کد خبر: ۶۱۰۷۶
۶۵۹۹ بازدید
۹۶ دیدگاه (۸۳ تایید شده)

استعفای فردین فرمند از نمایندگی مجلس دهم؟!

۱۳۹۵/۴/۱۱
۰۰:۵۱

فرمند نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از اعمال سلیقه برخی رؤسای شعب در انتخاب افراد برای حضور در کمیسیون‌ها انتقاد کرد.

به گزارش صدای میانه به نقل از  میانا، دکتر فردین فرمند در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در سال جاری در راستای مقاومتی کردن اقتصاد افزود: باید کمر همت بسته و با رهبری و رهنمودهای مدبرانه ولی فقیه به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در جامعه کمک کنیم که در این خصوص مدیران و مسوولین اجرایی باید به اجرای امور پرداخته و نمایندگان مجلس نیز بر اجرای این امور نظارت کنند.

وی با بیان اینکه اگر آذربایجان الگوی اقدام و عمل شده تاکید کرد: میانه نیز باید الگوی آذربایجان باشد زیرا این شهرستان دارای امکانات و پتانسیلهای بالایی است.

فرمند ارائه راهکار برای درآمدزایی در شهرستان با مطالعه مقایسه ای بین شهرستانهای دیگر را سبب توسعه خوانده افزود: اگر در این شهرستان امکانات دو شهرستان به طور مثال بستان آبادو هشترود باشد به طور قطع با توجه به وسعت و جمعیت منطقه موفق عمل کرده ایم که امیدواریم با ارائه این آمار مقایسه ای میزان جلب امکانات به شهرستان مشخص شود.

فرمند در این جلسه با اشاره به بازمدن خود در راه یابی به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون اصل نود، گفت: مدرک تخصصی بنده در زمینه انرژی می باشد و مطمئناً جای بنده کمسیون انرژی است نه اصل ۹۰ که تا آخرین لحظه پیگیر ورود به کمیسیون تخصصی در حیطه تخصص و سابقه کاری خود خواهم بود.

وی با انتقاد از این مسئله که متاسفانه در سایه برخی اعمال سلیقه ترکیب بسیاری از کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی متناسب با مدرک و سابقه و تخصص افراد نیست، افزود: اگر نتوانم به کمیسیون انرژی راه پیدا کنم مطمئناً استعفاء خود را تقدیم مجلس خواهم کرد.

فرمند  با استناد به ماده ۴۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، افزود: این ماده مقررات تعیین اعضای کمیسیون‌ها را مشخص می‌کند، که روسای شعب چند روز پیش سوگند یاد کردند که براساس این آیین‌نامه عمل خواهند کرد که متاسفانه عملکرد آنان طور دیگری بوده است.

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۵/۹/۲۹ ۱۴:۳۵

با سلام من چطور می توانم با آقای پورفسور فرمند اتباط داشته باشم امیدوارم نماینده گان محترم به حرفهایشان پایبند باشند تنها نماینده ای که همیشه با مردم شریف شهرمان ارتباط نزدیکی داشت مهندش هاشمی ومهندس قمبری بود دوست دارم بدانید نماینده گان دیگر شهرها برای کمک به همشهریان خود صد بار با وزیر تماس می گیرند اما ماها از پیگیری مسئولین محروم هستیم. باتشکر.  

۹۵/۵/۸ ۱۶:۰۵

بارکا الله بارکاالله -والسلام

۹۵/۴/۲۲ ۲۳:۵۷

و یک سوال از دکتر فرمند بزرگوار! شما چقدر در حوزه انرژی در صنعت فعال بوده اید؟

۹۵/۴/۲۱ ۲۲:۴۸

بارکالله قاسم

۹۵/۴/۱۵ ۰۱:۲۵

آقای پرفسور که این سمت را بهت جاسبی داده مگر نه پرفسور شدن در ایران باید هفت خوان رستم را بگذارانی 25هزار میانه ای بهت رای دادن که کار کنی و میانه ویرانه و بیکار را درست کنی حالا به خاطر یه پست در مجلس میخوای استعفا بدی دست.پس این همه رای چی میشه مردم شما را فرستادن تا کار بکنی میخوای استعفا بدی ...پرفسور به خاطر این حرفتون از ملکت مظلوم و مستضعف و بخت برکشته میانه که هر روز جوانهایش در خیابانها الافن و بیکارن معذرت بخواه

۹۵/۴/۱۵ ۰۰:۵۲

باسلام
امشب متاسفانه شاهد بودیم شبکه استان مشکل راه اسکو و بزرگراه شدن انرا نشان داد و درخواست ملی شدن انرا داشت ولی هیچوقت متاسفانه مشکل میانه از صداوسیمای استان هیچوقت پخش نمیشود و گزارش گرفته نمیشود و انگار میانه به عمد فراموش شده انگار میانه جزو استان نیست مشکلات جاده میانه مهم نیست مهاجرت بیکاری و معضلات اجتماعی ان مهم نیست ایا خبرنگار شهرستان میانه جناب کوهی یکبار تلاش کردند گزارشی برای این مشکل شهرستان بگیرند و صدا و سیمای استان بیشتر اسم واقعی ان تبریز و شهرهای حومه هست میانه هم مهم نیست !نمایندگان لطفا این سکوت رسانه ای را بشکنند ایا در مجلس سخنرانی در این مورد مشکل میانه کردند؟ مرند ورامین اردبیل نیریز و...همه این مشکل راه شان را گفتند ولی میانه که این بزرگراه امر حیاتی هست اصلا نمایندگان و فرماندار چیزی نمیگویند نمایندگان باید صدای مردم میانه باشند

۹۵/۴/۱۴ ۱۲:۴۷

تو فکر کن اکثر حزب از استانهای کویری هستند اگر نماینده مزبور هم تعامل چندانی با نمایندگان استان و غرب کشور نداشته باشد خوب معلوم هست نماینده این استانها ی کویری انتخاب میشوند هردو مورد دخیل هستند نمایندگان بطور مثال و سایر استانهای کویری پشت سرهم هستند ولی اگر تعامل شما ضعیف باشد خب نتیجه این میشه انها انتخاب میشوند دکتر پزشکیان هم چون تعامل خوبی داشتند حتی اصولگرایان استانهای ترکزبان به ایشان رای دادند که مطهری دوم شد شما از فضای مجلس خبر نداری اگر دکتر پزشکیان هم تعامل و روابط عمومی نداشتند باورتان شود نایب رییس مجلس هم از استانهای کویری فارس در می آمدند

۹۵/۴/۱۴ ۱۲:۳۴

دقیقا کمیسیون انرزی جاییه که دکتر فرمند باید برای نقش آفرینی بهتر در اون حضور یابند هم به لحاظ تجربه و هم تخصصی که در این ضمینه دارند و این مسئله نسبت به نمایندگان دیگر کاملا مشهوده گفته جناب تائبی کاملا صحیح است و متاسفانه برخی از جهت دید محدود این دیدگاه رو قومی قبیله ای میدونن

۹۵/۴/۱۴ ۰۰:۵۸

به عنوان یک میانه ای به نماینده ی شهرم اعتماد کامل دارم و مطمئنم پروفسور فرمند بهترین تصمیم را اتخاذ خواهند کرد که به نفع شهرستان، استان و کشور خواهد بود...

۹۵/۴/۱۳ ۱۹:۳۲

کلاخلط مبحث این همشهری فکر کنم بخشی از نگاه قومیتی هم دخیل هست در دولت و مجلس هست تاثیرگذار هست در نوع مهندسی کردن جامعه ایران مانند اسراییل و عثمانی.و نحوه تقسیم امکانات کشوری

۹۵/۴/۱۳ ۱۹:۰۵

خیلی واضح هست جناب مهندس نایببی دلایل قومیتی این عقب ماندگی میانه ؟

پروژه انتقال آب خزر به کوير سمنان جدي شد

ايسنا/ مشاور رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور با اشاره به مشکل کمبود منابع آبي در استان سمنان گفت: پروژه انتقال آب خزر به سمنان به زودي عملياتي مي‌شود.

علي اکبر حاج محمدي امروز در شوراي برنامه‌ريزي استان سمنان با اشاره به ضرورت انتقال آب به کوير مرکزي اظهار کرد: پروژه انتقال آب خزر به استان سمنان از جمله طرح‌هايي است که در دستور کار دولت يازدهم قرار دارد.
وي از اين پروژه به عنوان يک پروژه ملي نام برد و افزود: اجراي اين طرح با قوت و يک برنامه‌ريزي منسجم در همين دولت کليد مي‌خورد.
مشاور رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور، همچنين از پيش‌بيني بيش از سه هزار ميليارد ريال اعتبار براي نوسازي شبکه‌هاي آبرساني استان سمنان خبر داد و گفت: علاوه بر اين طرح تجهيز مزارع به سيستم‌هاي نوين آبياري نيز همچنان در حال اجرا است و با شتاب بيشتري انجام خواهد شد.

مقايسه آماري مصوبات سفرهاي استاني روحاني و احمدي‌نژاد
وي از تحقق 54 درصدي مصوبات سفرهاي استاني رئيس‌ دولت يازدهم خبر داد و اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را به کار مي‌گيرد که به وعده‌هاي خود در اين سفرها جامه عمل بپوشاند.
مشاور دکتر نوبخت به مقايسه مصوبات استاني در دولت‌هاي روحاني و احمدي‌نژاد پرداخت و افزود: دولت تدبير و اميد تاکنون 54 درصد از مصوبات سفرهاي استاني خود را عملياتي کرده و براي تحقق بخش عمده‌اي از 46 درصد باقي‌مانده نيز برنامه‌ريزي مدوني دارد.
حاج محمدي از تحقق 36 درصدي مصوبات سفرهاي احمدي‌نژاد در مجموع دو دولت نهم و دهم خبر داد و گفت: دولت‌هاي نهم و دهم در هشت سال مديريت خود بر دستگاه اجرايي مصوباتي به ارزش ريالي بيش از 211 هزار ميليارد ريال در سفرهاي متعدد استاني خود مصوب کرد.
وي ادامه داد: اين در حالي است که تنها 66 هزار ميليارد ريال از اين مصوبات براي مردم در استان‌هاي مختلف رنگ واقعيت به خود گرفت و عملياتي شد.
مشاور نوبخت از عزم دولت براي توزيع عادلانه فرصت‌ها خبر داد و گفت: توزيع اعتبارات در سفرهاي استاني بر اساس شاخص جمعيت صورت مي‌گيرد. اگر چه موارد ديگري هم لحاظ مي‌شود.
حاج محمدي با اشاره به اينکه مصوبات سفر استاني دولت به سمنان در سال‌هاي 95 و 96 عملياتي مي‌شود، خاطرنشان کرد: پنج هزار و 460 ميليارد ريال از اعتبارات مصوبات اين سفر در سال‌جاري و مابقي آن در سال 96 به استان سمنان تخصيص مي‌يابد.
اين مقام مسئول با اشاره به دوري اين دولت از کلنگ‌زني بدون‌اجراي پروژه‌ها تصريح کرد: دولت يازدهم به دنبال اين است که عمده پروژه‌هاي مصوب را در همين دولت به سرانجام برساند.

فقط 9000 هزار میلیارد تومان هزینه ساخت این انتقال اب برای فقط 600 هزار سمنانی هست!! در این اوضاع رکود کشور جالب میانه یک سوم سمنان جمعیت دارد باید 3000 میلیارد تومان به میانه میدادند؟ ایا اب شرب میانه افتتاح شد؟ انهم از رودخانه ؟ ویا بزرگراه سرچم میانه فقط 50 میلیارد هزینه دارد چگونه 9000 میلیارد به سمنان میدهند و به میانه 50 میلیارد نمیرسد چگونه میانه از حق ابه قزل اوزن استفاده کند بحران میشود ولی سمنان اب دریای خزر را از 500 کیلومتر انورتر بیاید محیط زیستی هست ! تبعیض هست اونهم بخاطر رای اشتباه مردم به دو رییس جمهور سمنانی کشور نابود کردند چرا رییس جمهور ایران فقط از کرمان یزد سمنان هستند؟ ؟بخشی از عقب ماندگی کشور ما هم همین هست حال نمایندگان میانه هم با بی توجهی در اصل به انها کمک میکنند حال شما بگویید مهم نیست فارس و ترک، برای انها مهم هست چون همه چیز بنفع خودشان میکنند

۹۵/۴/۱۳ ۱۸:۲۸

میشه لطف کنید بفرمایید در چه ارتباطی صحبت می کنید؟ سر ته کلاف گم شده!

۹۵/۴/۱۳ ۱۸:۲۱

کاش واقعا اینطور بود ولی شما بهمین حزب دولت کارگزاران نگاه کنید اکثریت از کرمان یزد اصفهان سمنان هستند که مشاغل ریاستی دولت را گرفته اند افراد اندک اذری هم هستند مثل اقای هاشمی جالب که جناب مهندس هاشمی بعد از مشهور شدن کارگزاران ایشان را جذب کرد ایا بنظرتان همین ها باعث نمیشه نگاه حزبی مثل کارگزاران نژادی باشد ؟ ودرطرحهای توسعه ای کشور به مناطق خودشان بیشتر توجه میکنند ؟

۹۵/۴/۱۳ ۱۷:۴۸

مقایسه مهاجرت ها به شهر تهران اشکار بودن نقض حرف شما هست طبق آمار ثبت احوال 60 درصد مهاجران تهران از آذربایجان‌شرقی آمده اندو مازندران رتبه دوم دارد در استان آذربایجان شرقی میانه با 600 هزار مهاجر طی 30 سال بیشترین مهاجرت داشتند اگر امکانات بود الان جمعیت استان آذربایجان شرقی 10 میلیون بود شما در تهران ایا اصفهانی بصورت خاص میبینید بنسبت خیلی کم هستند اکثریت ترک شمالی لر و کرد هستند و اصفهانی نیست!! شمالغرب ایران با توجه به جمعیتش باید بیشترین امکانات داشته باشد در حالیکه مناطق مرکزی کویری ایران با تراکم بسیار پایین سه آزادراه قطار سریع السیر و...توجیه پوشش جمعیت هم ندارند این یک برنامه هست تا اقوام ایرانی در تهران فارس بشوند و هویت ایرانی خود را فراموش کنند شعار فدراسیون فوتبال ایران چیست شیران پارس پس ایران کجاست ؟ خود پادشاهان ساسانی خودشان ایرانشهری معرفی میکردند نه پارس، جالب که همیشه در آتشکده آذربایجان شرقی تاجگذاری میکردند ولی الان میخوان هویت مردم به دروغ فارس کنند چرا همیشه فرمانده پلیس تهران اصفهانی هست؟ طلایی رادان ساجدی نیا؟ کشور ما ایران هست نژادمون هم ترک ایران هم یعنی سرزمین تمام اقوام نه اسمش فارسه نه ترکستان نه کردستان عرب

۹۵/۴/۱۳ ۱۷:۲۶

شما خودت چشم بینا داشته باشی واقعیت امر میبینی سخنان وزیر راه دقت کن در چند روز پیش مناطق مرکزی ایران الویت توسعه هستند فقط ترکها نیستند ترکها کردها تاتها گیلک ها همه ظلم شده است در شمالغرب ایران

۹۵/۴/۱۳ ۱۷:۲۳

همه به مفاخرشان افتخار میکنند و سبب شهرت شهرشان میشوند وگردشگر جذب میکنند بعد شما این فداکاری دهقان فداکار را بی ارزش میدانید .تمام مفاخر ایران دارند میدزدنپ افغانستان توی یونسکو اعلام کرده فردوسی افغانی هست!! همین بی اهمیت شمردن ها باعث شده هر کسی از قبال دزدی از ایران برای خود تاریخ درست کردند .حال ما میانه ای ها هم نمونه کوچک از ایران هستیم که بیتوجه هستیم باید نام میانه شهره آفاق بشود

۹۵/۴/۱۳ ۱۷:۰۳

علی الظاهر کامنت بنده را با کامنت دیگر اشتباه گرفته اید چون بنده در مخالفت با مدعی این بحث، گفتم ترک و فارس و آذربایجان و تهران نداریم. هرکی در مجلس موفق نباشد در وزارت موفق نخواهد بود.

۹۵/۴/۱۳ ۱۶:۰۴

با سلام و احترام خدمت جناب آقای نائبی، بنده مدتهاست از نزدیک و دور تا حدودی نظرات و دیدگاههای شما را بررسی میکنم. اصرار بر قومی و منطقه ای کردن مسایل و قراردادن یک خط کش بین ترک و فارس و آذربایجان و .... و تحلیل تمام مسایل از این دیدگاه، و اغراق در اینخصوص به نظر اینجانب چندان پسندیده نیست.

۹۵/۴/۱۳ ۱۳:۴۷

ایا نمایندگان میانه تابحال یکبار وزیر راه احضار کرده اند؟؟
نماینده ورامین چکار میکند ؟

: طرح سوال از وزير راه و شهرسازي کليدخورد

مهر/ نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر اين نکته که حوادث جاده اي در محور آبباريک ناراحت کننده است، گفت: طرح سوال از وزير راه و شهرسازي کليد خورده است.

سيد حسين نقوي حسيني با اشاره به اين نکته که طرح سوال از وزير راه و شهرسازي را کليد زده است، اظهار داشت: حوادث جاده اي در محور آبباريک ناراحت کننده است.
نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي افزود: وزير راه و شهرسازي بايد در اين زمينه پاسخگو باشد زيرا وي به تعهدات خود در اين زمينه عمل نکرده است.
وي با اشاره به اقدامات خود براي مشخص شدن وضعيت جاده آبباريک ادامه داد: طرح سوال از وزير راه و شهرسازي درباره جاده آبباريک کليد خورده است.
نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: بايد وزير راه و شهرسازي در مجلس شوراي اسلامي به اين سوال پاسخ دهد که چرا در برابر جان تعداد زيادي از مردم که در محور آبباريک از بين رفته، بي تفاوت است.
نقوي حسيني يادآور شد: متأسفانه فريادهاي مردم، ائمه جمعه و نماينده مجلس به جايي نرسيده است و اين امر مايه تأسف است.
نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد: بايد دولت به تعهدات خود در قبال محور آبباريک عمل کند و مردم و مسئولان منطقه اي اين موضوع را مطالبه مي کننند.
در میانه چند بار دو نماینده درخواست پیگیری کردند

۹۵/۴/۱۳ ۱۲:۰۵

من هم موافقم صنعت ترانزیت بخاطر موقعیت جغرافیایی میانه بیشترین بازدهی دارد این که مسئولان استان بجای ساخت بزرگراه وعده کارخانه میدهند سنگ اندازی شان هست وعده های کارخانه ها هم پوچ بوده جالبه بگم معمولا صنایع بزرگ که زده میشود در کنار ان ساخت بزرگراه هم درکنار ان اغاز میکنند بخاطر حمل اسان درحالیکه در میانه فولاد و صنایع دیگر زده شده ولی بزرگراه متصل به آزادراه ان 10 سال هست ساخته نشده .صنایع بزرگ نیاز به راه های چند بانده دارند

۹۵/۴/۱۳ ۱۱:۱۸

کی باید خبر داشته باشه. گیر دادین به این دهقان فداکار بابا ول کنین. مجسمه ساختین . میخای اصلا اینو نماینده مجلسش کنن راحت شین.

۹۵/۴/۱۳ ۱۱:۱۲

آدم گیجی باید باشند اگه همچین تحلیلی بکنند. اولا نمایندگی شهر نمایندگی تخصصی نیست. مگه میخای استخدام بشی . بعد میخای تو کمیسیون انرژی چه کار کنی. کمیسیون اصل 90 خیلی مهم تر و موثر تره. تو نمیانده مردم هستی تو کشور نه نمانده یه تخصص خاص

۹۵/۴/۱۳ ۱۱:۰۱

به جای طرح استعفاء که مثل سنگ از پشت انداختنه ،به فکر حل هزاران مشکل میانه باشید.

۹۵/۴/۱۳ ۱۰:۲۸

جدايي از اين بحث ها كه گروهي در تلاش هستن مثل هميشه كه نماينده اي كه با آقاي استاندار رابطه خوبي ندارد را كار نا بلد نشان دهند يا به اصطلاح خودمان بكوبند بايد بگويم دكتر فرمند را نمي توان ماخذه كرد همان طوري كه دكتر عارف را نبايد ماخذه كرد در سازكاري كه آقاي لاريجاني راه انداخت عملا هيچ عدالتي وجود نداشت و در جايي كه نماد پاكي و اراده ملت باشد چنان رفتار كردن كه امروز همه صحبت از لابي و زدو بند مي كنند اميدواريم آقاي فرمند بر سر حق كوتاه نيايند و صداي ملت باشند قهر نكنند بلكه از ابزاري كه در دست دارند سعي در روشن كردن اين خيانت هايي كه به ملت شده است را بكنند متاسفانه دولت روحاني چنان خود را نيازمند حمايت لاريجاني مي بينند كه بر روي وكيل الدله ها تاثير مي گذارن تا مجلس جولانگاه لاريجاني كنند.

۹۵/۴/۱۳ ۰۹:۴۶

سابقه اجرایی اش کجا بود؟ ... تنها نماینده خلخال دکترای هسته ای داره سابقه اجرایی انرژی داشت

۹۵/۴/۱۳ ۰۹:۳۵

داش من چرا برای خودت شایعه درست میکنه طرف مدیریت خونده حلا سابقه اجرایی اش هم بهزیستی بوده ربطش به انرژی چی هست؟ که عضو شده ! اونی که مدرک حوزوی داشته مثلا اگر امام جماعت شرکت نفت بوده از نظر شما جزو سابقه اجرایی هست ! جز مدرک حتی سابقه اجرایی انها هم نمیخوره به انرژی .بعد اصل 90 بهترین اشخاص افرادی که توی بازرسی ها بازنشسته شدند و یا اطلاعاتی بودند ویا سابقه اجرایی قضایی دارند وکلا خوبه جناب دکتر فرمند توی اصل 90 چه سابقه ای داره ؟بتواند فساد ها را افشا کنند اونجور که شما میگید دکتر عضو کمیسیون آموزش میشدند

۹۵/۴/۱۳ ۰۸:۲۹

کمیسیونها ی مجلس کمیسیون های تخصصی هستند که نمایندگان علاوه از داشتن تخصص لازم جهت عضو شدن در آن کمیسیون ، میبایستی عملا نیز در رشته تخصصی تجربه عملی نیز داشته باشند که از قرار معلوم در این خصوص از نمایندگان سوالاتی نیز پرسیده میشود . در مورد عدم عضویت آقای دکتر فردین فرمند در کمیسیون انرژی متاسفانه ایشان هیچگونه سابقه عملی در رشته تخصصی مورد نظر نداشته وهمین مورد باعث شده که به آقای دکتر بگویند : شما که تجربه عملی در انرژی راندارید نمیتوانید عضو کمیسیون انرژی شوید و نهایتاسراز کمیسیون اصل 90 در آوردند.
برای خدمت به جامعه از هر کجا شروع کنیم خدمت است به شرط آن که خالصانه و قربتا الی الله باشد.

۹۵/۴/۱۳ ۰۱:۱۷

با سلام اقا یکی جلوی این استاندار آذربایجان شرقی بگیرد چند روز پیش ساخت بزرگراه تبریز ارمنستان تصویب کرد! جالب ارمنستان که دشمن اذری هاست جالبه خود میانه بعنوان جزیی از آذربایجان راه درست نداره بودجه نمیدهند بعد برای ارمنی ها بزرگراه میسازند تا راحت واردات کنند ترکها بکشند !! تبعیض در استان آذربایجان شرقی بسیار عمیق و زیاد هست و بهتر است نمایندگان این تبعیض ها را رفع کنند میانه با توجه به وسعتش باید چند برابر شهرستان دیگر بودجه عمرانی داشته باشد بیشترین بیکاری میانه دارد بیشترین مهاجرت .سابقه فرقه دمکرات ، و خوانندگان ضد انقلاب کارگردان .اگر به میانه نرسند به حلب ایران تبدیل میشود مستعد انهم هست مگر سوریه چگون اغاز شد از بیکاری و تبعیض میانه چند برابر استعداد دارد متاسفانه مسئولان مثل کبک سرشان زیر برف هست شاید فعلا معلوم نشه ولی بایه اتفاق ساده پتانسیل مشتعل شدن را دارد شهرستانی که از 60 سال پیش به بعد تغییری نکرده

۹۵/۴/۱۳ ۰۰:۴۸

نماینده باید انقدر لابی گر باشد به هدفش برسد و یا بسیار صرتغ پیکیر مشکلات شهرستان طوری که وزیر نماینده میانه ببینه کچل بشه اخر سر بگه بیا این بودجه ولی...! حال وزیر بهداشت وزیر راه صنعت یا نیرو . البته اقای رفسنجانی حرف باحالی زد گفت اگر توی پروژه ای که چند میلیارد سود برای مردم هست اگر مسئول چند میلیون بخوره بهتر از ان هست که پروژه انجام نشه .مشکلات میانه حل بشه راه بزرگراه بهداشت صنعت اب شرب .مسئولان باقی اش بردارند برای خودشان متاسفانه تبریزی ها میخورند تازه یه چیز هم طلبکار میشند!

۹۵/۴/۱۳ ۰۰:۱۳

شما قطع يقين بدانيد فرمند استعفا بده نيست اندكي بازي با افكار عمومي براي مطرح شدن هست

۹۵/۴/۱۲ ۲۳:۴۵

دوستان از ریزعلی خواجوی قهرمان میانه ای و ملی کشورمان ایا کسی خبر دارد؟ ما میانه ای ها در معرفی قهرمان شهرمان کوتاهی کردیم از کتاب درسی حذف کردند کاش میشد اقای جعفر پناهی فیلمی در مورد ایشان بسازند که در ایران و جهان معرفی کنیم.این کمیسیون فرهنگی پیگیری نشده

۹۵/۴/۱۲ ۲۰:۲۷

پیروزی ان نیست که زمین نخوری پیروزی ان است بعد از هر شکست بلند شوی به موفقیت خود ادامه دهی

۹۵/۴/۱۲ ۲۰:۲۴

من سوالم از دوستی که میگویند عدم انتخاب توطئه بوده چرا نماینده دیگر میانه در کمیسیون خود انتخاب شد و یا نمایندگان قبلی که در کمیسیون های مهم در می امدند ؟؟ در مجلس فضای لابی گری است و مطمئنا لابی پروفسور ضعیف بوده چون فن بیان یک پروفسور معلومه از یک حوزوی بالاتر هست ولی کمی کم توجهی کردند پروفسور

۹۵/۴/۱۲ ۲۰:۲۲

کمسیون ها مگر تا چه اندازه ای کارایی دارند؟بنظر بنده اگر کارنامه قابل قبولی داشتند تا الان چندین خبر در مورد فعالیت های فلان کمسیون می خواندیم.

 

 احتمالا شاید یکی از احتمالات هم حسادت باشد.از خصیصه های بدمان اینست که چشم دیدن همسان و بالاتر از خود از نظر ویژگی ها را نداریم.نکند فلانی با دکترا بیاید و سمتش بالاتر از من باشدیا جای مرا بگیرد و...

پیشنهاد دارم نمایندگانمان هر جا و جایگاهی که هستند کار خود را بدون در نظر گرفتن شرایط به درست و اصولی ترین شکل انجام دهند.شاید شروعی برای کنار گذاشتن تصمیمات نادرست باشد.

۹۵/۴/۱۲ ۱۹:۱۰

سن آللاح 40 بولاغین سویون بیر بیرینه قاتما!

این چه ربطی به آن دارد؟ نماینده ای با تحصیلات سیکل متوسطه و سطح 3 حوزه با تعامل و رایزنی موفق به حضور در کمیسیون انرژی شده و نماینده ما به هر دلیلی موفق به حضور در این کمیسیون نشده است. این چه ربطی به تصادف منتخب خواب آلود مراغه دارد؟

وقتی در داخل مجلس نتوانیم تعامل و ارتباط خوبی داشته باشیم انتظار داریم فردا هم مشکل میانه از طریق تعامل نماینده محترم با وزیران و مدیران ارشد مرتفع گردد؟

۹۵/۴/۱۲ ۱۸:۲۷

همشهریانی که میگویند میانه حامی ندارد بخاطر عدم سیاست درست و دیپلماسی مناسب هست انجور که من فهمیدم در سراب بر سر میانه دعوا است چرا؟ با افتتاح راه جاده سرچم اردبیل که از میانه میرود و همچنین میانه نیر با افتتاحش عملا سراب بن بست شده و با وجود بزرگراه شدن سراب عملا از سراب دیگر کسی اردبیل نمیرود جز تبریزی ها ،
بعد جالب برای انها از بزرگراه مهمتر جاده سراب میانه هست که مسافت انها را تا تهران 150 کیلومتر و ارسباران از سراب میانه به تهران میروند و دعواهای زیادی برسر ان هست و این بهترین موقعیت برای میانه برای گروکشی سیاسی هست اگر نمایندگان میانه و مسئولان زرنگ و چرچیل باشند میتوان برای انها شرط گذاشت بشرط حمایت از بزرگراه سرچم میانه قره چمن و الویت ملی شدن ان میانه هم با جاده سراب موافقت میکند و نباید زیر بار جاده سراب رفت اگر امتیاز گیری نکرد و نمایندگان میانه هوشیار باشند چرا که انها الان بن بست شده اند و اردبیلی ها از میانه میروند و تنها راه رهایی را مسیر میانه میدانند که سراب منطقه ترانزیت ارسباران به میانه و تهران میشود لذا باید از این فرصت بیشترین امتیاز گرفت و فرصت ملی شدن میانه بشرط فرصت طلبی و موقعیت شناسی میانه ای ها

۹۵/۴/۱۲ ۱۷:۵۲

امیدواریم آقای دکتر فرمند به کمیسیون انرژی بروند.
ولی الان دیگه فایده نداره اسامی کمسیونها قعطی شدن
الان باید نماینده به جای این کارها به فکر آوردن سرمایه گذار ،رفع مشکل 250نفر که سالهاست منتظر استخدام فولادند، رفع مشکلات بهداشت و درمان ،آب شرب ،کمربندی، جاده قتلگاه میانه تبریز، تعریض اتوبان تا سرچم، تسریع در گشایش دور حرم امامزاده اسماعیل(ع) ،و.... هزاران مشکل میانه و بخشهای اطراف کنه و خودش را با این کارها سرگرم و وقت گرانبهایی که مردم 4 سال امانت دادند را در جاهای بهتر و مفید تر صرف کند

۹۵/۴/۱۲ ۱۷:۳۹

اتفاقات اخیر در استان قدری عجیب و مشکوک هست چرا ؟ اول باطل شدن انتخابات اهر دوم کشته شدن نماینده مراغه در تصادف ، عوض شدن نتیجه انتخابات تبریز ، و حالا بیرون گذاشتن پروفسور از کمیسیون انرژی که میخواهند استعفا کنند قدری فکر کنیم اکثریت این اتفاقات در آذربایجان‌شرقی هست و استانهای دیگر بصورت خاصی اینهمه نبوده و قصد فارسها تضعیف موقعیت شمالغرب ایران هست تا موقعیتی برای خود جور کنند.و پروفسور بنظرم نباید استعفاکنند بمانند اگر کمیسیون انرژی هم نتوانستند راه یابند فساد مقامات دولتی افشا کنند چرا اصفهان 3 تا آزادراه ، بعد استان آذربایجان شرقی یک آزادراه و میانه با این موقعیتش هنوز دوطرفه هست فساد دستگاه هایی در این نژادپرستی ها و تقسیم بودجه هست

۹۵/۴/۱۲ ۱۵:۵۹

با تشکر از مهندس نائبی که لینک اعضای کمیسیون انرژی مجلس رو گذاشتند
http://rc.majlis.ir/fa/parliament_commission/energy
بنده به سوابق تک تکت اعضای این کمیسیون در همین لینک با کلیل بر روی اسمشون سر زدم و دیدم چه اجحافی نه در حق میانه که در حق ایران شده.
واقعا این افراد که اکثرا دارای مدرک حقوق و مدیریت و پزشکی هستند چه کمکی به وضعیت انرژی کشور میتونن بکنن
فقط میتونم بگم وای بر ما مردم ایران
پروفسور فرمند استعفا بده این نمایندگان بی سواد پیرت میکنن

۹۵/۴/۱۲ ۱۵:۵۲

جناب آقای دکترباآرزوی قبولی عبادت جنابعالی که دکترای انرژی میباشیدخواهشا به مشکلات برق شهرستان میانه هم باشید شب و روز ماباقطعی برق مواجه هستیم یه گشتی هم تو شهرستان بزنید وضعیت روشنایی هاروهم متوجه میشوید. باتشکر ازنماینده محترم شهرستان میانه

۹۵/۴/۱۲ ۱۳:۴۴

مشکل این 250 نفرو قبولی فولاد درست کنید بعد استعفا بدهید.

۹۵/۴/۱۲ ۱۳:۰۳

شاید هم توانستند مجبور به استعفا بکنند اعضای غیر متخصص کمیسیون ها را مثل مدیران بانک ها که بعد از اعتراض استعفا و جابجا شدند کارسختی هست ولی نشدنی نیست با کمی افزایش فشار شاید بشود این کرسی را گرفت

۹۵/۴/۱۲ ۱۲:۴۹

از خود پروفسور بپرسید که سالها در مجلس به عنوان معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند و ابتدایی ترین ضوابط و مقررات در داخل مجلس را بایستی می دانستند و الآن تهدید به استعفا نمی کردند.

قانوناً پس از قطعیت و تثبیت کمیسیون ها، جابجایی بین کمیسیون ها ممکن نیست مگر اینکه عضوی از یک کمیسیون استعفا دهد. آنگاه روسای شعب و یکی از نواب رییس از بین متقاضیان یکی را برای جایگزینی انتخاب می کند.

چنین امری در کمیسیون های تخصصی مثل صنایع یا عمران یا انرژی تقریباً غیرممکن است مگر اینکه شانس با پروفسورِ ما ، یار باشد!

۹۵/۴/۱۲ ۱۲:۲۱

با سلام به همشهریان عزیز نکته ای را که من را در این چند سال ازار میداد بگویم بارها شده نمایندگان سابق و فرمانداران الان و گذشته وعده ساخت کارخانه های صنعتی بزرگ میدادند و میدهند میخواهم بگویم اینها بیشتر وعده های پوپولیستی و مردم فریب هست و در علم اقتصاد هم میدانیم ایجاد صنعت فرمایشی نیست تر غیبی هست حتی اگر کارخانه ای زده شود بعد مدتی تعطیل خواهد شد وظیفه اصلی دولت فرماندار ایجاد زیرساخت ها می باشد اگر زیرساخت های میانه بهبود یابد خودبخود سرمایه دار می اید و صنعت گسترش میابد مثل زیرساخت های ارتباطی بزرگراه زیرساخت بهداشتی زیرساخت حتی دانشگاهی بالاخره باید نیروی کار ماهر هم باشد دانشگاه با استادان خوب .
اگر میانه در این موارد سرمایه گذاری شود خودبخود صنعت و سرمایه گذار می اید حال ما برعکس عمل میکنیم کارخانه ای 500 میلیاردی ساخته میشود ولی در حال تعطیل شدن میباشد . ویک انتقادی هم از اکثریت و از جمله با عرض معذرت از خود جناب مهندس ناییی دارم که میگویند ترانزیت میانه رشد نمیکند و کشاورزی راه توسعه هست .درحالیکه واقعیت این هست صنعت ترانزیت و توریسم کم خرج ترین و بیشترین بازدهی را دارد فقط با سرمایه گذاری 50 میلیارد یک راه متحول میشود در حالیکه برای کشاورزی مثلا ساخت شبکه ابیاری و زهکشی چند صد میلیاردتومان خرج هزینه دارد و یا ساخت کارخانه ، که بازدهی ان هم دیر اتفاق میفتد ما بهترین صنعت برای میانه که کم خرج و بیشترین بازده هست همان ترانزیت و توریسم هست خودمان هم میدانیم ما زمانیکه راه شمالغرب بودیم رشد میکردیم ولی الان که صاحب فولاد و دو سد بزرگ هستیم چند هزار میلیارد خرج شد ایا بیکاری و مهاجرت متوقف شدند؟ امارات با صنعت ترانزیت متحول شده حال ما صنعت به این راحتی ازدست میدهیم .
نکته ی دیگر شهرک های صنعتی که معرفی میشوند باید قابلیت رشد و عوامل جذب داشته باشند تا صنعت در انجا پابگیرد .کل مبحث من این هست اگر ما توانستیم مانند سیاست کشورهای پیشرفته که الویت زیرساخت ها بگذاریم صنعت هم متحول خواهد شد و اشتغال هم ولی با ایجاد کارخانه های فرمایشی بیشتر پول خودرا دور می اندازیم حال میدانیم که انها هم بیشتر وعده هستند .و نمایندگان فعلی هم باید این نکته را در یابند اگر زیرساخت بهداشتی ارتباطی رفاهی علمی سرمایه گذاری شد میانه پیشرفت خواهد کرد به طبع اشتغال و صنعت رشد میکند بعد الویتها باید مشخص شوند دولت برای راه روستایی که چند صد نفر بیشتر نیستند چند میلیارد میدهد ولی برای جاده اصلی خود شهرستان که چند صدهزار نفر استفاده میکنند ریالی داده نمیشود! نتیجه این میشه شاید ان دهات صد نفره به نماینده رای دهند ولی در عوض 180 هزار نفر هم رای نمیدهند و بازنده خود نمایندگان هستند حال که در شهرستان میانه 70 درصد جمعیت شهری هستند و سرمایه گذاری در بزرگراه ها بر همان روستایی که به میانه برای رفع نیازهایش مراجعه میکند تاثیر میگذارد تا راه روستایی ، سرمایه گذاری بشود ولی الویت خود شهرستان باشد تا روستاهای کم جمعیت خالی

۹۵/۴/۱۲ ۱۱:۴۴

مگر کمیسیون ها قطعی نشده اند؟ آیا میشه باز هم جابجا شد؟ اگر مهندس نائبی اطلاع دارند توضیح دهند که این کار شدنی است یا نه؟

۹۵/۴/۱۲ ۱۱:۳۹

نمایندگان محترم میانه جناب دکترفرمندودکترشیویاری
باسلام واحترام
ب یاد داشته باشید مردم میانه ازشما میخواهند ب دور از حاشیه ها بفکرمردم .جوانان.بیکاری.اشتغال.مسکن.معیشت ورفاه عمومی شهروندان ورفع سایرمشکلات شهرستان باشید
پس نماینده عملگراباشید
بااستناد ب آیه شریفه کلکم راع وکلکم مسول عن رعیه
باتشکر.وبا آرزوی موفقیت روز افزون برای شمادو بزرگوار

۹۵/۴/۱۲ ۱۱:۰۹

فرمانداری ویژه هم یک نوع عوامفریبی بود و واقعیت تاکنون هیچ فرقی اش را با معمولی ان ندیده ایم و انزمان خیلی مانور و تبلیغات روی این لفظ میشد خوب الان یک کلمه ویژه گذاشتند چه شد؟ فردا هم میگن فرمانداری فوق العاده میکنیم میانه را .بیشتر بازی با کلمات هست .در مورد لفظ موفقترین هم من موافقم زود است باید در عمل دید چه میشود قرار نیست هر کس که نام پروفسور داشت موفق باشد سیاست یک مقوله جداست این هم بیشتر بازی با کلمات هست مردم میانه انتظار تلاش و بهبود میانه را دارند تا شنیدن واژه پروفسور . زمانی میگفتند مهندس ح فلان هست اقا نتوانست یک متر راه چهار بانده بزند زمانی میگفتند م ه رییس فلان کمیسیون هست انهم کاری نکرد .در حالی که نمایندگان سایر شهرهای استان و کشور بدون این القاب متحول کردند شهرشان را .مثل فوتبال میماند این نمایندگی توی فوتبال هم هر چقدر خوب بازی بکنی ولی نتیجه نگیری کسی یادش نیست ولی اگر بد هم بازی کنی ولی نتیجه بگیری همه یادشان میماند بطور مثال نمیگویند یونان با بازی بد قهرمان اروپا شد بلکه میگویند یونان قهرمان اروپا شد کسی یادش نیست چطوری قهرمان شد و جام را یادشان هست الان نمایندگی هم همین هی القاب و هی وعده های که عملی نشوند مردم اخر نتیجه میبینند و به نماینده ای که واقعا تلاش کرده رای میدهند

۹۵/۴/۱۲ ۰۹:۵۷

ماهمه امید به موفقیت ایشان داریم ولی خیلی زود هست لفظ موفقترین نماینده گفت باید صبر کرد و کارنامه انها را دید بعد قضاوت کرد توی هر دوره مردم میگویند بهترین نماینده که الان میبینیم بیشترین بیکاری و تنها شهرستان عقب مانده زیرساختی هستیم ده سراب که داخل شهرش تا همین چند سال پیش دوستان یادشان باشد پهن گاو میریختند خیابانها! در اصل بیشتر ده بزرگ بود تا شهر کوچک الان صاحب بزرگراه شده!! ما با این تمدن و دو نماینده و فرمانداری ویژه فعلا اندازه سراب هم برش نداریم زمانی میگفتند فرمانداری ویژه شویم فلان میشود بلان والا الان فرمانداری ساده ها مثل اهر سراب از میانه که فرمانداری ویژه هستند جلوترند!! الان ما با فرمانداری ویژه چه فرقی کردیم ایا استاندار به میانه بیشتر توجه میکند و یا سراب ؟؟ حال دوتا نماینده داریم ؟یکی از افت ها ما میانه ای ها زود قضاوت کردن هست نه به ان که طرف میکوبید و نه به انکه به بالای عرش میبریم افراط و تفریط .باید بگذاریم ایا نمایندگان میتوانند مقامات استان و کشوری متقاعد کنند به میانه به اندازه جایگاهش دیده شود

۹۵/۴/۱۲ ۰۸:۳۷

برای امتیاز گرفتن از مجلس این سیاست دنبال میکنند بعد اگر قرار بر استعفا هست که بعید میدانم محال است ایشان سال 96 شاید بدهند که همزمان انتخابات نماینده جایگزین هم بشود الان استان دو نماینده که مرحوم شده و یکی باطل اگر یکی دیگر هم استعفا بدهند وزن سیاسی آذربایجان شرقی کم میشه

۹۵/۴/۱۲ ۰۸:۲۸

از نظرمن آقای دکترفرمند بهترین نماینده تاریخ میانه هست وخواهد بودچراکه صداقت ودستکاری وعدالت محوری محور کارایشان است .
من برای آقای دکترفرمندآرزوی سربلندی وپیروزی دارم

۹۵/۴/۱۲ ۰۱:۴۹

شش دوره ثبت نام كرده اند و يك بار نماينده شدند كه بخاطر عضو نشدن در كمسيون انرژي استعفا دهند؟! آيا مشكلات ميانه اعم از اشتغال جوانان، راه هاي مواصلاتي، بهداشت و درمان و ... فقط با عضو شدن دكتر فرمند قابل حل مي باشد كه ايشان ميخواهند به آراهايي كه مردم به ايشان داده اند پشت كنند و استعفا دهند؟!!

۹۵/۴/۱۲ ۰۱:۴۴

مردم ميانه آگاه باشيد كه نوع جديد عوام فريبي در راه است

۹۵/۴/۱۱ ۲۱:۳۰

ماپروفسور قبول داریم میدونیم هر حرفی میزنه منطقی پشت حرفش هست

۹۵/۴/۱۱ ۲۰:۰۴

باسلام میگم کمیسیون اصل نود نمیتونه از روسای شعب شکایت کنند بخاطر فساد و ناعدالتی؟ خوب این هم یک نوع شکایت از قوا مثل قوه مقننه هست

۹۵/۴/۱۱ ۱۹:۳۳

همه میانه ای ها امیدوارند عدالت برقرار بشود و افراد متخصص مانند پروفسور فرمند به کمیسیون تخصصی خود بروند و بنظرم همه باید از پروفسور برای احقاق حقوق خود حمایت کنند تا میانه منتفع شود و کل ایران مطمئنا دیدید ایشان در انرژی با دید معلم زبان یکسان نیست اگر انها مورا میبینند پروفسور پیچش مو را میبینند در انرژی

۹۵/۴/۱۱ ۱۷:۴۷

برای شما متاسفم

۹۵/۴/۱۱ ۱۷:۲۲

درود بردکترفرمند به نظر من حق دکترفرمند ریاست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بود.

۹۵/۴/۱۱ ۱۶:۴۳

جای بسی تاسف است که حتی دریک کمیسیون تخصصی هم تخصص اولویتی برای عضو شدن محسوب نمی شود
عدم حضور علی ساری و فرمند در کمیسیون انرژی یک خسارت بزرگ می باشد

۹۵/۴/۱۱ ۱۵:۲۳

امیدواریم در قدم اول در همان مجلس به حق مسلّم خود دست یابید تا بتوانید هزاران درد میانه را در وزارتخانه ها درمان کنید.

لطفاً سری به لینک مرکز پژوهش های مجلس و اعضای کمیسیون انرژی بزنید تا از مدرک سوم متوسطه تا حوزه و معلم بینش را ببینید تا برسید به رئیس محترم کمیسیون انرژی با مدرک علوم تربیتی!

وقتی در مجلس نتوانیم در بین این لیست غیرتخصصی قرار گیریم چطور می خواهیم حقوق مردم میانه و ملت ایران را بگیریم؟

 

http://rc.majlis.ir/fa/parliament_commission/energy

 

۹۵/۴/۱۱ ۱۴:۳۵

6-مصلت بودن به چندین زبان زنده دنیا

میهمان گرامی مصلت نه، مسلط.

۹۵/۴/۱۱ ۱۴:۳۰

6-مصلت بودن به چندین زبان زنده دنیا
..................................................................................................................................
مصلت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۹۵/۴/۱۱ ۱۲:۵۵

در مجلس ایران این چیز عجیبی نیست!! کلا کمیسیون هایی که کمی پول در انها هست مثل فوتبال انواع افراد پیدا میشوند حتی مدرک حوزوی هم خودش از دکترای امریکا بالاتر میدونه در اینجور مسایل مربوط به ثروت! ولی عضویت پروفسور در کمیسیون مزبور خوب بود ولی توجه کنیم اقای حسینی هم عضو کمیسیون راه شهرسازی بودند ایا توانستند یک کیلومتر راه میانه درست و چهاربانده کنند حال ایشان از پروژه بزرگراه سراب حمایت میکردند ولی میانه فراموش شد! منظورم فی نفسه عضویت در این کمیسیون ها تاثیر زیادی ندارد مهم تلاش کوشش نمایندگان هست البته در کمیسیون تخصصی خود مثمر به ثمرتر بودند حال امید داریم به اینده هرچه که خدای منان صلاح بداند

۹۵/۴/۱۱ ۱۲:۱۱

باید مردم هم از جناب فرمند نماینده میانه حمایت کنند ورای تضادهای سیاسی میانه .ایشان الان نماینده میانه هستند موفقیت ایشان موفقیت میانه هست و پیشنهادم این است مردم میانه کمپینی مجازی برای این حق خوری ها در مجلس تشکیل بدهند همچنین مردم میانه طوماری راتهیه کنند همراه با مردم اهواز و به مجلس اعتراض خودشان را برسانند چون مجلس در ایران خیلی بی حساب کتاب شده و همیشه زیرابی میروند و روند پنهانکاری وجود دارد مانند گم شدن پرونده های فساد که معلوم نشد و باید شفافیت بیشتری داشته باشد خود همین عضویت افراد غیر متخصص و سابقه اجرایی در کمیسیون های حساسی مثل انرژی مشکوک میباشد کما اینکه بنظرم برنامه ریزی شده بود طوریکه اقای نوبخت نیروگاه میانه را نیروگاه بناب اعلام کرده اند .حال نیروگاه مهم نیست ولی توی اکثریت پروژه ها میانه بطور مشکوکی کنار گذاشته میشو دنمونه هم زیاد هست مثل راه ها فقط راه بزرگراه میانه سرچم هست که هیچوقت رییس جمهور فعلی و استاندار و فرماندار پیگیری نمیکنند ولی شهرهای کوچک مثل سراب! به ثمر نشستند یا همین جاده میانه میاند واب که ده سال هست نیمه رها شده و...یا آب شرب که هنوز اجرایی نشده . جالب هر وقت اسمی از میانه در پروژه ای باشد ان پروژه نیمه تمام بوده مثل راه اهن میانه اردبیل! . درکل مردم میانه حمایت خودرا از پروفسور اعلام میکنند و انتظارهم دارند همه نمایندگان مسئولان پیگیر مشکلات میانه باشند با امید موفقیت جناب فرمند

۹۵/۴/۱۱ ۱۱:۰۵

آفرین به پرفسور فرمند

۹۵/۴/۱۱ ۱۱:۰۵

ویژگی های مثبت جناب آقای دکترفرمند که باعث شد من به ایشان رای بدهم
1-صداقت درگفتار
2- تلاشگر بودن
3- سواد بالای ایشان(به طوری که ایشان باسواد ترین کاندیدبودند)
4-امانت داربودن(دست پاک بودن ایشان)
5-سوابق بسیار بالای مدیرتی ایشان(مانندمعاونت دانشگاه آزادکل کشور)
6-مصلت بودن به چندین زبان زنده دنیا

۹۵/۴/۱۱ ۱۱:۰۰

دکترفرمند تنهاکسی هست که هرگزحرف زور نمی پزید میانه به این جورادم ها احتیاج دارد درود به شرفت

۹۵/۴/۱۱ ۱۰:۱۹

دوست عزیز چقدر میانه ای در تبریز هست بسیار اندک هستند اکثریت میانه ای ها ساکن تهران هستند در حد 500 هزار نفر و همینطور شخصیت های اقتصادی و سیاسی میانه مثل جناب هاشمی، فایقی ،کیافر، حسینی ، حسینی ، فتاحی ، و.....اگر میانه ای با تبریز ارتباط داشت که تبریز این بودجه بزرگراه میانه سرچم میداد ولی چون میدونند ارتباط میانه با تهران بیشتر میشه اصلا نمیدند خودمان هم میدانیم تبریز میداند کمترین وابستگی را در استان به تبریز میانه دارد.

۹۵/۴/۱۱ ۰۷:۳۱

خیلی خوشم آمد از این سخن جناب آقای دکترفرمند،ایشان با این سخن خود ثابت کردند که هیچ وابستگی به صندلی وقدرت ندارند ودر راه خدمت به مردم حاضرند ازسمت خود استعفاهم بدهند

۹۵/۴/۱۱ ۰۶:۴۷

ازاینجا پی توان بردن که دردریا چه طوفان است ...

۹۵/۴/۱۱ ۰۵:۲۶

با سلام
خوشبختانه بيشتر نفراتي كه از ميانه رفته اند در كارهايشان بسيار موفق هستند آرزوي توفيق براي همه ميانه اي ها
انشاالله مهاجرت به شهرهاي بزرگ مخصوصا تبريز قسمت همه جونهاي بيكار و يا متاسفانه نا موفق شهر

۹۵/۴/۱۱ ۰۳:۵۶

تازه يكماه هست كه ايشان نماينده شده اند حرف از استعفا زدن نه نشانه شجاعت ونه كياست است نشانه ضعف و فرار وشانه خالي كردن از بار مسوليت هست ضمنا براي كسي كه ميخواهد به مردم سرزمينش خدمت كند فرقي نميكند كميسيون الف باشد يا ب بلاخره بايد از نقطه اي ايشان شروع كنند اينكه هر مشكلي را با تهديد به استعفا بخواهند حل كنند خيلي مطلوب نخواهد بود

۹۵/۴/۱۱ ۰۲:۴۹

با سلام
حق هم دادنی و هم گرفتنی است
در وهله اول باید حق را بدهند ولی اگر ندادن حتی به زور هم شده باید گرفت .
و چون حق پرفسور را در رابطه با کمسیون انرژی ندادند من شخصا موافق پا پس نکشیدن و پیگیر شدن پرفسور فرمند میباشم.

۹۵/۴/۱۱ ۰۲:۴۳

با سلام برادر گرامی ،پرفسور فرمند خیلی سیّاس تر و کیاس تر از این حرفهاست خودش بهتر میداند چه میکند اگر کمی عمیق تر به موضوع (طرح استعفا) نظر کنیم مطلب قابل درک خواهد بود.

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۴۷

با عرض سلام خدمت جناب دكتر فرمند
بنده اصلا استعفاي شما رازصلاح نميدانم شما تنها شخصي هستيد كه ميتوانيد در تحقق يافتن امور و توسعه اقتصادي ميانه قدم برداريد

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۴۴

جناب فرمند اصلا استعفاي شما كاره خوبي نيست و به ضرر ميانه است اميدمان اين است به لطف خدا ميانه با نام و كارهاي جناب عالي توسعه يابد

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۴۱

با سلام به جناب پروفسور فرمند
حق گرفتنی است شما فقط حقتان ضایع نشده به این بیندیشید حق 220 هزار میانه ای ضایع شده که با اعمال نفوذ و فساد جایگاه میانه از انرژی گرفته شد 700 هزار میانه ای هم ساکن تهران هستند باید جلوی این فسادهای سازمان یافته در مجلس گرفته شود بنظرم استعفا خوب نیست چون به ضرر میانه هست و قدرت میانه کاهش میدهد شما برای احقاق حقوق میانه تلاش کنید اگر بی توجهی شد عاملان و مقصران را به مردم میانه و مهاجران میانه ای معرفی کنید خود مردم میدانند چگونه برخورد کنند اگر شده یک تحصن حتی در پایتخت برگزار میکنیم تا حق چند هزار نفر را راحت نخورند قدرت مردم در قضیه افشای حقوق های چند صد میلیونی و سربازان مشخص شده که چگونه رییس جمهوری از ترس مردم بعد از سه روز تسلیت گفتند امسال هم سال سرنوشت سازی برای دولت هست که عواقب این کارها روسای شعب خواهند دید

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۳۶

ممنون از دلسو يتون براي ميانه شمار مهاجران از ميانه به شهرهاي ديگر سر به فلك كشيده

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۳۵

به نظر من شما فراکسیون اصل90 می توانید حق کشی های برعلیه منطقه میشود جلوش را بگیرید

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۲۳

با سلام و خسته نباشيد خدمت نماينده عزيز
بنده بعنوان يك تحصيل كرده با سابقه واقعا براي شهومان ميانه خيلي ناراحتم
نميدانم اسمش را چي بگذارم. بيتوجهي يا ..... مسولين.
شهرهايي مثل بناب و مراغه و بستان آباد در حال توسعه اقتصادي از احاظ كاري هستن ولي شهر ما رو به نزول دارد
سدها فولاد, دانشكده ها ,تيواصنعت و گير بكس و خيلي مشكلات ديگر
آيا واقعا كسي نيست كه دلش به حال اهالي ميانه بسوزد
در شهر ميانه به غير از شغلهاي آزاد و ارگانهاي دولتي هيچ جمعيتي باقي نمونده

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۲۲

سلام و درود تهديد به استعفا به نظر خيلي جالب نيست نماينده ميتواند هيت رءيسه را استيضاح نمايد جناب اقاي فرمند شما حق خود را كه عضويت در كمسيون انرزي است را نتوانيد
بستانيد ايا مينوانيد نماينده موثر و خوبي براي ميانه باشيد.?

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۱۹

مومن خدا توانایی نداشتید اجازه میدادید ... به مجلس راه میافتند. هم باتجربه تر هم تواناتر

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۱۳

با سلام فقط کمیسیون انرژی نیست سایر کمیسیون ها هم این گونه شده در همین کمیسیون انرژی مدرک بعضی از اعضا سنخیتی با انرژی ندارد مثل بهزیستی و مدرک حوزوی که بیشتر بدرد کمیسیون فرهنگی میخوردند تا انرژی بهر حال نمیدانم چرا در مجلس این رویه شکل گرفته یک علتش را بنظرم نبود نظارت مردمی و همچنین نبود تلویزیون خصوصی میدانم چونکه اقایان در موقع شفافیت مثل قضیه حقوق میلیونی که اشکارشد به این اسانی تخلف نمیکردند مجلس باید کارا باشد الان قضیه کرسنت و گم شدن دکل نفتی و قراردادهانفتی مورد دار و بودجه نفت که بابک زنجانی بالا کشید به همین کمیسیون انرژی هم مربوط میشد که از قصد افراد نا اگاه میگذارند تا براحتی یک بله قربانگو داشته باشند کسی هم چیزی نفهمد

۹۵/۴/۱۱ ۰۱:۰۰

فردین فرمند به همراه علی ساری نماینده اهواز دو نماینده ای هستند که حرف و حدیث روی آنها به دلیل راه نیافتن به کمیسیون انرژی زیاد است.

اخبار روز