کد خبر: ۳۶۳۲۴
۹۹۲۰ بازدید
۱۵۰ دیدگاه (۱۲۰ تایید شده)

نظرسنجی جدید آی‌پُز ؛

رقابت روحانی و احمدی نژاد در انتخابات سال 96

۱۳۹۳/۱۲/۱۵
۰۶:۲۵

بنا بر نظرسنجی جدید آی‌پُز که به دلیل دقت پیش‌بینی نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 92 مشهور است، اگر قرار باشد مردم یک نفر را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ پیشنهاد دهند، از آقایان حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد بیشتر از دیگران نام می‌برند.

از پاسخگویان پرسیده شده بود که اگر قرار باشد یک نفر را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ پیشنهاد دهید، آن شخص چه کسی است؟ از میان کسانی که در پاسخ به این پرسش به نام شخص معینی اشاره کرده‌اند، آقای روحانی ۲۷ درصد و آقای احمدی‌نژاد ۲۱ درصد از پاسخ‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

آی‌پُز همچنین در این نظرسنجی و طی یک پرسش جداگانه از پاسخ گویان می‌پرسد که اگر بنا به فرض اکنون سال ۱۳۹۶ باشد و آقایان روحانی و احمدی‌نژاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری باشند، در این صورت به کدام یک از این دو نفر رای خواهید داد؟

مطابق یافته‌های این نظرسنجی، ۲۸ درصد از پاسخ دهندگان آقای روحانی را انتخاب می‌کنند، ۲۴ درصد می‌گویند که به آقای احمدی‌نژاد رای می‌دهند، ۲۵ درصد هنوز تصمیم نگرفته‌اند، چون اعتقاد دارند اکنون زود است که در مورد انتخابات سال ۱۳۹۶ تصمیم گیری کنند و ۲۳ درصد هم «گزینه‌های دیگر» را ترجیح می‌دهند. گزینه‌های دیگر در این پرسش، شامل مواردی چون «در انتخابات شرکت نمی‌کنم»، «به هیچ یک از این دو رای نمی‌دهم»، «به این موضوع علاقه ندارم» و ... است.

از نظر آماری بین سن پاسخ دهندگان و نسبت آرای آقای احمدی‌نژاد و روحانی، رابطه معنی داری وجود ندارد. با این حال مقایسه گروه‌‌‌های سنی نشان می‌دهد که افراد بالای ۴۵ سال با نسبت بیشتری از افراد پایین‌تر از ۴۵ سال به آقای روحانی رای می‌دهند تا به آقای احمدی‌نژاد.

همچنین در نتیجه نظرسنجی دیگر آی‌پز آمده: میانگین نمره‌ای که ایرانی‌ها به کارنامه محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری‌اش (بین سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) می‌دهند ۱۳/۷ از ۲۰ است. این عدد تنها ۰/۲ کمتر از نمره‌ای است که ایرانی‌ها در بهمن ماه به عملکرد آقای روحانی در دوران یک سال و نیمه ریاست‌جمهوری وی می‌هند.

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۶/۲/۱۷ ۱۴:۱۰

فقط روحانی

۹۶/۲/۱۳ ۰۹:۵۴

 اینا همش درست ولی این روحانی  اگه تورمم خوابیده باشه پول تو دست مردم نیس...لااقل دوره احمدی با تورم بالا باز پول تو دست مردم بود گردش داشت...من خودم تو دوره احمدی هم صاحب خونه شدم وهم تولیدی باز کردم اما الان نزدیک به شش ماهه تولیدیمو بستم به علت رکود بازار...به هر حال خدا به دادمون برسه...

۹۶/۲/۱۳ ۰۹:۴۹

ببین دادو از لحاظ ادب وشعور گدایی پس برو رو خودت سرمایه گذاری کن...

۹۶/۲/۵ ۱۹:۲۴

فقط آیت الله رئیسی

۹۶/۲/۲ ۱۱:۵۳

احمدی نژاد بد بود ولی یک نقطه قوت داشت انهم توجه به زیرساخت ها و پروژه های عمرانی در مناطق محروم . الان خود وزیر اقتصاد شاه ملعون میگفت رشد باید متوازن باشد چیزی که شاه نکرد و موجب فاصله طبقاتی شد نمیشود بگوییم روستاها امکانات ندهیم شهرهای کوچک نرسیم به بنادر و ترانزیت نرسیم بعد با ساختن برج ها در شهرها احساس شعف کنیم بعد با حاشیه نشینی مهاجران روستاها شهرهای محروم مواجه نشویم همان مردم هم عملا شورش کردندعلنا شاه اشتباه کرد .
متاسفانه اقایان روحانی و اخوندی و رفسنجانی از این تفکر شاه دنبال میکردند تبعات دارد حتی لیبرال ترین کشورها مثل المان انگلیس سوئد بیشترین یارانه به بخش بهداشت اموزش و محروم میدهند . توسعه باید همه جانبه و متوازن باشد متاسفانه اینها از نظام سرمایه داری فقط ازاد کردن قیمت ها و ظواهر غربی اش فهمیدند درحالیکه خصوصی سازی و رشد متوازن فراموش شده است از خصوصی سازی هم برعکس کشورهای غربی از اموزش بهداشت شروع کردند!!عملا فقط انجاهایی که نفع خود بود اجرا کردند. اگر این روند رکود ادامه پیدا کند دراینده با معضل روبرو خواهیم شد . البته سیاست های احمدی نژاد هم اشتباه و پوپولیستی بود چون تبلیغاتی بود ولی نرخ رشد و توسعه هر کشور در مصرف سیمان اهن و کاغذ است و این نکته مثبت احمدی نژاد بود که اگر مشاوران و سیاست های درست داشت منجر به رشد بسیار بالا میشد . اقای روحانی واقعیت توانایی و اراده ای برای تحول اقتصادی ندارد ولی تنها گزینه معقول باقیمانده است امیدوارم با باز شدن فضای سیاسی کشور افراد مناسب به عرصه بیایند

۹۶/۲/۲ ۰۰:۵۲

اقای محترم تمام حرفها برای تخریب احمدی نژاد نوشتی من اهل شهرستانم احمدی نقطه ضعفی داشت ولی نقطه قوت وسربلندی به ایران داشت یک طرح مسکن مهر که بیشتر مردم با کرایه خانه های زیادی رنج می‌بردند نجات پیدا کردن وخیلی دارای مسکن سر پناهی خودشون دارن که این طرح تو هیچ کدام از دورهها انجام نشد بود
دو اب برق رسانی به حاشیه نشینی که خیلی از قشر پایین که نیاز به اب وبرق داشتند به دستور احمدی نژاد این طرح به اغلب شهرستانها که قسمت حاشیه بودن رسیدگی کردن سه پروژه. های بزرگ اتوبان‌های و جادههای شهر و روستاها سه وافتخارات هسته‌ای وپرتاب موشک‌های فضای جز افتخارات ایران بودم وخیلی طرح ها مثل وام ازدواج با کمترین سود و وام مسکن برای روستاها که بصورت ضمانت ضربدری که مردم روستاها به هم اعتماد میکردند و ضامن همدیگه میشدند

۹۶/۱/۳۱ ۱۶:۵۸

شما حالت خوبه؟

۹۶/۱/۳۱ ۱۶:۱۴

باسلام به دوستان محترم. برای همه شما متاسفم چرا که هردو چه احمدی نژاد و چه روحانی هردو مقابل رهبری عزیزمان موضع گرفتند. وای کاش فقط در حرف بود، نه.بلکه در عمل مقابل رهبری عزیزمان ایستادند. چشمانتان را بیشتر باز کنید.

۹۶/۱/۳۰ ۰۲:۰۴

واقعا متاسفم هستم بعضی ها هی احمدی نژاد و جلیلی میکنن!!!
واقعا یه نگاهی به دنیای متمدن بندازید! و یک نگاهی
هم به خودتان!
شعور و سواد هم خوب چیزی است
گداهای محترم دستاتون رو بیارید بالا!خودم ماهی 200000تومان بهتون میدم و این مبلغ رو خرج خرید
کتاب و فرهنگتون کنید

۹۶/۱/۳۰ ۰۱:۵۷

خودت رو ملت خطاب نکن!!

۹۶/۱/۲۹ ۲۳:۲۴

روحانی مرد ارام ودوست داشتنی

۹۶/۱/۲۹ ۲۳:۲۲

اقای روحانی

۹۶/۱/۲۷ ۲۲:۱۲

فقط احمدی نژاد مرد عمل

۹۶/۱/۲۶ ۲۱:۰۸

دنیا فقط جناب اقای دکتر حسن روحانی

۹۶/۱/۲۶ ۲۰:۰۵

من که رای نمیدم

۹۶/۱/۲۵ ۲۱:۳۵

دعوای نعمتی حیدری راه افتاده پیشنهاد می کنم شیرخط بندازیم معلوم بشه کی برنده است!!

۹۶/۱/۲۵ ۱۹:۴۱

باورش سخته ولی کاملا واقعیه
این اتفاقات فقط تو ٨ سال احمدی نژاد اتفاق افتاد:

1-سکه تمام بهار آزادی در سال 84؛ 99 هزار تومان بود، در حالی که در سال 92 بابیش از هزار درصد رشد، به یک میلیون و صدهزار تومان رسید.

2-دلار آمریکا در سال 84 که 902تومان معامله می شد، درسال 92 با 255درصد رشد، سه هزار و 200 تومان معامله می شود.

3-تمامی خودروهای داخلی نزدیک به 150 درصد رشد قیمت داشتند. مثلا پرایدکه در سال 84 به قیمت شش میلیون و صدهزار تومان فروخته می شد،‌ اما در سال 92 با 170درصد رشد با قیمت 16 میلیون و 500هزار تومان فروخته می شود.

4-در سال 84 که بنزین در جایگاه های عرضه سوخت لیتری 80 تومان فروخته می شد، با رشد 775 درصدی،‌در سال 92 به لیتری 700 تومان رسید.

5-گازوئیل هم که در سال 84 لیتری 16 تومان بود، در سال 92 به قیمت 350 تومان رسید که رشد بیش از دو هزار درصدی را نشان می دهد.

6-برق که در سال 84 کیلوواتی 5/16 تومان بود، در سال 92 و با رشد 161 درصدی به 43 تومان رسید.
7-گاز که در سال 84 مترمکعبی 10تومان بود؛ با رشد 620 درصدی به مترمکعبی 72 تومان رسید.
8-گوشت گوسفند که در سال 84 کیلویی 5010 تومان بود؛ در سال 92 و با رشد 489درصدی به قیمت کیلویی 29 هزار و 528 تومان رسید.
9-گوشت گوساله که در سال 84 کیلویی چهارهزار و580تومان بود، در سال 92 به قیمت کیلویی 30 هزار و 950 تومان رسید که رشد 576 درصدی رانشان می دهد.

10-گوشت مرغ هم که در سال 84 کیلویی هزار و 350فروخته می شد، در سال 92 و با رشد 379درصدی به قیمت هر کیلو شش هزار و 250 تومان فروخته شد.

11-برنج ایرانی درجه یک نیز در سال 84 کیلویی هزار و 400 تومان بود که در سال 92 به هفت هزار و 200 تومان رسید که نشان از رشد 413 درصدی است.

12-نان بربری با رشد 667 درصدی از سال 84 به قیمت 75 تومان به قیمت 500 تومان در سال 92 رسید.

13-نان لواش نیز با رشد 967 درصدی از سال 84 به قیمت 15 تومان به 160 تومان در سال 92 رسید.

14-چای خارجی در سال 84 که کیلویی شش هزار و 200 تومان بود، در سال 92 و با رشد 385درصدی به کیلویی 30 هزار و صد تومان رسید.

15-روغن مایع در سال 84 لیتری 850 تومان فروخته می شد که در سال 92 و با رشد 440درصدی به قیمت چهار هزار و 600 تومان رسید.
16-پنیر که رشد نزدیک به دو هزار و 500درصدی را داشته، از قیمت 600تومان در سال 84 به 15هزار و 560 تومان در سال 92 رسید.

18-تخم مرغ در سال 84 کیلویی 890 تومان بود که در سال 92 به سه هزار و 930 تومان رسید،‌یعنی رشدی در حدود 340 درصد.

18-گوجه فرنگی درسال 84 که کیلویی 240 تومان بود نیز در سال 92 نزدیک به 740 درصد رشد داشت و به قیمت کیلویی دوهزار و 350 تومان رسید.
19-قندوشکر در سال 84 کیلویی 560 تومان بود که در سال 92 و با رشد 283 درصدی به قمیت دو هزار و 350 تومان رسید.

20-ماست و شیر نیز هر کدام به ترتیب در سال 84 کیلویی 580 و 600 تومان بود که با رشد 283درصد و 252 درصد به قیمت کیلویی دوهزارو 250تومان و دو هزار و 150تومان در سال 92 رسید.

21-سیمان نیز درسال 84 پاکتی سه هزارو 500 تومان خرید و فروش می شد که در سال 92 و با رشد 329درصدی به قمیت هر پاکت 15 هزار تومان رسید.واینکه واردات مختلف بدون توجه به تولید داخلی،بسته شدن کارخانه ها و ورشکستگی وبیکاری،قیمت نفت چند بود؟!،کجا هزینه شد،؟! مگر بسادگی میشود آب ریخته را جمع کرد....

قیمت ها را دراین دوره الآن مقایسه کنید،کاهش تورم ۴۳ درصدی


بخاطر۵۰۰ ۴٥ تومان يارانه

۹۶/۱/۲۵ ۱۹:۰۰

رای ملت ایران فقط احمدی نژاد

۹۶/۱/۲۴ ۱۷:۰۴

فقط روحانی

۹۶/۱/۲۴ ۱۱:۴۲

فقط احمدی نژاد

۹۶/۱/۲۳ ۲۳:۱۴

فقط دکتر محمود احمدی نژاد

۹۶/۱/۲۰ ۱۷:۴۱

خلایق هرچی لایق

۹۶/۱/۱۶ ۱۸:۴۳

من اگه صد بار دیگه هم احمدی نژاد کاندید شه بهش رای میدم تمام اصلاح طلبا در تلاشن خرابش کنن در حالی ک تلاششون داره نتیجه ی عکس میده

۹۶/۱/۱۳ ۲۰:۴۷

رای ما احمدی نژاد است روحانی در۴سال سنگی را برای جوانان وملت جابجا نکرد فقط گفت برجام پسابرجام و...اماهیچ هیچ هیچ

۹۶/۱/۱۲ ۱۳:۱۶

با نظر رضا موافقم

۹۶/۱/۹ ۰۸:۰۰

این نظر سنجی فقط از تهرانه اگه مال شهرستانها وروستاها باشه 80درصده مردم به احمدی نژاد رای میدند

۹۵/۱۲/۲۶ ۰۹:۱۶

کسی رو دوست داری که مقابل حرف رهبری وایساده درسته که رهبری دستور ندادن که شرکت نکن چون ایشون شدیده پایبند قانون هستن و بر اساس قانون نمیتونستن این کار رو بکنن اما همین که گفتن صلاح نمیدون حجت برای یه مومن و انقلابی واقعی تمومه و باید تمکین میکرد احمدی نژاد نفاق خودش رو با ایستادن در مقابل حرف رهبری ثابت کرد
چشمامونو باز کنیم خط قرمز ما رهبریست.

۹۵/۱۲/۱۵ ۰۱:۴۰

جلیلی بعد احمدی نژاد

۹۵/۱۱/۲۰ ۱۸:۵۵

فقط و فقط سعید جلیلی

۹۵/۱۰/۶ ۰۸:۲۰

بر روی بد خواهان زنیم پیوسته سیلی
آشفته کرده خواب دشمن را جلیلی
اصلح جلیلی/اصلح جلیلی/اصلح جلیلی

۹۵/۶/۱۵ ۱۱:۵۶

احمدی نژاد قهرمان من // احمدی نژاد دوستت داریم.

۹۵/۶/۱۲ ۰۱:۰۳

احمدی بر می گرده

۹۵/۶/۱۲ ۰۱:۰۱

شعار هرچی مرده احمدی برمیگرده

۹۵/۶/۳ ۰۰:۰۲

فقط احمدیییییییییییییییییی

۹۵/۵/۲۸ ۰۹:۱۷

من به روحانی رای میدهم اما علاقه شدید به تجدیدنظر خوددرهنگام اخذرای دارم

۹۵/۵/۲۸ ۰۲:۵۷

سلام آقای احمدی نژاد یه کاری درباره نیروهای شرکتی بانک رفاه کارگران انجام بدید خواهش میکنم اگر وعده اش راهم بدید مطمئن باشید رای میارید حسین هستم از اصفهان

۹۵/۵/۱۶ ۱۷:۵۷

خنده دار بود به امید خدا صد در صد چون امام زمان پشت وپناهش است

۹۵/۵/۱۶ ۱۷:۵۶

انتخابات 96 پیروز میدان دکتر احمدی نژاد محبوب قلبها درود بر احمدی نژاد زنده باد ولايت فقيه از جنس مردم برای مردم به امید حق وپيروز انتخابات

۹۵/۵/۱۶ ۱۷:۵۳

سلام فقط دکتر احمدی نژاد شخصا نزدیک به یک میلیون رای قطعی در نظر گرفته شده چندین شهر فارس وهرمزگان

۹۵/۵/۱۶ ۰۸:۴۲

ان شا الله دکتر عارف رئیس جمهور سال 96 خواهد بود

۹۵/۵/۱۲ ۱۲:۴۴

چرا؟؟ چون واقعیت و گفتم اگر واسه واقعیت متاسف هستی باش تا عمراتت بگذره

۹۵/۵/۱۰ ۱۷:۵۵

متاسفم برات

۹۵/۵/۹ ۰۱:۳۰

احمدی نژاد مرد شجاع

۹۵/۵/۸ ۰۳:۴۱

حمید شوخی میکنه دوستان. خودش طرفدار پر و پا قرص دکتر محمود احمدی نژاده رییس جمهور محبوب دلها و مردمی است.
ببینید خیال تونو راحت کنم چون من و حمید و همه مردم ایران میدونیم با اوضاع فعلی با قاطیت احمدی نژاد سال 96 حتما رییس جمهور خواهد شد و به پاستور میرود. ان شالله

۹۵/۵/۴ ۱۵:۵۴

عفت کلام که نداری تازه تمام تلاشتو کردی درست و با ادب صحبت کنی شدی بی کفایت یکم عقلت و بکار بنداز

۹۵/۵/۴ ۱۱:۵۶

لازم به تبلیغات نیست جهت آگاه کردن نا آگاهان کپی پیست میشه که آگاه باشند جانم چون هنوز خیلیها تو خیال خودشون خودشونو تو خیابونهای نیویورک میبینن و از پشت پرده خبر ندارن پس آگاه شو ای شاهد عینی ازدست رفته برای بدست آوردنت هزاران کپی پیست کم است برادرجان بخدا بهتراز دکتراحمدی نژاد پیدا نمیشه

۹۵/۵/۳ ۲۱:۴۲

جالبه من بسیاری از نظرات رو در تایید احمدی نژاد میبینم که در سایت های دیگه هم کپی پیست شده اند. واقعا تبریک میگم به تیم تبلیغاتی ایشون که باتلاش شبانه روزی سعی دارن طرفدار سازی کنن هه هه هه مردم عقل دارن، به عقلانیت هم رای میدهند. نتیجه تمام فلاکت های امروز بی تدبیری دیروز شما خزانی هاست

۹۵/۵/۲ ۰۳:۲۷

سال 92 به حسن روحاني راي دادم. بزرگترين اشتباه عمرم را كردم. حالا براي جبران آن، به دكتر محبوب احمدي نژاد راي مي دهم. حسن روحاني مي تواند به يك مسجد برود و مردم را ارشاد كند.

۹۵/۵/۱ ۰۱:۵۲

فقط دکتر احمدی نژاد. ان شا الله احمدی نژاد بار دیگر با پیروزی معجزه آسا اول خواهدشد.

۹۵/۴/۳۱ ۲۰:۱۳

دوست عزیز اولا باید به شما گفت که شما از خیلی چیز ها بی اطلاع هستید. شما خودت تا چه حد تحقیق کردی و مطمئن هستی که منابع کشور در زمان احمدی نژاد بیشتر از زمان روحانی به غارت رفته. پیشنهاد میکنم به شما به عنوان یه نمونه کوچک راجع به زنگنه و قرارداد کرسنت و اینکه چرا در زمان روحانی با کاهش قیمت نفت و رکود شدید که خیلی اسفناک تر از تورم دولت احمدی نژاد (که اونهم عمدی و به دست ابر سرمایه دارانی نظیر رفسنجانی بوده برای خراب کردن احمدی نژاد) روبرو شدیم. دوست من روحانی کسیه که از حق مردم فقیر میزنه و با اون پول به افراد سرمایه دار باج میده و اونها رو راضی نگه میداره تا ازش حمایت کنن تا تو قدرت باقی بمونه. مردم هنوز خیلی چیز ها رو نمیدونن. نمیدونن کی دوستشونه و کی دشمن. نمیگم احمدی نژاد تاحالا خطایی نداشته ولی همین قدری بدونید که در شرایط فعلی شاید از معدود کسایی باشه که بیشتر به فکر اقشار متوسط و محروم جامعه است و به سرمایه دارها باج نمیده هرچند اگر با سرمایه و تبلیغات و تهمت هاشون ذهن مردم رو هم بخرن و اجازه ندن مردم به گند کاری هاشون پی ببرن . از مسائل اقتصادی هم که بگذریم برای همه ثابت شد که توی مسائل سیاسی با صلابت بودن در روابط دیپلماسی به مراتب بیشتر جواب میده و به نفع کشور تموم میشه تا سیاستی که در حال حاضر شاهدش بودیم

۹۵/۴/۳۰ ۱۳:۲۸

ببین حمید خیال تورو ناراحت کنم چون احمدی نژاد حتما رییس جمهور خواهد شد

۹۵/۴/۳۰ ۰۹:۱۰

مقایسه احمدی نژاد و روحانی
دکتر محمود احمدی نژاد :
(محاسن) : 1- پیشرفت علمی 8 برابر متوسط جهان 2- پیشرفت هسته ای 3- کم شدن فاصله طبقاتی 4 - افزایش امنیت کشور 5- افزایش اقتدار ملی و غرور ملی 6- پیشرفت نانو تکنولوژی 7- پیشرفت چشمگیر عمرانی درکشور 8- بوجود آورنده آزادی بیان بعداز انتخابات 84ریاست جمهوری 9-مبارزه کننده با اشرافی گری 10- شجاع و نترس 11- پاک دست و ساده زیست 12- ارتقای سطح دفاعی و ساخت موشکهای بسیار قوی 13- ساخت ماهواره های فضایی 14-هدفمندی یارانه ها (درهمه کشورهای توسعه یافته روزی انجام شده) 15- سهمیه بندی سوخت (باعث جلوگیری از قاچاق و خودکفایی کشور شد)
(معایب) : 1- چندمورد از مسئولان اطراف اختلاس کردند 2- حمایت از افرادی که باعث ضربه زدن میشوند 3- خود رای بودن(آن هم بدلیل اذیتی که مخلفان کردند) 4- گوش نکردن به حرف فقط رهبری در یک مورد
دکتر حسن روحانی:
(محاسن) : 1- کمی بهتر شدن وضع بهداشت و بیمارستانها 2- کم شدن تورم (ولی ایجاد رکود) 3- و دیگر هیچ....... !!!!
(معایب) : 1- رفتن به زیر بار برجام ننگین 2- همسفره بودن با کاخ نشین ها 3- افزایش ولنگاری و بی بندوباری در جامعه 4- دریافت حقوق های نجومی در این دولت بمدت 3سال 5- فقط شعار مطیع رهبر بودن میدهد ولی در واقع هیچکدام از سخنان رهبر را انجام نمیدهد 6- مخالفت های علنی با رهبری مکررا 7- ترسو در مقابل عربستان خائن 8- کم شدن عزت ملی مردم بدلیل کوچک شدن در مذاکرات 9-قطع یارانه 25 میلیون نفر در حالی که در ماه به هر مدیر 250 میلیون حقوق میدهد 10- ایجاد رکود شدید در جامعه 11- ازبین بردن صنعت هسته ای (چقدر شهید دادیم در این راه همش رفت) 12- غافل بودن و انجام پروژه نفوذ 13- برداشت از صندوق ذخیره به ارزش 105.000.000.000.000
خدایا به حق مظلومین جهان و مستضعفین عالم صاحب این عصر و زمان آقا و مولامون امام زمان حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی علیه السلام را برسان

۹۵/۴/۲۷ ۱۸:۲۴

بنظرم ریاست جمهورسال 96 احمدی نزاد می شود

۹۵/۴/۲۶ ۱۴:۲۳

به کوری چشم دشمنانش انشالله با رای بالا دکتر احمدی نژاد عزیزمون ریس جمهور کشورمون ایران خواهد شد

۹۵/۴/۲۵ ۱۷:۱۹

خیالتونو راحت کنم احمدی نژاد سال 96 رییس جمهور نخواهد شد

۹۵/۴/۱۵ ۰۳:۰۲

مرد واقعی فقط احمدی نژاد

۹۵/۴/۱۳ ۰۲:۰۶

دولت احمدی نژاد یعنی قدرت فقط مردم تصمیم همه چی مردم غنی و فقیر همه به طور مساوی ولی الان متاسفانه ....میگن یارانه حق پولدارا نیست چرا موقع رای دادن پولدارو فقیر میشناسن درود به احمدی نژاد

۹۵/۴/۸ ۱۸:۴۷

فقط احمدی نژاد عزیز وپرکار همه دعا کنید

۹۵/۴/۸ ۱۷:۵۳

دوست عزیز گناه دیگران رو به پای یه نفر دیگه که نمی نویسند

۹۵/۴/۷ ۱۰:۲۲

همین که آقای روحانی با آرای شکننده (کمی بیش از ۵۰٪) رای آورد و رییس جمهور شد خودش دلیل محکمی به عدم توانایی رقابت احمدی نژاده
البته هنوز تا انتخابات خیلی مونده!

۹۵/۴/۳ ۱۱:۰۵

احمدی نژاد بهترین گزینه

۹۵/۳/۳۱ ۲۳:۴۰

سلام به همه دوستان،خسته نباشید.من خودم که به شخصه از دولت کنونی بیزارم و تنفر بیش از اندازه هم دارم از این کارایی که در این دوره انجام شد.چندین هزار نفر رو بیکار کردن و دًم از عدالت میزنن بازم خدا لعنت کنه اون افرادی رو که باعث و بانی این کارا بودن اینهمه جوان بیکار و بیکار و بیکار کردن و خودشون عین خیالشون نیست فقط از خدا میخوام که تقاص این همه بی عدالتی رو جلو چشم همه مردم بدن.من نمیدونم دولت کنونی چه گلی به سر اینایی زده که دارن بازم طرف داریشو میکنن به ما که ضرر بیش از حد و اندازه زدن من که رأیم از اولشم ایشون (اقای روحانی) به هیچ وجه نبوده و نیست.درست شدن این اوضاع که به نظر من با ظهور اقامون حضرت مهدی (عج) میباشد انشاالله با ظهور اقا امام زمان همه اینا درست بشه صلوات

۹۵/۳/۳۱ ۱۰:۳۰

کارنامه این دولت تعطیلی کارخانه قند ورامین و کارخانه ارج وصدها کارخانه دیگر که باعث بیکاری هزارن کارگر شد دولت قبل گران کرد یارانه داد دولت حال گران کرد و هیچی نداد تازه اونم داره پس میگیره دولت قبل هزینه کرد واسه مردم مسکن مهر داد دولت کنونی هزاران میلیاد از طریق مغازه ها و کل زمینهای اطراف مسکن مهر به جیب زد و نالید دولت قبل قرار دادیهای شرکتی را سازمانی کرد و این دولت به دنبال تعدیل نیرو آنهایی که برای دولت دکتر احمدی نژاد تهمت میزنن و حمایت از این دولت میکنن به خاطر داشته باشن همیشه زنده نیستن و اون دنیا باید پاسخگو باشن هزارن کار مثبت وچند کار اشتباه دولت دکتر احمدی نژاد داشتند ولی دولت کنونی هزارن کار اشتباه و کارخوب که کسی ندیده پس درست قضاوت کنید

۹۵/۳/۳۰ ۱۸:۳۹

محمود خان عزیز

۹۵/۳/۲۸ ۲۰:۱۳

به نظرم من فقط قالیباف

۹۵/۳/۲۸ ۰۱:۳۴

فقط احمدی نژاد ، روحانی انرژی هسته ای و صنعت هوایی و اکثر کارخانه ها رو به تعطیلی کشاند. در زمینه سیاست خارجه 2 میلیارد دلارد دلار پول توسط آمریکای عزیز روحانی دزدیده شد.کانادا 13 میلیون دلار ، عربستان حدود 700 نفر از حجاج کشت و به 2 نوجوان تجاوز کرد، جیبوتی برای ما شاخ و شونه کشید، و شاهکار برجام که مثل آبکش پر از خلل و فرحه ، و رکود نتیجه طرحهای سرمایه داری و واردات بی رویه وحمایت از قشر پولدار

۹۵/۳/۲۷ ۲۱:۴۶

احمدی نژاد

۹۵/۳/۲۷ ۱۱:۵۴

درود بر احمدی نژاد،الان برای همه واضع شده که دو سال اخر احمدی نژاد تمام تحریم ها و سختی ملت زیر سر رفسنجانی بود چرا که حاضر بود برای هوا و هوس خودش ملت رو زجر بده

۹۵/۳/۲۴ ۱۱:۰۹

یکی دیگه از افتخارات دولت کنونی که با عث بیکاری چهار هزار نفر شد این است که کارخانه ارج هم تعطیل شد خدایا تا کل کشور به تعطیلی نکشیده دکتر احمدی نژاد و برگردان الهی آمین

۹۵/۳/۲۲ ۲۲:۵۹

سلام دوست عزيز،

لطفا دلايل خودرا بخاطر بيان اين نظر مطرح نماييد.

اگر قانع كننده و با سند و مدرك باشند مانيز تغيير عقيده داده و پيرو نظر شما باشيم.

۹۵/۳/۲۲ ۱۳:۰۵

حتی اگه از گرسنگی بمیرم هم دیگه به روحانی رای نمیدم

۹۵/۳/۲۲ ۱۱:۴۱

آقای احمدی نژاد سطح ریاست جمهوریشون خیلی فراتر از روحانی بود که بخوایم رغیب روحانی بدونیمش دکتر احمدی نژاد بی رقیب هستن و این مردم کاملا آگاه شدن و دیگه اشتباه نخواهند کرد دکتر احمدی نژاد رای همه ملت ایران است دیدار همه در سال 96

۹۵/۳/۲۲ ۰۰:۵۴

آیییی عشق منی احمدی

۹۵/۳/۲۲ ۰۰:۵۰

رییس جمهور یک مملکت وقتی تو اون همه جمعیت جلوی چشم میلیون ها نفر میگه اون ممه رو لولو برد دیگه ادم نمیدونه چی بگه. اقا بزار نظرامو

۹۵/۳/۲۰ ۲۳:۱۲

با فکر حرف بزن

۹۵/۳/۱۸ ۱۷:۱۰

احمدی نژاد بهترین است

۹۵/۳/۱۸ ۱۰:۲۵

رای اول ما فقط آقای دکتر احمدی نژاد ،ده ها نفر دیگر هم سراغ دارم که فقط به آقای دکتر احمدی نژاد رای میدهند .

۹۵/۳/۱۶ ۱۵:۲۳

دكتر احمدي نزاد ما همه نيروهاي شركتي به مولا قسم به تو در سال 96 راي خواهيم داد وتو هم تورا به هر كس كه مي پرسي ما را تعغير وضيعت من شيره مرد جهان تورا به روح پدرت اين كار راه انجام بده ما تا ابد پشت تو هستيم و بنده از كاركنان شركت ارتبتطات زيرساخت هستم يا علي مددوخدا نگهدارت دكترجان

۹۵/۳/۱۶ ۱۵:۱۶

فقط دكتر محمود احمدي نزاد ودرد احمدي نزاد انداختم توسر هر چه ريس جمهور ايران چون درد مردم مستضفين ميداند ومردم پشتيبان ايشان هستند وبا رهبري هستند

۹۵/۳/۱۵ ۱۶:۰۳

فقط محسن رضایی

۹۵/۳/۸ ۱۶:۱۴

امدی نژاد یار همیشگی رهبری ......بیا فقط بیا

۹۵/۳/۸ ۱۵:۱۳

شعار هر کی مرده احمدی بر میگرده

۹۵/۳/۶ ۲۳:۵۹

درود بر روحانی عزیز

۹۵/۳/۶ ۲۲:۲۸

فقط احمدی نژاد

۹۵/۳/۶ ۲۲:۲۵

فقط احمدی نژاد

۹۵/۳/۶ ۱۴:۳۴

حسن روحانی

۹۵/۳/۶ ۰۰:۲۶

حسن روحانی

۹۵/۳/۵ ۲۳:۰۹

احمدی نژاد

۹۵/۳/۵ ۱۸:۰۳

به نظر بنده نبایستی شورای نگهبان اقای احمدی نژاد رو احراز صلاحیت کنن٬بیشترین اختلاس در طول تاریخ در دوران ایشون اتفاق افتاده٬تورم وگرانی ....همه در دوران ریاست ایشون بر ملت تحمیل شده است

۹۵/۲/۲۳ ۲۲:۱۳

حسن روحانی

۹۵/۲/۲۲ ۰۹:۵۴

تخریب کردن دکتراحمدی نژاد اگر صدهزار برابر اینم بشه چون مردم نسبت به دوره حالا راحت تر زندگی میکردن و نون سر سفرشون حس میکردن مطمئن باشید به ایشان رای خواهند داد بیخود هزینه نکنید بنده خدارو خرابش کنید قضیه شده مثل اون که خدا اینجا خندش میگیره که من اگر بخوام دست یکیو بگیرم بلندش کنم تمام مردم زمین بسیج بشن برای پایین اوردنش نمیتونن یا بلعکس پس بیخود تلاش نکنید که ایشان اگر نباشن اصلا کسی برای رای دادن نمیاد به امید پیروزی دکتر احمدی نژاد در بهار 96

۹۵/۲/۱۸ ۱۹:۱۸

دوستانی که میگن احمدی نژاد برگرده فقط اینو هم اضافه کنن که رحیمی و بقایی و زنجانی و ملکی و مشایی و بقیه دولتی های داخل اوینش هم همراهش بیان و اسم اونا رو هم داخل تعرفه رأی بنویسن و عکس اونا رو هم کنار عکس تبلیغاتی محمود جونشون بذارن !
و البته این دفعه خودشون یه عدد بزرگی برای تورم و یه عددی هم مقابل علامت ضرب جلوی قیمت های اجناس مایحتاج پیشنهاد بدن

۹۵/۲/۱۳ ۱۲:۱۱

ما کارمندان دولت فقط به دکتر احمدی نژاد رای میدهیم آقای روحانی 12درصد حقوق مارو زیاد کردن همه جا فریاد زدن بعد بطور مخفیانه 50 درصد از اضافه کاریمون وکم کردن همه کارشون اینجوریه این دولت فقط برای مدیران رده بالا خوبه انشالله دکتر احمدی نژادبرمیگرده دوباره کارمندان جون میگیرن به امید پیروزی در بهار96

۹۵/۲/۱۳ ۰۸:۱۶

من يك احمدي نژادي هستم موفقيت احمدي نژادمنوط به اطاعت بي چون وچراازمقام عظماي ولايت است... سلام خدايرشهيدان

۹۵/۲/۱۱ ۱۷:۱۳

اگه قرار باشه به این دو تا انتخاب کنیم اون احمدی نژاد نه روحانی_ کارنامه روحانی تو این زمانی که گذشته زیر ده_ توی هیچ دوره ای اینقدر وارداتی این قدر تحقیر _ دروغ به مردم _ ترسو بودن برای قبول ضعف_ توهین به منتقد _ بیکاری _تعطیلی تولیدات نبوده _ هر کی بتونه سه تا پروژه عمرانی که صد درصد دولت کرده رو نام ببره جایزه داره

۹۵/۲/۶ ۲۳:۳۸

احمدی نژاد رییس جمهور مستضعفین

۹۵/۱/۲۷ ۱۵:۴۸

فقط دکتر محبوب احمدی ما محمود

۹۵/۱/۲۳ ۲۱:۳۷

شعار هرچی مرده احمدی برمیگرده
درود بر رییس جمهور مردمی احمدی نژاد قهرمان

۹۵/۱/۲۳ ۲۱:۳۷

شعار هرچی مرده احمدی برمیگرده
درود بر رییس جمهور مردمی احمدی نژاد قهرمان

۹۵/۱/۲۳ ۱۷:۴۵

یاعلی....احمدی...احمدی نزاد....مردمی نزاد ..بی شد

۹۵/۱/۲۲ ۱۷:۲۳

احمدی نژاد خستگی ناپذیر

۹۵/۱/۲۲ ۱۰:۵۶

جناب اقای حسن روحانی

۹۵/۱/۲۲ ۰۴:۱۶

احمدی نژاد

۹۵/۱/۲۰ ۲۰:۱۳

فقط فقط احمدی بت شکن کلید دروغ بشکن

۹۵/۱/۱۹ ۰۴:۵۵

احمدی نژاد عشق است

۹۵/۱/۱۹ ۰۴:۵۲

احمدی نژاد عشق است حداقل یه ذره ب فکر مردم بود و مردمو زیر پاش نمیگذاشت عضو هیچ حزبی نیستم

۹۵/۱/۱۹ ۰۱:۰۳

عشق است احمدی

۹۵/۱/۱۶ ۱۲:۲۹

فقط احمدی نژاد

۹۵/۱/۷ ۲۲:۳۷

درود بر حسن روحانی.....من به روحانی رای می دهم

۹۵/۱/۵ ۰۰:۵۲

درود بر سرباز ولایت مدار دکتر احمدی نژاد

۹۴/۱۲/۲۸ ۱۹:۵۹

فقط احمدی نژاد

۹۴/۱۲/۲۸ ۱۴:۳۹

فقط دکتر احمدی نژاد

۹۴/۱۲/۲۶ ۰۷:۳۹

فقط احمدی نژاد. درود بر او.

۹۴/۱۲/۲۶ ۰۴:۱۱

احمدی پاینده رئیس جمهور اینده، به احمدی نژاد رای میدم

۹۴/۱۲/۲۵ ۲۲:۴۲

به احمدی نژاد مرد بی ادعا رای میدهم.

۹۴/۱۲/۱۵ ۲۳:۱۶

به احمدی نژاد رای میدم

۹۴/۱۲/۲ ۱۶:۳۶

من به روحانی رای میدهم

۹۴/۱۱/۲۳ ۱۲:۵۴

به جون هرچی مرده احمدی برمیگرده....زنده باد دکتر احمدی نژاد

۹۴/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۲

منم به احمدی نژاد رای می دهم

۹۴/۸/۱۴ ۱۶:۴۳

من به احمدی نژاد رای میدم

 

 

اخبار روز