کد خبر: ۷۴۲۶۸
۸۸۶ بازدید
۸ دیدگاه (۸ تایید شده)

لزوم توجه جدی به وضعیت راه های مواصلاتی دهستان کله بز غربی

۱۳۹۶/۴/۲۱
۲۳:۵۷

باسلام

باعنایت به اینکه یکی از شاخص های توسعه، وجود شبکه حمل و نقل می باشد لذا توجه جدی به وضعیت جاده های مواصلاتی شهرستان ضروری است. متاسفانه وضعیت جاده های دهستان کله بز غربی که حداقل مشتمل بر 30 الی 40 روستاست بسیار وخیم است. ضمن تقاضا از مسئولین امرجهت رسیدگی به این موضوع، ذیلا به برخی از مسیرها اشاره می شود:

مسیرها:

1-از راه آهن تا شیخدرآباد - نیاز به آسفالت کامل

2- از شیخدرآباد تا منتهی الیه باشماق - نیاز به ترمیم سازی

3- از باشماق تا آغدرک - نیاز کامل به جاده کشی و آسفالت ریزی

4- از محل ورودی جاده میانه - میاندواب به سمت روستاهای قواق علیا و سفلی، چامحور و عجمی - نیاز کامل به جاده کشی و آسفالت ریزی

5- از محل ورودی جاده میانه - میاندواب به سمت بداق بیگ نیاز به ترمیم سازی و تا دمیرچی نیاز به جاده کشی

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۶/۴/۲۵ ۱۰:۵۸

اگر بدون اینده نگری و بررسی تمام جوانب به موضوع نگاه کنیم جاده هشترود بهتر است ولی اگر همه جوانب را بسنجیم حتی از نظر مالی و اقتصادی جهارخطه کردن قره چمن بهتر میباشد

۹۶/۴/۲۴ ۲۱:۰۸

چرا به جای اینکه لقمه را مستقیم تو دهنت بذاری دور سرت میچرخونی و میذاری از میانه تا هشترود ۶۵ کیلومتر و از هشترود تا اتوبان حداقل ۱۰ کیلومتر یعنی در مجموع ۷۵ کیلومتر هست در صورتیکه از میانه تا تیکمه داش ۸۰ کیلومتر میباشد از اون به بعد هم بزرگراه جالبه پس از هشترود باید ۷۰ کیلومتر بیفتی تو اتوبان غیر استاندارد هشترود بستان آباد که غیراستانداردترین نقطه اتوبان میباشد با کلی هزینه بنزین و استهلاک خودرو درصورتیکه اگر از میانه تا تیکمه داش بزرگراه شود هشترودیها هم از جاده قره چمن میتونن جهت اومدن به میانه استفاده کنن
به خاطر چند تا روستا که نمیشه مسیر بزرگراه استاندارد و گرمسیر را تغییر داد

۹۶/۴/۲۳ ۲۲:۵۲

باسلام

ضمن تشکر از کسانی که اظهار نظر نمودند، باید افزود که شبکه حمل و نقل یکی از ملزومات توسعه بشمار می رود تا آنجاکه در تاریخ ایران مورخان از انوشیروان عادل بخاطر توجه به راه سازی ستایش نمودند البته برکسی این مهم محل تردید نیست.

خوشبختانه به نظر می رسد دو وزارتخانه ای که در سال 90 بنام های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی ادغام شده بود، در مجلس جهت انتراع و تشکیل وزارت مستقل حمل و نقل توافق جمعی حاصل شود که پس از تحقق این امر شبکه حمل و نقل با قوت بیشتر بتواند به رسالت خود عمل نماید.

همانطور که در کامنت ها مطرح شده واقعا جاده میانه - هشترود زیبنده این دو شهر نیست. امروز که هر چه مراودات و ارتباطات بین شهری قوی باشد بیانگر توسعه یافتگی است و در مبادلات فرهنگی تجاری نقش ارزنده ای دارد، بایستی دست اندرکاران به این مهم توجه جدی نمایند.

بهرحال انتظار و امید داریم جهت حال رفاه روستا نشینان و ارتباطات برون شهری به وضعیت جاده ها رسیدگی شود

۹۶/۴/۲۳ ۲۲:۰۹

بهترین فکر برای میانه ایجاد اتوبان از میانه تا هشترود است بجای چهارخطه کردن میانه قره چمن بستان آباد

۹۶/۴/۲۳ ۲۲:۰۲

می توان با 55 کیلومتر جاده میانه هشترود را اتوبان کرد تا مشکلات جاده ای روستاهای میانه را حل کرد چرا مراغه می تونه تا هشترود اتوبان کنه میانه نه؟

۹۶/۴/۲۳ ۱۶:۴۸

فکر نکنم از نظر راه شهرستانی مثل میانه در شمالغرب کشور باشد که وضعش افتضاح باشد

۹۶/۴/۲۲ ۰۱:۲۱

حداقل راههای خاکی مثل راه کوتاه باشماق تا آغدرک نیاز ضروری به شن ریزی دارد شن هم در محل موجود است فقط اختصاص چند روزه ماشین آلات راهسازی لازم است در زمان حاضر داشتن راه خاکی روستایی واقعا تاسف بار است

۹۶/۴/۲۲ ۰۰:۴۰

در کل روستاهای واقع در جاده میانه - هشترود فاجعه است

اخبار روز