کد خبر: ۹۵۷۸۴
۴۲۳ بازدید
۲۴ دیدگاه

نارضایتی 76 درصدی مردم میانه از طرح جدید شورای ترافیک برای میدان نماز

۹۹/۳/۶
۱۲:۰۴

همشهریان عزیز میانه ای مستحضر هستند که اخیراً با تصویب شورای ترافیک میانه، طرحی برای میدان نماز ارائه شده که به خاطر ایجاد ترافیک، گلایه ها و اعتراضاتی را به دنبال داشته است. هرچند نتیجه چنین طرح هایی را در درازمدت باید سنجید و همین الآن هم نتیجه آن در دیگر معابر شهری مثبت است، با این همه کانال خبری صدای میانه در چند روز گذشته یک نظرسنجی عمومی برای این طرح برگزار کرد که طبق تصویر پیوستی، نزدیک به 13 هزار نفر از این نظرسنجی بازدید کرده اند که بیش از 4000 نفر از همشهریان در این نظرسنجی شرکت کرده اند که از این 4000 نفر، کمتر از یک چهارم مردم میانه از این طرح راضی بوده اند و مابقی ناراضی هستند.

لازم به توضیح است نظرسنجی کانالی اعتبار دقیق تری دارد و یک نفر با یک شماره تلفن تنها یک بار می تواند در این نظرسنجی رأی بدهد.

کانال صدای میانه به آدرس T.me@VoMir نزدیک به 20 هزار عضو واقعی دارد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۹/۳/۸ ۲۳:۳۸

میانه صاحب تدارد هرکسی برای خودش یک والی است

۹۹/۳/۸ ۱۴:۲۸

باسلام به همشهریان محترم بنظر حقیر باگذشت زمان تمامی این تصمیمات کمیسیون ترافیک میانه محکوم به شکست است چرا عادت کردیم کارهارا دوباره اندیشی کنیم چراهمان کار آخررا اول نمیکنیم چرا بودجه هارا هدر میدیهیم چرا بفکر مردم وجوانان نیستیم که برایت بودجه های هرز رفت ودوباره اندیشی میتوان کارخانه ومحرومیت زدایی کرد. تنها راه حل ترافیک زدایی پخش ویران مراکز همچون بانکها وتجارتخانه ها وپخش در مناطقی درمیانه که بافت تازه تر وبروزتر مانند اندیشه ویا کمربندی است.اینکار هم رونق بقیه مناطق ویکسان سازی مناطق ازهمه لحاظ را منجرمیشود.

۹۹/۳/۸ ۱۳:۲۲

خودخواهی ما میانه ای ها اینجاست که درگیر چرت و پرتیم اعتراض بر اینکه خیابان ما بن بست شد یا میدان نماز اله شد بله شد ولی سهمیه آرد نانوایی ها کم شده و صف خرید نان توی این کرونا طولانی شده اما کسی اعتراض نمیکنه
بنظر شما اعتراض به صف طولانی نانوایی حق شهروند است که شامل همه جماعت میانه است یا اعتراض چند نفر سرآسیابی یا خیابان امام خمینی به طرح ترافیک؟

۹۹/۳/۷ ۲۰:۳۲

رییس شورای ترافیک هر شهر فرماندار همان شهر است و به عنوان نماینده تام الاختیار دولت
دستوراتش کفایت می کند.
نیازی به استانداری و ... نیست.

۹۹/۳/۷ ۱۵:۳۳

طرح جدید میدان نماز به مراتب بهتر از قبلیش است منتها چون رانندگان عجله می کنند و من بارها دیدم که چراغ قرمز هم رد کردند قاطی میشه
بنظر من چهارراه هم برچیده بشه بهتره

۹۹/۳/۷ ۱۲:۵۹

مخالف برگشت به طرح اول هستم ولی موافق تعریض و احداث خیابانم.
طرح فعلی به مراتب بهتر از قبلی است.

۹۹/۳/۷ ۱۱:۱۵

پروژه روکش آسفالت جاده ترانزیت که سال گذشته توسط پیمانکار انجام گرفته بوده چی اون هم پروژه قرار داد مدیریت پیمان بود یا قرار داد اجرا؟ ان موقع هم ماشین الات شهرداری میانه در اختیار پیمانکار قرار داشت قبلا هم تذکر داده شد ولی پاسخگو نشدید !!!شبانه روز که دستگاه سنگین گریدر در جاده در اختیار پیمانکار روکش آسفالت بود ای کاش ان موفق هم جوابیه صادر میکردید!!!!!

با عرض سلام و ادب

شهروند محترم؛ سازمان همیاری استان در این پروژه قرارداد مدیریت پیمان دارد نه قراداد اجرا.

به این معنی که هر میزان کار در این پروژه توسط اشخاص یا شرکت های ثالث انجام شود توسط سازمان همیاری مدیریت شده و در نهایت درصدی از مبلغ پرداخت شده برای هر هزینه به مدیر پیمان تعلق می گیرد لذا هر مقدار از کارهای پروژه که توسط خود شهرداری انجام شود از شمول هزینه اجرا و درصد مدیریت پیمان خارج بوده و بار مالی اجرای پروژه را کم می کند.

منصفانه تر آن است که اگر به موضوعی شک کردیم یا ابهامی برایمان پیش آمد قبل از هر گونه قضاوت و اتهام زنی بررسی کاملی از موضوع انجام دهیم و پس از حصول اطمینان از اصل قضیه اظهار نظر نماییم. که البته این در حوصله و تخصص شهروند عادی نیست و رسانه ها مسئولیت کندوکاو و کشف حقایق و انتشار اخبار صحیح و معتبر را بر دوش دارند و انتظار از مدیران محترم سایت ها و شبکه های مجازی کاربرمحور این است که در انتشار مطالب ارسالی از سوی شهروندان محترم حداقل های ممکن را در باره صحت و سقم ادعاهای مطرح شده رعایت نمایند و با انتشار مطالب نادرست و بی اساس محملی برای شبهه افکنی در افکار عمومی و تشویش ذهن مخاطبان نشوند.

 

۹۹/۳/۷ ۱۰:۱۳

ف آ آزاد متاسفانه ما عادت کرده ایم به هر چیزی ایراد بگیریم در صورتی که آنچه در چشم خود است نمب بینیم در چشم دیگران پر کاه را می بینیم گره کور ترافیک شهرمان از ثغییر هندسی میدان نماز نیست. بلکه از بی فرهنگی بعضی از رانندگان تازه به دوران رسیده ایت که از هر کجا دور می زنند درهر جایی دلشان خواست پارک مب کنند به هر مقامی به هرطرحی اعتراض می کنند غافل از اینکه هنوزاندر خم نصف کوچه هم نییتیم ببایید برای خودمان را با مدنیت طبیق دهیم مگر ماچه از دیگر کشورها کم داریم به خیلی هم از آنها سریم ففط خودمانرا باور نداریم

۹۹/۳/۷ ۱۰:۰۸

دوست عزیز اصلا و ابدا ارتباطی به مسولین استانی نداره و تصمیم گیری در مورد مسایل ترافیکی هر شهر توسط مسولین همون شهر که شامل شهرداری و شورای شهر و راهنمایی و رانندگی که همان شورای ترافیک رو تشکیل میدن گرفته میشه لطفا مغلطه نفرمایین

۹۹/۳/۷ ۰۹:۴۰

شورای محترم شهر باید بخاطر این معضلی که برای مردم بوجود آمده پاسخگو باشد

۹۹/۳/۷ ۰۹:۳۹

سوال از مراجع قانونی ؟؟؟؟؟ پلی که توسط سازمان همیاری استان در تقاطع خیابان ارتش به اندیشه ساخته میشه پس چرا ماشین الات عمرانی خود شهرداری واسه پیمانکار کار وفعالیت میکنند به چه مجوزی چرا برای عمران ابادانی شهر کار نمیکنند اما شبانه روز در خدمت پیمانکار پروژه پل هستند واقعا ایا کسی نیست این خلافکارها و خیانت ها را ببیند یل میبینند دم بر نمی اورنند به چه قیمتی !!!!!!!!!!!!!!!!!باور نداری برید تماشا کنید نیرو ماشین الات بین المال شهرداری صرف کجا میشوند

۹۹/۳/۷ ۰۸:۲۴

با کدوم شهردار با کدوم شورای شهر دلت خوشه ها

۹۹/۳/۷ ۰۸:۲۳

طرح های اخیر ترافیکی شهر میانه طوری طراحی شده اند که مردم جهت رفتن به سمت بازار یا میدان آزادی مجبور هستند میدان نماز را زیارت کنند . به همین دلیل ترافیک آنجا زیاد شده و ترافیک خیابانهای دیگر کم شده است
و این امر هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ مصرف سوخت ، هزینه اضافی بر مردم تحمیل کرده است

۹۹/۳/۷ ۰۰:۱۲

با سلام خدمت همشهریان محترم
شورای ترافیک و مصوبه های آن تنها مسئولان شهری نیست بلکه از مسئولین استانی تصمیم گیری می شود یکی از موارد حل مشکلات ترافیکی حذف برخی از میادین شهری است و میانه هم تافته جدابافته نیست و باید آن را اجرایی کند.
حالا 70 درصد مخالفان این طرح خونه های مجاور اند که به ضرر آنها تمام شده و نمی تواند جلوی این طرح را بگیرد
اگر هرکس بخاطر خودش و محله اش نظر بنده که شهر باید بخوابد

۹۹/۳/۶ ۲۳:۴۸

روز اول اجرای این طرح یادتان باشد با دیدن شرایط خیابانها گفتم که مجبور خواهیم بود به حالت قبل برگردانیم.
فقط باید دادستان پیگیر این تصمیم و حیف و میلی که انجام شده باشد.
ناگفته نماند بجای این هدر کردن هزینه ها باید بفکر تعریض و احداث خیابان و پارکینگ باشیم نه ساخت و تخریبو دوباره ساختن!!

۹۹/۳/۶ ۲۳:۳۳

عیبی یوخ.مثلاترافیک طهرون روماهم داریم پزبدیم.

۹۹/۳/۶ ۲۲:۱۸

طرح خوبی است برای اینکه فرهنگ ترافیک در میانه جا بیفتد

۹۹/۳/۶ ۲۲:۱۳

واقعا که طرح خیلی بدی هست باید درباره میدان نماز یه فکر بهتری بکنند.

۹۹/۳/۶ ۲۱:۳۷

اصلا هم چنین نیست متاسفم به این برداشت و طرز فکر ، من سخنم با اصلاح به اصطلاح هندسی میدان نماز و مسدود کردن سرآسیاب به بانک ملی است که مشکل را چند برابر کرده ،و اکثر ماشینها که از طرف چهارراه بالا قصد رفتن به خیابان بانک ملی را دارند بجای دور زدن از میدان نماز از کوچه رو بروی کوچه شهید اباذری،(کوچه نانوایی) میان بر میزنند که خطرات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

۹۹/۳/۶ ۱۷:۳۹

سلام بهتره با یه همشهری با ادبیات حرف بزنی و کلامت را عوض کنی .خب،
من خودم از اهالی خیابان سرآسیابم خونه ام هم اونجاست چند بار نامه آوردند امضا نکردم گفتم این طرح برای کل شهر است نه سرآسیاب و بانک ملی. حرفشون هم این بود که خیابان ما کوچه شده و قیمتش میاد پایین
حالا شما اگر از فرهنگیان باشی نباید ناراضی باشی. آقای سرآسیابی!!

۹۹/۳/۶ ۱۵:۳۹

بابا بس کنید دیگه شما هم چسبیده ای به خ بانک ملی و خ امام و... اصلا هم ربطی به اینها ندارد مشکل میدان نماز را مشکلتر کردند ترافیک شدیدتر شده من خودم از فرهنگیان هستم خیلی هم ناراضیم سابق بر این تردد از این روانتر بود چند روز قبل توقف ماشینها تا چراغ قرمز سمیه رسیده بود بطوریکه ما خودمان بعد از سه بار سبز و قرمز شدن بالاخره در چراغ سبز چهارم از میدان نماز رد شدیم .ایا قبلا هم چنین چیزی شاهد بوده اید ، واقعا خیلی ناشیانه عمل شده است مردم را سرگردان کرده اند .

۹۹/۳/۶ ۱۵:۰۳

با سلام
این نظر سنجی دلیل کافی نیست ممکن است درصد بالایی از ناراضی ها افراد ساکن خیابانهای سرآسیاب،بانک ملی،حاجی اصغری و خیابان امام و اهالی بازار باشند و بقیه که رضایت دارند و اکثریت مردم شهر مثلا فرهنگیان،اندیشه که درصد بالای جامعه را شامل می شود نباشد.
در واقع این نمیتونه مستند کافی باشد.

پیشگیری از کرونا

از برخورد نزدیک با افراد دارای علایم بیماری خودداری نمایید.

اخبار روز