کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۴/۱۲ ۰۰:۵۵

پزشکیان بی نظیر بود تمامی بافته های جلیلی را رشته کرد مخصوصا با این جمله که اگر رشد ۸درصدی مورد ادعای جلیلی
اتفاق نیوفته جلیلی رو اعدام کنید

۰۳/۴/۱۲ ۰۰:۳۹

جلیلی همون شعارهایی رو میداد که اکثر رئیس جمهورهای قبلی مارو اینطوری گول زدن، پزشکیان مبتنی بر واقعیت حرف میزد

۰۳/۴/۱۲ ۰۰:۳۷

در مورد مسائل و مشکلات جامعه پزشکیان بهتر صحبت کرد فقط یک جا اشتباه کرد در مورد سردار وطن و سردار دلها گفت اون موی دماغ آمریکا بود در غزه و سوریه و ... و خیلی زشت بود این جمله و این نحوه گفتمان و ادبیات در مورد حاج قاسم عزیز که جانش را فدا کرد.

۰۳/۴/۱۲ ۰۰:۳۳

نمایندگان میانه بخاطر وحدت و مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود ای کاش اعلام موضع رسمی نمی کردند مریم عبداللهی کم تجربه بود متاسفانه زود رفت ستاد پزشکیان و اسماعیلی هم مجبور شد موضع گیری کند و برعکس مریم عبداللهی رفت سمت جلیلی ، خدا به داد این شهر سیاست زده برسد.

۰۳/۴/۱۲ ۰۰:۳۰

با این فرمول هر دو هندوانه سربسته هستند معلوم نیست موفق میشوند یا نه ولی قالیباف در شان رئیس جمهور بود و کاریزما داشت این دو نفر در قد قواره رئیس جمهور نیست حداکثر در حد وزیر هستند یا پایین تر واقعا در حد رئیس جمهور نیستند . آقای رئیسی قبل از ریاست جمهوری رئیس قوه قضائیه بودند و آقای قالیباف رئیس قوه مقننه بود .

۰۳/۴/۱۲ ۰۰:۲۷

آقای پزشکیان مشکلاتی که در زمان ۸ سال روحانی ایجاد شده بعنوان مطالبه و آسیب مطرح میکند همان آدم ها را میخواد در دولت خودش استفاده کند ای کاش هر دو طرف وزیران و هیات دولت خود را حدودی معرفی میکردند مثلا معاون اول را چه کسی می گذارند و وزیر ها را .

اخبار روز