
در پی وقوع گرمای بی سابقه در روزهای اخیر، همکاران فنی و عملیاتی مدیریت توزیع نیروی برق میانه با تمام توان و روحیه جهادی، در صحنه حضور یافته و با اقداماتی سریع و هدفمند، پایداری شبکه برق و تداوم خدماترسانی به مشترکین را تضمین کردند.
براساس گزارش واحد بهرهبرداری و دیسپاچینگ مدیریت برق میانه، فقط در روز دوشنبه ۱۴ مرداد که رکورد دمایی شهرستان شکسته شد مجموعاً ۶۱۱ مورد تماس از سوی مشترکان ثبت شد که برای حلمشکل تماس های ثبت شده مجموعا ۱۵۰ مورد اعزام اکیپ به محل برای رفع مشکل خاموشی ازجمله تعویض کابل پست بازار، تعویض سکسیونر پارک انقلاب، تعویض کابل کوی شهرداری ، تعویض چندین مورد کلید کل در سطح شهر و .... با زحمات طاقت فرسای همکاران زحمتکش رفع ایراد گردید.
مهندس پزشکی، مدیر توزیع نیروی برق میانه، ضمن قدردانی از تلاش جهادی و شبانهروزی پرسنل اظهار داشت:
«همکاران ما در سختترین شرایط آبوهوایی، با احساس مسئولیت بالا و تعهد حرفهای، بیوقفه برای حفظ پایداری شبکه برق تلاش میکنند. حضور میدانی تیمهای عملیاتی و تلاش بی وقفه آنها برای رساندن برق به خانه های مردم و سایر مشترکین در شرایطی که دمای هوا به ۴۵ درجه بالای صفر رسیده بود، نشانهای از وجدان کاری و رسالت خدمترسانی بیمنت و براساس وظیفه قانونی و اخلاقی در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف شهرستان می باشد. »
وی با بیان اینکه در ماه مرداد بیش از ۵۶۱۸ مورد تماس تلفنی گزارش قطعی و بیش از ۵۰۰ مورد اعزام اکیپ برای رفع خاموشی اعلامی در اثر بالا رفتن دمای هوا و مصرف مشترکین در شهر میانه رخ داده بود که با تلاش تیمهای عملیاتی در کمترین زمان ممکن رفع اشکال و خاموشی برطرف گردید.»
مدیریت توزیع نیروی برق میانه ضمن عذرخواهی از تمام همشهریان بابت خاموشی های روزهای اخیر و اعلام آمادگی کامل برای مواجهه با خاموشیهای احتمالی آینده، از همشهریان محترم عاجزانه درخواست میکند حداکثر همکاری و صرفه جویی در مصرف برق خصوصا در زمان های پیک بار را داشته باشند تا خادمان مردم در اداره برق در تامین برق مطمئن و پایدار همشهریان، شرمنده مردم عزیز و شریفمان نباشند.
روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق میانه