کد خبر: ۱۳۶۶۳۴
۱۰۵۶ بازدید
۴۳ دیدگاه (۴۳ تایید شده)

منبع رسمی خبر ارتقای ترکمنچای به شهرستان کجاست؟ آیا دروغ 11 سال پیش تکرار خواهد شد؟

۱۴۰۳/۲/۵
۲۱:۴۴

علیرغم موج گسترده تبلیغاتی ارتقای ترکمنچای به شهرستان و دعواها بر سر اینکه قهرمان این بازی کیست؟ هنوز منبع رسمیِ این خبر، معلوم نیست.

گویا خبر تبدیل ترکمنچای به شهرستان قطعی شده است و الآن دعوا فقط بر سر این است که چه کسی این کار بزرگ را انجام داده و آرزوی دیرینه منطقه را برآورده کرده است. در این میان نه تنها منتخبی که هنوز پا به مجلس نگذاشته، ادعای تاثیرگذاری روی این مصوبه هیئت دولت دارد، بلکه لیستی از نامزدهای انتخاباتی اهل ترکمنچای نیز ارائه شده است که در این راه تلاش کرده اند، بریده ای از صحبتهای یکی از مدیران صنعتی اهل ترکمنچای منتشر شده که گویا برای جلب نظر اهالی ترکمنچای برای نامزد مورد علاقه خود، ادعا کرده است این کار توسط یکی از نمایندگان فعلی میانه انجام شده است، اما هنوز منبع رسمی این خبر معلوم نیست جز ادعای شفاهی نمایندگان فعلی میانه که آنها نیز با واسطه از افراد دیگری این موضوع را شنیده اند و هیچیک از آنها در صحن جلسه هیئت دولت حضور نداشته اند.

حتی خبر وزارت کشور، متکی بر خبر معاونت استانداری آذربایجان شرقی است که آن هم از روی ادعای نمایندگان میانه چنین صحبتی کرده است و منبع رسمی برای ادعای خود مشخص نکرده است.

فراموش نمی کنیم که  دقیقاً 11 سال پیش در همین اردیبهشت ماه رسماً اعلام شد که ترکمنچای در جلسه هیئت دولت به شهرستان ارتقا یافت (لینک خبر: هیئت دولت رسماً ترکمنچای را به شهرستان ارتقا داد) اما چند ماه بعد، دروغ بودن این خبر مشخص شد. این خبر درحالی بود که یک روز قبل از آن، رئیس جمهور وقت ،آقای احمدی نژاد، در جمع مردم تبریز رسماً اعلام کرد: "موضوع ارتقاء ترکمنچای و مهربان به شهرستان،امروز در دستور کار دولت قرار دارد."، اما شاهد بودیم که ترکمنچای برخلاف ادعاها شهرستان نشد.

اکنون نیز در بخش مصوبات هیئت دولت چنین چیزی نوشته نشده است. در مصاحبه سخنگوی دولت در مورد مصوبات هئیت دولت به چنین چیزی اشاره نشده است.

آیا هیئت دولت واقعاً تصویب کرده است که ترکمنچای به شهرستان تبدیل شود؟

باید منتظر باشیم تا خود هیئت دولت این موضوع را تأیید کند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۲/۸ ۱۸:۵۹

خبر موثق و امضا شده ابلاغ بدست مردم و فضای مجازی امروز رسید

۰۳/۲/۸ ۱۸:۴۳

مصوبه هیات دولت در گروههای پخش شده حتما در سایت دولت هم است
ما عادت داریم نتیجه کار بد باشد هیچ کس بعهده نمی گیرد و لی نتیجه خوب باشد همه ادعای سهم و تاثیر و مشارکت میکنند.
جا دارد صدای میانه در کار حرفه ای منع خبر سید مرتضی حسینی را اعلام کند
چون اگر ابلاغ نمی شد ایشان متهم موضوع بودن

۰۳/۲/۸ ۱۴:۵۶

هنوز خبر موثقی منتشر نشده؟

۰۳/۲/۷ ۲۳:۲۵

تشکر از جنابعالی و صدای میانه
ولی مثل اینکه به تحلیل و خبر استاد خبر اهمیت نداده و تعدادبازدیدکننده آن کمتر از 300 تا با 3 دیدگاه در مقابل 700 با 39 دیدگاه

۰۳/۲/۷ ۲۱:۵۸

در کش و قوس دعوای نمایندگان میانه برای تبدیل بخش ترکمنچای به شهرستان. استاندار زرنگ و مراغه‌ای این آتیشو انداخته سر میانه تا وزیر راهو بکشونه استان و پیگیر ازادراه مراغه بشه تا حواس میانه‌ایها پرت بشه و هیچ اشاره‌ای به جاده‌های میانه نشه.
آفرین بر استاندار..‌...

۰۳/۲/۷ ۲۰:۴۹

مگر از مسئولین و نمایندگان تاکنون کم دروغ شنیدیم نامه کتبی اتوبان را آوردند گفتند از ۱۷ کیلومتری می‌گذرد بعد ۵۰ کیلومتری عبور کرد سد شهریار همین فرمانداری ترکمانچای را چندین باز جشن گرفته اند یکی مصوبه و ابلاغ هیات دولت را به تاریخ جدید به مردم نشان دهد یا از سایت دولت نشان دهد.

۰۳/۲/۷ ۲۰:۳۴

https://www.iribnews.ir/00Hg5J

۰۳/۲/۷ ۱۸:۲۴

یعنی می‌فرمایید نماینده اول شهرمان که نصف شب خواب را بر خود حرام کرده و ترکمنچای رفته تا این خبر را اعلام کند و به قول استاد خبر شهرمان که ایشان را فردی صادق و درستکار و الگویی شایسته برای مردم معرفی می‌کنند! بدون سند و مدرک اینکار رو کرده؟؟!

۰۳/۲/۷ ۰۸:۱۰

بعید نیست عده ای بخاطر رای و انتخابات به هر دروغی دست بزنند در گذشته سابقه داشته است اگر در هفته آینده مشخص نشود پس معلوم میشه حیله و فریب بوده است.

۰۳/۲/۷ ۰۰:۲۸

سلام
تشکر ویژه از مدیریت محترم صدای میانه
از بابت انتقاد کوچک بنده که در صدای میانه
گذاشتم که هم توجه فرمودند وتغییرات هم دادند
متشکرم

۰۳/۲/۶ ۲۳:۴۷

قابلیت عدم اجازه به کاربران برای تبادل نظر بخاطر اعتراض گسترده کاربران و عدم رعایت حقوق آزادی بیان از صدای میانه حذف شد. با اینهمه، انتشار دهندگان مطالب مختارند پیامها را تایید نکنند یا حذف و ویرایش کنند، البته پیام کاربران حقیقی بطور خودکار انتشار خواهد یافت.

۰۳/۲/۶ ۲۲:۵۰

شما راست میگین ترکمانچای شهرستان نشده. چون رییسی باید بلندگو بگیره دستش وداد بزنه ترکمانچای شهرستان شد!

۰۳/۲/۶ ۲۰:۵۵

در لیست مصوبات اون روز هیات دولت نبود و سخنگو هم نگفت و در سایت نیز نگذاشته اند اگر دروغ باشد واقعا کار کثیفی است چون سالها پیش هم اعلام کردند ترکمانچای فرمانداری شد و جشن گرفتند ولی بعد متوجه شدند دروغ است مثل افتتاح سد شهریار و یا عبور اتوبان از میانه و ......

۰۳/۲/۶ ۱۸:۵۱

مسئول محترم صدای میانه،پس از تصویب هر موضوعی در هئیت دولت چند روز طول میکشد تا توسط معاون اول امضاء و ابلاغ در سامانه بارگذاری شود،همچنین هر وقت که ابلاغ شد،تاریخ تصویب در هئیت دولت نیز در ابلاغیه ذکر می شود،
آن زمان مشخص می شود حق کیست و ناحق کیست.

۰۳/۲/۶ ۱۸:۴۴

برادر عزیز الان تمام ابلاغات بجز نسخه اصلی که در پرونده است،بصورت فایل میباشد،ابلاغات در سیستم بار گذاری می شود.
ایشون یا عکس از ابلاغ دارند یا فایلش را

۰۳/۲/۶ ۱۶:۳۲

اول گلایه از صدای محترم میانه که اجازه میقرمایند جاوید احمد زاده حامی اسماعیلی ونشر سخنان ایشان در صدای میانه وگذاشتن عکس بزرگ ایشان در صدای میانه وبستن ده مردم بستن کامنتها
دوم تشکر از صدای میانه که جلو بستن ازادی را گرفتند وخوشبختانه ازاد گذاشتن کار بسار خوبی است
چطور احمد زاده دروغ می نویسد ولی جواب من وشما نباید باشد
اقای جاوید بهروز ابراهیمی افتخار ترکمنچای وایران اس
۳۰ خدمتتون نه از میانه ونه از میانه ای چیزی ننوشتی
امروز لرزه در اردوگاه شما افتاده از ویس ابراهیمی هم میترسی ودروغ مینویسی

۰۳/۲/۶ ۱۶:۰۹

یاد صحبتهای پسر دکتر حسابی افتادم که می گفت ایران 1000 متر زمین در کره مریخ دارد. مجری گفت: کجای مریخ؟ گفت نمی دانم. گفت: سند دارد؟ گفت: بله سندش پیش ماست. مجری گفت: مگر نمی گویید مال ایران است؟ چرا دست شماست؟1

۰۳/۲/۶ ۱۳:۵۴

عرض ادارت خدمت آقای اسماعیلی مرد خستگی ناپذیر .

۰۳/۲/۶ ۱۳:۵۱

صدای میانه عزیز ایکاش قبل از گذاشتن این خبر یاس وناامید کننده وشبه انگیز اول با نماینده ها مصاحبه میکردی تا اطلاع بیشتر ودقیقتری کسب میکردی.

۰۳/۲/۶ ۱۳:۴۸

پیمانکار اهل ترکمانچای این بازی را درآورد تاکنون چه دروغ هایی که نگفتند نامه وزیر آوردند که اتوبان از میانه عبور می‌کند بعد از ۵۰ کیلومتری عبور کرد و میانه را بدبخت کرد خود رئیس جمهور آمد سد شهریار را آبگیری کرد و رفت ولی خبری از آبگیری نشد و ...... همه میانه ایها بهتر می‌دانند پدر رای بسوزه آخ بسوزه که شدم بخاطرش با نمره ... رفوزه

۰۳/۲/۶ ۱۳:۰۹

اون یک دروغ محض تبلیغاتی بود که دروغ ترین و شاخترین حرف سال در میانه لقب گرفت که از طرف برخی افراد معلوم الحال گفته و بیان شد بود

۰۳/۲/۶ ۱۰:۱۵

حق با صدای میانه است. در این شهر از زبان بالاترین مقام دولت بارها دروغ شنیدیم چه رسد به ادعای نماینده و معاون استاندار. در همین شهر سد استور توسط رییس جمهور احمدی نژاد افتتاح شد. آب شرب توسط رییس جمهور رییسی افتتاح شد. اتوبان با وعده رییس جمهور هاشمی به 5 کیلومتری میانه رسید. ترکمنچای با وعده احمدی نژاد شهرستان شد. از کجا می دانید این خبر هم برای بازارگرمی انتخاباتی نیست که بتوانند در این دو هفته رای مردم را بگیرند بعدش بگند نشد!

۰۳/۲/۶ ۱۰:۱۱

خان بخشیده،خان قلی نمیبخشه
نمیدانم جذب مخاطب چیه که به هر روش متوسل میشد!؟
سایت استانداری بعد از اعلام شهرستان شدن ترکمانچای نقشه تقسیمات کشوری استان را تغییر داد،آیا بنظر شما استانداری صلاحیت این را دارد که بدون موافقت هئیت دولت و اطلاع وزارت کشور این کار را انجام دهد؟

۰۳/۲/۶ ۱۰:۰۱

خطاب به اقای جاوید احمد زاده خبرنگار بازنشسته و تهران نشین اخه مرد مومن که خودت. به اصطلاح ناجی مردم میانه میدانی چرا و به چه علت مطالبی نوشتی و از خود قلم فرسایی کردی که بعدش زیرش هم درج شده امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد گذاشتید اگر واقعا راست میگوید و ادعای راستکویی دارید چرا جلو بیان و ازادی گفتمان و سول و جواب پاسخ رو از مردم و دیگران بطور کامل سلب کردید مگر نمیدانید بقول فرمایش اقا زمان بزن در رو دیگه تمام شده

۰۳/۲/۶ ۰۹:۳۰

فقط اخبار صدای میانه درست است ولاغیر چون خبرهای کاملا صحیح از طرف اسمان به ان میرسد افسوس که این مزرعه را اب گرفته دهقان مصیبت زده را خواب گرفته

۰۳/۲/۶ ۰۹:۲۷

مدیر سایت صدای میانه لطفا به این جاوید احمد زاده بگین امکان درج نظرات را باز بزارن تا مردم نظر بدن

۰۳/۲/۶ ۰۹:۲۴

لینک داخل خبر فوق را ندیدید. ۱۱ سال پیش هم، همین تصویب تبدیل ترکمنچای به شهرستان را رییس مجمع نمایندگان استان اعلام کرد.

۰۳/۲/۶ ۰۹:۲۲

مگر افتتاح سد شهریار، افتتاح سد گرمی و آب شرب ، تبدیل ترکمنچای و مهربان به شهرستان و ... در تمامی خبرگزاری ها منتشر نشد؟

۰۳/۲/۶ ۰۹:۲۱

برگه تصویب دولت دست شما چه می کند؟ لطفاً به هیئت دولت برگردانید تا در میان مصوبات این هفته بگنجانند.

۰۳/۲/۶ ۰۹:۰۹

آیه یاس نخوانیم به فال نیک بگیریم
اینهمه شهرستان از مراغه و اهر به وجود آمد آیا قصبه شدند؟ پیشرفت نکردند؟
تنگ نظر نباشید.

۰۳/۲/۶ ۰۸:۵۴

پیشنهاد می شود مناظره ای بین دو نماینده فعلی برگزار شود تا مسائل روشن تر شود

۰۳/۲/۶ ۰۸:۴۴

گیریم که ترکمانچای پایتخت شود چه مشکلی از مشکلات این منطقه حل شده و خواهد شد همانطور که نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات میانه حل نشده بلکه هر روز نیز بر مشکلات بیشمار ان افزوده می شود پس عوام فریبی از طرف این نمایندگان بی خاصیت کاری بس شرم اور و .....می باشد .

۰۳/۲/۶ ۰۸:۰۸

مثل اینکه مثل افتتاح اب شرب میانه دروغ از اب در امد لطفا شفاف سازی بفرمایید

۰۳/۲/۶ ۰۸:۰۵

البته نماینده ها آن زمان عمل رییس جمهور وقت یعنی آقای احمدی نژاد را منعکس کردند که رییس جمهور با حضور در محل سد شهریار آن را افتتاح کرد ولی آنهم مثل افتتاح سد گرمی چای توسط رییس جمهور فعلی کاملا الکی و صوری بود .

۰۳/۲/۶ ۰۳:۰۱

جناب نائبی برگه تصویب شده هیئت دولت پیش بنده هست لطفا بگین کجا ارسال کنم

۰۳/۲/۶ ۰۰:۱۸

خبرگزاری مهر ایسنا ایرنا قطره وهزاران خبرگزاری دروغگو شدن شما راست گو.! متن مصوبه

۰۳/۲/۵ ۲۳:۴۷

مرد مومن معاون سیاسی اجتماعی استاندار در تلویزیون اعلام کرد شهرستان ترکمانچای رو. این چه ایرادات بنی اسرائیلیه درمیاری

۰۳/۲/۵ ۲۳:۱۸

دروغگویی و منم منم از قدیم الایام در این کشور رایج بوده از زمان احمدی نژاد بیشتر باب شد و این بیماری مسری تا الان هم ادامه دارد.

۰۳/۲/۵ ۲۳:۱۷

هر وقت سایت دولت رسماً مصوبات دولت را منتشر کرد و این مصوبه توش بود باور کنید وگرنه زهی خیال باطل.

۰۳/۲/۵ ۲۲:۳۷

میانه به یک قصبه تبدیل شد.

۰۳/۲/۵ ۲۲:۳۰

۱۳ سال پیش نمایندگان وقت در زمان احمدی نژاد گفتند سد شهریار آبگیری شد !!

۰۳/۲/۵ ۲۲:۲۹

در موضوعات مختلف به مردم دروغ می‌گویند آقای (...) پیمانکار اهل ترکمانچای می گوید من انجام داده ام و اشخاص مختلف می گویند ما انجام دادیم بعضی روستاها هم اصلا راضی نیستند به جای میانه به ترکمانچای ملحق شوند واقعا اگر دروغ باشد باید قصد فریب مردم را دارند آقای (...) پیمانکار وویس داده .

۰۳/۲/۵ ۲۲:۱۲

یه زحمتی بکشید،تشریف ببرید سایت استانداری و از قسمت تقسیمات سیاسی،نقشه جدید استان رو ملاحضه بفرمائید

اخبار روز