کد خبر: ۱۰۰۰۶۸
۴۵۴ بازدید
۷ دیدگاه

دو برخورد شاخ به شاخ در محور میانه - تبریز در یک روز

۹۹/۷/۱۵
۰۷:۳۸

برخورد شاخ به شاخ در محور قتلگاه جاده های میانه نیروهای امدادی را به صحنه کشاند.

نیروهای فوریت های پزشکی، هلال احمر،آتش نشانی ،پلیس ۱۱۰ و پلیس راه در محل حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میانه ،  ساعت ۲۱ مورخه ۱۴ مهر ۹۹ در ۷ کیلومتری محور قتلگاه میانه تبریز براثر برخورد شاخ به شاخ پراید با تریلر تمامی عوامل امدادی جهت امداد رسانی به محل اعزام شدند.

مهرانپور با اعلام این خبر گفت راننده مصدوم پراید بعد از رها سازی توسط آتش نشانی و هلال احمر ، با کمک  نیروهای فوریت های پزشکی بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان میانه انتقال داده شد.

متاسفانه بعد از چند دقیقه از وقوع این حادثه، حادثه ای خونین دیگر در اتوبان پیامبر اعظم رخ داد که جامعه فوریت های پزشکی را اندوهگین نمود.

با ابراز تاسف، در این حادثه یکی از همکاران خدوم فوریت های پزشکی در حین کمک رسانی به علت برخورد تریلر آسمانی می شود و کلیه همکاران غرق در ماتم می شوند.


روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میانه ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و جامعه فوریت های پزشکی ، اظهار همدردی خود را اعلام می نماید.

*************

حادثه دوم

‌ ‌ ‌ 
گزارش تصادف برخورد شاخ به شاخ دنا و پیکان

زمان وقوع:  ساعت ۹ صبح تاریخ ۹۹/۷/۱۴

مکان:جاده میانه تبریز ۱۰ کیلومتری

سه نفر مصدوم بستریب راثر تصادف شاخ به شاخ پیکان و دنا سه نفر مصدوم و بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان برکت میانه انتقال داده شد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۹/۷/۱۵ ۱۸:۵۱

با سلام به دوستان و همشهریان عزیز

جای بسی تاسف میباشد که مدیران و صاحب منصبان مربوطه شهرمان دریغ از یک پاسخ به این همه مطالب مفیدی که از طرف دوستان و همشهریان فهیم از جمله آقایان مهندس نایبی و مهندس صادقیان و دکتر آزادمنش و دیگر دوستان در زمینه راه های ارتباطی و مواصلاتی و توسعه ابنیه شهری شهرستان های مجاور شهر خودمان ارایه نموده اند.
دوستان واقعا این همه بی توجهی ناشی از چیست.
لطفا جواب این پرسش را همراه با راهکاری برای پاسخگو نمودن آنها ارایه فرمایید.

با تشکر محمدرضا

۹۹/۷/۱۵ ۱۸:۲۵

با سلام

دوستان عزیز در کلیه کشورهای پیشرفته شش تفاوت عمده در آزاد راه و بزرگراه وجود دارد ( شاید در ایران یکم متفاوت اجرا شود) که بشرح ذیل میباشد:

۱) آزادراه شانهٔ خطر دارد ولی بزرگراه نه.

۲) تابلوهای نصب‌شده در آزادراه آبی‌رنگ است، ولی در بزرگراه سبزرنگ هستند.

3) در آزادراه تقاطع همسطح وجود ندارد و کلیهٔ تقاطع‌ها غیرهمسطح هستند ولی در بزرگراه ممکن است تقاطع همسطح وجود داشته باشد.

4) در آزادراه دور برگردان وجود ندارد ولی در بزرگراه وجود دارد.

۵) تردد در آزادراه با پرداخت عوارض قانونی مجاز است، اما در بزرگراه نیازی به پرداخت عوارض نیست.

۶) در کنار هر آزادراه مسیر جایگزین دیگری برای کسانی که نمی خواهند از آزادراه استفاده کنند وجود دارد، اما در بزرگراه ها چنین چیزی وجود ندارد.

۹۹/۷/۱۵ ۱۵:۵۵

آزاد راه هم می تواند دارای دو باند رفت و دو باند برگشت باشد تفاوت آزادراه با بزرگراه در اینست که بزرگراه می تواند دارای دوربرگردان و تقاطع هم سطح و ورودی و خروجی های متعدد باشد ولی دوربرگردان در آزادراه ممنوع و تقاطع ها الزاما غیر همسطح و ورودی و خروجی های آزادراه در محلهای مشخص شده می باشد

۹۹/۷/۱۵ ۱۴:۴۳

مسئولین میانه درخواب نازند.

۹۹/۷/۱۵ ۱۲:۳۶

فکرکنم مراغه-هشترودبصورت بزرگراه(دوباندرفت ودوباندبرگشت) احداث میشه نه ازادراه

۹۹/۷/۱۵ ۰۹:۵۴

با سلام و وقت بخیر
لطفا دلیل حادثه رو هم ذکر کنید ممنون میشم
و اینکه دلیل حادثه اتوبان پیامبر اعظم چی بوده؟ و دقیقا در کجا این اتفاق افتاده؟؟؟
ممنونم

۹۹/۷/۱۵ ۰۸:۲۹

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، قطعات دوم و سوم آزادراه مراغه- هشترود تا تیرماه ۱۴۰۰ بهره برداری می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدعلی موسوی در بازدید از آزادراه مراغه- هشترود و طرح‌های عمران شهری، اظهار کرد: هم اکنون قطعات دوم و سوم این آزادراه، بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و ۱۶ کیلومتر از آنها نیز آسفالت ریزی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت‌های فیزیکی در برخی از قطعات این طرح بزرگ ملی، تامین اعتبار مورد نیاز می‌تواند زمینه ساز بهره برداری از آن در آینده نزدیک را فراهم سازد.

وی اظهار کرد: با توجه به این‌که ۵۰ کیلومتر حدفاصل بین مراغه و نظر کهریزی از محورهای پرخطر در منطقه است، بهره برداری از قطعات اول (ب) و دوم و سوم در این مسیر می‌تواند زمینه ساز کاهش مخاطرات ترافیکی و جاده‌ای در این محور شود.

موسوی افزود: طبق رایزنی‌های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، با همراهی نماینده این شهرستان و نیز برگزاری جلسات متعدد با استاندار آذربایجان شرقی، مشکل تامین اعتبار مورد نیاز آزادراه مراغه – هشترود مرتفع می‌شود.

آزادراه مراغه- هشترود مستعد بهره برداری تا سال ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: در صورت تامین اعتبارات و تقویت سرمایه گذاری، آزادراه مراغه- هشترود مستعد بهره برداری تا سال ۱۴۰۲ به طور کامل است.

رضا طوسی افزود: با وجود محدودیت‌های منابع دولتی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان سرمایه گذار و نیز پیمانکار توانایی لازم در تکمیل و تداوم این پروژه بزرگ ملی را دارد.

وی با اشاره به وضعیت عملیات اجرایی آزادراه مراغه- هشترود، ادامه داد: هم اکنون بیشتر عملیات احداث ابنیه و تملک اراضی واقع در مسیر این طرح انجام شده است و با تکمیل خاکریزی و برخی سازه‌ها، این طرح در آینده نزدیک آماده بهره برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تلفات بیش از ۱۹ نفری در مسیر مراغه- هشترود در سال گذشته که این مسیر را به عنوان محوری پرتلفات در این استان تبدیل کرده، بهره برداری از آزادراه مراغه- هشترود و برخی از قطعات آن زمینه ساز کاهش چشمگیر در خسارت‌های مالی و جانی در این مسیر خواهد شد.

طوسی با اشاره به طرح‌های عمران شهری مراغه نیز گفت: طرح احداث خیابان‌های ۳۵ متری الغدیر و ۴۵ متری سردار سلیمانی حرکتی ارزنده از سوی شهرداری مراغه در راستای توسعه شهری و ترافیکی خواهد بود.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها علاوه بر کاهش مشکلات ترافیکی زمینه ساز توسعه اجتماعی و اقتصادی در مناطق حاشیه شهری خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه مراغه، طرح احداث بزرگراه مراغه- هشترود به عنوان طرح بزرگ ملی از خرداد سال ۱۳۹۵ و با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی آغاز شد.

پیشگیری از کرونا

از برخورد نزدیک با افراد دارای علایم بیماری خودداری نمایید.

اخبار روز