کد خبر: ۱۳۶۶۱۶
۴۹۷ بازدید
۲۴ دیدگاه (۲۰ تایید شده)

معاون سیاسی استانداری اعلام کرد/ فرایند ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه

۱۴۰۳/۲/۳
۲۱:۱۲

تراب محمدی گفت: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت. 

 معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۲/۷ ۱۵:۳۵

متاسفم برای سادگی مردمی که با این چیزها امیدوار میشوند

۰۳/۲/۶ ۲۳:۳۸

با سلام به همشهریان فهیم میانه
احتمال دارد این خبر هم مثل گذشته ، بازی سیاسی باشد و بعد از انتخابات خبری نباشد، اون مردی که از باران می‌آید و خود را ناجی مردم ترکمنچای معرفی می کند ، موضوع شهر شدن ترکمن چای را به بعد از انتخابات موکول می کند

۰۳/۲/۶ ۰۹:۱۲

فرمانداری شدن ترکمنچای تنها نکته مثبتی بود در عرض این ۴ دهه که می تواند موجبات پیشرفت هر دو شهرستان میانه و ترکمنچای شود.

۰۳/۲/۵ ۱۱:۵۱

صلوات......

۰۳/۲/۴ ۱۷:۱۷

دستم خورد منفی دادم
به هیچ عنوان بودجه میانه ‌کم نمیشه

۰۳/۲/۴ ۱۶:۲۱

حالا چرا به سمت بستان ابد وسراب؟ ارتباط ترکمانچای با تبریز خواهد بود. ولی این نکته هم بدهی است توسعه ترکمنچای توسعه میانه نیز خواهد بود.

۰۳/۲/۴ ۱۱:۳۰

با سلام

جناب آقای آسیب شناس محترم بی اطلاع از وقایع تاریخی !؟!
بعرض می رساند که آقای گالیله در روز محاکمه اعدام نشد و توبه پیشه کرد و منکر ادعاها و تحقیقات علمی خود شد.


محاکمه در کلیسا

گالیله در دادگاه تفتیش عقاید
۱۶۱۰، انتشار یافته‌های علمی گالیله در تأیید مدل کوپرنیک درباره ساکن نبودن زمین و گردش آن به دور خورشید باعث شد تا او از سوی کلیسا بازجویی و تفتیش عقاید شود. این مدل با دیدگاه ارسطو، که کلیسا حامی‌اش بود، هم‌خوان نبود. امروزه چندین نظر درباره آن مطرح شده؛ از جمله چند تئوری‌ توطئه و رابطه گالیله با پاپ. شاید مهم‌ترین نظر، این باشد که خود کوپرنیک با چنین برخورد شدیدی روبه‌رو نشد و کلیسا سال‌ها پس‌از مرگ کوپرنیک، و با این‌که او مشهور بود، مدل خورشیدمرکزی او را ارتداد خواند. به‌هرحال گالیله، پس‌از قرن‌ها که آسمان با چشم بی‌یاور دیده می‌شد، و با تشویق همگان به تماشای آسمان با تلسکوپ، بر این بود که باید کلیسا را از گمراهی رهاند. او حتی در تلاش بود تا الهیاتی را پیش نهد که با آن، مدل خورشیدمرکزی کوپرنیک با کتاب مقدس هم‌خوان شود. کلیسا گالیله را در انتخاب یکی از دو راه‌ سوختن در آتش یا توبه آزاد گذاشت:

در هفتادمین سال زندگی‌ام، در برابر شما اربابان دین و دنیا زانو زده‌ام و درحالی‌که کتاب مقدس را در آغوش می‌فشارم اعلام می‌کنم که ادعایم بر چرخش زمین به‌ گرد خورشید، از مستی بوده و سراسر اشتباه و دروغ است.

او توبه کرد و شش سال بعد از دانشگاه و تدریس نجوم اخراج شد و تا سال‌ها مجبور بود برای نشان‌دادن وفاداری‌اش به نظریهٔ زمین‌مرکزی، مرتب در کلیسا حاضر شود.


حال سوال این است آیا ادعاها و نقل قول های جناب آسیب شناس نیز چنین است!؟!

۰۳/۲/۴ ۱۰:۱۵

خیلی از روستا های بخش ترکمنچای از این امر ناراضی هستند و میخوان روی میانه باشند نه ترکمنچای

۰۳/۲/۴ ۰۹:۰۹

اره تو فقط راست میگی تو پسر کی بودی پسر اینقدر میدونستی ما نمیدونیستیم

۰۳/۲/۴ ۰۹:۰۷

چقدر شبیه استاد خبر شهرمون نظر نوشتی؟؟!!! کاربری مهمان؟؟!!

۰۳/۲/۴ ۰۹:۰۶

ضمن تبریک به مردم شهرستان ترکمنچای، امیدوارم بزرگان و دلسوزان ترکمنچای باعث پیشرفت شهرستان بشوند و مثل میانه منفعل نباشند؛ در غیر این صورت فقط شاهد افزایش هزینه های زندگی در ترکمنچای خواهید بود.

۰۳/۲/۳ ۲۲:۴۳

استارتش زمان مددی زده شد ، خانم عبدالهی با شعار فرمانداری ترکمنچای آمد ، اسماعیلی مستند سازی می کنه کار من بوده ، حسینی هم همینطور . در هر صورت در آستانه دور دوم انتخابات خوراک تبلیغاتی خوبی فراهم شد

۰۳/۲/۳ ۲۲:۳۱

با توجه به پیگیری های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت.

۰۳/۲/۳ ۲۲:۳۱

با توجه به پیگیری های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت.

۰۳/۲/۳ ۲۲:۳۱

با توجه به پیگیری های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت.



ایو قشنگ بخونید بعد بفرستید به نماینده پهلوان که همه چیز بعد اومدن پهلون درست شد پهلونی ک بعد از گذشت یک سال و نیم از نمایندیگی مجلس وارد مجلس شد
اونم شانس اورد اون دوتا رد صلاحیت شدن وگرنه الانم ک الانه داشت.... میکرد

۰۳/۲/۳ ۲۲:۰۳

این کار به نفع توسعه ترکمانچای است ولی به ضرر خود شهرستان میانه است و بودجه میانه کم می‌شود و ترکمانچای مستقل می‌گردد و دیگر کاری با میانه ندارد و به سمت بستان آباد و سراب و تبریز می رود. و تلاش می کنند نماینده مجلس جدایی داشته باشند.

۰۳/۲/۳ ۲۲:۰۰

واقعیت اینکه حاج مددی خیلی تلاش کرد در گذشته و در تقسیمات کشوری گفتند جمعیت آن کم است تعلق نمی‌گیرد همه نماینده ها نامه زدند نطق کردند ولی تاثیر نداشت و امکان نداشت درست شود فقط دکتر حسن بابایی معاون قوه قضائیه و اهل ترکمانچای این دفعه واسطه شد و رفت درست کرد و دوندگی آن را طبق دستور حسن بابایی آقای علیرضا محمدی ، خانم فاطمه بابایی و جناب صابر قره داغی انجام داد.

۰۳/۲/۳ ۲۱:۴۵

بیز ییدوخ ترکمانچایا قالمادی

۰۳/۲/۳ ۲۱:۴۲

سلام و درود خدا بر جناب آقای حسینی نماینده سالم و صادق مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی . انتخاب مجدد این سید متعهد و متخصص بیگمان در توسعه میانه و ترکمانچای سرعت زیادی خواهد بخشید . انتخاب مجدد ایشان قطعا نه بزرگ مردم و منطقه به ریاکاری و تزویر و استکبار خواهد بود .

۰۳/۲/۳ ۲۱:۲۴

تا سه ماه آینده خیلی اتفاقا افتاده و خیلی از آبها از آسیاب ها افتاده!

اینکار از زمان انجام کارهای اولیه فرمانداری ویژه میانه،تقریبا از سال ۹۱ استارت زده شده!

اخبار روز