کد خبر: ۱۳۶۶۴۹
۸۸۴ بازدید
۲۸ دیدگاه (۲۴ تایید شده)

مهندس ابراهیمی مدیرعامل سابیر بین الملل/ از هیچ نامزدی حمایت نکرده ام

۱۴۰۳/۲/۷
۱۵:۱۵

مهندس بهروز ابراهیمی مدیرعامل شرکت صاحبنام سابیر بین الملل که در ساخت جاده ها، سدها، تونل ها، متروها شهرت بین المللی دارد و در زلزله منطقه ترکمنچای کمک شایانی کرد، در واکنش به سوءبرداشت ها از موضع ایشان در انتخابات و حمایت از یک نامزد خاص بخاطر ارتقای ترکمنچای به شهرستان، رسماً اعلام بی طرفی کرده و ارتقای ترکمنچای به شهرستان را محصول تلاشهای تمامی نمایندگان و مسئولین در دو دهه اخیر دانست و هر دو نماینده فعلی را که در مرحله دوم رقابت خواهند کرد، محترم و عزیز نامید.

متن بیانیه ایشان برای صدای میانه به شرح ذیل می باشد:

 

همشهریان عزیز میانه ای و ترکمنچایی

باسلام و درود محضر تک تک همشهریان عزیزم که همواره قلبم برای آنها و زادگاهم تپیده است، خبر ارتقای شهر ترکمنچای به شهرستان و محقق شدن آرزوی دیرینه منطقه، مایه خوشحالی همه ما شد.

بنده که در سالهای اخیر از طریق ارتباط با مقامات مختلف منطقه ای و کشوری، این امر را رصد می کردم، ضمن ابراز خوشحالی خود از کسانی که اخیراً زحمت کشیدند، تشکر کردم. این سپاسگزاری به معنای نادیده گرفتن تلاشهای نمایندگان و مسئولین دو دهه گذشته نیست و اکنون نیز نباید به معنی تشکر یا حتی حمایت از یک نماینده باشد.

اینجانب که در عمر خویش برای مساعدت به زادگاه و همشهریان خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام، در آینده نیز چنین خواهم بود. امیدوارم به زودی تشکیل شهرستان ترکمنچای رسماً ابلاغ گردد و قدردان هر دو نماینده فعلی و تمامی نمایندگان زحمتکش ادوار قبلی و‌ دیگر مسئولین باشیم. هیچیک از این سپاسگزاری هایی که وظیفه ذاتی هر انسانی است به منزله حمایت سیاسی از یک نامزد انتخاباتی نیست و اینجانب در مرحله دوم انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نمی کنم و هر دوی آنها برای من عزیز هستند.

با سپاس - بهروز ابراهیمی مدیرعامل سابیر بین الملل

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۲/۱۰ ۰۹:۳۹

خیالتان راحت. رفتار هیچ کدام از نمایندگان موثر نبود دولتهای ناتوان همیشه پوپولیست هستن و بس.

۰۳/۲/۸ ۱۲:۳۰

مردم اتفاقا به افرادی رای میدهند که با این شرایط اجتماعی،برایشان وام و شغل برای فرزندشان جور کند.
چطور نماینده من شد و نماینده شما نشد؟
در ضمن پسندیده است احساسی به نظرات پاسخ ندهید.
خوب شما چرا اعتراض نکردید و نمیکنید که چرا فلانی را استخدام و فلانی را وام دادین؟

۰۳/۲/۸ ۱۲:۰۸

متاسف برای ادمهایی که با وجود مدرک زنده و ضبط و ثبت شده بعد چند روز از حرفهای خود عدول مینمایند

۰۳/۲/۸ ۱۱:۴۵

باسلام مگر ویس برای مهندس ابراهیمی نبود یا اونم دروغه مهندس تو اون ویس از آقای حسینی تشکر کردن وفرمودن که مهندس حسینی تلاش بیشتری کردن برای فرمانداری ترکمنچای الانم تو متن پیامشان نگفته که مهندس حسینی کاری نکردن فقط گفتن در انتخابات بی طرف هستند .لطفا با افکار مردم بازی نکنین

۰۳/۲/۸ ۱۰:۲۲

مردم از نماینده ریاکار و مزور و متقلب متنفر هستند . مردم به نماینده ای که دروغگو و عوام فریب است رای نمی دهند . مردم به رشوه بگیر های ایران خودرو رای نمی هند . مردم به نماینده ای که فقط برای بستگان و فرزند باجناق و فرزندان رییس دفتر بطور ناعادلانه و تبعیض آمیز کار و اشتغال جور می کند رای نمی دهند . مردم به نماینده ای که فقط برای دوستان و بستگان و آشنایان خود وام کم بهره جور می کند رای نمی دهند . مردم به نماینده شما که در قضیه آب شرب میانه به مردم دروغ گفت رای نمی دهند .

۰۳/۲/۸ ۰۸:۲۱

بهترین راه حل ، برگزاری مناظره بین دو کاندیداست

۰۳/۲/۸ ۰۱:۰۹

احتمالا نفر دوم منتخب مردم هم به مسئله شهرستان شدن ترکمنچای مرتبط باشد. برا همینه نماینده ها به جون هم افتادن.

۰۳/۲/۷ ۲۳:۲۸

حتما تعهدید و توهین بی تاثیر نموده

۰۳/۲/۷ ۲۲:۳۱

مگر حمایت اینچنینی و شفاهی تاثیر و اثر قابل توجه دارد؟
عوامل تاثیر گذار بر رای مردم شهرستان میانه متاسفانه عوض شده است.
حمایت ها هم از یک نفر یا خط فکری نیست.یک فرد مثلا تاثیر گذار در ستاد چندین کاندیدا سخنرانی و حضور پیدا میکنند!!!!

۰۳/۲/۷ ۱۹:۵۰

اگه بفرض اینطوری باشه قطعا در بقیه زمینه ها کم کاری کرده

۰۳/۲/۷ ۱۹:۴۴

مگه نمایند اسماعیلی نبود که بخاطر آمدن دکتر بیگی استاتدار سابق و نماینده فعلی تبریز برای شهرستان شدن ترکمانچای در سال اول نمایندگی چه قهر و تشری به بیگی که قبلا رئیس و استانداری هم بود می آمد

۰۳/۲/۷ ۱۸:۳۴

همشهریان محترم و عزیز با این اوصاف هیچ یک از نمایندگان دور دوم شایستگی لازم برای نمایندگی مردم شریف میانه و ترکمانچای را ندارند
بهتر است عزیزان با حضور در پای صندوق رای وبا دادن رای سفید و باطل درس خوبی به این بزرگواران بدهند

۰۳/۲/۷ ۱۶:۵۶

رقابت دو نماينده مجلس در دور دوم جالب خواهد بود يكى ميخواست زرنگي كند و فرمانداري تركمانچاي را به نام خود بزند و اون يكى نماينده را هيچ كاره نشان دهد كه رسوا شد اي كاش جوانمردانه رقابت كنند نه با نامردي تازه براي روز انتخابات چه برنامه و حيله اي دارند خدا ميداند

۰۳/۲/۷ ۱۶:۳۶

مراقب باشیم کلک و فریب ندهند هنوز تا این لحظه هیچ مدرکی و تصویری از مصوبه هیات دولت ارائه نشده در سایت دولت بخش مصوبات هم نیامده سخنگوی دولت هم اون روز نگفت ۱۱ سال پیش یکی از کاندیداها این کلک را به مردم زد.

۰۳/۲/۷ ۱۶:۱۹

مهندس ابراهیمی کارآفرین بزرگی است از وویس ایشان و ادب ایشان و تشکر ایشان سوء استفاده کردند بخاطر همین این مطلب را گذاشتند تا در حق نماینده دیگر اجحاف نشود .

۰۳/۲/۷ ۱۶:۱۴

آقای (...) با دروغ و دغل یا تاکتیک انتخاباتی همه کارها را به نام خود اعلام می کند و با شلوغ کاری عوامفریبی می‌کند یک روز با عکس پدر خانم مریم عبداللهی یک روز با موارد دیگر و ...... از خودشان از میانه ۵۰ تا ماشین برده بودند و می‌گفتند مردم ترکمانچای به استقبال آمده

۰۳/۲/۷ ۱۶:۱۳

مهندس ابراهیمی مردم میانه نیازمند کمک های مالی ، فکری و تجربه جنابعالی برای ارتقای بیشتر شهرستان هستیم

۰۳/۲/۷ ۱۶:۰۶

اصلا نود در صد کار را خودش تمام کرده است حتی یک بار نگفته من هم نقشی داشتم گفتند مرحوم حاج عباسی این کار را انجام داده اند وار تشکر ایشان سو استفاده کرده اند

۰۳/۲/۷ ۱۶:۰۵

خودتان نوشتید تبلیغی که راه انداخته اند خوب انتخابات است و جوسازی های تبلیغاتی برای اغفال مردم زحمات خانم فاطمه بابایی ، علیرضا محمدی ، صابر قره داغی ، نوروزی ، مهندس ابراهیمی و دکتر حسن بابایی هم بوده نه فقط کار این نماینده یا اون یکی نماینده .

۰۳/۲/۷ ۱۵:۵۹

مگر میشه یک نفر انجام دهد اینهمه مکاتبات نماینده دیگر و نمایندگان قبلی و سایر مسئولین انتخابات است دیگر و هزار تاکتیک مختلف برای فریب مردم .

۰۳/۲/۷ ۱۵:۵۷

بی‌طرفی بهترین تصمیمه. بهتره اینجوری گفته بشه حسینی بیشتر از اسماعیلی برای شهرستان شدن ترکمانچای تلاش کرد. توچهل سال گذشته برای این امرمهم خیلیا تلاش کردن.

۰۳/۲/۷ ۱۵:۵۶

درود به حاج بهروز ابراهیمی که در کارهای خیر همیشه پیشقدم هستند و در زلزله خیلی کمک کردند و ماشین آلات سنگین بیل مکانیکی و لودر و کمپرسی و ... فرستادند.

۰۳/۲/۷ ۱۵:۵۱

پس اینهمه تبلیغی که طرفداران آقای حسینی یک هفته است راه انداخته اند چی میشه؟ فایل صوتی آقای ابراهیمی رو پخش می کنند و میگند ترکمنچای 100% مال ماست و یک رای هم اسماعیلی نداره.

۰۳/۲/۷ ۱۵:۵۱

تشکر از مهندس ابراهیمی مرد بزرگ و متاسفم برای کسانیکه می‌خواستند با حیله و فریب این کار را به نام خودشان ثبت کنند و حاضرند به خاطر رای و انتخابات به هر کار کثیفی دست بزنند در صورتیکه نمایندگان دوره های گذشته هم خیلی تلاش کردند و مدارک دادند و در این چهار سال هم همه پیگیر بودند با انجام مکاتبات متعدد ، با نطق و رفتن پیش وزیر کشور و غیره

اخبار روز