کد خبر: ۷۹۶۴۴
۶۷۰ بازدید
۲۱ دیدگاه

جاده های ناامن میانه

۹۶/۱۱/۸
۱۳:۲۷

کلام اول: امیدوارم مسول مربوطه رنجیده خاطر نشود. این روزها به علت گرانی عوارض اتوبان شاهد تردد بیشمار وسایل نقلیه از جاده های شهرمان هستیم که این نعمت است . نعمتی که باعث توسعه اقتصاد و درآمدزایی شهر شده است حداقل سود آن این است که غذاخوریهای موجود در جاده رونق پیدا کرده و مسایل دیگر.

اما سخن اصلی: جاده های شهرمان امن نیست . آقای رییس راه و شهرسازی سخنی کوتاه دارم . جنابعالی مدیر بومی هستید و انتظار بیشتری از شما می رفت ولی شاهد مشکلاتی در جاده های شهرمان هستیم که متاسفانه حل نگردیده است . در این مساله با بی تفاوتی نمی توان گذر کرد علاوه بر خسارت مالی شاهد خسارت جانی نیز هستیم . خانواده های داغدار شده اند روزی هم آسیاب به نوبت . شاید روزی هم نام ما نیز زبانزد مردم شود که گویند فلانی در تصادف فوت کرد. آقای رییس تصادف نیز طرف را نمی شناسد که بگوید رییس است یا مشاور ! مرد است یا زن! کودک است یا پیر همه را به یک چشم می بیند

.جاده میانه – تبریز:

کیفیت آسفالت رضایت بخش نیست . جناب رییس ورودی تبریز2018 از میانه است به مافوق خود گوشزد کنید که هموطنانی در این جاده جانشان را از دست خواهند داد. تعارف نکنید چاله و چوله زیاد است آسفالت بی کیفیت به چشم می خورد . تونلهای وحشتناک داریم روشنایی مطلوبی نداریم . داخل تونل روشنایی در حد قابل قبول نیست . تونل شماره یک فاقد روشنایی است . خط کشی جاده مناسب نیست . پلهای خطرناکی داریم . زیرگذرهای ایمن نیستند کمی بی احتیاطی یعنی فاجعه! جناب رییس بعد از فاجعه دیگر کسی در این شهر نمی ماند نه دکتری و نه سرمایه گذاری! روشنایی جاده هم که تعریفی ندارد.ورودی شهر از سمت تبریز که 4 بانده می باشد سمتی که چندین سال قبل افتتاح شده است خیلی اسف بار است امواج زیادی را مشاهده می کنیم که جای تاسف است . می توان جاده را در بعضی از محدوده ها عریض کرد

 جاده میانه زنجان:

خروجی میانه به سمت زنجان کیفیت آسفالت افتضاح – امواج موجود در آسفالت افتضاح- تیرچراغهایی که روشن نمی شود جای سوال است که کمبود لامپ دارید؟ چهاربانده کردن نیز که روند کندی دارد. تونل ها روشنایی مطلوبی ندارند . تهویه تونل بزرگ نیز بعضی مواقع مشکل دارد.خط کشی جاده و ایمن سازی نیز رضایت بخش نیست . سه راهی خلخال نیز باید ایمن گردد.

جاده میانه هشترود

کیفیت آسفالت در محدود اداره مذکور خیلی افتضاح – خط کشی مناسب نیست ایمن سازی نیز مناسب نیست و ...

جاده میانه خلخال

وقتی از خلخال وارد محدوده راه  وشهرسازی میانه می شوید زمانی که اسفالت تمام شد یعنی میانه !

 جاده میانه ترک

 باتوجه به اینکه جاده توریستی است نیاز به چهاربانده و حداقل عریض کردن جاده   روشنایی و خط کشی و علایم هشدار دهندهخلاصه اینکه می توانستیم حداقل در این سالها از با کار کارشناسی پیج و خم های جاده های میانه را کاهش داد نقاط کور را از بین برد و رفع مشکلات دیگر

جناب رییس شرمنده کمی انتقادات زیاد شد ان شاله دفعات آتی از پیشرفت کاری اداره تعریف و تمجید کنیم  یا علی

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۶/۱۱/۹ ۱۰:۵۹

آقای مهرانپور شما که فرموده اید مسئولین باید اعتباری برای اینجور پروژها را پیگیر بشن خدا شاهدی از نماینده های فعلی بپرس تو این مدت اصلا تو میانه اداره راه وشهرسازی وجود دارد ، بعد مقصر اصلی ما هستیم باید اول به نماینده هامون ادارجات مهم را نشون بدیم بعد از آنها بخواهیم کاری انجام بده.

۹۶/۱۱/۹ ۰۰:۰۸

لااقل این جاده های خراب رو خطکشی کنند تا دید در شب خوب باشه

۹۶/۱۱/۹ ۰۰:۰۷

اگر رئیس راه و ترابری و دیگر مسئولان مربوطه این کامنت رو میخونن بدونن کسانی که در جاده های میانه کشته میشوند این مسئولان قاتل هستن و چوب خدا صدا نداره در این دنیا تقاص خواهند داد

۹۶/۱۱/۸ ۲۲:۲۵

آقایان مسولین ورودی جاده میاندواب سه راهی فولاد فاقد روشنایی وعلایم و تابلو اصولی میباشد ودر موقع شب بسیار خطرناک است اگر جان مردم برای شما اهمیت دارد اقدام عاجل بعمل اورید.

۹۶/۱۱/۸ ۲۲:۰۷

تا به میانه رسید خزانه خالی شد؟ چطور برای شهر های دیگر پول هست؟

۹۶/۱۱/۸ ۲۱:۴۴

باسلام
ضمن تشکر از برادر عزیز، باید گفت که منابعی از طریق اخذ عوارض حاصل می شود می تواند براحتی همه امکانات رفاهی و امنیتی را در مسیرها فراهم کند لیکن به نظر می رسد این رسالت فراموش شده و مدیران عوارضی بجای سرمایه گذاری در این بخش در جای دیگر هزینه می کنند در همین زمینه اقدام دادستانی زنجان برای مسدود نمودن عوارضی قزوین زنجان درخور تحسین است بهرحال امیدواریم عوارضداران به تعهدات خود عمل کنند درغیر این صورت اخذ عوارضی بسیار بی مورد و اجحافی در حقوق مردم است

۹۶/۱۱/۸ ۱۷:۴۹

باحلواحلواگفتن دهن شیرین نمیشه.بزاریدکامیون هاتریلی هابیاندتاجون این مردم گرفته بشه شایدیکی ازاونهاماباشیم.شایدعبوراین غلولهای اهنی پنج درصدسودداشته باشه نودوپنج درصدضررداره.
تاکی منتظربزرگراه شدن باشیم اخه؟!

۹۶/۱۱/۸ ۱۶:۳۷

برای امن کردن جاده نباید به فکر تردد ممنوع کامیون باشیم باید راه حل مناسب پیدا کنیم.

میتوانیم از طریق وزارت خانه بودجه لازم برای ایمن سازی اخذ کرد. از خدا میخواهیم عوارض چنان بالا برود که ترددی در اتوبان صورت نگیرد باید از همین حالا به فکر چاره بود چهار بانده کردن روشنایی و حذف نقاط حادثه خیز  و ..‌. انجام داد که می بایست مسول محترم خواسته های همشهریان خود را به وزارت خانه برساند.

جالب توجه اینکه چند روز گذشته با ۱۴۱ تماس گرفته و از وجود چاله و چوله جاده شاکی بودم که خانم از ان سو گفت لطفا در نظرسنجی ما در سایت شرکت کنید جای تاسف است من چه گفتم و ایشان چه جوابی داد. مثل صنعت خودرو که خودروی بی کیفیت میدن بعد میبری نمایندگی و بعد از چند روز تماس میگیرن میگن از سازمان استاندارد زنگ زدیم برخورد نمایندگی چطور بود؟ اخه عزیز استاندارد چه ربطی به برخورد نمایندگی داره بجای ان خودروی با کیفیت تحویل بده

حالا هم راه و شهرسازی نیز باید حداقل جاده امن درست کنند که نه چاله ای داشته باشد و نه موجی و نه نقاط حادثه خیز

آیا ان روز را خواهیم دید

۹۶/۱۱/۸ ۱۵:۵۹

اینجایاجای دیگه کامنت گذاشتن فرقی نمیکنه.چون تاهمین منوال هست همین اش ست وهمین کاسه.

۹۶/۱۱/۸ ۱۵:۴۸

اگر اتوبان در میانه هم مانند زنجان و قزوین از کنار جاده قدیم رد می شد باز هم مشکل حل نمی شد چون در حد فاصل زنجان و قزوین هم کامیونها از جاده قدیم عبور می کنند و مردم بومی آن مناطق برای رفت و آمد های روستا ها و شهرهای نزدیک از جاده قدیم استفاده می کنند که در آن مناطق نیز تصادفات شاخ به شاخ سواری با تریلی اتفاق می افتد
تنها تفاون آن منطقه با میانه اینست که جاده قدیم در آن منطقه با سرعت در حال چهار بانده شدن است ولی در میانه بصورت لاک پشتی و آهسته این جاده چهار بانده می شود

۹۶/۱۱/۸ ۱۵:۴۱

با سلام حتی در حد فاصل زنجان تا تهران که اتوبان و جاده قدیم چسبیده به هم هستند باز هم کامیون و تریلی از اتوبان نمی روند

۹۶/۱۱/۸ ۱۵:۴۰

اگر خزانه پر هم باشد به ما نمی رسد

۹۶/۱۱/۸ ۱۵:۲۰

یکمی هم بفکرجاده اهلندخلخال کنندجای دوری نمیره ادم میبینه خجالت میکشه بااینکه ترددش چندان زیادنیست ولی یه ترمیم کوچولوموچولوکنندهم راضی هستیم.

۹۶/۱۱/۸ ۱۵:۱۵

این اتوبان لعنتی روواسه چی زدند؟!!کامیون تریلی ازاونجابرند.
اون دوتومنی که ازغذاخوری وسرویس کامیونهامیادنمیخاییم,باماشین های سبک هم میشه دراورد.
تواکثرمحورهای کشورماشین های سنگین تریلی و..ازاتوبان میرند.
ورودتریلی کامیون روممنوع کنندشک نکنیدحداقل پنجاه درصدتصادفات فوتی کم میشه.

۹۶/۱۱/۸ ۱۵:۱۲

هشترود مراغه اتوبان می شود

۹۶/۱۱/۸ ۱۴:۵۹

واقعا جاده های میانه افتضاحا بخصوص میانه به خلخال و میانه به هشترود

۹۶/۱۱/۸ ۱۴:۵۶

خزانه کشور خالی است

۹۶/۱۱/۸ ۱۳:۴۹

رونق غذا خوری و سود مالی به قیمت از دست دادن عزیزانمون؟آتش جهنم نصیب شما مسولان گردد انشالله

۹۶/۱۱/۸ ۱۳:۴۸

ورودی میانه از طرف راه آهن حدود چهار سال است شروع شده است ولی باکمال تاسف همچنا ن عملیات ادامه دارد مسول اینهمه اجرای بسیار کند این پروژهها کیست ؟

۹۶/۱۱/۸ ۱۳:۴۴

سالهاست این جاده ها دارن جون عزیزانمون رو میگیرن سالهاست این مطالب تو سایتها و کانال ها درج میشه آیا نتیجه ای داشته؟این مطالب و کامنتها چه دردی رو دوا کرده؟دیگه از این چیزها گذشته بیایید اعتراض هارو عملی کنیم تا کی جوونهامون عزیزانمون له شن زیر این ماشینها,تا کی استرس رفت و آمد عزیزانمون از این قتلگاه هارو بکشیم؟برای دیگران خدا رحمت کند گفتن آسان هست اما وای به حال خانواده ای که عزیزش از دست میره

۹۶/۱۱/۸ ۱۳:۴۲

آقای مهرانپور زحمات و یادآوری شما قابل تحسین است ، و گفتن از نگفتن دراینمورد بهتر است ، اما عزیز من خودت را خسته نکن ، بگذار بخوابند ، بیدارشان نکن ، اینها حق کارشناسی دریافت میکنند، یعنی بهتراز من و شما میفهمند ، پس اگر ایرادی باشند اینها می بینند و عمل میکنند ، حال که عمل نمیکنند یعنی ایرادی نمی بینند

پیشگیری از کرونا

از برخورد نزدیک با افراد دارای علایم بیماری خودداری نمایید.

اخبار روز