کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۳/۳۰ ۱۵:۳۲

آقایون تا وقتی که رشوه خواری هست این مملکت درست نمی‌شود سرمایه دار به کارگر کار فرما به کارگر ظلم می‌کند

۰۳/۳/۱۶ ۱۰:۳۲

باسلام
شهروند گرامی، لازم به توضیح میدانم که خاطر نشان شوم، دادستان قانونگذار نیست، این موضوع در شهر میانه باید توسط شورای شهر و شهرداری مصوب و اجرایی گردد. و یا توسط نمایندگان در مجلس بصورت قانون کلی تصویب ودر سطح کل کشور اجرایی گردد.
با تشکر
ارادتمند

۰۳/۳/۱۶ ۰۸:۴۴

سلام وقتی کیلویی و سهمیه ای مهندس و پزشک تحویل جامعه میشه روزگاری بهتر از این نخواهیم داشت

۰۳/۳/۱۴ ۲۲:۰۸

اول در مورد حادثه ها خبررسانی کنید ببینیم چی شده بعداً درباره نامه های پلمپ اطلاع رسانی کنید

۰۳/۳/۱۴ ۱۸:۳۲

بابا ول کن خیلی کم مردم را می چاپند این یکی را کجایی دلمان بگذاریم .

۰۳/۳/۱۳ ۱۶:۳۶

یکی از دوستان مطلع و اهل قلم لطفا اگر فرصت دارند در مورد ((واحد تخلفات عمرانی شهرداری)) یه مطلب کار کنن. واقعا لزوم این واحد چی هست؟ به جز اینکه بهانه ای شده برای..... ؟ متاسفانه مواردی دیده میشه که...

۰۳/۳/۱۳ ۱۴:۰۰

بنده یک مهندس ناظر هستم.
در سیستم گزینه ای است به نام توقف عملیات یعنی وقتی دیدی تخلف وجود داره ، کار رو بخوابونی.
مالک بعدا شکایت میکنه که من بتونم تو بونکر بود! تو توقف زدی. بتون خراب شد باید خسارت بدی و...
پس من مهندس وقتی سازمان و کس پشتم نیست مجبورم.

۰۳/۳/۱۳ ۱۳:۲۱

بعنوان یک مهندس باسابقه شاهد کار غیرقانونی و خطرناک از همین ... بودم و اخیراً هم به همت ساکنین یکی از مجتمع های مسکونی میانه و البته با دستور دادستان محترم جلوی یکی دیگر از کارهای خطرناک وی گرفته شد!...

۰۳/۳/۱۳ ۱۲:۴۴

ما یه رشته ای داریم به نام رشته بهداشت حرفه ای و ایمنی کار-دادستان به جای اعمال زور و پلمپ باید مالکین را مکلف کنه یک ناظر ایمنی نیز در تیم نظارت حضور داشته باشد.

۰۳/۳/۱۳ ۰۹:۴۸

مالکین ساختمان ها به راحتی تخلف می کنند و ناظرین و مهندسین گزارش نمی کنند فقط همسایه ها سالیان سال درگیر موضوع می شوند و با پرداخت جریمه ناچیز به شهرداری همه چیز حل می شود

۰۳/۳/۱۳ ۰۸:۵۰

همکاران مهندس  نهایت دقت در تنظیم نامه به  مرجع صدور پروانه ساختمان را داشته باشید جنابعالی به عنوان ناظر و نماینده موظف به گزارش تخلف هستید و شهرداری و سایر مقامات مکلف به اخذ تصمیم در خصوص ادامه توقف یا هرگونه تصمیم هستند هرگونه توقف کار خود بحث مهندسی داشته و نیاز به ایمن سازی همزمان و .... دارد .

 

۰۳/۳/۱۳ ۰۸:۱۲

البته نهادی بنام شورای شهر برای این کار ها هست ولی طفلک ها چنان سرشان شلوغ است که فرصت پرداختن به وظایف اصلی شان را ندارند .

۰۳/۳/۱۳ ۰۸:۰۸

همچنین نمونه دیگر از پایمال کردن حقوق مردم و نقض و بی احترامی به قانون پارک اتومبیل در پیاده رو ها مخصوصا توسط نمایشگاهها اتومبیل که علاوه بر اشغال خیابان با پارک ماشین در پیاده رو و مسدودکردن پیاده رو ها واقعا عرصه را بر رهگذران تنگ کرده اند مسول این پایمال کردن حق عابرین چه کسی است که نه مسولین راهنمایی و رانندگی که ید بیضا در جریمه سایر موارد دارند ولی با کمال تعجب در این مورد کاملا بی تفاوت و بیخال هستند و نه مسولین سد معبر شهرداری توجهی به اینگونه خلاف ها دارند.!!!. علت چیست ؟من که نمی دانم . !!! الله اعلم .

۰۳/۳/۱۳ ۰۷:۴۵

بله نمونه دیگری از کارهایی غیر اصولی و بخطر انداختن جان مردم در معبری که چند سال پیش از پارک انقلاب جدا کردند و خیابان امام را به جاده ترانزیت متصل کردند ( یعنی معبر بی نام ضلع غربی شهر بازی ) در انتهایی این معبر و نبش آن با جاده شهرداری بنایی احداث کرده که متاسفانه پله های آن را از پیاده رو معبر یاد شده گذاشته بطوریکه در آن قسمت کل پیاده رو با همان پله ها مسدود شده است و عابرین و رهگذری که از جاده به این معبر وارد میشود بناچار در آنجا باید از داخل خیابان تردد نمایند که این کار شهرداری علاوه بر ایجاد سد معبر و مسدود کردن کامل پیاده رو با عنایت به عرض کم خیابان و سرعت ماشینها و عدم دید کافی بلحاظ نبش و پیچ محل احتمال تصادف با عابر پیاده و بروز حادثه ناگوار و خطر جانی فراهم کرده است که خدای ناکرده در صورت بروز چنین حادثه ای مسبب شهرداری و عوامل ایجاد کننده سد معبر خواهد بود .

۰۳/۳/۱۳ ۰۷:۳۲

به مراحل کار توجه فرمایید که چقدر سخت است : هماهنگی ناظران--دفترخدمات قضایی--نامه به وکیل--نامه به نظام مهندسی--همزمان توسط ناظر نامه به نظام مهندسی و اداره کار--صدور دستور--هماهنگی با دادستانی--پلمپ

۰۳/۳/۱۳ ۰۷:۰۹

در شهرستان میانه فارغ التحصیلانی داریم به اسم مهندس و کارشناس ایمنی ، تخصص اینها ارائه راه کارهای ایمن سازی محیط های صنعتی و پروژ ه های عمرانی می باشد .
ای کاش نظام مهندسی و شهرداری میانه ، کارفرمایان را ملزم کند تا از مهندسان ایمنی به صورت حداقل مشاوره ای استفاده نمایند . وقتی سکوی کاری یک داربست بند ایمن نیست و اصول داربست بندی رعایت نشده است و هارنس و کلاه ایمنی برای نفرات معنی خاصی ندارد ، نتیجه اش این می شود که خانواده ای بی پدر بشود .
اساتید و مهندسان ایمنی میانه را اداره کار بخش بازرسی به خوبی میشناسد ولی متاسفانه برای نجات جان انسانها باید تلاشی بکند و مشاوره بگیرد .
در دنیا اول ایمنی را در نظر می گیرند ، اما در میانه ، آقای بساز بفروش فقط سود خود را در نظر می گیرد و نهایت می گوید ساختمان بیمه است
آقای فرماندار
آقای شهردار
آقای رئیس اداره کار
آقای رئیس نظام مهندسی
کمی ایمنی را جدی بگیرید

۰۳/۳/۱۳ ۰۰:۲۲

باسلام.مشکل اساسی در این شهر بی تفاوتی شهرادریه.سازنده خلاف میکنه طبقات بدون مجوز میزنه اپارتمان بدون پارکینگ وبدون حیاط میزنه.شهرداری هم بخاطر کسب درامد از محل جریمه هیچ برخوردی نمیکنه.

۰۳/۳/۱۳ ۰۰:۱۳

حتما این مالک نیز ساختمان مورد نظر شان را خواهد ساخت...

۰۳/۳/۱۲ ۲۳:۰۷

البته اگر خلافی صورت میگیرد مسول همان ناظر و مسولین شهرداری هستند که چشم به تخلف و اخذ جریمه دوخته اند .

۰۳/۳/۱۲ ۲۳:۰۴

باسلام و تشکر از درج این مطالب ایکاش نهادی ، ارگانی ، مسولی بکار های شهرداری هم نظارت میکرد تا در آینده شاهد حوادث ناگوار نباشیم برای نمونه در انتهایی خیابان ابوذر شهرک امام تا ساختمان دادگستری کلی ساختمان متروکه و در حال ریزش وجود دارد که هر لحظه احتمال خطر جانی و مالی اهالی و عابرین را تهدید میکند در صورت وقوع حادثه چه کسی عواقب و مسولیت آن را خواهد پذیرفت !!!آیا شهرداری در قبال اینگونه حوادث ناگوار مسول نیست ؟ جالب و قابل تامل است که شهرداری در قبال اینهمه تهدیدات جانی و مالی در صورت ریزش این ساختمانها و خرابه های متروکه که محل تجمع معتادان و سایر خلافکارآن شده کاملا بی تفاوت شده در صورتی که مسولیت هر حادثه در این گونه موارد مستقیما متوجه شهرداری میباشد و اصولاً باید شهرداری ساختمانهایی متروکه شناسایی و انها را تخریب و تسطیح کرده و جلو خطرات احتمالی را بگیرد ولی با کمال تاسف و تعجب شهرداری میانه نه تنها اقدامی در خصوص ویرانه های موجود در منطقه نکرده بلکه در اقدامی ناباورانه شهرداری ساختمانهایی که در طرح فضایی سبز در انتهایی شهرک امام و اول خیابان سعدی شهرک اندیشه روبروی مجتمع مسکونی مهر ایاز قرار داشتند واکثرا توسط شهرداری از سال گذشته تملیک شده اند اقدام به تخریب سقف خانه ها و یا قسمت‌ها بی از دیوارها کرده و بصورت ویرانه بدون تسطیح و آوار برداری بحال خود رها کرده است که این مسئله نه تنها جلوه زشتی ببار آورده و روح و روان اهالی و هر رهگذری را بدرد آورده بلکه امنیت منطقه را هم بخطر انداخته وخطرات جدی جان بچه ها را که با تعطیل شدن مدارس در این ویرانه ها مشغول بازی هستند به مخاطره انداخته است و در صورت بروز هر اتفاق ناگوار شهرداری مسول خو اهد بود .

۰۳/۳/۱۲ ۲۲:۴۱

به عنوان مجری ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جا دارد از قاطعیت و جدییت آقای دکتر سیاوش ابراهی رئیس محترم سازمان تشکر کنم که در رابطه با احقاق حقوق مصرف کنندگان، کارگران و شهروندان تعارف با کسی ندارد. 

۰۳/۳/۱۲ ۲۱:۵۴

متاسفانه مالکین قلدری می کنن. کلی تخلف و در نهایت با جریمه حل می کنند.
ناظر قدرت اجرایی ندارد.
مالک هم سواستفاده میکند.

۰۳/۳/۱۲ ۲۱:۴۰

اینجا بحث دوشیدن مردمه و پر کردن جیب خودشون وگرنه اگر به فکر امنیت جانی مردم اند خیلی کارها زمین مونده که باید بکنند.

اخبار روز