کد خبر: ۶۵۵۳
۱۱۶۱ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

نوایی :

کرمی پرافتخارترین ورزشکار استان است

۱۳۹۱/۵/۷
۱۶:۲۳

 

 

به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و اداره ورزش و جوانان و با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان، مراسم با شکوه آیین بدرقه از جهان پهلوان یوسف کرمی دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد و قهرمان تکواندو جهان، اعزامی به مسابقات المپیک 2012 لندن با حضور مسئولین دانشگاه، ادارات، فرماندار، پشکسوتان عرصه ورزش، ورزشکاران و جمعی از مردم میانه در سالن شهید فرزام کبیری دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با بیان اینکه کارشناسان ورزشی کشور امیدهای اصلی برای کسب مدال کاروان المپیکی ایران را در رشته های تکواندو، کشتی و وزنه برداری دانسته اند گفت: هم مردم میانه و هم مردم شریف ایران به اعداد و ارقام و کسب مدالها اعتقاد بیشتری ندارند بلکه برای ما ارزشهای والای انسانی اهمیت بیشتری دارد و شما سفیران شایسته ای باری شهر و کشور ما خواهید بود.
نوایی در ادامه افزود: اولین مردی که می توان در استان آذربایجانشرقی و المپیک به عنوان پر افتخارترین ورزشکار از جهت کسب مدال نام برد، کسی نیست جز یوسف کرمی که در المپیک 2004 آتن موفق به کسب مدال برنز شد.و تا الات بجز یوسف کرمی مدال المپیکی دیگری در استان نداریم و این جایی بسی افتخار برای میانه و استان می باشد.
سپس مهندس خلفاپور فرماندار شهرستان، برگزاری این مراسم را ارج نهادن بر ارزشهای ارزشمندترین انسان برای شهرستان میانه و حتی ایران اسلامی برشمرد و اظهار داشت: برگزاری چنین مراسماتی برای این عزیزان در مقابل بزرگترین ارزشها و قهرمانیهای آنان کار چنان بزرگی نیست که مردان بزرگ ایران زمین در عرصه های مختلف ورزشی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی سنگرها را یکی پس از دیگری فتح نموده اند و این جایی بسی شکرگزاری است.
خلفاپور اضافه کرد: معمولا ورزشکاران در عرصه های مختلف بعد از قهرمان شدن، یک غرور کاذبی دارند و یوسف کرمی با داشتن لطافت و ظرافت روحی، قهرمان ورزش سخت است. و رشته ورزشی این ورزشکار نوعی جنگ تن به تن است که او با قدرت خود جنگ می کند.
فرماندار میانه خاطر نشان کرد: برای هر پیروزی مردان ما در هر صحنه و حتی ساده ترین موضوعها، دشمنان اسلام حساسیت نشان می دهند و جوانان دوران گذشته و زمان حال مردم را به این عادت داده اند که همیشه لیاقت قهرمانان را در صحنه ها و عرصه های مختلف به نمایش بگذارند.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت به یوسف کرمی تأکید کرد: ورزشکاران ما باید در المپیک ورق زرین دیگری بر افتخارات و پیروزیهای ایران اسلامی اضافه کنند و موجب سرافرازی کشور شوند چون لیاقت ملت ما فوق العاده و بالاتر از اینهاست.
در ادامه مراسم با اهدا جوایز و لوح تقدیر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و ادارات شهرستان از یوسف کرمی تجلیل بعمل آمد. و گرفتن عکسهای یادگاری مردم میانه با قهرمان تکواندوی جهان از حاشیه های این مراسم بود.

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز