کد خبر: ۵۷۲۹۰
۲۱۱۱ بازدید
۴۰ دیدگاه (۳۹ تایید شده)

شوک به جامعه فوتبال؛

مهرداد اولادی درگذشت

۱۳۹۵/۱/۳۱
۱۶:۰۴

مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

او پس از تعطیلات نیم فصل دوم لیگ، برای سومین بار به عضویت ملوان درآمد و در بازی های اخیر این تیم به میدان رفت.

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.

طی تماس ورزش سه، با عوامل بیمارستان شهدای تجریش، مسئولین بیمارستان این خبر را تایید کردند.

به گفته وی، این مهاجم اهل قائمشهر کمتر از نیم ساعت پیش در گذشته است.

صراط نیوز، این مصیبت دردناک را به تمام اهالی ورزش و خانواده وی تسلیت می گوید.

منبع: ورزش3

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۵/۲/۶ ۰۱:۴۰

دادستان تهران: زیبنده نیست مرگ یک ورزشکار ناشی از مشروب خواری باشد

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: وقتی ورزشکار و هنرمندی دچار مشروب خواری باشد و حتی مرگش ناشی از این موضوع اتفاق بیفتد این برای ما مناسب و زیبنده نیست.
میزان نوشت: عباس جعفری دولت‌آبادی در جلسه‌ای که عصر امروز (یکشنبه) با حضور معاونان دادسرای تهران، دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی بخش استان تهران و فرماندهان راهور کشور و استان تهران داشت، با اشاره به برخی وقایع اخیر در حوزه ورزش کشور اظهار داشت: به وزارت ورزش در مورد جرم مشروب خواری برخی تذکر می‌دهیم كه متاسفانه اخیراً برخی حوادث و حتی فوت را در پی داشته است.

وی اخبار برخی نواحی دادسرا از جمله دادسرای ارشاد و راهور را مؤید آن دانست كه لازم است در زمینه مبارزه با مشروب خواری و رانندگی در حال مستی کار بیشتری انجام گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به تذکر چندی پیش خود خطاب به ورزشکاران و هنرمندان در رابطه با اخلاق حرفه‌ای و منش پهلوانی عنوان کرد: وقتی ورزشکار و هنرمندی دچار این مطلب (مشروب خواری) باشد و حتی مرگش ناشی از این موضوع اتفاق بیفتد این برای ما مناسب و زیبنده نیست.

وی افزود: در حال حاضر برخی ورزشکاری و هنرمندی را وسیله‌ای برای رسیدن به شهرت نابه‌جا کرده‌اند که البته مردم ما نسبت به این قضیه آگاه هستند. ورزشكاران باید اخلاقی قهرمانی و پهلوانی داشته باشند چون آنها الگوی بسیاری از جوانان هستند.

LinkedIn

۹۵/۱/۳۱ ۱۷:۰۰

این خبر هولناک چه پیامی برای ما دارد؟

تراژدی یک مرگ از پیش اعلام نشده

 

خبر تلخ درگذشت مهرداد اولادی شوکی بزرگ به جامعه ورزش ایران وارد کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد اولادی در 30 سالگی و درست در زمانی که باید در اوج دوران حرفه‌ای خود قرار داشته باشد، ناباورانه به دنیای دیگر مهاجرت می‌کند. این یک مرگ ناگهانی و یک مصیبت بزرگ است که با توجه به وجه ورزشکارانه این مهاجم سابق تیم‌ملی موضوع تراژیک‌تر هم می‌شود. ما که غم از دست دادن هادی نوروزی را هنوز هضم نکرده‌ایم، دوباره یک فوتبالیست خوب دیگر را از دست می‌دهیم، فوتبالیستی که با سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی و گلزنی در دربی را دارد و کسی شک ندارد که بسیار پایین‌تر از حد استعدادش در فوتبال ایران پیش رفت. اولادی که در دوره سرمربیگری افشین قطبی قرار بود به عنوان مهاجم اصلی تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا 2011 به میدان برود، در نهایت جای خود را به محمد غلامی داد و به مرور از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفت. اگرچه اولادی جزو دعوت‌شدگان به تیم‌ملی در دوره کارلوس کی‌روش هم بود. او که با وجود سابقه به ثمر رساندن یک گل تماشایی در دربی به استقلال پیوست، دوران خوبی را در این تیم نداشت و حتی بعدها در حاشیه یک بازی دوستانه از این اقدام ابراز پشیمانی کرد. اولادی که از بهترین‌های فوتبال ایران در امارات هم محسوب می‌شود، سابقه دو دوره بازی در تیم الشباب را دارد. او همچنین قصد انتقال به لیگ اسپانیا و تیم خرز را داشت که این اتفاق رخ نداد.  اولادی که در این اواخر از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته بود، مدتی را به اداره یک رستوران گذراند و سپس برای بار سوم به ملوان پیوست. آخرین تصویری که از او به یاد داریم، نیمکت‌نشینی‌اش در دیدار مقابل تیم محبوبش است. تیمی که می‌توانست بیش از این‌ها از مهرداد استفاده کند اگر این بازیکن قدر خود را بیشتر می‌دانست و فرصت‌های مهم زندگی را به اوت نمی‌زد.  مرگ ناگهانی مهرداد اولادی هشداری برای ورزش و ورزشکاران ایرانی هم هست. این فوت‌های زودهنگام در دل خود پیام‌های مهمی دارند که باید به آنها توجه کرد. پیام‌هایی که اگرچه در فضای احساسی پس از مرگ‌های دلخراش و دردناک نمی‌شود از آن سخن گفت اما در نهایت چاره‌ای جز توجه به آن نیست. فوتبالیست‌های ایرانی باید بیش از این نگران و مراقب خود باشند. هرچه باشد اولادی و اولادی‌ها ورزشکاران نخبه‌ای‌اند که سال‌ها باید بگذرد نظیرشان به وجود بیاید؛ چرا از این سرمایه اجتماعی بزرگ مراقبت نمی‌کنیم؟

 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۵۶

تسلیت های اینستاگرامی در پی گذشت مهرداد اولادی +عکس

مهرداد اولادی بازیکن فوتبال کشور ساعاتی پیش در گذشت.

در پی در گذشت ناگهانی مهرداد اولادی بازیکن سابق پرسپولیس موجی از پیام های تسلیت از سوی چهره های هنری و ورزشی در شبکه های اجتماعی به راه افتاده که نمونه هایی از آن را در زیر می بینید. اینستاگرام رنگ ماتم گرفت +عکس اینستاگرام رنگ ماتم گرفت +عکس اینستاگرام رنگ ماتم گرفت +عکس اینستاگرام رنگ ماتم گرفت +عکس اینستاگرام رنگ ماتم گرفت +عکس  

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۴۸

آخرین حرف‌های اولادی پیش از فوت

یک شاهد عینی، از کادر بیمارستان شهدای تجریش به خبرنگار ما گفت که اولادی در ساعت 13:30 امروز با پای خود همراه با یکی از دوستانش به بیمارستان مراجعه کرده است.

ورزش سه: اولادی که در تیم ملوان بازی می‌کرد، همراه با سایر اعضای این تیم در سفر اهواز بازیکنان را همراهی کرده بود و در دقیقه 60 بازی زمانی که قرار بود به بازی بیاید به سرمربی تیم محمد احمدزاده اعلام می‌کند قادر به این کار نیست. جالب اینکه اولادی که به دلیل تنگی نفس و درد قفسه سینه به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرده، به کادر بیمارستان گفته است: از دیشب در پرواز درد قلبم بیشتر شده اما به هر طریقی دیشب را به صبح رساندم. از یک ساعت پیش درد در سینه‌ام به اندازه غیرقابل تحملی زیاد شد به طوری که قادر به رانندگی نبوده و با تماس با اورژانس خودم را به نزدیکترین بیمارستان یعنی اینجا رساندم.  مهرداد اولادی که بدون برانکارد و با کمک پرسنل بیمارستان از درب اورژانس وارد محوطه شده بود، دیروز از ملوانی‌ها اجازه گرفته بود تا در تهران بماند و مشکل سلامتی خود را رفع کند. او هنگام ورود به اورژانس ناگهان دچار دردی بیشتر می‌شود و از حال می‌رود. به نحوی که توسط پرسنل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل می‌شود و پیشروی مشکل به حدی زیادی بوده که متاسفانه پرسنل قادر به احیای قلب وی نشده و او مقارن ساعت 14:56 دقیقه فوت شده است. البته هنوز هیچ گزارش رسمی درباره علت فوت مهرداد اولادی منتشر نشده است. 

http://www.ghatreh.com/news/nn31271737

 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۴۷

خالق لحظات شیرین برای سرخ‌ها؛ خداحافظ/ اولادی از مرداب پر کشید

زننده گل برتری پرسپولیس در دربی 61 امروز در تهران درگذشت.

news/nn31271761

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۴۶

جواد کاظمیان: بعضی‌ها در فوتبال اولادی را کشتند

جواد کاظمیان: مهرداد اولادی را کشتند

همبازی سابق مهرداد اولادی گفت: روی مهرداد فشار روحی روانی زیادی وجود داشت. یک سری افراد در فوتبال، او را کشتند.

news/nn31271767

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۴۴

شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص درگذشت مهرداد اولادی اظهار داشت: مهرداد برای درمان مشکل کمرش به تهران آمده بود. من دیشب با او تلفنی صحبت کردم و دیگر خبری از او نداشتم. وی ادامه داد: از شنیدن خبر فوت او شوکه شدم و نمی‌دانم چه بگویم.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۴۳

تصاویر/ مهردا اولادی در دوران فوتبالی

به گزارش رهیاب: مهرداد اولادی ببازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال ساعاتی پیش به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

 

 

 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۴۱

پیام تسلیت فدراسیون به مناسبت درگذشت اولادی

خبرگزاری فارس: پیام تسلیت فدراسیون به مناسبت درگذشت اولادی

فدراسیون فوتبال در پیامی در گذشت بازیکن سابق تیم ملی فوتبال را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال و خانواده وی تسلیت گفت و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل خواستار شد.

گفتنی است؛ اولادی سابقه بازی در تیم های ملی جوانان، امید و بزرگسالان و همچنین باشگاه های پرسپولیس، استقلال، نفت تهران، الشباب و ملوان بندر انزلی را داشت.

انتهای پیام/

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۹

کاویانپور:چرا این اتفاقات تلخ در فوتبال ما رخ می دهد؟

کاویانپور:چرا این اتفاقات تلخ در فوتبال ما رخ می دهد؟

 دسته بندی: فوتبال ايران  تاریخ: ۱۶:۱۱:۳۷ ۱۳۹۵/۰۱/۳۱سایز متن: 

+-

 

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: چرا این اتفاقات تلخ در فوتبال رخ می دهد.

 حامد کاویانپور در واکنش به خبر درگذشت مهرداد اولادی با ناباوری سه بار از خبرنگار مان پرسید آیا مطمئن هستید که او فوت شده است؟ و زمانی که از این موضع اطمینان حاصل کرد اظهار داشت: یا پیغمبر، نمی دانم چرا این اتفاقات تلخ در فوتبال ما رخ می دهد. من و مهرداد سال ها در کنار یکدیگر بازی کردیم و با هم بودیم. 

وی افزود: باید همین حالا به بیمارستان بروم تا ببینم به چه دلیل این اتفاق برای مهرداد افتاده است. 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۹

هجوم علاقمندان به فوتبال به بیمارستان شهدای تجریش

هجوم علاقمندان به فوتبال به بیمارستان شهدای تجریش

 دسته بندی: فوتبال ايران  تاریخ: ۱۶:۱۳:۲۷ ۱۳۹۵/۰۱/۳۱سایز متن: 

+-

 

جمع نسبتا زیادی از هواداران فوتبال در محوطه بیمارستان شهدای تجریش تجمع کردند.

به گزارش کاپ،حدود 200 نفر از هواداران فوتبال در پارکینگ بیمارستان شهدای تجریش جمع شدند. 

*اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس نیز در بیمارستان حضور داشتند.

*نیروی انتظامی از مردمی که در محوطه بیمارستان تجمع کردند خواست که بیمارستان را ترک کنند.

*تعداد زیادی خبرنگار و عکاس در بیمارستان بودند و منتظر بودند تا اجازه ورود بدهند و به قسمت اورژانس بیمارستان بروند.

 

 

لینک کوتاه: cup.ir/u/120146

برچسب ها: مهرداد اولادی

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۹

تصویر/ اندوه «مهرداد اولادی» در مراسم تشییع هادی نوروزی

 سه‌شنبه 31 فروردین 1395 - 16:13

 اندوه «مهرداد اولادی»

مهرداد اولادی امروز در میان بهت همگان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از کاپ، او که چند ماه قبل در مراسم تشییع هادی نوروزی،هم تیمی سابقش عزادار شده بود،امروز خود جامعه فوتبال را به سوگ فرو برد.

 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۷

نگاهی به زندگی حرفه ای مرحوم مهرداد اولادی +عکس

مهرداد اولادی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال در گذشت.

سرویس ورزشی فردا: مهرداد اولادی (زاده ۴ خرداد ۱۳۶۴ - قائم‌شهر  بازیکن باشگاه ملوان انزلی بود. اولادی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و الشباب امارات , ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت. نگاهی به زندگی حرفه ای مرحوم مهرداد اولادی +عکس

مهرداد اولادی پس از توافق با مدیران باشگاه نفت و با رضایت سرمربی وقت تیم یحیی گل محمدی به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. اما پس از مدتی با سرمربی تیم اختلاف پیدا کرد و خیلی زود پس از یک نیم فصل این تیم را ترک کرد.

 

مهرداد اولادی در تاریخ بیستم آبان ماه سال نود و دو با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست.

نگاهی به زندگی حرفه ای مرحوم مهرداد اولادی +عکس

وی ۱۳ بازی و ۱ گل ملی در کارنامه دارد.

نگاهی به زندگی حرفه ای مرحوم مهرداد اولادی +عکس

وی در ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت.

 

نگاهی به زندگی حرفه ای مرحوم مهرداد اولادی +عکس

وی سابقه گلزنی در دربی با پیراهن پرسپولیس را دارد.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۷

حمید استیلی: واقعا تاسف‌بار است، اولادی بازیکن خوبی بود

 سرمربی پیشین ملوان و پرسپولیس با ابراز ناراحتی از درگذشت مهرداد اولادی گفت که این اتفاق برای بازیکنی در سن و سال اولادی واقعا تاسف‌بار است.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۶

پیام تسلیت سازمان لیگ به مناسبت درگذشت مهرداد اولادی

خبرگزاری فارس: پیام تسلیت سازمان لیگ به مناسبت درگذشت مهرداد اولادی

سازمان لیگ فوتبال ایران در پیامی درگذشت مهرداد اولادی بازیکن تیم ملوان بندر انزلی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ، در پیام سازمان لیگ آمده است:  درگذشت مهرداد اولادی بازیکن با اخلاق تیم ملوان بندر انزلی را به جامعه ورزش بویژه خانواده بزرگ فوتبال و مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه ملوان بندرانزلی را تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۵

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ضمن عرض تسلیت در خصوص درگذشت مهرداد اولادی اظهار داشت: مقامات بیمارستانی حق اظهار نظر در مورد علت فوت مهرداد اولادی را ندارند و ما باید تا فردا منتظر باشیم که پزشکی قانونی در مورد علت مرگ نظر بدهد. وی در مورد جزئیات این جادثه گفت: متأسفانه اولادی در منزل دچار مشکل می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان، عملیات احیا روی وی صورت می‌گیرد که موفقیت‌آمیز نبوده است و او در ساعت 14:56 فوت می‌کند.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۴

برانکو در گفت و گو با کاپ/درگذشت اولادی قلبم را سوزاند/او رااخیرا دیدم

این گونه خبرها قلب آدم را می سوزاند.

برانکو در گفت و گو با کاپ/درگذشت اولادی قلبم را سوزاند/او رااخیرا دیدم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در بازی قبلی مان در شهر انزلی مهرداد پیش من آمد و چند لحظه ای با هم صحبت و خوش و بش کردیم.

برانکو ایوانکوویچ در گفت و گو با کاپ،درباره درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی اظهار داشت: واقعا خبر دردناکی بود که شنیدم. اصلا باور نمی کنم جوانی به این سن که بسیار بازیکن با اخلاقی بود این اتفاق برایش بیفتد. او در تیم ملی شاگرد من بود و فوتبالیست با ادب و خوش اخلاقی بود.

وی افزود:این گونه خبرها قلب آدم را می سوزاند. اخیرا در بازی قبلی مان در شهر انزلی مهرداد پیش من آمد و چند لحظه ای با هم صحبت و خوش و بش کردیم. به خانواده او، جامعه فوتبال و همین طور باشگاه ملوان تسلیت می گویم.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۳

دایی:درگذشت اولادی شوکه ام کرد

رمربی تیم صبا به درگذشت مهرداد اولادی واکنش نشان داد.

به گزارش کاپ،علی دایی پس از درگذشت مهرداد اولادی پیامی صادر کرد.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۳۲

واکنش فرهاد مجیدی به درگذشت مهاجم پرسپولیسی + عکس

 

فرهاد مجیدی به درگذشت مهرداد اولادی واکنش نشان داد.

 

به گزارش قدس آنلاین،‌ مهرداد اولادی که سابقه بازی در تیمهای پرسپولیس و استقلال را دارد،‌امروز سه شنبه به علت ایست قلبی درگذشت. فرهاد مجیدی با انتشار عکسی از این بازیکن برای وی طلب آمرزش کرد.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۹

بهداد سلیمی: مرگ مهرداد را باورنمی کنم، شوکه شدم

ورزش > لیگ برتر - کمتر از 24 ساعت از آخرین پست مهرداد اولادی در اینستاگرام در کنار بهداد سلیمی، این بازیکن فوتبال درگذشت. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهداد که از این خبر شوکه شده بود به المپیک ایران گفت: نمی دانم چه بگویم. رفاقت و دوستی ما قدیمی است. دیروز هم برای انجام امور پزشکی در کلینیک دکتر نوروزی با هم بودیم. از شنیدن این خبر شوکه شده ام و نمی دانم چگونه احساسم را بیان کنم. جای مهرداد برای همیشه بین ما خالی خواهد بود.

 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۷

یام تسلیت کریم انصاری‌فرد

 

کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی پانیونیوس یونان درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال و خانواده‌اش تسلیت گفت.

 

انصاری‌فرد در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص فوت مهرداد اولادی گفت: شنیدن این خبر تلخ برای من بسیار دردناک و باور نکردنی بود.واقعا فکر می‌کردم این خبر شایعه است اما متاسفانه حقیقت داشت. از صمیم قلب ناراحت هستم، باید این شایعه دردناک را به جامعه فوتبال و خانواده اولادی تسلیت بگویم.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۷

یناوند: این جوان‌ها نباید بمیرند

 

پیشکسوت پرسپولیسی‌ها با شوک‌آور خواندن درگذشت مهرداد اولادی از فوت جوانان ابراز نگرانی کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی که برای تماشای دیدار پیکان و خونه به خونه در بابل به سر می‌برد با شوک‌آور خواندن خبر درگذشت مهرداد اولادی گفت: واقعا از شنیدن این خبر جگرم سوخت. آدم فکر می‌کند که چرا این جوان‌ها خیلی زود و در روزهایی که می‌توانند بهترین باشند از دست بروند.  وی ادامه داد: امیدوارم مهرداد اولادی روحش قرین رحمت شود و برای خانواده‌اش نیز صبر آرزومندم. اکنون در بابل حضور دارم و مطمئنا برای حضور در جمع خانواده آن مرحوم به قائمشهر خواهم رفت.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۶

رحمتی:حالم از این از دنیا به هم می‌خوره(عکس)

 

کاپیتان استقلال با انتشار پیامی در صفحه ایستاگرام خو د درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی را تسلیت گفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی درصفحه شخصی خود نوشت: «حالم از این دنیا به هم می خوره. این دنیا ارزش نداره به خدا. شاید فردا نوبت ما باشه. مهرداد عزیز خداحافظ.»

 

 

مهرداد اولادی

 

سید مهدی رحمتی

 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۶

مسلمان: آقا مهرداد سلام ما را به هادی برسان

 

هافبک جوان پرسپولیس با انتشار متنی ضمن تسلیت به خانواده اولادی یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را زنده نگه داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان هافبک شماره 77 پرسپولیس که او نیز از شنیدن خبر درگذشت مهرداد اولادی شوکه شده است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «روحت شاد؛ سلام ما را به داداش هادی برسان.»

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۶

مظلومی: فوت اولادی باورکردنی نیست

 

سرمربی استقلال از خبر فوت مهاجم ملوان شوکه به نظر می‌رسد.

 

پرویز مظلومی در گفتگویی کوتاه به "ورزش سه" گفت: این خبر را تازه شنیدم و واقعا شوکه شدم. جای تاسف است که جوان مستعدی مثل مهرداد اولادی از جمع ما رفته است و این خبر بعد از هادی نوروزی یک خبر دردناک برای فوتبال ایران است. مظلومی در پایان گفت: تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران استقلال آماده‌اند تا هرگونه همکاری را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم مهرداد اولادی انجام بدهند. امیدوارم جامعه فوتبال بتوانند کمی از درد بزرگ خانواده مهرداد اولادی را تسلی بدهند.

 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۶

برانکو: کاش این خبرها واقعی نباشد

 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس واکنشی ناباورانه به فوت مهرداد اولادی داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، برانکو که در پیش از آغاز تمرین پرسپولیس از خبر مطلع شده است، در این‌باره می‌گوید: باز هم مثل روز فوت هادی نوروزی غم بزرگی وجودم را فراگرفت.  اولادی یک بازیکن بااستعداد و جوان بود که خبر فوت او اول برایم غیرواقعی به نظر آمد اما تقدیر بر این است که دیگر او را نداشته باشیم. او همین دو هفته پیش در بازی ملوان کنار ما آمد و من باور نمی‌کنم که از دستش داده باشیم.  سرمربی پرسپولیس این مصیبت را به خانواده وی و اهالی ورزش بخصوص هواداران پرسپولیس و ملوان تسلیت گفت.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۶

تسلیت کاپیتان پرسپولیس به جامعه فوتبال

 

رضا نورمحمدی، کاپیتان اول پرسپولیس در گذشته مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال تسلیت گفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، رضا نورمحمدی در حالی که از شنیدن خبر درگذشت مهرداد اولادی شوکه شده بود در این باره به خبرنگار ما گفت: واقعا نمی دانم چه باید بگویم و اصلا نمی توانم این اتفاقات را باور کنم. دقیقا حال زمانی که خبر هادی نوروزی را شنیدم داشتم و چیزی نمی توانم بگویم جز آرزوی صبر برای خانواده اش و جامعه فوتبال.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۶

پرسپولیسی‌ها درگذشت اولادی را تسلیت گفتند

 

باشگاه پرسپولیس در پیامی درگذشت مهرداد اولادی را تسلیت گفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش خبری شوک‌آور در رسانه‌ها منتشر شد که باورکردن آن برای اهالی فوتبال ساده نیست، مهرداد اولادی بازیکن ملوان در سن 30 سالگی دارفانی را وداع گفت تا سال 95 هم با اتفاقی تلخ برای فوتبالی‌ها آغاز شود. باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش این ضایعه دردناک را به خانواده اولادی و جامعه فوتبال تسلیت گفت. او سابقه 5 فصل حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود داشته است.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۶

کریم باقری و پرسپولیسی‌ها در راه بیمارستان

 

با انتشار خبر فوت مهرداد اولادی باشگاه پرسپولیس نیز لباس سیاه مجددی را به تن خواهد کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، این خبر غافلگیرکننده به سرعت به اردوی پرسپولیس رسیده و از اعضای کادرفنی کریم باقری و تنی چند از بازیکنان و دوستان نزدیک اولادی در راه بیمارستان هستند. این بازیکن سابق تیم‌ملی و پرسپولیس در هنگام مرگ تنها 30 سال داشت و خبر فوت او جانکاه و آزاردهنده است.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۵

سومین مهاجم پرسپولیسی نیز پر کشید

 

اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی ها به نظر می رسد پایان نمی یابد و سومین خبر بد نیز برای آنها درگذشت مهاجم سابق شان است.

 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان ملوان بندرانزلی که سابقه حضور در پرسپولیس و گلزنی در دربی را دارد امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. پرسپولیسی ها که نیمه دوم سال گذشته را با درگذشت دو مهاجم خود، هادی نوروزی و همایون بهزادی پشت سر گذاشته بودند، آخر روز از ماه اول سال 95 را نیز با خبر درگذشت مهرداد اولادی پشت سر گذاشتند. مهرداد اولادی، همایون بهزادی و هادی نوروزی سه مهاجم پرسپولیسی بودند که در طول 6 ماه گذشته در گذشتند و خاطره بدی برای هواداران و مجموعه این تیم به جا گذاشتند.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۵

مران‌زاده: جامعه فوتبال عزادار شد

 

حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال خبر درگذشت مهرداد اولادی را دردناک می‌داند.

 

حنیف عمران‌زاده در پیامی که در اختیار "ورزش سه" قرار داد نوشت: بعد از هادی نوروزی بار دیگر یکی از همشهری‌های خوبم را از دست دادم و واقعا نمی‌دانم حکمت این قصه چیست. فقط می‌توانم بگویم که خبر فوت مهرداد اولادی برای جامعه فوتبال بسیار دردناک است. من و سایر بازیکنان استقلال آماده‌ایم تا هر کمکی از دستمان برمی‌آید برای بازماندگان وی انجام بدهیم.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۴

اشک و اندوه در اردوی ملوان

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷

درگذشت مهرداد اولادی خبر شوک‌آوری برای بازیکنان و کادرفنی این تیم بود. به گزارش "ورزش سه"، مهرداد اولادی در اتفاقی غیرمنتظره دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت تا بازیکنان این تیم در شوک از دست دادن هم‌تیمی‌اش باشند. زمانی که با مازیار زارع تماس گرفتیم او با گریه این خبر را تایید کرد اما توان حرف زدن بیشتر را نداشت. پژمان نوری کاپیتان ملوان نیز مثل مازیار با حالی دگرگون ضمن تایید خبر برای خانواده مرحوم اولادی آرزوی صبر کرد. به گفته وی باشگاه ملوان این مصیبت را به جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۳

واکنش کریمی، دایی و نکونام به درگذشت مهرداد اولادی

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس به درگذشت مهرداد اولادی واکنشی تلخ نشان داد.

 

به گزارش ایسنا، پس از انتشار خبر درگذشت مهرداد اولادی بازیکن جوان فوتبال کشورمان، علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران نسبت به درگذشت این بازیکن واکنش نشان داد.

 

کریمی در پیامی کوتاه اینچنین ابراز احساسات کرد: "دیگه نمی‌دونم چی بگم. روحت شاد."

 

هم‌چنین علی دایی، جواد نکونام، مهدی رحمتی، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، محسن مسلمان، حسین ماهینی و ... نیز در پیام‌هایی جداگانه به درگذشت اولادی واکنش نشان دادند.

 

اولادی ساعاتی پیش در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد اولادی شب گذشته عکسی از خودش در کنار بهداد سلیمی منتشر کرد. این آخرین پست مهرداد اولادی در اینستاگرام بود. اولادی ساعاتی پیش در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد اولادی شب گذشته عکسی از خودش در کنار بهداد سلیمی منتشر کرد. این آخرین پست مهرداد اولادی در اینستاگرام بود. اولادی ساعاتی پیش در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۱

دلیل مرگ مهرداد اولادی مشخص شد

ورزش > لیگ برتر - مهرداد اولادی امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز حدود ساعت 15 بود که مهرداد اولادی به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و تلاش پزشکان برای احیای قلبی بی نتیجه بود. دلیل درگذشت او ایست قلبی بوده است

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۲۰

واکنش علی کریمی به خبر فوت مهرداد اولادی

ورزش > لیگ برتر - علی کریمی به خبر درگذشت مهرداد اولادی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی با انتشار عکسی از مهرداد اولادی در صفحه اینستاگرام خود، به این خبر واکنش نشان داد.

43 43

 

۹۵/۱/۳۱ ۱۶:۱۸

عکس قدیمی مرحوم اولادی کنار مرحوم نوروزی

این دو بازیکن اسبق پرسپولیس تهران هر دو اهل استان مازندران ، فوتبال خود را در همان روزهای نخست در پرسپولیس قائمشهر آغاز کرده بودند.

کد خبر: ۵۸۲۲۶۶

تاریخ انتشار:۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸-19 April 2016

حکایت عجیبی است... مهرداد اولادی تازه ترین چهره از دست رفته فوتبال ایران است که پیش از رسیدن به سنین پیری دار فانی را وداع می گوید.

این دو بازیکن اسبق پرسپولیس هر دو اهل استان مازندران ، فوتبال خود را در همان روزهای نخست در پرسپولیس قائمشهر آغاز کرده بودند. این عکس قدیمی مربوط به دوران نوجوانی این دو بازیکن ارزنده می شود که در تیم پرسپولیس قائمشهر همبازی بودند.

 

متاسفانه طی سال های اخیر مرگ زودهنگام ورزشکاران به خصوص در رشته فوتبال فراگیر شده است.

 

عکس قدیمی مرحوم اولادی کنار مرحوم نوروزی

اخبار روز