کارکنان بانکهای محترم با اجازه!!سلام علیکم.خسته نباشید!
احتراما به استحضار شما عزیزان و گره گشایان!! مشکلات مالی مردم میرساند ، در صورت امکان موارد زیر را در روند کاری خود لحاظ فرمایید:
1. شرایط دریافت وام از سوی بانک مرکزی به حد کافی سخت و آزار دهنده هست لطفا حضرات عالی با رفتار خود بر این زخم نمک نپاشید.مطمئن باشید اگر کسی به وام نیاز نداشته باشد مزاحم اوقات شریفتان نمیشود.بیشتر افراد مراجعه کننده به لحاظ اینکه تحت فشار بدهی و ... هستند در حالت روانی معمولی قرار ندارند بنابراین شرایط آنها را درک کنید و اگر میتوانید!! کمکشان کنید نه اینکه شرایط را سخت تر کنید
2. به کسی که به قوانین بانک احترام میگذارد و برای ایستادن در صف شماره میگرد و گاها ساعتها منتظر میماند تا نوبتش برسد احترام بگذارید.یعنی دوستان و فامیل و ... را بدون نوبت در اولویت قرار ندهید.
3.در خیلی از بانکها فقط یک یا دو کارمند مشغول به کار هستند .بقیه به بهانه های مختلف مشغول تحلیل مسائل کلان و ریز کشور و شهر هستند.مدیران محترم به این مسئله توجه بیشتر بفرمایید لطفا!
4.به غیر از برخی افراد سود جو اکثر مردم خوش حساب هستند اما شرایط مالی حاکم بر جامعه و زندگی شخصی ، سبب میشود برخی وام خود را به موقع پرداخت نکنند.با پیامک ها ی متعدد، تلفن های گویا ، تماس با ضامن و ... آبروی وام گیرنده را زیر سوال نبرید.
5- در عابر بانکها پول به مقدار کافی قرار دهید.
6- خوش اخلاقی و پاسخ به سوالات مراجعه کننده چیزی از کارکنان بانک کم نمیکند و میتواند در کسب آرامش بیشتر ،یاری کند.اگر حوصله ندارید مرخصی بگیرید
خوانندگان محترم اگر نکته ای به نظر شما میرسد که در ارائه آن اشتباه کرده ام اصلاح بفرمایید و اگر موافق هستید اعلام نظر کنید.متشکر