کد خبر: ۴۹۵۰۵
۱۲۹۷۳۴ بازدید
۲۲۰ دیدگاه (۱۲۶ تایید شده)

ماجرای زیارت تصویر واقعی امام حسین (ع) در منزل مرحوم شیخ علی کتانی در میانه + تصویر

۱۳۹۴/۷/۳۰
۱۹:۳۱

زیارت تصویر واقعی امام حسین (ع) در منزل مرحوم شیخ علی کتانیماجرای تمثال واقعی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) در منزل مرحوم آیت اله شیخ علی کتانی (ره)

بعید است کسی میانه ای باشد و خانه شیخ علی کتانی را نشناسد ، خانه ای که در صبح روز عاشورا در آن غوغایی معنوی به پا می شود و نمایش همان تصویری معروف از امام حسین (ع) که در منزل قدیمی آیت اله کتانی حفاظت می شود و گاهی پای غیر میانه ای ها را از صبح زود به این منزل باز می کند .

سابقه عزاداری حضرت اباعبداله الحسین (ع) در بیت آیت الله کتانی به بیش از نیم قرن پیش می رسد .

ماجرای تمثال امام حسین (ع) و چگونگی ورود آن به منزل مرحوم کتانی (ره)  از زبان خودشان به شرح زیر است :

 "در حدود سال 1340 (ه . ش) جوان دانشجوی اهل میانه که در شهر پاریس فرانسه مشغول به تحصیل بود به منزل ما آمد و عکس سیاه و سفید کوچکی تمثال راس مقدس امام حسین (ع) بود را به من نشان داد و آن دانشجو توضیح داد که من در شهر پاریس دانشجو هستم یک روز از موزه لوور فرانسه با دوربینی که در دست داشتم بازدید می کردم ، عکسی که به روی پوست آهو کشیده شده بود در دیوار موزه مرا به خود جلب کرد ، عکسی از آن برداشتم ، آمدم به میانه و خانواده ام آن را دیدند و آنها صلاح دیدند تقدیم شما بنمایم و من از آن دانشجو تشکر نمودم .

توضیح اینکه زمانیکه عمر سعد بعد از واقعه کربلا با سپاهیانش همراه اسرا و راس های مقدس شهدا را به شام (سوریه) می بردند در نزدیکی دِیری که در شهر حلب بود اتراق کردند ، آنجا را راهب نصرانی بنام آنتوان با  70 نفر از طلاب اداره می کرد .

یک شب آنتوان با دادن وجهی راس مقدس اباعبداله (ع) را از نیزه بانان به امانت می گیرد و بعد از یک سری قضایای طولانی راس امام حسین (ع) را با گلاب شست وشو می کند و تمثال سر مبارک را در دیوار می کشد و بعد از گذشت ایامی ، راهب دیگری جهت اداره کردن دیر گمارده می شود و تصویر روی دیوار را روی پوست آهو پیاده می کند و بعد از سالیان دراز فرانسویان تصویر روی پوست آهو را از سوریان می خرند و آن را در موزه لوور فرانسه نگهداری می کنند ."

آیت اله کتانی ادامه ماجرا را چنین توصیف کرده اند :

" بنده عکس مذکور را در کتابخانه ام نگهداری می کردم شبی در عالم رویا دیدم در می زنند ، رفتم در را باز کنم با خیل عظیم جمعیتی که خودشان را شهدای کربلا و حرم حضرت اباعداله الحسین (ع)معرفی می کردند روبرو شدم همگی وارد منزل شدند من هم پشت سر آنها حرکت کردم ، آمدم دیدم در کتابخانه ام نشسته و این عکس را جلویشان گذاشته و عزاداری می کنند و به من فرمودند : حاج آقا کتانی این عکس حقیقت دارد ، بعد از بیدار شدن تصمیم گرفتیم این عکس را بزرگ و رنگی بکنیم ، این کار انجام گرفت و همه ساله روز عاشورا مردم وهیئات حسینی جهت زیارت و عزاداری به منزل بنده می آیند ."

دلیل اینکه تمثال اباعبداله الحسین (ع) فقط در این روز نمایش داده می شود تنها به دلیل حفظ قداست مسئله و نیتی که آیت اله کنانی کرده اند می باشد و دلیل دیگری ندارد .

فرزند آیت اله کتانی در مورد برخی شایعات مثل ناپدید شدن تصویر یا ظاهر شدن آن فقط در روز عاشورا را تکذیب کرده و گفتند همه ساله در روز عاشورا از طلوع آفتاب تا آخر شب هزاران نفر از مردم مشتاق به رسم 50 سال گذشته با حضور در منزل مرحوم کتانی زیارتی از تصویر کرده و عزاداری می کنند .

*******************

مطلب مرتبط:

معرفی آیت اله شیخ علی کتانی (ره) / راز و رمز جفر جامع / ماجرای تمثال راس مقدس امام حسین (ع) در منزل ایشان + تصاویر

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۲/۶ ۱۱:۳۹

امامان از هر گونه نقصی به دور هستند. اگر به تصویر نگاه کنید ، تصویر شخصی است که محاسنِ پیوسته ندارد و گونه هایش خالی از ریش است و چانه اش هم کم پشت است ؛ از دو حال خالی نیست : یا ریش کم پشت داشته که برای امامان نقص محسوب می‌شود یا اینکه ريشش را زده که زدن ریش هم برای امامان نقصی بزرگ است. با این دو دلیل عقلی و حسی این تصویر امام حسین نیست .

۰۱/۵/۱۶ ۱۲:۳۰

آزاده بودن کار هرکس نیست با غیرت بودن کار هرکس نیست انسان بودن کار هرکس نیست چه خوشگل ها دیدیم بی آبرویم الان دخت پسرها خودشونو با هزار عمل جراحی وارایش خودشونو زیبا میکن مگه خوبن خوب بودن شرطش زیبا بودن نیست امام حسین و اصحابش را باید از کاری که کردن دوست داشت کار هر کس نیست ازخود گذشتن

۹۹/۱۲/۱۰ ۲۲:۵۴

دقیقا درسته ، ما باید تعقل کنیم نه که چشم بسته جلو بریم

۹۹/۱۲/۱۰ ۲۲:۵۳

احسنت احسنت احسنت

۹۹/۶/۲۷ ۰۶:۲۳

فکر میکنی باسوادی. ویسری بی سواد تائیدت میکنند. برو تحقیق کن تابفهمی حقیقت چیه. بعدم اینکه خیلی ازمایحتاج زندگی ما از غرب واروپا میاد پس بهانه بی سوادانه نیاریم. یه نمونه ارقول آیت الله میرزااجوادآقا تبریزی ایشون شهرت را قابل سند میدوونند.حالا که دیگه عالمی مثل شیخ علی کتانی هم قبول داشته باشه که خودش حجت چون عمرشوناگذاشتن رویه درست یا اشتباه‌ همین مسائل.چون متخصص هستن درامور دینی ماها توشغل خودمون هم درست نمیتونیم نظربدیم اون‌وقت میخوایم سالها عشق بازی خالصانه را که عالمی چون کتانی ناظرش بوده را رد کنیم . اف به این همه بی سوادی

۹۹/۶/۱۱ ۰۴:۰۸

دوست عزیز این حرف ها چه ربطی داشت به این نقاشی،،،مگه کسی منکر خوب بودن اباعبدالله الحسین شده،،،بنده خدا فقط گفت توی عالم خواب شهدای کربلا تایید کردن تمثال مبارک امام حسین (ع) رو،،،

۹۹/۶/۶ ۰۲:۲۷

درود بر شما

۹۹/۶/۵ ۰۰:۳۱

این یک دروغه.در آن زمان نقاشی هایی به این دقت وجود نداشته.امام حسین مظلوم ترین آدم جهان بوده.ببینید چقد مظلوم بوده که طفل۶ماهش هم از دست داده.دوم من اون تصویر رو دیدم و شک کردم آیا این واقعی هست یا نه؟اول شما یه سر به مقاله مربوط به امیر مومنان علی(ع)بزنید.ببینید که اون تاریخ نگار ایتالیایی چه تعریف بدی کرده از ایشان طوری که آدم حضرتو نشناسه فک میکنه چه آدمی هست.در حالی که امام علی عدالتش به کل آدمای قبل و بعدش می ارزه.اون ها میخوان که عالم های دینی یهودی و مسیحی خودشون رو که جلوی پیشرفت رو گرفته بودن رو خوب جلوه بدن و عالمات مارو بد درحالی که امامان ما در زمان خودشون دانا بودند.تمام جهان از مسیحی پ،ثنی،شیعه و حتی یهودی امام حسین رو از مردان الهی برتر خدا میدانند و حتی یکی از پدر روحانی های مسسیحی که فک کنم روس بود امام حسین رو در حد مسیح توصیف کرده بود و به نظر من ایشان بالتر هستند زیرا مسیح میتوانست فوقش چند انسان را زنده کند اما امام حسین(ع)با قیامش و از دست دادن جانش عقل های یک جهان را بیدار کرد.و هیچ وقت کسی را از روی چهره مقایسه نکنید.هر نژادی قیافه ای داره.مطمعنن امامان ما در انزمان زیبایی چهره ای داشتند زیرا کسی که خدا ترس باشد و از خدا اطاعت کند چهره اش به ما آرامش میدهد.مثل آیت الله بهجت،آیت الله خامنه ای که چهره اش یک مهربانی و ایمانی دارد.امام حسین از هرکدام ما یک مختار و رستم ایرانی ساخت.وقتی جوانان ما با عراق جنگیدند و هملیات های پیچیده ای را مثل کمان۹۹ و اچ۳ ساختند.این ها همه به خاطر جمله ی امام حسین بود و گفت که اگر دین ندارید پس آزاده باشید.و ما آزادیمون رک به هیچ کس نمیدیم.

۹۹/۶/۱ ۰۰:۱۲

سلام حرفتون کاملا درسته

۹۹/۶/۱ ۰۰:۰۶

هرچی دارم از آقام حسینه

۹۹/۵/۳۰ ۱۴:۲۱

جانم فدای حسین ع

۹۹/۵/۱۷ ۰۱:۲۳

شمابهتراست اسم مقدس حسین روازشناسنامتون حذف کنید.امام به سگ نیازنداره.امام پیرو راه میخواد.امام به حیوان نیازنداره انسان وانسانیت میخواد.شما به مقام انسانیت وبه شان پیروان امام اهانت میکنید.من سگ درگاه امام نیستم ولی امیدوارم بتونم پیرو ایشان باشم

۹۹/۵/۱۷ ۰۱:۱۸

سلام.درود برشما.استدلالتون عالی است

۹۹/۴/۱۱ ۰۸:۴۶

شان و منزلت انسان بسيار والاتر از آن است که خود را تا مقام حيوانيت پايين بياورد
احسن الخالقين خدا جايگاهي بسيار والا دارد
من لايق باشم نوکر امام حسينم
لياقت داشته باشم فداي راه حسينم
ولي اجازه ندارم مقام بهترين مخلوق خدا را پايين بياورم آنجايي که خداوند بخاطر خلق چنين موجودي به خودش تبريک ميگويد

۹۹/۴/۹ ۱۷:۵۱

من سگ اقا جونم حسین هستم

۹۹/۱/۵ ۲۳:۱۶

سلام وقتی اب زمزم مکه یک قطره قشر یعنی ابی مخلوت کنی....
در جامعه قش ..در اون جامعه قش قاتی جامعه است..
رسول الله در دیده میبینی....
جوان میبی...این نصر من الله و فتح قریب است

۹۸/۱۱/۲۰ ۰۳:۳۴

وصلی الله محمد وآله الطاهرین و المعصومین و المکرمین و لعنت الله علی اعدائهم و مخالفیهم و ظالمیهم ومنکری فضائلهم و غاصبی خلافتهم و حقوقهم اجمعین من الاولین و الاخرین و عجل فرجهم مولانا صاحب الزمان بقیةالله الاعظم ارواحناه له الفداء.ببینم هموطن عزیز آیا این عکس منافاتی دارد با مردی که هدفش احیاء دین و آئین جدش آقارسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) بوده و مصائب فراوان بر ایشان واردآمده است؟یا منظورتان این است که عکس موجود یا بهتر بگویم بر فرض موثق بودن نقاشی چهره حضرت با سن ۵۷ یا ۵۵ منافات دارد از نظر شما؟؟!نمیشود فردی ۵۷ سال داشته باشد و چهره اش جوانتر نشان دهد؟بله که میشود.بسیارند که سنشان ۴۵ سال است لکن اگر شما ببینید ایشان را به ذهنتان خطور نمیکند که این شخص ۴۵ سال دارد بلکه می اندیشید نهایتاً ۲۶الی۲۷ سال دارد و عکس این موضوع هم صادق است.پس جای تعجبی ندارد به هیچ وجه من الوجوه.یا علی

۹۸/۶/۱۹ ۰۵:۱۰

والسلام
اونی که محب امام حسین علیه السلام و راهش هست به عکس و تمثال نیاز نداره
قول و فعل معصوم برای ما ملاکه

۹۸/۶/۱۹ ۰۲:۳۴

سلام به عزاداران محترم . در مورد صدق و کذب بودن عکس نظری ندارم ولی عکس و خودم از نزدیک بارها دیدم . فقط در مورد چهره اینو در نظر بگیرین این طرح و شمایل زمانی کشیده شده که از بدن جدا بوده ، خون ازش رفته ، بهش ضربات سنگ متعدد خورده و .... پس انتظار نداشته باشین سر مبارک آقامون زیبایی تمثال های مشابه رو داشته باشه . به زمانی که این عکس نقش شده و مدنظر داشته باشین .

۹۸/۶/۱۸ ۲۰:۴۴

چورک اغاجی کردن این عکس رو! بابا این عکس رو میشه با سرچ تو نت دید با کیفیت بالا بدون شلوغی و ازدحام و بوی عرق و جوراب پا!

۹۸/۶/۱۷ ۲۱:۲۸

بله حسین جان شک نکن پنجاه هفت سال مگه چقدره خیلیا تا هشتاد سالگی هم موهای سیا دارند وجوانتر به نظر میرسند به خصوص امام حسین که جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند.

۹۸/۲/۱۶ ۰۶:۴۹

با سلام خوشابسعادت مردم میانه.که شیخ کتانی درآنجا هستندوبودنندوبرای اباعبدالله الحسین صادقانه با ان عکس به عزاداری میپردازندمن هم آرزویم آنست یک عاشورایی انجاباشم خداوند این عزاداریهارابه درگاه خودش قبول بفرمایدانشالله ذخیره آخرت باشدالتماس دعا گلپایگان

۹۷/۱۲/۱۳ ۰۸:۲۲

موضوع جالبی است وانسان را به حقانیت شیعه نزدیکتر میکند

۹۷/۱۰/۲۶ ۱۰:۳۷

محرم سال ۶۱ هجری قمری ، امام حسین (ع) ۵۷ ساله بودند که شهید شدند. آیا این نقاشی از سر مقدس امام حسین (ع) که در موزه لوور هستش چهره یک مرد ۵۷ ساله را نشان میدهد؟ آنهم مردی که برای پاسداری از دین اسلام و ادامه سیره پدر و جد بزرگوارش و مصیبتهای وارده به خانواده اش، آنهمه سختی و رنج و مصیبت دیده است !!!

۹۷/۹/۷ ۰۵:۵۴

اقا مون فرشته بود تو جسم یه ادم وقتی شهیدش کردن فرشته رفت بالا رو زمین چی موند جسم .جسمم بعده یه مدت ظاهرش عوض میشه الکی بحث نکنین پس.مهم افامونه که فرشته بود قربون چشماش فدایه مهربونیش

۹۷/۸/۲۷ ۰۰:۴۳

لعنت خدا بر قاتلان و دشمنان امام حسین و خاندان گرامیشون.به امید ظهور سریعتر حضرت مهدی عجل الله و انتقام گیری ایشون از دشمنان که اصلی ترین دلیل دشمنی غرب با اسلام همین ترس شون از انتقام قریب الوقوع آقا صاحب الزمان هست

۹۷/۸/۲۷ ۰۰:۴۰

سلام به همه عزیزان.بزرگواران فریب نخورید غرب و اسراییل همیشه در پی نابود کردن اعتقادات مسلمانان و درکل اسلام عزیز بوده و هست و چطور میشه باور کرد که عکس یکی از اهل بیت علیهم السلام در فرانسه که همدستان اسراییل و دشمن اسلام است نگهداری بشه و نمایش داده بشه؟چه منظوری پشت این تمثال تقلبی ست و از کجا و به چه منظوری ریشه گرفته؟

۹۷/۸/۱۸ ۲۳:۱۷

این روایت از اساس کذب است .سلام بر حسین چرا بحث عکس رو میکنید امام حسین ازاده مرد بود وزیر بار ظلم نرفت همین برای دوست داشتنش کافی است یا علی

۹۷/۸/۱۰ ۰۰:۳۵

سلام دوستان من بااین عکس کاملا مخالفم به دلایل کاملا منطقی خودم اولا هیچ نقاشی باسره مبارک ایشون تنها نبوده که تونسته باشه تصویری از ایشون ثبت کنه بعدشم اینهمه امام بعد از امام.حسین اومدن فقط از زیبایی ایشون گفتن وتمام،من خودم به خواب صورته مبارکشونو دیدم چشمای ایشون ونافذ بودن نگاهشون بعده چند سال از تو ذهنم نمیره درست مثله عکسی که شیعیان ازایشون قبول دارند اینهمه ساده نباشیم

۹۷/۸/۱۰ ۰۰:۲۸

منم باور نمیکنم این عکسه امام حسین باشه چجوری یه نقاش را باسره ایشون تنها میزارن که نقاشی کنه بعد در احادیثو تاریخ اسمشم نیارن چرا ما اینقدر ساده هستیم دراحادیثه خودمون امده ایشون بسیار زیبا بودن من خودم توی خواب یک بار ایشونو دیدم چشمهای نافذ ایشون بعد از چند سال از ذهنم دور نمیشه بسیار زیبا بودند درست مثله عکسی که شیعیان ازشون دارند واعتقاد دارند

۹۷/۸/۸ ۱۶:۱۶

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین....هزار سال از ان زمان میگذرد..هر سال از دنیا به سویش رهسپارند..چرا قبر یزید اونجوری نیستش...هرسال خرابه تر میماند

۹۷/۸/۲ ۱۴:۵۲

به فرموده آیت الله مطهری هیچ کدام ازعکسهای نشان داده شده ازمعصومین واقعی نیستندچون اولین نشانه معصومین اثرسجده نمایان آنهابوده که به دلیل مقام معنوی بالایشان بسیارسجده میکردندوعکس منتصب به امام حسین درموزه فرانسه دروغ است لطفادرباره جنایات فرانسویهاعلیه اسلام تحقیق کنید

۹۷/۷/۱۹ ۱۸:۲۶

همه روایتهای عاشورا درسته غیر این یکی

۹۷/۷/۶ ۱۵:۲۱

امام و رهبر من در هر صورت یا سر بریده با نیزه هایی که بر سرو صورتش خورده عزیز و محترم است جانم فدای حسین

۹۷/۷/۶ ۱۵:۱۹

احسنت به کلام زیبای شما امام در هر صورت امام هست و ما دوسش داریم ما عاشق سیرت پاک معصوم امام هستیم چه سر خونی و از هم پاشیده چه سالم

۹۷/۶/۲۹ ۲۲:۲۰

سلام عکس را سرچ کنید ، تصویری که میبینید بیشتر شبیه افغانیها ست با محاسن مدل ستاری ،
با تمام وجود در برابر نام اباعبدالله الحسین باید تعظیم کرد ، تماما خرافه و دروغ گویی انگلیسی های خبیثه جالبه عکس امام علی رو هم سرچ کنید ، ما که اینقدر این خانواده رو دوست داریم آزرده میشیم وای به حال اونایی که میخوان میلم شیعه بشن

۹۷/۶/۲۹ ۱۴:۰۱

باید به چشم دل دید
همچنانکه در مورد رویت خداوند باریتعالی هم در قران کریم آمده

لایدرکه الابصار وهو یدرک الابصار وهواللطیف الخبیر

چشمها او ( خدا) را درک نمی کند ولی او ( خدا ) چشمها ( و بینندگان ) را درک می کند وبراستی او بسیار لطیف و داناست

۹۷/۶/۲۹ ۱۲:۲۲

در زمان های قدیم مثلا تا ده سال پیش! نه اینترنتی رایج بود نه گوشی همراهی. یه عکسی به صورت کپی از فرانسه دست ایشان رسیده حالا واقعی یا جعلی و ایشون این رو گذاشته خونشون. و ملت مشتاق که عکس چه شکلیه و ایشون هم سالی یه بار با این کار موجب رونق منزل خودشون میشده! ولی الان با گوشی که در دستته در یک لحظه علم دنیا رو میتونی داشته باشی. همین الان میتونی این عکس رو سرچ کنی و ببینی ونیازی به این همه بازی نیست. در ضمن در مورد صحت عکس موزه فرانسه مورد بحث است و بسیاری از علما این عکس رو با دلایل رد کردن. بیایین بیشتر از این به خرافات دامن نزنیم. عزاداری هاتون مقبول.

۹۷/۶/۲۹ ۰۴:۲۳

ضمن احترام ب عقاید واحساسات عزیزان و التماس دعا دراین ایام عزیز
همانطور ک اشاره شده نسخه ب نسخه کپی برداری شده و ابتدا سیاه و سفید بوده ک الان ب صورت رنگی طراحی شده،اگردرهر نقاشی اندکی تغییر و تحول رخ دهد تصویر قالب اصلی خود را از دست میدهد،درضمن بهتراست ائمه ،قهرمانان و الگوها تصویر سازی نشوند زیرا آنچه ک مورد تحسین ،شور و نشاط قلبی میشود قول و فعلشان است نه تمثال و تصاویر ؛
همچنین برای مشاهده عکس مورد نظر
درگوگل ((تصویر سر امام حسین))را تایپ کنید ۴تا عکس همان عکس است .
بیاییم واقع بین باشیم تا بعضیها مغازه باز نکنند

۹۷/۶/۲۹ ۰۱:۰۶

خب وقتی این عکس رو از نسخه اصلی از موزه لوور برداشند.چه نیازی است برویم از صبح زود تو تراکم و شلوغی؟ تو گوگل سرچ میکنیم! با ارامش و راحتی تماشا میکنیم هر وقت بخواییم نه سالی یه بار!

۹۷/۶/۲۹ ۰۱:۰۳

یه کمی ادب داشتن در این شب عاشورا بد نیست

۹۷/۶/۲۷ ۲۳:۴۶

این عشق دیدن تصویر است که از درون انسان برنیخیزد

۹۷/۶/۲۷ ۲۳:۴۵

آیا این تصویر تا به حال وجود دارد آیا میتوانید آدرس بدهد به نظر من این حس قلب انسان است نسبت به عشق که به اغا امام حسین داریم میخواهیم به حرف های شان عمل کنیم وهم عاشق دیدار آن تصویر هستیم

۹۷/۳/۲۰ ۱۸:۳۳

تمثال را چه ربطی با کردار ما امام حسین را به رفتارپسندیده وکردار مجاهدانه دوستاریم نه به تمثالی که اکتسابی نیست وامام بزرگوار درآن هیچ نقش ودخلی نداشته

۹۷/۲/۱۱ ۱۱:۵۴

کدام عکس؟رامیگوییدخواهشا جواب دهیدشایدآیت الله کتانی این طور حرف زنده وکاردشمنان اسلام است

۹۷/۱/۱۱ ۱۲:۲۱

ما عکسی نداریم به گفته یکی کاربرای عزیزمونشخصیتشو که میشناسیم همینو بس .امان ازاعراب که قدر امام حسین رو ندونستن وسر اربابو به نیز زدن

۹۷/۱/۹ ۱۴:۵۲

بنظر من بجای این که بدنبال تمثالی برای امام حسین باشیم بدنبال بررسی و عمل بیشتر سیره و راه آن بزرگوار باشیم. چه تفاوتی می کنه چهره درخشان امام حسین ع روی نیزه به چه شکل و صورتی بوده. کلامش و فرمایشات ایشان رو بخوانیم.

۹۷/۱/۸ ۰۲:۱۳

من نمیدونم چرا هیچ عکسی از امامان تایید نمیشه اما و بعضیها دوست ندراند عکسی وجود داشته باشه من در مورد واقعیت عکس چیزی نمیدونم ولی در جواب اون افرادی که گفتند تصویر خشن و زشت ولی من یک مظلومیتی حس میکنم که تو هیچ عکسی ندیدم وبا توجه به شرایطی که امام داشتند وبلاهایی به سرشون آوردند نباید انتظار داشت زیبایی امام رو در اون شرایط حفظ شده باشه اگر چه امام امامه و عاشقشم وربطی به زیبایش نداره.امیدوارم یه شب خوابشو ببینم

۹۷/۱/۲ ۰۲:۳۱

اول خدا دوم امام حسین ع

۹۶/۱۲/۱۲ ۰۷:۴۴

خرافه هست فقط و در ایران این ادا و اطفالها فراوان

۹۶/۱۰/۱۸ ۰۴:۵۳

دوست عزیز اگه اعتقاد داری کشیدن تشنگی وگرسنگی باعث زشت شدن صورت امام شده پس حتما اعتقاد داری تاالان جنازه مبارک هم پوسیده واسکلتی هم نمونده... نخیردوست عزیز اون عکس چیزی جزدروغی محض نیست... جالبه عکسی در موزه طرفداران یزید ودشمنان علی وخاندانش

۹۶/۹/۲۵ ۰۵:۴۴

اولا اگر به روایات و نقل قول ها توجه کنید همه از زیبایی حیرت انگیز امام حسین علیه السلام حکایت دارد، تا جایی که مسببان قتل ایشان ، به این زیبایی اذعان می کردند، ثانیا در مسئله ی راهب مسیحی هیچ روایتی از نقاش بودن او و یا ترسیم سر مبارک موجود نیست، ثالثا در کنار این تصویر یک حدیث کاملا دروغین از امام حسین نوشته اند، رابعا فرانسوی ها اینقدر خوبند که آثار مربوط به اهل بیت ما را حفظ کنند، و در پایان همه ی مراجع تصاویر منتسب به اهل بیت را از اساس تکذیب کردند. بازهم تاکید میکنم هرچند ما عاشق سیرت اربابمان حسینیم، ولی بدانید بر اساس روایات و نقل قول ها امام حسین زیبایی مبهوت کننده داشتند در حالی که در تصویر موزه ی لوور فرد مورد نظر حداقل زیبایی را دارا نیست.

۹۶/۹/۲ ۲۰:۴۰

سلام علاوه بر دلایلی که گفتید رفتن خون از پوست و گوشت بدن و صورت و خشک شدن آن قیافه را خیلی تغییر میدهد

۹۶/۸/۳۰ ۰۲:۴۷

چند وقت است بین من وامامان وخدای برحق فرسنگ ها دوری افتاده شاید تقصییر من بی لیاقت است که...... از خداوند طلب عف و امورزش دارم

۹۶/۸/۳۰ ۰۲:۴۴

درست میگید

۹۶/۸/۲۳ ۱۳:۴۲

سلام برحسین ویارانش خدا کنه که حقیقت داشته باشه هرچنددرست بودن یا نبودن این عکس از روح پاک وبزرگ امام کم نخاهد کرد ولی وای بحال کسانیکه از احساسات پاک‌مردم سواستفاده کنن وپولی از این راه دربیارن و وای به صهیونیسم ها اگه پشت پرده دستی داشته باشند که همیشه هدفدار بوده کارهاشون که شکر خدا در اخر سیلی محکم از امام زمان همیشه خوردن و میخورن در اخر حسین حق است وخدا درجای حق نشسته خون حق ریخته شده بی جواب نمانده ونمیماند تا ظهور اقا که تمام حقایق برملا خاهد شد وتا خدا چه بخاهد

۹۶/۷/۲۷ ۲۲:۵۲

مهم خوب بودن امام حسین است این عکس اوجه مظلومیت است ده روز تشنگی و کرسنگی و داغ فرزند ببینی. حال روز هر کس باشه خیلی ناتوان میشه. من اولین بار عکس رودیدم کلی گریه کردم تواین عکس امام حسین علیه السلام. زیباست به نظرم خیلیم

۹۶/۷/۲۷ ۲۲:۴۱

به نظر من. عکس واقعی است. و نظرمن اینه امام حسین قربونش برم بخاطره کشیدن تشنگیه زیاد وحتی. غذا هم دراون شرایط. خوب یا شایدم چنان نخوردن که صورتش لاغر وگونه هاش لاغره. درضمن عکس هایی که میکشن. در مساجد بیشترهست اکثر فرضیه و. مصنوعیه. دراین عکس امام حسین واقعا مظلوم وبی گناهه اینه که من رو توفکر فروبرده. این عکس زیباست نقصی ندارد. صورت کشیده. مهربان مظلوم. مقدس

۹۶/۷/۲۵ ۲۳:۲۴

آفرین به نکته خوبی اشاره کردی

۹۶/۷/۱۲ ۲۳:۵۹

یاصاحب الزمان

۹۶/۷/۱۱ ۰۰:۴۲

ادرس منزلی که عکس در انجا نگهداری میشود بفرمایید لطفا

۹۶/۷/۱۰ ۰۱:۱۳

با سلام به نظر من دروغه چون هیچکدام از علمای محترم مانند آیت الله بهجت، آیت الله بروجردی و...این تصویررو تایید نکرده اند

۹۶/۷/۹ ۰۱:۲۸

همشهریان عزیز لطفا در نظر داشته باشید که یک سر بریده شده که کاملا خون خود را از دست داده و در دست کوفیان لعین به این طرف و آنطرف پرتاب میشد و یک شب در تنور خولی لعنت الله روی خاکستر گذاشته شده و چندین روز بر روی نیزه در راه شام بوده عایا میتواند همان زیبایی اولیه را داشته باشد?
در ضمن آن راهب نصرانی یک نقاش زبردست نبوده که بتواند پس از شستشوی سر مبارک اباعبدالله دقیقا همان چهره نازنین را با ذغال بر روی دیوار یا پوست آهو نقاشی کند
در اینکه امامان بزرگوار زیبایی خاصی داشته اند شکی نیست
ولی علم منطق و عقل حکم میکند که شرایط را در نظر داشته باشیم
میدانم و میدانیم که یک عکس نمیتواند دقیقا گواه بر واقعیت داشته باشد ولی روح و قداستی که در این عکس وجود دارد و نیز به گفته چندین بزرگوار از شهر میانه و قم و مشهد که حقیقت این عکس را در عالم خواب و رویا مشاهده کرده اند انسان را به این وا میدارد که احترام این عکس را نگه داشته و بی پروا به آن نتازد
یا حسین جان
کل زندگیم فدای مظلومیتت

۹۶/۷/۸ ۲۳:۳۶

سلام من عکس را ندیدم ولی شنیدم و ممنون از این اطلاع رسانیتان و از خانواده محترم کتانی هم تشکر میکنم خدا اجرتان بده

۹۶/۷/۶ ۲۳:۴۴

عکس مهم نیست بلکه رفتار ودیانت وانسانیت ازادگی که در ایشان بوده باید برای ما مهمباشد ودرزندگی ازان درس بیاموزیم

۹۶/۶/۱۶ ۰۲:۵۸

سلام.چرا سعی می کنید از امامان تصویر درست کنین.تصویر ائمه توی قلب شیعیان انهاست. یکی برای تخریب امام تصویر موزه پاریس رو منتشر می کنه و یکی دیگه برای محبتش .با دیدن این عکسا هم تاسف خوردم هم گریه کردم.هیچ وقت نمیشه حتی بهترین عکسا رو هم به ائمه نسبت داد.که اونها از هر تصویری هزاران بار چهرشون زیباتر بوده.و ما نباید تو این چیزا کنجکاو باشم .بیاین اخلاق و ایمان و معرفت و جوان مردی و یکتا پرستی و شجاعت و.... امامان معصوم رو منتشر کنیم.با تشکر

۹۶/۶/۵ ۰۶:۵۱

اره وا قعا تاسف داره

۹۶/۴/۱۲ ۱۴:۱۴

ما به صحت عکس کاری نداریم مهم شخصیت امام حسینه حالا این عکس واقعی هست یا نیست فرقی نمیکنه ما باید درهر صورت احتراممون را حفظ کنیم کاش ما میتونستیم گردی از خاک کف پای حسین باشیم فدای مظلومیتت یا اباعبدالله

۹۶/۴/۱۰ ۱۰:۲۶

فدایه لبه تشنه اش ب نظره من بهترین عکسی هست ک تا ب حال دیده ام واقعا دمشون گرم

۹۶/۳/۱۴ ۰۴:۰۵

متن نظرسرچ کن گوگل هست

۹۶/۲/۱۰ ۲۱:۱۴

السلام علی الحسین
فکر نمیکنم برای نشان دادن ارادت وپیروی از سرور آزادگان جهان امام حسین ع ادامه دادن راه امام عکس تاثیری داشته باشه تصویر امام درقلب تمام پیروانش نقش بسته دعا کنید ما هم لیاقت داشته باشیم پیرو راه ایشان باشیم وقتی ارادت افراد از اقلیت های مذهبی وبه امام وحضرت عباس ع میبینم واقعا افسوس میخورم که چرا من غافل از راه ودستورات وکرم این بزرگواران هستم

۹۶/۲/۹ ۲۲:۰۱

بنام ایزد یکتا دروغه این دانشجوی میانه راست میگه عکس را نشون بده من باور نمی کنم.چی شده بعد از هزاران سال عکس امام حسین علیه السلام پیداش شد؟؟؟

۹۶/۲/۳ ۰۰:۴۹

آقا مهدی درسته ک همه ما ی تصویر از امام تو ذهنمون داریم اما مطمئنا با این چیزی ک تو تصویره همخانی نداره سعی کردن امام رو خشمگین نشون بدن در حالیکه ایشون خیلی رئوف بودن الهی خاک زیر پاش بشم

۹۶/۲/۲ ۱۲:۱۰

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
ابو امیر هستم از ایران هیچگاه به عرب و عربی اعتماد نخواهم کرد
امسال حضرت آقا را زمانی قبول میکنم که به دست فرزندش امام عصر ارواحنا له الفداه ببینم
سید اهل بهشت آقا امام حسین علیه السلام بنظر من زیبایی و جذابیت خاصی داشته و دارد
جانم فدای امام حسین علیه السلام

۹۶/۱/۱۷ ۲۱:۴۵

من وما همگی مدیون امام حسین هستیم ۰امام برای اینکه ما راه حق را بشناسیم همه خاندان ویاران و اصحاب خود را فدا کرد ۰ همه دنیا قربان این همه بزرگواری امام حسین ۰ الهی من و همه زندگیم ، فدای او

۹۵/۱۲/۲ ۱۲:۴۸

در مورد صحت یا عدم صحت این عکس ها نمی توان با صراحت نظر داد اما گاهی اوقات همین عکس های به قوا شما جعلی تاثیری بیش از هزاران عالم و ایت الله دارند. اگر این عکس ها وسیله ای برای پیوند با امام حسین باشد چه مشکلی دارد؟ همه ی ما شیعیان در ذهن خودمان تصویری از امام حسین و حضرات معصومین ساخته ایم که احتمالا هیچکدام به واقعیت نزدیک نباشند. آیا تصاویر ذهنی ما خرافه نیستند؟!

۹۵/۱۲/۱ ۲۲:۱۶

بسم رب شهدا و صدقین به نام خالق هستی خداوند تبارک و تعالی خدایی ک هرچه صلاح ببیند آن میشود
در این باره که عکس مذکور عکس مولایم حسین ع کاملا مخالفم این عکسم مانند عکسهایی ک از مولایم علی منتشر کردند خرافه ای بیش نیست اینان دارن با اعتقادات ما بازی میکنن چون شیعه عاشق حسین دارن با احساسات شیعه بازی میکنن
به تظر من امت رسول الله کمی فکر کنید ایا میتوان هر عکسی را به حسین نسبت داد
اگ اینگونه باشد شما با حسین خیالی خود خوشحال باشید
اگر اینگونه باشد پس هرکی باید بگه من مهدی موعود هستم ما باید قبول کنیم
این عکس جعلی است و دروغی بزرگ
یا علی مدد

۹۵/۱۱/۲۲ ۰۹:۰۲

تصویر ندیدم

۹۵/۱۰/۲۴ ۱۷:۳۰

مریم خانم خواهش نه خواش

۹۵/۱۰/۲۴ ۱۷:۲۸

الهی امام حسین همیشه خوشحال باشد در آن دنیا

۹۵/۹/۲۷ ۲۱:۵۷

ای کاش ماهم بااون شهید میشدیم محمدمهدی ایابه حرفت عمل میکنی؟

۹۵/۸/۲۷ ۲۲:۳۸

یاحسین ای کاش موقع جنگ امام حسین علیه السلام همه ی ما بودیم هالا هرکی می خواهد بره سوریه بره عراق لبیک یا حسین علیه السلام

۹۵/۸/۱۱ ۱۵:۲۶

یا حسین عکسو دیدیم واقعا که جای تاسف داره

۹۵/۸/۴ ۰۹:۴۸

هزاران نامه واظهار وفاداری از همین دست باعث شهادت حضرت امام حسین وخاندان مطهرشان ویاران فداکارشان شد.

۹۵/۷/۲۹ ۰۷:۲۸

یا حسین الهی نه فقط من بلکه دو عالم به فدایت به فدای خواهر داغ دیده ات به فدای پاهای تابر زده ی دختر سه ساله ات به فدای مکتب و ادب و غیرت جوشان علمدارت و...........

۹۵/۷/۲۷ ۲۳:۰۳

در رسانه ها اعلام شد که عکس جعلیست...

۹۵/۷/۲۶ ۲۳:۴۹

خدا برای شیخ خوش بخواهد چون باعث زیارتی چشمی به چهره مبارک امام حسین شده ایم

۹۵/۷/۲۲ ۲۳:۲۸

قلبم فدای امام حسین ع

۹۵/۷/۲۲ ۲۱:۵۲

دوست عزیز!واسه ثبت نام مدرسه نیومدی...نمیخواد خودتو در این حد معرفی کنی:-)

۹۵/۷/۲۱ ۲۳:۲۰

لطفا عکس رو بگذارید ما هم ببینیم استدعا میکنم بگذارید ما هم ببینیم

۹۵/۷/۲۱ ۲۳:۱۸

ایکاش عکس رو میگذاشتید ما هم می دیدیم خواش میکنم اگر امکان داره عکس رو بگذارید

۹۵/۷/۲۱ ۱۹:۴۸

عاشق نام حسینم آرزویم کربلاست یامولا حسین تو را قسم میدم به جان علمدارت حاجاتمان را.....

۹۵/۷/۲۱ ۰۸:۱۹

یا حسین همه‌گره هارو باز کن

۹۵/۷/۲۱ ۰۱:۲۳

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)
از دل نرود یاد تو هرگز ای آنکه بخوبی همه جا ورد زبانی
فقط خواستم عرض کنم ببینید خداوند متعال نمیخواهد نام مبارک ایشان کم شود بهر بهانه نام ارباب مون حسین(ع ) در همه مطرح است همین مارا بس قربان نامت حسین جان

۹۵/۷/۱۹ ۰۰:۰۰

امام حسین مارا رها نکن عاشقتم بفدایت امام حسین(ع)

۹۵/۷/۱۲ ۰۰:۴۱

یا حسین مظلوم جانم به فدایت
یا حسین هر چه دارن از تو دارم
یا حسین به حرمت خواهرت حضرت زینب دستم رو رها نکن.یا حسین مظلوم

۹۵/۷/۱۱ ۱۲:۰۸

یا حسین .
حسین جان محرم رسید . قسمت میدم به حضرت علی عصغر . میخوام بیام زیارتت . دیگه طاقت ندارم . دستمو بگیر

۹۵/۷/۹ ۰۳:۰۹

ايا ميتونم همون عكس ك الان دستتون هستو ببينم همين ك الان دست ايت اله شيخ علي كتاني هست رو ببينم

۹۵/۷/۲ ۲۰:۵۲

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین ...یا امام حسین جانم ب فدایت ...من خواب حرمت رو دیدم دلم تنگه زیارتته ناامیدم نکن دلم خیلی پره ب جان مادرت قسمتم کن بیام ب زیارتت.

۹۵/۶/۱۸ ۰۸:۵۵

بچه ها چهره مهم نیست.ظاهر اعمه اطهار واسه ما مهم نیست.واقعی باشه یا نباشه واسه ما فرقی نمیکنه فقط و فقط یه چیز مهمه که ما رسالت و وظیفه خودمونو نسبت به اعمه اطهار ع درست انجام بدیم.آدمی را آدمیت لازم است.

۹۵/۴/۲۹ ۱۲:۴۷

بنام خداوندبخشنده مهربان ،سلام برهمه بینندگان عزیز، حسین جان جان خود وخانواده ام فدایت ، هروقت تمثال مبارکت را سرنیزه مشاهده میکنم از ته دل گریه میکنم ، حسین جان کاش آنزمان که برعلیه کفر قیام کردی تادین اسلام زنده بماند پای رکابت بودم ، هرچند این زمان هم درراهت درجبهه های جنگ تحمیلی چندین ماه حضورداشته ام ، حسین جان امیددارم اول همه مسلمین جهان بعد من وخانواده امی را شفاعت دهی ، یقین دارم روزی خواهد شد که درآن دنیا شما راخواهم دید ، حسین جان خودت از درون دل من باخبری ، اطلاع داری که در بیداری دو بار جدت پیامبر(ص) رادیدم ، پدربزرگوارت امام علی را درخواب دیدم ، حتی باشما در خواب ورویا درجنگ کربلا در حالیکه بالای تپه ای لباس جنگ برتن میکردی ومرا برای جنگیدن دشمن آماده میکردی که صدای هلهله دشمن ودست زدن آنان را از خوشحالی شنیدیم که یکی از بهترین یاران شما را ازپا درآورده بودند وبه شهادت رسانده بودن ، حسین جان هیچ آرزوئی ندارم فقط عاجزانه تقاضا دارم که درروز قیامت همه مسلمین واقعی جهان ومن وخانواده ام راشفاعت کنید. اگرتمثال مبارک رنگی امام مظلوم رادارید داخل سایت بفرستید تاهمیشه همراهم باشد .

۹۵/۴/۱۴ ۱۸:۵۶

سلام
عکسی که ذکر شده نشون ندادین!
اگر منظورتون همون عکسیه که تو موزه لوور نگه داشته میشه باید بهتون بگم این یه دروغ بزرگه ، قبلا هم میگفتن عکسی قدیمی از نوجوانی حضرت محمد رو( که جالبه اون رو هم یه راهب نصرانی کشیده بود ) موجود هست که اون هم تقلبی از آب در اومد!
اگه به این عکس(عکس نسبت داده شده به امام حسین) خوب نگاه کنین میبینین که خیلی ماهرانه نور پردازی و سایه پردازی شده! این کاملا مشخصه که عکس از روی شخص دیگه ای کشیده و به امام حسین نسبت دادن..... و جالب اینجاست که نقاش عکس پیامبر و امام حسین هر دو راهب نصرانی هستن .....این یه نقشه از پیش طراحی شده است برای کینه انداختن میون مسیحی ها و مسلمان ها اما نمیدونن که این نقششون عملی نمیشه!...... مومنان واقعی هیچ وقت باهم دشمنی و نزاع ندارند و نخواهند داشت.
من به شخصه حاضرم به منزل این بزرگوار برم و از زبون خودشون این مطلب و بشنوم.....لطفا شایعه پراکنی نکنین و عاقل باشین.....اونایی که با دین و مذهب مشکل دارن این عکس های کذایی رو به پیامبران و امامان گرامی ما نسبت میدن.
خدایا به موهبتی که داده ای شکرت میکنم.

۹۵/۴/۸ ۱۶:۵۲

سلام حسین شهیدسرورآزادگان یاقتیل کربلا آقا امام حسین ماراطلبید و رفتیم زیارت کربلا جای همه عاشقان خالی عجب صحن وصفایی دارد لبیک یازینب لبیک یاحسین لبیک یا ابوالفضل العباس لبیک یااولاد علی حیدرمدد

۹۵/۴/۷ ۲۲:۵۱

حسین جانم دست این گدا را به رسم مهربانیت بگیر .من هیچ را بپذیر و بر دستان خالیم بنگر و بر من رحم نما.

۹۵/۴/۶ ۱۲:۳۵

عاشقتم مولا جانم
جانم فدایت اگر هزار بار بمیرم و زنده شوم باز هم میخواهم جان خود را فدای تو کنم یا شهید کربلا

۹۵/۳/۱۲ ۱۵:۲۰

بسمه تعالی
سلام برحسین مظلوم غریب شهیدعطشان عریان قتیل آقا مولا سرور امام نورعالمین اباعبداله سیدبهشتی آقاجان سرشمارابریدند اسب بربدن مطهرت تاختندفکرکردن شماراکشتن تمام شدنه علط کردن کورخواندن خودشان مردندخودشان باختن جدبزرگوارمولاحسین جان شمازنده تاریخی همه زنده خون پاکت هستیم آقاجان دشمنت ملعون وخبیثه جدعزیزم من برایت گریه میکنم مصبت هایت شماواهل بیت وعمه جان زینب س رایاددنمی برم حسین جان خیلی آقائی دشمن ملعون ازآقائی شماوبچه های گلت به خاطرکورباطنی نمی دانستند مولاجان باباعباس عموعلی اکبر عموعلی اصغر عمه رقیه عمه سکینه ودیگرعمه هاچه غمهاکه دیدندمولایمان امام زمان عج رادعاکن ظهورش برسدئیگه طاقت نداره
فدات سیدعلیرضا رضائی نواده نسل 33و34 حسین مظلوم وعباس شهید

۹۵/۳/۲ ۱۴:۲۱

اولا این عکس به احتمال بالا واقعی است دوما این سر بسار زیبا است شما تصور کنید نقاشی از یک سر مجروح که تمام خونش رفته بهتر از این نیست ای جانم به فدای پیشانی شکسته ات

۹۵/۲/۱۱ ۱۸:۲۵

هرکس پشت سر امام حسین ویارانش هرچه بگوید خودش است سخت در اشتباه هستن

من فقط باعشق حسین زده هستم و هرچه عمر دارم قمه به سر خواهم زد به عشق حسین
به عشق زینب
به عشق عباس

عشق گر زلفوله ایشلرسوموگه
باتیغ اندرون شده باجان بدر رود

یاحسبن

۹۵/۱/۳۱ ۰۴:۰۰

ممنون.سپاسگذار.ازبزرگواری.ومطالعات..ارزشمند.جنابعالی.امید.است.....ما.رابااندیشه.های.خود.یاری.کنید

۹۵/۱/۲۶ ۱۳:۲۱

متن نظرواقعی باشد جانم فدای امام حسین نباشد باز هم جانم فدایت یا حسین مظلوم ع

۹۵/۱/۱۹ ۰۱:۰۸

یا حسی یا حسین یا حسین

۹۴/۱۲/۲۶ ۱۳:۱۳

امریکا هرکاریکنه هر شایعه هایی برای امام حسین در بیاره من باور نمیکنم. یاحسین

۹۴/۱۲/۹ ۲۱:۴۷

من عشق امام حسین

۹۴/۱۲/۸ ۱۵:۱۷

عشق ما امام حسین است

۹۴/۱۱/۲۴ ۱۴:۴۰

چه واقعی چه دروقی عشق ما همه مردم عشق امام حسین

۹۴/۱۱/۱۷ ۱۴:۴۴

جانم به فدای (حسین) ولی نمی دانم عکس کجا رفته. ولی باورم نمی کنم.

۹۴/۱۰/۲۴ ۱۶:۳۹

با سلام جانم به فدای راه حسین.کمی تفکرروی عکس درنگاه اول:
سیاست خشن بودن اسلام وبدجلوه دادن تصویرذهنی از ائمه اطهار چرایک روزشمایل امام حسین (ع)راچنان زیبا روزدیگراین چنین این همان سیاست شبهه افکنی است

۹۴/۱۰/۸ ۲۱:۰۹

عکس چه تقلبی باشه چه اصل کاری نداریم ما بانام حسین یاد حسین زنده ایم وعشق مکنیم یا ثار الله ارباب بی سر فدای برادر بیدستت یا ساقی تشنه لب قربانت که غیرت پیش تو سربه زیر است غیرت از تو اموخت 

۹۴/۹/۲۶ ۰۰:۵۷

همه چي تو خواب و خيال بوده و ساخته ذهن 

۹۴/۹/۱۶ ۱۱:۲۲

شهرستان میانه ؛

1 - خیابان طالقانی ، کوچه نزدیک دفتر امام جمعه .

2 - از طرف چهار راه هم ، اگر کوچه کنار قنادی خاتمی را رفته و بازار را رد کنید خانه مرحوم کتانی ، معروف است ، آدرس را پیدا می کنید .

۹۴/۹/۱۵ ۲۰:۲۱

ادرس رولطف میکنین؟ کدوم شهر هس؟

۹۴/۹/۴ ۱۶:۱۴

مگه نمیگن این عکس جعلیه؟من که باور نمیکنم.آدرس این خونه رو بدین؟

۹۴/۸/۱۸ ۰۹:۰۹

عکس امام حسین کو پس؟

۹۴/۸/۱۷ ۱۵:۱۱

همین عکس را توی اینترنت سرچ کنید هستش.

۹۴/۷/۳۰ ۲۱:۲۴

1 - خیابان طالقانی ، کوچه نزدیک دفتر امام جمعه .

2 - از طرف چهار راه هم ، اگر کوچه کنار قنادی خاتمی را رفته و بازار را رد کنید خانه مرحوم کتانی ، معروف است ، آدرس را پیدا می کنید .

۹۴/۷/۳۰ ۲۰:۴۶

آدرس منزل ایشان را لطف کنید بنویسید.

اخبار روز