کد خبر: ۷۳۹۹۴
۳۲۴۴ بازدید
۳۰ دیدگاه (۲۹ تایید شده)

وضعیت نامناسب و بوی بد جوب های برخی ازخیابان های شهرمیانه/پیشنهادی به شهرداری میانه

۱۳۹۶/۴/۱۲
۱۳:۳۷

به نام خدا

متاسفانه وقتی درسطح شهر قدم میزنی نقاطی را مشاهده می کنیم که بوهای بدی درآن جا می آیند ، که تعدادشان اندک هم نیست(البته درخیابان های فرعی بسیارزیاد تر از خیابان های اصلی است) وقتی به دنبال منشاء این بوها بگردیم متوجه خواهیم شد که این بوها از جوب ها می آید.

علت آن هم این است که متاسفانه کف جوب ها خراب شده و مواد موجود در جوب ها ائم از پسماندها و... در کف جوب ها رسوب می کنند وموجب می شوند بوهای نامناسبی از جوب ها به اطراف پخش شود.

علاوه بر بو همه می دانیم که از لحاظ بهداشتی نیز وضعیت جوب های شهر قابل قبول نیست. و اگر رسیدگی نشوند موجب بیماری زایی خواهند شد.

من نیز از مسئولین محترم  وزحمت کش شهرداری میانه که انصافاً دراین چندسال همواره به پیشنهادهای سازنده مردم شهرمیانه جواب مثبت داده اند و آنها را قبول کرده اند خواهشمندم که به این مشکل (مشکل جوب های میانه )رسیدگی کنند.و با تعمیر وهم چنین شست وشوی حداقل هفتی جوب های آب  موجبات رفاه همشهریان محترم وعزیز را فراهم آید.

(عزیزان محترم با مرمت وبازسازی جوب ها وبه خصوص کف سازی آنها وهم چنین شست وشوی حداقل یک بار در هفته می توان جوب هایی تمیز وعاری از هرناپاکی داشت)

Image result for ‫جوب آب‬‎

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۱/۷/۲۲ ۱۴:۵۴

جوب نوبنیاد در اتوبان صدر غرب بوی بسیار بدی میده.

۹۶/۴/۱۶ ۱۷:۵۰

بیایید درست فکر کنیم و درست بیان کنیم انصافا مگر شهروندان همه نه بلکه 20 درصد بگیم آیا حقوقی که در قبال جایی که زندگی میکنیم میدانیم قطعا نه چون خود ما رعایت نمیکنیم و همه تقصیرها را گردن شهرداری می اندازیم اگر ماها اشغال بیرون نریزیم آیا جوبهاا پر میشه قطعا نه . پس 50 درصد مقصر خود ماییم پس مشکل را گردن شهرداری نیندازیم یه خورده هم انصاف داشته باشیم. شهرداری انجا مقصر هستش که همه بودجه ان هم که در مقابل شهر میانه چیزی نیست صرف امور عمرانی میکنه بایستی مبلغی هم صرف امور فرهنگی کنه جای بدی نمیره

۹۶/۴/۱۳ ۱۴:۴۶

از خدا می خوام باران رحمت الهی را نازل کنه(البته یک باران شدید) تا جوب هاشسته بشه. واز دست بوی بدشون راحت بشیم.

۹۶/۴/۱۳ ۱۲:۴۵

بابا اینجا میانه هست خوششان بیاید رسیدگی میکنند ونیاید هم رسیدگی نمیکنند چه انتظاراتی دارینا همشهری!

۹۶/۴/۱۳ ۱۱:۴۳

شهرداری میانه بیاد به این مسئله رسیدگی کند واصلاً بهانه ای نیاورد،چرا جوب های شهرهایی مانند تهران ،تبریز، زنجان و... وحتی شهرهایی مانند مرند ومراغه آن قدر تمیز هست وبویی از آنها نمی آید. مگر شهرداری های فوق باکمبود بودجه مواجه نیستند.

۹۶/۴/۱۳ ۱۱:۴۱

مسئولین محترم شهرداری میانه
باسلام
خواهشمندیم به این مکشل رسیدگی کنید.

۹۶/۴/۱۳ ۱۱:۳۹

چرا شهرداری میانه پاسخ گونیست؟ روابط عمومی شهرداری میانه باید پاسخگوباشد؟

۹۶/۴/۱۳ ۱۱:۰۹

وضعیت بهداشتی شهر اصلاً قابل قبول نیست

۹۶/۴/۱۳ ۱۰:۴۸

باسلام ضمن تشکرازآقای حضرتی وجناب آقای نایبی بادرج مطالب عمومی ازوضعیت شهر موضوعی که درجاده راه آهن کنار تقاطع راه آهن با جاده فولاد وضعیت کف جاده بسیار تخریب شده وهیچ راهی برای فرارازچاله های های خیابان ندارد موضوع را چند باراز صدای گویای فرماندار وبخشداری مرکزی مطرح کردیم نیاز به مرمت جدی دارد اگر لطف کنید درج فرمائید ممنون می شویم

۹۶/۴/۱۳ ۰۸:۳۱

سلام
از شهردار محترم یا یکی از معاونین ایشان درخواست می کنیم از خیابان خیام شمالی جنب مسجد سید اشهدا بازدید نمایند بوی بد و نزدیک مسجد!
به جای عطر باید در جنب مسجد بوی بد استشمام کنیم !واقعا شرم دارد !

۹۶/۴/۱۳ ۰۸:۱۴

امیدوارم در برنامه خود قرار دهند
اسفالت ریزی خیابان ها خیلی وقت بود باید انجام میشد که الحمد الله سال پش و امسال خوب ریختن.امیدوارم به این جوب ها و اسفال امین ها هم رسیدگی بهتر کنند

۹۶/۴/۱۳ ۰۱:۵۹

تاکسیرانی محترم با عرض سلام ما از اهالی شهرک ولی عصر از شما تقاضا داریم ان تاکسیهایی در این مسیر فعالیت دارند مسافران خود را در چهار راه پایین پیاده کنند نه در صف اخر تاکسیها در اول خیابان گلمحمد به هر کدام از انها که میگوییم از دست ما ناراحت میشونند از شما عاجزانه تقاضا داریم که به این ممسئله توجه داشته باشید

۹۶/۴/۱۳ ۰۱:۵۲

با عرض سلام اولا من از تمام کارکنان شهرداری تشکر میکنم در مورد این قیر پاشی خیابان شمشیری که از اول خیابان شمشیری تا چراغ قرمز که قیر پاشی شده است برای رفت وامد مردم مشکل شده است من از مسعولات شهرداری تقاضا دارم در صورت ممکن ان اندازه که می توانند اسفالت بریزند قیر پاشی کنند از زحمات شماتقدیر و تشکر می نمایم ممنون از زحمات شما

۹۶/۴/۱۲ ۲۳:۱۸

تو شهری مثل میانه بودن جوب معنی نداره اصلا نباید جوب وجود داشته باشه چون میانه فاضلاب کشی شده کنار خیابانها باید دریچه هویی که وصل به فاضلاب میباشد گذاشته شود و موقع بارندگی آب از طریق این دریچه های کنار خیابان که به فاضلاب وصل میباشد آبها وارد فاضلاب شود شهرداری میانه باید در آسفالت جدید خیابانها این موضوع را لحاظ کند دیگه جوبها را حذف وبسیار کوچک کند و در همان کنار خیابان دریچه هایی بگذارد که دریچه ها به فاضلاب لوله کشی شده و آب را هدایت به فاضلاب کند در این صورت با یکبار لوله کشی به جای آن هزینه جدول کشی های سالیانه و زشت بودن جوبها و دردسرهای تمیز کردن و حتی بوی نامطبوع از بین میرود

۹۶/۴/۱۲ ۲۲:۳۸

اگر جمله بنده را بخوانید نوشته ام: "مخاطب اصلی، آن شهروندی است که...". یعنی مخاطب فرعی هم میشود شهرداری.

ما باید تلاش کنیم آشغال به کف معابر نریریم.

شهرداری هم تلاش کند اگر آشغالی به معابر ریخته شد، آنرا جمع آوری کند.

۹۶/۴/۱۲ ۲۲:۲۱

خیابان چمران دیگه افتضاحه

۹۶/۴/۱۲ ۲۲:۲۰

درخیابان آزادگان جنوبی نیز جوب ها وضع بدی دارند. و بوی بدی میدهند از شهرداری خواهشمندم که به وضع جوب ها ی آزادگان جنوبی هم رسیدگی کند.

۹۶/۴/۱۲ ۲۲:۱۹

درخیابان آزادگان جنوبی نیز جوب ها وضع بدی دارند. و بوی بدی میدهند از شهرداری خواهشمندم که به وضع جوب ها ی آزادگان جنوبی هم رسیدگی کند.

۹۶/۴/۱۲ ۲۱:۵۴

برای زندگی شهری در این کره زمین سازمانی تشکیل شده بنام شهرداری. اگر براتون زحمتی نداشته نباشه، مسیر یوخاری چارراه (میدان آزادی) به سمت بیمارستان و میدان معلم و میدان نماز را پیاده حرکت کنید و تعداد سطلهای زباله را بشمارید...
در این خیابان هنگام بارش های فصلی در جوی آب، آب جاری میشه. از عکس کاملا مشخصه جوی آب و خیابان و زیر درختها خیلی وقته تمیز نشده و آشغال ها هم بیشتر توسط مغازه دارهای اون منطقه ریخته میشه، نه ماشین گرانقیمت سوارها!؟

۹۶/۴/۱۲ ۲۰:۱۲

در خیابان پیام نور ( شهید نیکنامی ) ، مخصوصاً در حد فاصل تقاطع معلم جنوبی و دانشگاه پیام نور در هر دو سمت خیابان به شدت بوی تعفن جوی آب در فضا پخش شده که حتی تنفس عادی را برای ساکنین دشوار می نماید.
لذا از شهرداری محترم خواهشمند است دستورات لازم را برای بهسازی شیب کانالها و جوی ها و همچنین نظافت دوره ای آنها صادر فرمایند.

۹۶/۴/۱۲ ۲۰:۱۲

چندنقطه در سطح شهر هستند که بوی لجن ها واقعا کلافه کننده و محل جولان موشها شده اند و بقول یکی از نظرات این جوی ها نیازمند اصلاح و مرمت هستند .

۹۶/۴/۱۲ ۱۸:۲۵

یعنی این همه آشغال از ماشینها ریخته شده ، اوباشتانسیز اورج توتبسان قارداش،

۹۶/۴/۱۲ ۱۶:۱۰

آقای نائبی حرف شما درست ولی در سطح شهر میانه تعداد سطل آشغال بسیار کم هست بسیاری مواقع است که آشغالی دست من مونده و ساعتها دنیال سطل آشغال گشتم ولی پیدا نکردم گذاشتن سطل آشغال وظیفه شهرداری میباشد
سطل گذاری و آموزش مردم و نظافت شهرداری مشکل را حل میکند آقای نائبی اگر شما کنار خیابان را ببینید همش خاک میباشد که مشخصه توسط شهرداری به خوبی تمیز نشده خاک که دست مردم نیست کلا شهرداری میانه تعریف مناسبی از شهر پاک نداره

۹۶/۴/۱۲ ۱۴:۵۸

حتما موش های مرده راهم مردم داخل جوب ها می ریزند.

۹۶/۴/۱۲ ۱۴:۵۷

اگر سخن شما صحیح باشید. آن وقت درخانه هایی که فرزندان ریخت وپاش می کنند ومادران حتی شش بارخانه را تمیز می کنندباید بخوابند و سالی یک بارخانه راتمیز کنند و به همه بگویندبچه ها بی فرهنگ هستند. مگر مردم تهران وتبریز به زمین وجوب ها آشغال نمیریزند. واین شهرداری های تهران وتبریز است که قوی کار می کنند و به نظافت شهر می پردازند .

۹۶/۴/۱۲ ۱۴:۴۶

بلی سخن شما صحیح است ولی باید این را در نظر گرفت که چون کف جوب های میانه نابود شده است وپسماندها رسوب می کند. این نیز موجب ایجاد بوی بد در تابستان می شود. واین سخن شما دلیل نمی شود که شهرداری جوب ها را ول کند.

۹۶/۴/۱۲ ۱۴:۴۰

آقای نائبی مشکل فقط انسانهایی که شما اشاره می کنید نیستند.بلکه شهرداری الان در بعضی نقاط5 الی6ماه است که جوب ها را تمیز نکرده است.

۹۶/۴/۱۲ ۱۴:۳۴

باسلام. الحق والانصاف در این عکس واضح و گلایه تان، مخاطب اصلی آن شهروندی است که اصول زندگی در کره زمین را نمی داند و براحتی آشغال را از خودروهای گرانقیمت به کف خیابان می ریزد. بیچاره آن رفتگر زحمتکش که در خواب خوش ما در ساعت 4 بامداد این آشغال ها را جمع می کند. با این فرهنگ پایین ما ایرانی ها حتی بهترین و شلوغترین خیابانهای تهران نیز مملو از قوطی سیگار و نوشابه و کیسه آشغال خواهد بود.

۹۶/۴/۱۲ ۱۴:۲۸

باتشکر از همشهری گرامی که این موضوع را مطرح کردند، کف جوب های خیابان ارشاد هم به کلی از بین رفته و باید رسیدگی شود وبوی بدی هم دارد که موجب آزار اهالی سده است از فرماندار محترم خواهش میکنیم دستوری دهد تا شهرداری رسیدگی کند یا حداقل هفته ای یک بار تانکر آب جوب ها را شست شو دهد.

اخبار روز