کد خبر: ۹۷۰۵۴
۶۴۳ بازدید
۵۶ دیدگاه

توضیح سازمان حمل و نقل در مورد طرح ترافیکی تقاطع میدان نماز

۹۹/۴/۲۵
۰۱:۴۲

طرح ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهر میانه با شرح خدمات تعیین شده از جمله اصلاح هندسی میدان نماز توسط مهندسین مشاور ذیصلاح در حوزه ترافیک براساس مطالعات علمی و کارشناسی و آمار برداری ترددهای روزانه و تحلیل فنی آن انجام شده و...

شهروندان محترم و فهیم میانه ضمن عرض سلام و ادب و احترام در راستای مطالب و انتقادات منتشر شده در مورد طرح اصلاح هندسی میدان نماز و تبدیل آن از میدان به تقاطع با چراغ فرماندهی راهنمایی و متعاقبا تغییر چراغ فرماندهی در ساعات غیرترافیک به حالت چشمک زن که انتقاداتی را از سوی شهروندان محترم به دنبال داشته، مطالبی جهت استحضار مردم شریف میانه اعلام می گردد:

1ـ طرح ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهر میانه با شرح خدمات تعیین شده از جمله اصلاح هندسی میدان نماز توسط مهندسین مشاور ذیصلاح در حوزه ترافیک براساس مطالعات علمی و کارشناسی و آمار برداری ترددهای روزانه و تحلیل فنی آن انجام شده و پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان اجرا و معبر مذکور از حالت میدان به تقاطع تغییر یافته است. این طرح براساس شاخص ها و آیتم های مهندسی ترافیکی تهیه و قوس های طرفین تقاطع به منظور تسهیل در گردش به راست خودروها اصلاح و ظرفیت توزیع ترافیک را چندین برابر افزایش داده است.

2- با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع مجدد کرونا ویروس و به تبع آن، کاهش سفرهای درون شهری و با توجه به ظرفیت بالای تقاطع در توزیع خودروها، احساس شد تقاطع می تواند با تغییر چراغ فرماندهی به حالت چشمک زن با رعایت حق تقدم بدون توقف در پشت چراغ فرماندهی در ساعات خلوت روز و شب مدیریت شود. بر همین اساس و برای صرفه جویی در وقت و کاهش مصرف سوخت رانندگان و برای آسایش و راحتی شهروندان تصمیم گرفته شد از ساعت 19 الی 23 چراغهای تقاطع بصورت فرماندهی و در بقیه ساعات به صورت چشمک زن باشد.

3ـ با احترام به نکته نظرات شهروندان محترم و اذعان به این اصل مسلم که انتقاد حق طبیعی شهروندان بوده و عموم مردم عزیز در بیان نظرات خود آزادند، ضمن دعوت به رعایت عدالت و انصاف در بیان انتقاد خواهشمندیم تلاش مسئولین شهر بویژه اعضای شورای ترافیک در حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهر نادیده گرفته نشود.

علی ایحال نتایج اجرای طرح ساماندهی ترافیکی (که البته هنوز به طور کامل اجرا نشده) در سایر خیابان های شهر از جمله بانک ملی، شهید حاجی اصغری و شهید رحیمی محسوس بوده و مطمئناً پس از اجرای کامل طرح از جمله تبدیل بخشی از خیابان امام خمینی ره به پیاده راه در محدوده بازار ، نتایج بهتر و مطلوب تری نیز به دست خواهد آمد.

در پایان از کلیه شهروندان محترم که در طول اجرای طرح متحمل مشکلات و اذیت های ناخواسته شدند عذرخواهی نموده و از بابت انتقاد سازنده و منصفانه شهروندان نیز که ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نموده اند تشکر و قدردانی می نماییم.

روابط عمومی سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری میانه

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۹/۴/۲۹ ۱۷:۰۸

کاش همینطوری بود که شما میگین.......برادر عزیز کدوم کارشناس ؟کدوم کار کارشناسی؟ یکم واقعا بین باش برادر

۹۹/۴/۲۹ ۱۱:۱۳

از سرآسیاب به سمت 4راه می تونید از مسیر کوچه اعتمادی استفاده کنید تا اینکه بیایید میدان نماز و یکی دوتا چراغ قرمز 60 ثانیه ای منتظر بشید که دور بزنید.

۹۹/۴/۲۹ ۰۱:۵۶

سلام لطفا تایمرهای تقاطع خیابان معلم جنوبی با خیابان های شهید دکتر نیکنامی(پیام نور) و ارشاد جنوبی را بگویید فعال کنند والله چندین تصادف وحشتناک هر هر هفته در این تقاطع رخ می دهد چند وقت پیش نیز صدمات جانی به شهروندان وارد شده شورای ترافیک و تاکسیرانی و شهرداری لطفا اقدام عاجلی مبذول نمایند

۹۹/۴/۲۸ ۲۲:۱۷

ممنون که بنده را درک میفرمایید

۹۹/۴/۲۸ ۲۲:۱۵

شما چه کم کاستی از مسولان دیده اید با این همه تهدیدات و تحریم ها و.... ببینید چطور کشور رو اداره میکنند بر خودت و افکارت رو اصلاح کن ای برادر مسولین ما همه شان کار امد و دانا و باسواد و دانشگاهی و تحصیلکرده ریزبین و سنجیده هستند

۹۹/۴/۲۸ ۱۴:۳۸

سرآسیابی عزیز لطفا از گذاشتن نظرات پی در پی صرفنظر کن
خب خیابون شما کوچه شده شهروندان چکار کنن

۹۹/۴/۲۸ ۱۳:۱۲

شما یا ناظر نیستید ...یا در میانه زندگی نمی کنید...یا از میدان نمازعبور نکردی
شایدم هزینه (( هوشمند کردن چراغ راهنمایی)) هنوز خرج نشده

۹۹/۴/۲۸ ۱۳:۰۹

ضمن دعوت به رعایت عدالت و انصاف!!???
براساس مطالعات علمی و کارشناسی!!!???
اصلاح هندسی میدان نماز توسط مهندسین مشاور ذیصلاح!!??

بنده خلاصه بگم نزدیکم به چهل سال سن دارم، تا 10سالگی که دوران کودکی و نوجوانی
در مابقی عمرم میدان نماز را اینقدر شلوغ ندیدم، در یک شب میدان به اون زیبایی را برداشتن و طرحی!!! انداختن که بسیار باعث رنج و عذاب است، ای کاش مدعی العموم و دادستان محترم وارد رسیدگی به این طرح شوند که با صرف میلیونها تومان از بیت المت المال چه مشکلی از شهر را حل کردند؟؟!!

ای کاش میدان نماز زبان داشت و حرف می زد...

خوب عزیز من می توانستید اجازه دهید همان میدان نماز بماند ...ولی خیلی راحت چهار تا چراغ راهنما نصب می کردید...به این راحتی....

۹۹/۴/۲۷ ۱۴:۰۶

همین ندانستن ها شهر را به ناکجا آباد کشانده///// برادر تعاملگر

۹۹/۴/۲۷ ۱۳:۵۰

مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آل سعود
مرگ بر آل خلیفه
مرگ بر منافق فتنه گر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
درود بر مسؤلان پاک دست

۹۹/۴/۲۷ ۰۹:۱۱

بنده هم معتقدم نظر داده نشود ، چرا که امور بدست کارشناسانی افتاده است که بمکتب نرفته کارشناس شده اند ، حق و حقوق کارشناسی ازبیت المال میگیرند که بهترین گزینه را انتخاب و عملی کنند ، حال که انتخاب کرده اند ، اجازه دهیم خودشان نیز اعمال کنند ، لطفا از راهنمایی کردن خودداری فرمایید ، زمان قدیم هرکس نسبت به دیگری بهره هوشی و استعداد بیشتری داشت میتوانست به ادامه تحصیل در دانشگاه دولتی ادامه بدهد ، اما اکنون دیگر استعداد و بهره هوشی بالاتر نیاز نیست ، تنبل ترین دانش آموز در دبیرستان باشی و با حداق معدل نمره 10 دیپلم بگیری در مدت 4 سال در دانشگاه ... کارشناسی میگیری و مهندس میشوی و با پارتی استخدام و مسائل را کارشناسی بکنی و مهندس مهندس صدایت میکنند ، و دو سال دیگرهم چونکه استخدام شده ای کارشناسی ارشد را هم میتوانی تحویل بگیری و سپس کاندیدای مجلس هم میتوانی ثبت نام کنی و خدا را چه دیده ای شاید نماینده هم شدی ، میدان آزادی را هم یک مهندس طراحی و اجرا کرده ، مسدود نمودن تقاطع خیابان بانک ملی و سرآسیاب و میدان نماز را هم یک مهندس دیگر طراحی و کارشناسی کرده ، هر دو طرف هم مهندس هستند ، و هردورا هم مهندس مهندس صدا میزنند ،خانه از پای بست ویران است عزیز من ، به همین جهت عرض میکنم اینها را با نظراتتان راهنمایی نکنید بگذارید در همان حال خود بمانند ....

۹۹/۴/۲۶ ۲۲:۴۸

اقایان عزیز لطفا نظر ندهید اقایان عزیز و بزرگوار مسولین خودشان از شما بهتر میدونند چکار میکنند لطفا دخالت نفرمایید لطفا چوب لای چرخ عزیزان نگذارید

۹۹/۴/۲۶ ۲۲:۲۵

به جای اینهمه هزینه و طرحهای پیچیده که عملا موجب بلا استفاده شدن سرآسیاب و سنگین شدن ترافیک میدان نماز شده با نصب یک چراغ راهنمایی در محل تلاقی سرآسیاب و بانک ملی از تصادفات ناخواسته جلوگیری و اینهمه دردسر برای مردم درست نمیشد

۹۹/۴/۲۶ ۲۲:۰۴

واقعا حرفت حق هستش

۹۹/۴/۲۶ ۲۱:۰۸

باسلام بااحترام به نطر مسوولین وهمشهریان محترم آیا توجه دارید برای ورود از خیابان شهید میانجی به خیابان بانک ملی به علت مسدود بودن تقاطع سرآسیاب باچه مشکلاتی از کوچه روبروی فروشگاه فرهنگیان استفاده می کنند.قدری بی برنامگی نیست.

۹۹/۴/۲۶ ۱۸:۰۹

چه کارشناسی و مهندسی. اومدن سرآسیاب که بارترافیکی میدان نمازروکم میکرد وسط خیابونو دیوارکشیدن وبایدکسایی که قصدترددازسرآسیاب به طرف چهارراه بالاوبانک ملی رودارن باید میدان نمازودوربزن.ماشاله به این هوش نابغه

۹۹/۴/۲۶ ۱۸:۰۳

مغازه دار اون خیابونید؟

۹۹/۴/۲۶ ۱۲:۳۱

با سلام به نظر من به عنوان یک شهروند که تمام کارهای عمرانی شهرداری را رصد میکنم یه پیشنهاد عالی برای واحد عمران شهرداری و شورای شهر و شهردار محترم دارم و اونم اینکه شما کاری به شهر نداشته باشین بشینین تو شهرداری و کارهای روتین خودتون رو انجام بدین پروژه های جدیدتون پیش کش شما اصلا کاری نکنین سنگین ترین

۹۹/۴/۲۶ ۰۲:۳۱

همچنان بر پیاده راه اصرار دارید؟قطعا آن کار هم مثل میدان نماز اشتباه ارزیابی خواهد شد.
بفکر ساخت خیابان باشید نه یکطرفه کردن یا حذف خیابان
الان لازم است روگذر پل هم سطح در شهر اجرا کنید.براش بودجه سازی و تخصیص بودجه بدین.
یکمی پیشرفت کنید بد نیستا

۹۹/۴/۲۵ ۲۱:۵۷

واقعا مهندسیتون عالیه عجب طرحی فکر کنم تو خاورمیانه از نظر مهندسی اول هستش دمتون گرم! فقط بگین چقدر از بیت المال رفت بالا.مواظب باشین مدیون نشین.

۹۹/۴/۲۵ ۱۹:۴۹

تغییر در شهر لازم است و من این شکل هندسی میدان نماز را به فال نیک میگیرم

۹۹/۴/۲۵ ۱۸:۵۲

با سلام طرح خوبیست به شرطی
۱_حتما جدولهای سر خیابان سراسیاب دوباره برداشته شود تا مقدار از بار ترافیک به انجا منتقل شود
۲ مدت ثانیه کم شود واقعا نود ثانیه خیلی زیاد است
۳ چشمک زن کردن خوب است ادامه یابد

۹۹/۴/۲۵ ۱۷:۰۷

والا منکه ندیدم کسی آماربرداری و شمارش خودرو در اون محدوده انجام بده! من سال 91 تهران بودم دایم جهت اجرای طرح ترافیک دو شیفت گذر سواری ها رو بمدت حداقل یک هفته انجام می دادن در این طرح ضمن شمارش تعداد خودرو ، نوع خودرو رو هم مشخص می کردن بعد می رفتن سراغ اجرا
شما رو الله اعلم منکه ندیدم چنین آماربرداری رو انجام داده باشید

۹۹/۴/۲۵ ۱۶:۴۰

با تشکر از دست اندرکاران این طرح
طرح بسیار خوبیست

۹۹/۴/۲۵ ۱۵:۵۹

1ـ طرح ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهر میانه با شرح خدمات تعیین شده از جمله اصلاح هندسی میدان نماز توسط مهندسین مشاور ذیصلاح در حوزه ترافیک براساس مطالعات علمی و کارشناسی و آمار برداری ترددهای روزانه و تحلیل فنی آن انجام شده و پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان اجرا و معبر مذکور از حالت میدان به تقاطع تغییر یافته است. این طرح براساس شاخص ها و آیتم های مهندسی ترافیکی تهیه و قوس های طرفین تقاطع به منظور تسهیل در گردش به راست خودروها اصلاح و ظرفیت توزیع ترافیک را چندین برابر افزایش داده است.


سوال! این مهندسین رو معرفی میکنین؟ تا بشناسیم شاید لازم شد در عملیات های مهندسی ازشون مشورت بگیریم!

۹۹/۴/۲۵ ۱۵:۴۳

قابل توجه مسئولین محترم طرح ترافیک پیشنهاد میشود از تقاطع خیابان شیخ الاسلامی تا میدان آزادی هم با جدول یا برای زیبایی با گلدانهای بزرگ سنگی و یا با میله فرم داده شده مسدود نمایند تا برخی از رانندگان بی فرهنگ و نا آشنا و یا بهتر بگوئیم بی اعتنا به قوانین و مقررات رانندگی از روی خط ممتد آنجا دور نزنند که باعث ترافیک و راه بندان و در پاره ای موارد تصادف و درگیری میشوند .انشا ا...که اقدام می شود

۹۹/۴/۲۵ ۱۵:۲۴

برادر ارجمند علتش این است که کارشناسان کار نشناس هستند متاسفانه شده ایم موش آزمایشگاه همیشه راه آزمایش و خطا را این باصطلاح کارشناسان در پیش گرفته اند !!! نمونه اش بریدگی روبروی تالار چشم انداز که از جاده وارد میشود ملاحظه کنید که این بریدگی را چقدر کم عرض کرده اند که فقط دو ماشین میتوانند داخل شوند و بقیه به ناچار باید در جاده به آن شلوغی توقف نمایند که همیشه موجب ترافیک سنگین و تصادف در این محل میشود در صورتی که چند متر از فضای سبز به بریدگی اضافه نمایند مشکل این بریدگی حل خواهد شد . ولی کو ؛گوش شنوا !!! آقایان منتظرند تا تصادفی سنگین اتفاق بیافتد خدای ناکرده چندنفری مجروح و یا کشته شوند بعد بفکر اصلاح هندسی شان بیفتند

۹۹/۴/۲۵ ۱۵:۱۱

عزیزم شما فقط از این ناراضی هستید که چرا سرآسیاب بن بست شده ولی مدیریت شهری به این حرفا نباید توجه کنه و حالا هی پیام بذار.

۹۹/۴/۲۵ ۱۴:۴۴

با سلام و خسته نباشید لطفا در مورد سه راهی اخر خیابان ابوذر در شهرک امام که با توجه به تردد زیاد محل خطر ناک و حادثه خیزی شده چاره اندیشی نمایید.ضمنا برخی تا کسی های این محل اصلا رعایت ایمنی و بهداشتی را نمیکنند خواهشمند است پیگیری و اقدام جدی بعمل اورید

۹۹/۴/۲۵ ۱۳:۲۵

چه طرحی چه جلسه ترافیگی وقتی که مردم اکثرا از طرح ناراضی هستند شما هی از طرح دفاع کنید توجیه کنید اقا مردم ناراضیند

۹۹/۴/۲۵ ۱۳:۲۳

حتما همان میانه ای اصل و دوست اقای ....... میباشد که اگثرا واسه خیابهای شه میانه نشقه و طرح ارائه دادند و میدند

۹۹/۴/۲۵ ۱۳:۱۸

اگه عنوان مینمایید طرح تان خوبه بزارید به رای و نظر مردم انوقت بگید طرح تان خب بوده یا نه

۹۹/۴/۲۵ ۱۳:۱۶

اقای محترم کجای طرح خوبه گویا تو پشت چراغ توقف نکردی که بیخودی بنزین مصرف کنی قلا اونجا ترافیک نبود اگه بود چند لحظه کوتاه اصلا هم طرح خوبی نیست حالا هر چقدر میگید کار کارشناسی ووووووو شده هم بر آیند همان هست که الان مردم در عذاب و مشکل افتادند ای کاش همان میدان باقی می ماند

۹۹/۴/۲۵ ۱۲:۲۳

متأسفانه طرح های ترافیکی اخیر در شهر میانه طوری طراحی شده اند که تمامی ماشین ها بایستی برای تردد در شهر میدان نماز را زیارت کنند

۹۹/۴/۲۵ ۱۱:۵۰

مراحل انجام کار در میانه:

1. ارتباط خیابان سرآسیاب با بانک ملی بوسیله جدول قطع میشود

2. خیابان سرآسیاب به شکل بن بست درآمده و کاملا از حیز انتفاع خارج می شود

3. ترافیکی که قبلا از طریق خیابان سرآسیاب به بانک ملی و میدان آزادی منتقل می شد با مسدود شدن سرآسیاب به میدان نماز منتقل می شود.

4. میدان نماز که پاسخگوی این حجم جدید ترافیک نیست قفل می شود

5. بجای حذف جدول های کارگذاشته شده و بازگرداندن مجدد بخشی از ترافیک میدان نماز به سرآسیاب میدان نماز به چهارراه تبدیل می شود.

6. باز بجای حذف آن جدول ها که هیچ توجیهی ندارند در چهارراه نماز چراغ قرمز نصب میشود

7. با نصب چراغ قرمز ترافیک میدان نماز بد تر میشود

8. برای حل این مشکل این بار چراغ ها چشمک زن می شوند

9. در حالی که جدول های بین سرآسیاب و بانک ملی هنوز در جای خود باقی مانده اند و همچنان سرآسیاب خالی از تردد و بی استفاده مانده، چشمک زن شدن چراغ قرمز های میدان نماز چشن گرفته می شود

10. پیام های تشکر روانه می شود 🎉

۹۹/۴/۲۵ ۱۱:۴۷

دوست عزیز
چند بار نظر سنجی در صدای میانه بقول شما نشون داد اکثریت چی میخوان
اگه از کادر این طرح نیستین.....
اتفاقا اکثرا ناراضی هستن

۹۹/۴/۲۵ ۱۱:۱۰

طرح بسیار بجا و خوبی بود و مخالفان این طرح هم تعدادی افراد تکراری اند که اجرای آن به ضرر مغازه و خونه های شان تمام شده. از شورای ترافیک تقدیر و تشکر می شود.

۹۹/۴/۲۵ ۱۱:۰۸

شما نمیتونید از طرف همه مردم حرف بزنید اتفاقا طرح خوبی است و بیشتر ناراضی ها اهالی سرآسیاب و بانک ملی اند
اکثریت بر اقلیت ارجحیت دارد.

۹۹/۴/۲۵ ۱۰:۵۶

باسلام
1.خواهشأ اسم مهندسین مشاور ذیصلاح... که این وضعیت اسف‌بار رو برا مردم رقم زدن بفرمایید!
۲.با اجرای این طرح غلط بلحاظ فنی و شهرسازی راه رو برای دور زدن قانون و تخطی از آن هموار کردید بگونه ای که رانندگان از طریق کوچه های ضلع شمالی سرآسیاب و بدون قرار گرفتن در مسیر اصلاح هندسی شما سهل الوصول ترین و صدالبته نزدیکترین و غیر قانونی ترین راه رو برای رسیدن به مقصد برمی‌گزینند.
۳.با حذف راهبندی که در مسیر سرآسیاب به بانک ملی که توسط شورای مثلآ ترافیک که خود عامل اصلی ترافیک شهریست میتوان امیدوار به بهبود وضعیت موجود بود.
۴. مجددأ درخواست و خواهش از مسئولین محترم دارم تا اسم یا اسامی اشخاص و یا شرکتی که این طرح رو پیشنهاد دادن رو عاجزانه درخواست دارم عنایت فرموده اعلام فرمایید تا مردم شهر میانه کارشناسان این وضعیت پیش آمده رو بهتر شناخته و جهت آمرزش روح رفتگانشون حداقل فاتحه ای نثارشون کنند. باتشکر

۹۹/۴/۲۵ ۰۹:۴۰

به نظر بنده حقیر، طرح فوق الذکر بسیار به جا، درست و مهندسی شده براساس اصول ترافیک هستش
فقط نکته ای که مغفول مانده بحث هوشمند کردن چراغ راهنمایی براساس میزان بار ترافیک پشت چراغ هستش که باید به صورت هوشمند باشد و اگر این امر درست گردد مطمئنا موجبات بهتر شدن و اصولی تر شدن شرایط خواهد بود.

نهایت در برابر هر طرحی معمولا مقاومت اولیه هست و باید با گرفتن پیشنهادات خوب، به بهنر شدن آن کمک کرد
ممنونم

۹۹/۴/۲۵ ۰۹:۳۱

چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است؟
خدمت مسئول محترمی که از طرح اجرا شده خودشان دفاع میکنید، عرض کنم که دوست عزیز، یک طرح را برای بهبود رفاه مردم اجرا می کنند. از زمان اجرای طرح همه شهروندان ناراضی هستند و این امر نشان می دهد که طرح شما موفق نبوده است. نیاز به کار کارشناسی نیست، کافیه که تو ذهنتان وضعیت ترافیک میدان نماز قبل از اجرای طرح و بعد از آن را مرور کنید و خودتان قضاوت کنید.

۹۹/۴/۲۵ ۰۸:۲۸

باسلام خدمت همشهریان عزیزومسئولین محترم شهری.اول ازهمه جادارد ازتصمیم های جدید شورای ترافیک شهری که دراول سال 99 چند طرح ترافیکی همزمان درمراکز اصلی وپربار شهراجرایی شده تشکرنمایم که درمتن گزارش به آنها اشاره شده است .دوماً قریب به 40درصد حجم ترافیک میدان نماز درساعات پیک ترافیکی مربوط به بسته شدن ورودی سرآسیاب به بانک ملی است که رانندگان مجبورمی شوند ازمیدان نماز دور بزنندکه ندانسته ازپیام نور وارد سرآسیاب می شوند .ودوما کسانی که با آگاهی از بسته بودن انتهای سرآسیاب از شمشیری به میدان نماز می آیند وباعث صف طولانی در ورودی میدان نماز از سمت معلم می شود که باعث طولانی شدن تغییر چراغ فرماندهی قرمز از هر طرف به میدان نماز شده وکم حوصلگی ورنجیدن رانندگان محترم وسرنشینان می شود .امیدوارم باتجربه وتدابیر مسئولین محترم هرچه سریع تر راه حل آن راپیدا کنند.بالاخره شهر همان شهر است ولی مردم ووسایل نقیله روز به روز در حال افزایش وپیشرفت می باشد.باید عادت کرد وگرنه بی نظمی وعدم رعایت قوانین از هرلحاظ به ضرر مردم عزیز وقت وهزینه هامی باشد.آسایش وآرامش همشهریان آرزومندم.

۹۹/۴/۲۵ ۰۸:۲۳

آباد اولسن/ میدان ایتپ دای

۹۹/۴/۲۵ ۰۸:۰۳

بنام خدا
دوست عزیز
1-وقتی با خاموش شدن چراغ ترافیک میدان نماز روان میشه یعنی طرح زوری شما غلط بوده.اینو هر آدم غیر متخصص بخوبی میبینه چ برسه به کارشناس های شما
2-طرح شما عملا خیابان سراسیاب رو در روان سازی ترافیک بی اثر کرده
3-با دوطرفه چهار راه بالا به میدان نماز یک نوع بی نظمی در این مسیر ایجاد شده.ماشین ها برای رسیدن به بانک ملی بهداخل کوچه ها میرن و همین مسیر دوطرف بی نظم تر میشه.بخصوص که در دو طرف تاکسی ها هستن و اونهم دوبله
4-هنوز هم که هنوز در مسئله پیاده راه کردن بانک ملی به بازار موندین ک چکار کنید.چون خوب میدونین که در میدان نماز چکار کردین
5-چند ماه مردم گلوشونو پاره کردن اما دریغ از کوچک ترین ارزش و احترام به رای مردم و بخصوص نظرسنجی
5- حالا بعد از چند ماه از اجرای طرح غلط و زورکی خودتون اومدین توضیح بدین که چی بشه
واقعا متاسفم.بجای اصراف پول در این طرح ها برین به وضعیت آسفالت خیابونا و طرح های نیمه کاره تون برسین
بازم برای خودم و همشهریام متاسفم که ....

۹۹/۴/۲۵ ۰۸:۰۱

کدام نقشه و مهندسی توسعه انجام شد///////////////////

۹۹/۴/۲۵ ۰۸:۰۱

برادر سیستم میدان نماز را آشفته کردید: آرم میدان نماز را برداشتید و بجای توسعه محدودیت اجرا کردید وبار سنگین ترافیک//////////////

پیشگیری از کرونا

از برخورد نزدیک با افراد دارای علایم بیماری خودداری نمایید.

اخبار روز