است که موضوع مربوط به تیم ‌ملی است ولی متاسفانه هیچ همکاری با باشگاه‌ها در این زمینه انجام نمی‌شود. دیگر برای بازی گوام و ترکمنستان که نباید اینقدر لیگ را تعطیل کنند.»

 

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی در مورد سید مهدی رحمتی، عنوان کرد: «تنها من نیستم که می‌گویم رحمتی بهترین د‌ر‌وازه‌بان ایران است بلکه همه کارشناسان و مربیان این عقیده را دارند. جای او در تیم ‌ملی خالی است و من تعجب می‌کنم که چرا او در حال‌ حاضر در تیم ‌ملی حضور ندارد. فکر می‌کنم لجبازی باعث این موضوع شده و امیدوارم کی‌روش نظرش عوض شود و رحمتی را در ترکیب تیم ‌ملی قرار دهد.»

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز