کد خبر: ۳۸۱۹
۳۳۴ بازدید
۶ دیدگاه (۶ تایید شده)

کسی می دونه افتتاحیه چی بید ؟

۱۳۹۰/۴/۱۵
۱۳:۵۲

سلام خدمت همشهریان عزیز 

 

همشهریان عزیز از زمان افتتاح ها خبر دارند ؟

گویا مسئولین که اطلاع ندارند که اطلاع رسانی کنند !

 

پل قرنقو که بعد از 4 و 5 سال آماده ی بهره برداری شد در کمال ناباوری ورودی آن بر مردم بسته شد !

آیا کسی نیست که بیاید و میله هایی که به دو طرف آن متصل شده است را با قیچی ببرد!!!

این پل برای استفاده ی مردم ساخته شده است ولی استفاده از آن را ممنوع کرده اند آیا باز باید در مسیر پل راه آهن تلفاتی دهیم تا مسئولین به خود آیند ؟

 

مورد دیگر :

تلویزیون شهری ، تلویزیونی که به شهر رسید ولی شهر افتتاح آن را ندید .

((با حاشیه ها کاری نداریم و فقط در این مطلب به چرایی افتتاح ها اشاره می کنیم. ))

 

تلویزیون شهری بعد از ساخته شدن دارای دو بعد گردید یک بعد پخش برنامه های تبلیغاتی و بعد دیگر تبلیغات

یک بعد شروع به کار کرد ولی خبری از بعد دیگر نیست :

آیا در قرارداد این تلویزیون شهری به نحوه و یا زمان نمایش اشاره نشده است؟

هر بار یک تاریخ برای افتتاح گفته می شود ولی مشخص نیست تاریخ افتتاح بعد تلویزیون شهری مد نظر بوده یا تبلیغی که در پشت سر آن دیده می شود .

آیا بخش خصوصی به این معناست که هیچ نهادی نباید بر این بخش ها کنترلی داشته باشد ؟

 

منتظر پاسخ شما همشهریان و مسولین عزیز هستیم ... .

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۴/۱۸ ۲۰:۱۴
: سمیرا خانم درسته که بنده از این ماجرا سود میبرم ولی بزرگترین خدمت را به همشهریان خودم میکنم تا از این تبلیغات سنتی که موجب هدر رفت کاغذ و همچنین بد جلوه کردن شهر در دید عموم جلوگیری میکنم شما راضی هستید که برای نمای ساختمان خود که 50 میلیون هزینه کرده اید آگهی ترحیم و غیره نصب گردد؟
۹۰/۴/۱۸ ۱۹:۴۸
: جناب همشهری شما فکر میکنید شهر تا انقدر بی صاحب است که هر که هر کاری دلش خواست انجام دهد برای مثال فردا شما یک قطعه بنر به ابعاد 1*2 در یکی از میادین شهر نصب کنید تا ببینید شهر صاحب دارد یا نه چه برسد به جایی که کیوسکی که متعلق به شهرداری می باشد(از جمله مخالفت نیروی انتظامی با نصب تلویزیون شهری در نبش خیابان معلم جنوبی). //////////////// سمیرا خانم تا آن زمانی که جرمی ثابت نشده است نمیتوانید تهمت بزنید شما با کدام دلایل و مدارکی که در دست دارید این ادعا را دارید اصلا شما تا حالا از درب ورودی شهرداری وارد شده اید که مدعی هستید
۹۰/۴/۱۷ ۰۸:۳۲
برادر چهره آیا کسی هم بر محل احداث تلویزیون و تخریب کیوسک نظارت داشت و دارد؟
۹۰/۴/۱۷ ۰۸:۳۲
آقای چهره شما در این مدت اثبات کرده اید: شام بازاری یانسین سنه بیر تیکه پارچا قالسین. تو حاضری بخاطر مجوز یک تلویزیون شهری که به اسم خودت هم نیست از خیر شهر و فساد شهرداری چشمپوشی کنی.
۹۰/۴/۱۶ ۱۹:۲۷
: دوست عزیز اولا اطلاعاتی در این خصوص کسب کن تا بعد بتوانی انتقاد کنی. این تلویزیون به علت اینکه دوستان و همشهریان شما چشم پیشرفت این شهر را ندارند و از هر سمت و سو سنگ اندازی میکنند به همین دلیل افتتاحیه آن به تعویق افتاده است دوماً این تلویزیون چون توسط بخش خصوصی احداث شده بهمین خاطر بخش خصوصی از کل محل های تبلیغاتی میتواند استفاده بهینه ببرد سوماً اگر اطلاعات داشته باشید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اینگونه کانون های تبلیغاتی نظارت دارد.
۹۰/۴/۱۶ ۱۷:۱۸
همشهریان عزیز میانه ای . و روستا نشینان عزیز و گرامی لطفا کلمه یا جمله نا مانوس پل قارانقو را فراموش فرمایید و بجای آن جمله جدید پل باستانی قارانقو را بکار ببرید

اخبار روز