کد خبر: ۱۳۶۶۱۷
۱۶۲۳ بازدید
۸۹ دیدگاه (۸۴ تایید شده)

بیانیه مریم عبداللهی در واکنش به شهرستان شدن ترکمانچای

۱۴۰۳/۲/۴
۰۰:۲۰

بسم الله الرحمن الرحیم

سیر تحولات بخصوص گشایش های یک منطقه در آغاز متصل و معطوف به تحولات سیاسی است. آنچه امروز منطقه ترکمانچای شاهد آن است حاصل جرقه ایست که در یازدهم اسفند ماه 1402 با همتی مثال زدنی از جانب عموم مردم شهرستان محقق گردید. حماسه ای که معادلات سیاسی شهرستان را متأثر خویش ساخت و برای اولین بار یک بانو که اتفاقأ زادگاهش دیار ترکمانچای می‌باشد را راهی بهارستان کرد.

این خود مطلع و روزنه ایست برای روشنائی های پیش رو و اکنون در کمتر از دو ماه از این انتخاب مبارک، افق هایی که شاید یکسال پیش رؤیا بود روشنتر از پیش خودنمائی میکند.

ارتقاء جایگاه بخشداری ترکمانچای به فرمانداری و شهرستان شدن این موقعیت محروم و مظلوم نشان از آینده ایست درخشان که در گرو همیاری و تشریک مساعی عموم مردم شهرستان محقق خواهد شد.

بنده به نوبه ی خود از همه ی دست اندرکاران این کار بزرگ که در دولت سید محرومان امکان تحقق آن فراهم گردید تشکر و قدردانی مینمایم و قطعأ کمر همت خواهیم بست تا هرآنچه بوده را به بهترین نحو ممکن در مسیر تکامل و شدن قرار داده و سرزمینی بهتر در راستای زیستی شرافتمندانه برای این مردم غیور و فهیم بسازیم ان شاء الله.

  یدالله فوق ایدیهم
(دست یاری رساننده دست خداست)

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۲/۷ ۲۳:۴۷

جاده‌تبریزمیانه‌ازمسیراونلیق‌نمایند‌محترم‌میانه

۰۳/۲/۷ ۲۳:۴۲

خوشحالی‌مردم‌‌منطقه‌میانه‌وترکمانچای‌به‌فرمانداری

۰۳/۲/۷ ۲۱:۵۸

در کش و قوس دعوای نمایندگان میانه برای تبدیل بخش ترکمنچای به شهرستان. استاندار زرنگ و مراغه‌ای این آتیشو انداخته سر میانه تا وزیر راهو بکشونه استان و پیگیر ازادراه مراغه بشه تا حواس میانه‌ایها پرت بشه و هیچ اشاره‌ای به جاده‌های میانه نشه.
آفرین بر استاندار..‌...

۰۳/۲/۷ ۰۰:۳۰

استاد بیژن من شاگرد شما هستم .

۰۳/۲/۶ ۲۱:۰۵

بنده نمیخواهم وقت عزیزان را گرفته و وارد بحثی شوم که باتوجه به دیدگاه جنابعالی مشهود و نتیجه ای حاصل نخواهد شد،بحث کنم، اما باتوجه به (ی) نسبت، عارضم که شما چه نسبتی با فرهنگ دارید که خودرا فرهنگی مینامید

۰۳/۲/۶ ۰۸:۰۳

واقعیه یا کیکه؟؟؟؟؟؟؟

۰۳/۲/۶ ۰۰:۰۴

مثلا این استدلال بود . آوردن مصداق شعری از فردوسی چه چیزی را ثابت کرد ؟ استاد قبلا گفتیم یای فرهنگی یای نسبت است .

۰۳/۲/۵ ۲۰:۰۴

فرهنگی
لغت‌نامه دهخدا
فرهنگی . [ ف َ هََ ] (ص نسبی ) فرهنگدان . اهل فرهنگ . آنکه در پی دانش و دانش آموزی بود :
سخن پیش فرهنگیان سخته گوی
به هر کس نوازنده و تازه روی .
فردوسی .

|| معلم . استاد. آموزگار :
به فرهنگیان ده مرا از نخست
چو آموختم زند و استا، درست .
فردوسی .

بداننده فرهنگیانش سپار
که آمد کنون گاه آموزگار.
فردوسی

۰۳/۲/۵ ۱۹:۳۶

به هر حال قدمش خوب بود امیدواریم تا آخر همینجوری پیش بره شاید میانه هم استان بشه.

۰۳/۲/۵ ۱۸:۵۰

مرحبا آفرین

۰۳/۲/۵ ۱۸:۳۷

ابهتو نگاه!!! کاری که نمایندگان قبلی با سالها و حتی دوره ها حضور در مجلس نتوانستند بکنند، فقط و فقط انتخاب این خانم که هنوز پایشون به مجلس باز نشده انجام داد!!! نگاه کنین اگه به مجلس بره چه کارها خواهد کرد!!! احتمال قریب به یقین استان شدن ترکمانچای لااقل کمترشه!!! حرف این خانم نماینده منتخب با کمی تسامح یکی از مصادیق بارز این سخن است: «باش تا صبح دولتش بدمد کاین از نتایج سحر است»

۰۳/۲/۵ ۱۸:۰۱

چطور هست مطلبی که به نفع خودتان و دست پرورده خودتان هست مطلب مینویسید ولی برا ی دیگران امکان نظر دادن وجود ندارد و این طور که مسخص هست از هیچ کاندیدی حمایت نمیکنید اصلا اصلا اصلا اصلا

۰۳/۲/۵ ۱۶:۲۸

دوباره سر و کله آقای جاوید احمدزاه با یک مقاله زرین ؟؟؟!!! در صدای میانه پیدا شد . کسی نیست به ایشان بگوید رشته تحصیلی شما چیه ؟ آقای صاحب نظر . اگر شما تعریف درستی از قانون ارایه دهید ! به سواد حقوقی شما اعتراف می کنم . چرا مثل نخود داخل هر آشی قرار می گیرید ؟

۰۳/۲/۵ ۱۶:۲۱

جسارتا استدلال شما در این زمینه پایه علمی و ادبی ندارد . در کدام فرهنگ لغت فارسی از فرهنگی به عنوان جامعه فرهنگی معنا شده است ؟ دروغ ، ریا ، تزویر ، چاپلوسی و تکبر از هر کسی صادر شود امری مزموم و نکوهیده است و بعضا گناه . حالا اگر فرهنگی هم مرتکب این اعمال زشت شود، نکوهیده تر خواهد بود .ضمنا فرهنگ با فرهنگی هم فرقی به لحاظ معنا ندارد اما به لحاظ دستوری و ساختار یکیش یای نسبت دارد که منسوب به فرهنگ معنا می دهد . بهتر است استدلال قوی تر برای نوشته خود پیدا کنید .

۰۳/۲/۵ ۱۵:۴۷

انشاالله سری بعد نوبت کاغذکنانه که تبدیل به شهر و فرمانداری بشه،البته شاید در پایان مجلس بعدی استارت بخوره

۰۳/۲/۵ ۱۴:۵۸

آقا معلم پسر شما با سایر پسران خانواده های میانه چه فرقی دارد ؟ خونش رنگین تره ؟ اصل اجرای عدالت است که شما و ولینعمتتان رعایت نکردید . هرکسی لیاقت و شایستگی دارد حقش است استخدام شود . اما نماینده ای که پسر باجناق خود را بدون رعایت مقررات و ضوابط استخدام در فولاد استخدام می کند یا پسران و دختران رییس دفتر خود را سفارشی جذب دستگاهها می کند این منطقیه ؟ این عادلانه است ؟ به شما هم می شود گفت معلم ؟ حیفه از این عنوان استفاده کنید .

۰۳/۲/۵ ۱۴:۴۴

اتفاقا بنده فرهنگ را دوست دارم، فرهنگ با فرهنگی فرق میکند، اگر خدای نکرده در نوشته هایتان کمی غیر منطقی و یا دروغ و یا ریاکاری و یا تزویر و یا چاپلوسی و یا تکبر و یا...... وجود داشته باشد در اینصورت کل جامعه فرهنگی زیر سؤال میرود،.....، نمیخواهم بیش از این توضیح بدهم چون العاقل فی الاشاره، شما فرهنگی هستید، یعنی این شغل شماست و ممکن است در پاره ای از موارد و مکتوبات و رفتار و گفتار شما طوری باشد که خدای نکرده حرمت و احترام و شخصیت این شغل توسط حضرتعالی خدشه دار شود، و بنده از جناب آقای مهندس نائبی نیز خواهش میکنم به این نوع موارد بذل توجه فرمایند

۰۳/۲/۵ ۱۴:۰۶

1ـ آقای بابایی دکترا ندارند.
2ـ آقای بابایی در قوه قضائیه هستند و دولت هیچ دستوری از قوه قضائیه نمی گیرد کما اینکه یک قاضی از دولت دستور نمی گیرد.
لطفاً بزرگنمایی نکنید.

۰۳/۲/۵ ۱۳:۳۹

واقعیت اینکه حاج مددی خیلی تلاش کرد در گذشته و در تقسیمات کشوری گفتند جمعیت آن کم است تعلق نمی‌گیرد همه نماینده ها نامه زدند نطق کردند ولی تاثیر نداشت و امکان نداشت درست شود فقط دکتر بابایی معاون قوه قضایی که اهل ترکمنچای است این دفعه واسطه شد و رفت درست کرد.

۰۳/۲/۵ ۱۳:۳۷

حیف شد واقعا حیف شد. 7 خرداد 1403 روز افتتاح مجلس جدید است اگر دولت در 8 خرداد یا حتی بعد از ظهر 7 خرداد شهرستان شدن ترکمانچای را تصویب میکرد این خانم قطعا ادعا میکرد که این کار من بود و بس. ولی خودمونیم دستش خیلی خالی شد چون بقیه کارها مثل جاده سازی، عمران و آبادی، رونق تولید و .... پول و بودجه میخاد که نیست لذا این کارها را نخواهد توانست انجام دهد.اما اگر این فرمانداری در زمان وکالت ایشان انجام میشد لااقل پز میداد که من کردم بقیه نتوانستند. دستش خالی خالی شد.
اما در مورد کارنوال این دو نماینده فعلی که هر یک میگن من بودم و لا غیر اینم درست نیست اگر نطقهای نمایندگان ادوار میانه از مجلس اول از حجج اسلام حججی تا مهندس هاشمی قنبری مددی حاجی اصغری مرحوم فرمند وووووو تا کنون رو بخونین خواهید دید که همگی دنبال فرمانداری ترکمانچای بودند که الان به نتیجه رسید.

۰۳/۲/۵ ۱۱:۵۰

دکتر بودنش که معلوم نشد با این وضعی که پیش میریم دولت
دولت محرومان تبدیل به دولت مرحومان خواهد شد،البته وضع مرحومان از وضع محرومان بهتره،

۰۳/۲/۵ ۱۱:۴۴

آقای یک معلم اگر برای پسر شما کار پیدا نمی کرد دم از منطق می زدید؟عمرا نمی زدید،

۰۳/۲/۵ ۱۱:۳۹

درتمام متن خانم عبداللهی شهرستان شدن ترکمنچای را به خود نسبت نداده

۰۳/۲/۵ ۱۱:۱۶

احسنت بارک الله

۰۳/۲/۵ ۱۰:۳۹

از قدیم گفتند : «هرکه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک» (...)

۰۳/۲/۵ ۱۰:۱۴

من یک معلم هستم پسر من که سالها براش دانشگاه آزاد خرج کرده بودم و بیکار بود رو کمک کرد استخدام بشه بده یه جوان بیکار و سر و سامان داده و شاید صدها نفر رو
بیایید یکبار هم منطقی فکر کنیم

۰۳/۲/۵ ۰۹:۳۷

شما با عنوان فرهنگی چه مشکلی دارید . این همه عناوین یکیش هم فرهنگی . ببخشید عنوان فرهنگی چه ایرادی دارد ؟

۰۳/۲/۵ ۰۸:۵۴

دروغ گفتن تقریبا عادت شده است، آن یکی ها تا حال دروغ گفتند اینهم یکی، بگذارید این دفعه هم خانم ها از این سمت بهره مند شوند، سد را مگر افتتاح نکردند و الان هم از آب شرب آن استفاده میکنید، ایندفعه هم ایشان مشاوروزیر شوند

۰۳/۲/۵ ۰۸:۴۶

چه ایرادی دارد بجای فرهنگی با کاربرمهمان واردشوید ؟

۰۳/۲/۵ ۰۷:۰۰

وضع آموزش و پرورش اسفبار است .

۰۳/۲/۵ ۰۰:۲۱

جناب
نمایندگان تلاشی جز برای منافع خود نکردندددد
واقع بین باشیم

۰۳/۲/۵ ۰۰:۲۰

بعد از ۴۰ سال شده شهرستان
که باید ۲۰ سال قبل میشد
حتی طولانی تر از روال عادی
چرا نمیفهمین مردم دیگه احمق نیستن

۰۳/۲/۵ ۰۰:۱۵

روزی حلال را هم طرف خودش میداند و خدایش.
شغل و درآمد هم مهم است و شما که مامور و حکمی بابت رسیدگی به حرام و حلال درآمدها ندارید فقط میتوانید به قوه قضائیه گزارش کنید.
همینطوری هم نمیتوانید این و آن را به کسب روزی غیر حلال متهم کنید و فتوا صادر کنید.

۰۳/۲/۵ ۰۰:۰۷

قابل توجه منتقدین خانم دکتر هنوز کارو شروع نکرده حمایت قاطع از دولت محرومان و شروع کرد بیش از هشتاد درصد مردم منتقد عملکرد دولت هستند ایشان هنوز صندلی سبز و ندیده شروع کرد.

۰۳/۲/۴ ۲۲:۵۷

همچنان که در ایام انتخابات دروغ می گفتید که معاون وزیر هستید باز هم دروغ می گویید

۰۳/۲/۴ ۲۲:۱۶

همه‌ی این ادعاها ودعواها صحیح، برادران بزرگوار اماااا کاش یکی درک می‌کرد درحق میانه چه ظلمی شده
پیدا کنید پرتقال فروش را......
ایهاالناس شهرتون کوچک شده!!!! بماندچه کسی همچین خیانتی درحق میانه کرده فردا پس فردا که استانی دیگر از آذربایجان (اگر خدای نکرده میانه نباشد که بعید می‌دانم با این اوضاع واوصاف عزیزان در رکاب، مسئولان غیرتمند،وله له زنان منصب وقدرت......)قد علم کند میانه تون میشه یه موش آب کشیده!!!یه شهر ،با ساختار کاملایک روستای عقب مانده.... و....


البته چه فرقی به حال ما میکند،،،،،اتوبان پرید،اینم معاهده‌ی ی ترکمانچای دیگر درحق میانه....شمارو به مقدسات عالم کمی فکر کنید
البته اگه آقای نایبی پیام رو بزاره توسایت

شاید هم خودمان را زدیم به خواب
الله اعلم...

۰۳/۲/۴ ۲۰:۵۹

سلام
گلین خانم
نام نیک رفتگان ضایع مکن
تابه ماند نام نیک ات یادگار
نیامده مادر بچه ها شدی.
چهار سال اینده می بینیم.

۰۳/۲/۴ ۲۰:۳۱

مگر مسابقه وزنه برداری است؟

۰۳/۲/۴ ۱۹:۲۵

رانت خواری ، دنا پلاس ، شاسی بلند ، استخدام بستگان و دوستان و آشنایان در فولاد و سازمانهای دیگر ، استفاده خود و اطرافیان از وام های کم بهره و طولانی مدت ، دخالت در امور اجرایی دستگاههای دولتی بویژه آموزش و پرورش ، دخالت در عزل و نصب مدیران و معاونین مدارس و ادارات ، افتتاح ناقص سد گرمی چای و آسیب به اعتماد عمومی ، انجام مکاتبات متعدد بی فایده با سازمانها ، سرکار گذاشتن مردم با بکارگیری تیم دفتری مکار و ...

۰۳/۲/۴ ۱۹:۱۰

اگر این همه کامنت ناراضی درج شده پس ۲۰۰۰۰ رای را چه کسی به ایشان داده؟

۰۳/۲/۴ ۱۸:۴۵

۲۱ اردیبهشت فندک شو میزنه

۰۳/۲/۴ ۱۷:۴۹

الحق خانم عبدالهی از نمایندگان فعلی با لیاقت ترند
مردم فهیم میانه هم به دلیل نبود نماینده خوب و آگاه به خانم رای دادند
انشاالله مبارکشون باشد

۰۳/۲/۴ ۱۷:۱۵

اگر نماینده منتخب راست میگن کاغذکنان را به شهرستان ارتقا بدن ببینیم میتونن؟!

۰۳/۲/۴ ۱۶:۲۹

تکبیر......

۰۳/۲/۴ ۱۶:۱۹

شهرستان شدن ترکمنچای طی یک فرایند سی ساله اتفاق افتاده. به فکر حاشیه نباشید. شناسایی فرصتهای سرمایه گزاری شهرستان ترکمنچای در ابعاد گردشگری کشاورزی وصنعتی واجرایی کردن انها اصل مهمی هست که نمایندگان ومسولین بایستی دنبال کنند.

۰۳/۲/۴ ۱۶:۱۵

سیاست وآینده نگری یعنی همین ،از الان بفکر دوره سیز دهم هستن ما شا الله چه خوش اشتها، کلاه شعبده بازی نیست که یهو از توی کلاه شهرستان دربیاد این کار مقدماتی داشته که قبل از ایشان انجام شده، ...

۰۳/۲/۴ ۱۵:۳۲

دوست عزیز
حاصل دسترنج آقای اسماعیلی برای میانه چی بوده در این ۴ سال.

۰۳/۲/۴ ۱۴:۴۲

نماینده یک دوره ای بودن معلوم میشه . خانم نماینده منتخب با این تیم ضعیف که داری نیازی به دشمن نخواهی داشت. همین اطرافیانت تو را زمین می زنند .

۰۳/۲/۴ ۱۴:۲۳

شغل و درآمد آزاد داشتن مهم نیست مهم کسب روزی حلال است که بعضی ها ندارند . مثل درآمد نمایندگان مجلس

۰۳/۲/۴ ۱۳:۱۲

تفاوت یک عکس تبلیغی فتوشاپی با چهره ی واقعی صرفا یک تخلف انتخاباتی نیست. بلکه از نظر روانشناسی حکایت از دورویی ، ریاکاری و فریبکاری دارد.

واضح است که از این پس هر اتفاق مثبتی که در منطقه خواهد افتاد مهر یک فتوشاپی بر پی آن نقش خواهد بست.

۰۳/۲/۴ ۱۲:۵۷

خداروشکر شغل و درآمد آزادی دارم و میتوانم امثال شما را هم ارتزاق کنم.
حالا چطوری دستمون تو بیت المال بود و بعدش قطع میشه؟با یه شهر شدن؟!
به بودجه میانه دست نمیزنن یعنی کمترش نمیکنن،برای شهر ترکمنچای بودجه دیگر اختصاص میدن از بودجه عمومی کشور

۰۳/۲/۴ ۱۱:۵۴

هر دم از این باغ بری می‌رسد
نغزتر از نغز‌تری می‌رسد

۰۳/۲/۴ ۱۱:۵۳

دیگه شما هم یه زمانی ظاهرا دبیر ادبیات بودید دست بردار نیستید/همه چی حل شد موند فقط روش نوشتن متن و اصول قواعد مرد مومن ول کن دیگه از اون دبیر های سریش هستی

۰۳/۲/۴ ۱۱:۳۲

یه شبه که نمیشه ترکمنچای بشه شهرستان خانم عبداللهی هیچ ارتباطی به انتخابات نداره اینا حاصل دسترنج آقای اسماعیلی که تو این 4 سال کشیدند

۰۳/۲/۴ ۱۱:۲۰

چون آینه نورخیز گشتی‌، احسنت
چون اره به خلق تیز گشتی احسنت
در کفش ادیبان جهان کردی پای

غوره نشده مویز گشتی‌، احسنت

۰۳/۲/۴ ۱۱:۱۰

معلومه از بچگی اخبار زیاد نگاه میکردند . مخصوصا سیاسی و تحولات منطقه

۰۳/۲/۴ ۱۱:۰۴

توصیه می کنم به خانم عبدالهی فورا این بیانیه منتسب به خود را تکذیب کنند . چون اسمشون هم ذیل متن بسیار ضعیف منتشر شده نیست . واقعا متن مزبور مایه آبرو ریزیه

۰۳/۲/۴ ۱۱:۰۱

دولت سید محرومان دیگر چه صیغه ای است ؟ در این دولت خیلی از محرومان از شدت محرومیت راهی گلزار مومنان شدند . اگر از دولت می خواهید دفاع کنید لااقل این اصطلاح را بکار نبرید .

۰۳/۲/۴ ۱۰:۵۹

خانم عبدالهی عقلای میانه در این زمینه اجماع دارند که فرمانداری شدن ترکمانچای حاصل ۱۵ الی ۲۰ سال پیگیری و مطالبه مردم ترکمانچای است نه جرقه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ . خیلی غلو کردید . آخه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ چه دخلی به فرمانداری شدن ترکمانچای دارد ؟ یا ما سواد نداریم یا شما به عالم ماورایی وصلید . خواهر من دروغ گفتن هم یک رسم و رسومی دارد . من چطور از شما دفاع کنم ؟ می تونم بپرسم کدام بی سواد ... این متن به اصطلاح بیانیه را برایتان تنظیم کرده است ؟ لعنت خدا بر ایشان باد که به شما چنین لطمه و آسیبی زده است .

۰۳/۲/۴ ۱۰:۵۴

(...). چون دست شما از سفره بیت المال کوتاه شد مجبور به انتقاد از نمایندگان آتی خواهید بود .

۰۳/۲/۴ ۱۰:۵۰

به هیچ وجه نظر شما صحیح نیست.

۰۳/۲/۴ ۱۰:۲۳

همه ی آدمها ظرفیت بزرگ شدن را ندارند اگه بزرکشان کنیم گم میشوند و دیگر نه شما را مبینند و نه خوشان را . بیاییم به( اندازه) آدم ها دست نزنیم

۰۳/۲/۴ ۱۰:۱۳

حالا زیاد دعوا نکنین
امتیاز مهمی ندادن و اتفاق خاصی نیافتاده
فقط یک اسم تغییر کرده نه محتوا
در ضمن بجز چند روستای نزدیک ترکمنچای، بقیه روستاها از این امر ناراضی اند

۰۳/۲/۴ ۱۰:۱۱

بنظرتون فقط ایشون عکسش فتوشاپی بوده؟
عکس تک تک نامزدها رو با چهره واقعی آنها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که آقا ها خیلی بیشتر تصویرشان رو ویرایش کردن

۰۳/۲/۴ ۰۹:۵۹

از این بیانیه باید فهمید که از اینجا پی توان بردن که در دریا چه طوفان است و ما چه اشتباهی کردیم

۰۳/۲/۴ ۰۹:۴۸

وقتی یک منتخب که هنوز آدرس مجلس و ادارات تهران را نمی داند اینچنین مدعی می شود که این موضوع 20-15 ساله به خاطر جرقه انتخاب ایشان بوده، خدا می داند اگر این خبر فقط دو ماه بعد و در زمان مجلس بعدی منتشر می شد، چه ادعای می کرد؟ 

۰۳/۲/۴ ۰۹:۲۸

تنور داغه هر کی میخاد بیاد بیانیه بده به نمایندگان دو دوم تبریز هم پبشنهاد میشه در این خصوص نظری بدن واما در خصوص سید محرومان بنده ارادت خاصی به این بزگوار دارم ولی سفره محرومان محدود ومحدودترشد در دوره ابشون
یدالله فوق ایدیکم

۰۳/۲/۴ ۰۹:۱۸

حالا خانم عبداللهی اصل اینه یا اون یکی عکس؟ ما که گیج شدیم.

۰۳/۲/۴ ۰۹:۱۲

سرکار خانم عبدالهی هم برای انتخاب شدنش خیلی به دنبال دلایل دشواری چون معالات سیاسی و ... نباشند . دلیل روشن و قطعی و واضح انتخاب شدنش عملکرد همین دونماینده فعلی مجلس بودند مخصوصا نماینده فرهنگی . مردم میانه در اثر نفرت و انزجاری که از احد نمایندگان کنونی داشتند به ایشان روی آوردند و الا دلایل دیگر در این قضیه خیلی کم تاثیر بودند. و آثار این تنفر و بیزاری مردم میانه در دور دوم انتخابات میانه کاملانمایان خواهد شد .

۰۳/۲/۴ ۰۹:۰۷

قدر نمایندگان فعلی را خواهید فهمید حالا صبر کنید

۰۳/۲/۴ ۰۹:۰۷

واقعا با این بیانیه قلبم به درد امد از این ادبیات متکبرانه و تو خالی و دور از واقعیت به خدا پناه میبرم و استغفار میکنم وطلب عفو میکنم از بابت رای که بنده به ایشان داده بودم

۰۳/۲/۴ ۰۹:۰۵

متن نوشته شده خوب تنظیم نشده است . اساسا در این مورد هیچ نیازی به صدور بیانیه نبود و این متن هم قالب بیانیه نارد . خانم نماینده می بایست پیام تبریک می فرستاد . امیدوارم تیم تشکیلاتی خانم نماینده افراد باسواد و صالحی باشند تا در گرداب انتقاد بدخواهان و حسودان قرار نگیرند . هرچند دهان حسودان و بدخواهان را نمی شود بست ، ما هم نباید جانب احتیاط را رها کنیم . در عبارت یدالله فوق ایدیهم کلمه ید در معنای مجازی آن بکار رفته . در این جمله ید در معنای مجازی قدرت بکار رفته است . به این معنی که : قدرت خدا بالاترین قدرتهاست . معنای نوشته شده برای این جمله در ذیل به اصطلاح بیانیه غلط است . ضمنا من از کجای این متن بدانم که این نوشته منتسب به خانم نماینده است ؟ نام و نام خانوادگی و سمت نگارنده باید در ذیل متن نوشته می شد . نه عبارت بی ربطی چون ید... اشکالات متعددی در متن وجود دارد که طرح آنها از حوصله خوانندگان خارج است . توصیه میکنم . خانم نماینده افراد مجرب و کاردانی و عالم و صالحی را در تیم تشکیلاتی خود قرار دهند .

۰۳/۲/۴ ۰۹:۰۱

گویا از راه نرسیده میخواد همه ان همه زحمات کشیده شده توسط دیگران را به نام خود مصادره نمایند عجب ها اول برو بشین رو اون صندلی مجلس بعد مسایل رو بنام خودت مصادره کن

۰۳/۲/۴ ۰۸:۵۸

نخوانده ملا شده

۰۳/۲/۴ ۰۸:۴۶

ترکها یک مثل جالبی دارند:
زیرنگ قوش دیمدیگینن ایلیشر
یک مثل دیگه ای هم دارند:
زیرنگلیکده نچه قارداشسان؟
راستی یادم رفت آدرس وزارت کشور را بپرسم. بلدی کجاست؟

۰۳/۲/۴ ۰۸:۲۸

از ایشان خرده نگیرید، بنده خدا کلی برنامه پوپولیستی و عوام پسند در باره تبدیل وضعیت بخشداری ترکمانچای داشتند و اصلا انتظار نداشتند تو دوره نمایندگان فعلی این اتفاق رقم بخوره و ایشون از خوان نعمت و رای و حمایت این اتفاق پایشان به مجلس نرسیده محروم شوند.،

۰۳/۲/۴ ۰۸:۱۸

سلام نماینده فوتوشاپی

۰۳/۲/۴ ۰۷:۳۷

قطعا تلاش نمایندگان فعلی وسابق محقق شد وترکمان چای شهرستان تبدیل گردید

۰۳/۲/۴ ۰۷:۰۹

به نظر من خانم عبداللهی هنوز نیومده ادعای تاثیر خود در شهرستان شدن ترکمنچای را دارد که کاملا کذب و دروغ هست و ایشان هیچ تاثیری در شهرستان شدن ترکمنچای نداشتند بلکه شهرستان شدن میانه در سایه زحمات هر دو نماینده فعلی شهرستان میانه می‌باشد .
بهتر هست اول خدا را بالا سر خود ببینیم بعد بیانیه صادر کنیم

۰۳/۲/۴ ۰۶:۳۸

یدالله فوق ایدیهم
(دست یاری رساننده دست خداست)
این چه ربطی داشت؟
معنی ش میشه دست خدا بالای دست ایشان است اشاره دارد به قدرت خداوند که بالاتر از قدرت همه افراد بشری است.
یاری رساننده کجا بود؟؟؟؟؟

۰۳/۲/۴ ۰۱:۵۳

تمرین کنید که چند ماه دیگر، رقابت سختی خواهید داشت در بیانیه نویسی و عملکرد سازی

۰۳/۲/۴ ۰۱:۴۸

سلام
نماینده منتخب بجای تبریک وشادباش
چرا واکنش نشان میدهد از نماینده منتخب بیش از این انتظار بود عجب ادبیاتی

۰۳/۲/۴ ۰۰:۴۹

حاصل جرقه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲؟؟؟؟؟؟ یه بار بفرما بگو من مجوز فرمانداری گرفتم دیگه 😐 برای همه واضح هست که این اتفاق نتیجه سالها دوندگی از جانب افراد بسیاری بوده و نتیجه یک روز و دو روز و کار یک نفر نیست. و خدا متکبرین را دوست ندارد.

۰۳/۲/۴ ۰۰:۲۸

به به!!! هر کسی این کار رو به خودش نسبت میده از نمایندگان فعلی تا این نماینده منتخب که هنوز پایش به مجلس باز نشده!!!

اخبار روز