کد خبر: ۵۲۱۲۹
۶۴۴ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

خوابیدن عیسی حیاتو رییس فیفا هنگام سخنرانی + تصاویر

۱۳۹۴/۹/۱۳
۱۰:۴۲

فیفا در حال‌ حاضر دوران هیجان انگیزی را سپری می‌کند و همه منتظر هستند تا ببینند سرنوشت سپ بلاتر سوئیسی و جانشین او چه کسی خواهد بود.

صدای میانه ؛ به‌ گزارش ایندیپندنت،در این بین عیسی حیاتو، به عنوان رییس موقت کنفدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) تا در زمان محرومیت بلاتر کارهای این نهاد بحران زده روی زمین باقی نماند و بتواند اندکی به اوضاع فیفا سر و سامان ببخشد.
 

لحظه چرت زدن رییس فیفا هنگام سخنرانی
 

پنجشنبه شب در اجلاس کمیته‌ اجرایی فیفا بحث‌های مهمی صورت گرفت و خیلی‌ها درباره افزایش تعداد تیم‌های جا‌م جها‌نی در سال 2026 از 32 به 36 تیم صحبت و تبادل نظر کردند.

در این بین عیسی حیاتو، رییس موقت کنفدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) در هنگام سخنرانی چرت می زد و توجهی به این مسائل نداشت. تصاویر تلویزیونی به طور آشکار چرت زدن عیسی حیاتو را در اجلاس کمیته‌ اجرایی فیفا ضبط و ثبت کردند.

این فرد کامرونی که پیش‌تر رییس کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آفریقا در فیفا بود و یکی از افراد بلند پایه ای است که هنوز در این نهاد بر مسند کار قرار دارد، برای چند دقیقه چرت زده بود که توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شد و البته بعد از آن نیز همراهانش او را از این قضیه با خبر کردند تا او هر طور که می‌شد تا پایان جلسه چشمانش را روی هم قرار ندهد و در این اجلاس مهم شرکت کرده باشد.

انتخابات بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) قرار است فوریه 2015 برگزار شود و در این بین رییس جدید فدراسیون بین‌المللی فو‌تبا‌ل (فیفا) مشخص شود.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز