کد خبر: ۳۵۲۱
۶۴۶ بازدید
۱۵ دیدگاه (۱۵ تایید شده)

طرح پیشنهادی معمار دیل آجی برای میدان معلم مکمل تلویزیون شهری (تصویری)

۱۳۹۰/۳/۱
۰۰:۰۶

با دیدن تلویزیون شهری در ابتدای میدان معلم حیفم آمد همشهریان عزیز از این تلویزیون مدرن محروم بمانند لذا فی سبیل الله و بدون اجرت طرحی برای شهردار پرکار و پرتلاش پیشنهاد کردم که هیچ هزینه ای برای شهرداری تحمیل نخواهد کرد و از آنجا که بحث تخریب است، نیازی به مجوز شورای شهر وجود ندارد. شهردار برای آباد کردن باید مجوز بگیرد نه برای خراب کردن.

در این طرح که در زیر آنرا به وضوح می بینید براساس طرح های مدرن اروپا و میدان های سلطنتی انگلستان و ایتالیا پایه ریزی شده است طوری که ابتدا وسط میدان تسطیح می گردد و تمامی طرح های فرسوده قدیمی حذف می گردد و چند نشیمنگاه ایجاد می گردد.

سمت چپ میدان اختصاص به جوانان قلیان کش دارد.

وسط میدان یک سطح شیبدار مانند سینماهاست که همه تماشاگران به سمت تلویزیون شهری نگاه می کنند و همگی احاطه کامل به آخرین فیلمهای خریداری شده از هندوستان یا ژاپن دارد. در این قسمت محل ریختن تخمه باید پیش بینی شود. جایگاهی نیز برای دف نوازی پیش بینی شده است.

سمت راست میدان اختصاص به کسانی دارد که از فیلم پخش شده خوششان نمی آید و دوست دارند به موسیقی کلاسیک با نوازندگی گیتار گوش فرا دهند.

پایین میدان یعنی خیابان فعلی دور میدان کاملاً از صحنه روزگار محو شده و بجای آن زیرانداز هایی برای نشستن خانواده ها پیش بینی شده است. مسافرین عزیز و رانندگان محترم برای رسیدن به مقصد می توانند از خیابان شمشیری بهره بجویند. در این قسمت از خیابان نباید مزاحم خانواده های محترمی شد که مشغول پخت غذا یا جوجه کباب هستند.

سمت راست این میدان نیز اختصاص به خانواده های مکرم و معززی است که نه فیلم دوست دارند نه موسیقی و نه غذا بلکه عاشق دراز کشیدن و حرافی و چانه زنی هستند. رانندگان عزیزی که دوست دارند از میدان نماز به سمت میدان معلم بیایند باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

پیشنهادی هم دارم که زیر این میدان جهت زیرگذر و روگذر باز شود تا کاملاً این میدان اختصاص به تلویزیون شهری یابد.

به نظر من می ارزد که در مقابل چنین تلویزیونی این میدان اصلی را حذف کنیم و چندین زیرگذر و پل ماشین رو و عابر رو احداث کنیم.

طرح فعلی مهندس دیل آجی بدون هزینه است اما درصورتیکه شهرداری بخواهد شهر را از بن بست نجات دهد و از چند پل و زیرگذر استفاده کند در حدود 200 میلیارد تومن هزینه دارد که در حدود 25 سال بودجه شهرداری میانه است. به نظر من می ارزد که شهرداری این کار را بکند.

تلویزیون شهری

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۳/۳ ۱۴:۵۲
واقعا تو اون میدان به اون بزرگی جا پیدا نشد اونجا نصبش کردن به نظر من جلوی دبستان ابتدائی که اونجا هست بهترین مکان بود. .................. معمار ديل آجي: جلوي دبستان جايي براي تخريب نبود ولي اينجا ميشد خرابكاري كرد.
۹۰/۳/۳ ۱۳:۳۰
................... ديل آجي هاج و واج مانده: با پول تو جيبي ات تلويزيون شهري زدي؟ ما با وام خريد وسايل منزل، تلويزيون خونگي مي خريم! ------------------------------------------------l ديل اجي عزيز-تعجب نكن شماهم اگه رفيق شفيقي مثل ... دست ودلباز داشتي با پول تو جيبي هات امتياز يكي دوتا تلويزيون شهري كه سهله مشتري خريد سايت صداي ميانه هم مي شدي!ميخواي امتحان كني؟
۹۰/۳/۳ ۱۲:۳۰
پولی که میگویید به جیب زدی مهم پول نیست، هزینه تلویزیون شهری پول جیبیم بود مهم تفکر پیشرفت و خدمت به شهرمان هست تا حداقل سرمان نسبت به جاهای دیگه بالا باشه بگوئیم داریم پیشرفت میکنیم و همچنین طرح های دیگری در راه داریم اگر چشمان خودی مان و بعضی ها بتواند ببیند دیگر زمان افرادی که با افکار کهنه 100 ساله و پوسیده نیست مثل پیرزن ها سرزنش می کنید تا کی میخواهید این سنت عقب ماندگیتون رو ادامه بدید به خدا مناطق در حال توسعه دارند به حال شما میخندند به خودتون بیائید و خجالت بکشید. ..................... ديل آجي هاج و واج مانده: با پول تو جيبي ات تلويزيون شهري زدي؟ ما با وام خريد وسايل منزل، تلويزيون خونگي مي خريم!
۹۰/۳/۳ ۱۲:۰۶
چهره جان ! : 1390/3/3 - 11:33:42 واقعا با هوشی ! بدترین جایی که میشد tvرو نصب کرد انتخاب کردی . کمترین دید! --------------------------------------- البته از حق نگذريم!براي سرگرمي آشپزهاي كرد رستوران غذاي سفارشي وسربازان نگهبان جلوي ستاد ناجا وكارگر اي فضاي سبز ميدان بد نشد!
۹۰/۳/۳ ۱۱:۳۳
واقعا با هوشی ! بدترین جایی که میشد tvرو نصب کرد انتخاب کردی . کمترین دید! البته چیزی که مهمه پولی هستش که به جیب زدی ! نوش جان !
۹۰/۳/۱ ۲۳:۵۲
دیل آجی جان تو به این آقای چهره بگو این یکی را بزرگ کنید و بعدا به فکر دومی باشید
۹۰/۳/۱ ۱۶:۵۷
مهدی چهره : انشالا 4ماه دیگر تلویزیون شهری در چهار راه آزادی نصب خواهیم کرد تا بیشتر کیف کنی دیل آجی.
۹۰/۳/۱ ۱۶:۲۹
اینها چجوری به ذهنت میرسه دیل آجی؟ تو همش آماده باشی؟ هر چیزی میشه یه انبار باروت براش داری
۹۰/۳/۱ ۱۲:۵۳
معمار جان یه جایی هم برای گشت ارشاد بذار... .................. معمار ديل آجي: مردم راضي ـ شهردار راضي ـ چه نيازي به قاضي؟!
۹۰/۳/۱ ۱۱:۲۱
معمار جان تو پيش بيني همه چيز را در معماري خود كرده اي. همه ملزومات براي تماشاي يك فيلم جور است: سماور ، تخمه ، قليان ، موسيقي ، جگركي و ... . فقط مي ماند فيلم كه آنهم خدا كريم است. معمار ديل آجي جان! اين طرح تو آب سردي بود بر پيكر آن مريضان و منتقدان هميشگي كه بهانه مي آوردند با اين كار آمار تصادف و اختلال حواس بيشتر خواهد شد. تو با پاك كردن صورت مسئله نه تنها خيابان را بستي بلكه حواس ها را كاملاً متمركز كردي روي تلويزيون شهري و فيلم اوشين!
۹۰/۳/۱ ۰۹:۴۷
مهندس جان سلام ميخوام يه خبر مهمي رو درگوشي بهت بگم جان من به هيچ كس نگو!!!!!!! تا دير نشده تلويزيون خونتونو به اولين خريدار بفروش چون با راه اندازي تلويزيون شهري ديگه كسي تو خونش به تلويزيون نگاه نميكنه و همه تلويزيونها رو براي فروش ميذارند كه باعث افت قيمت ميشه. در ضمن دست شهردار هم درد نكنه كه اينهمه بفكر مردم ميانه است. چونكه با اينكارش باعث ميشه براي عموم اهالي شهر بخصوص شبها، ميدان معلم يك محل براي تفريح و تماشاي فيلم بشه و هم اينكه مصرف برق خونه ها با توجه به گران شدن انرژي تو اين فصل گرما بشدت كاهش پيدا كنه. به اين ميگن يه فكربكر عزيزم
۹۰/۳/۱ ۰۹:۴۷
مهندس ديل آجي! اي محبوب دل ها! اي كه لحظه اي ميايي و يك ماه ميروي! اي به قربانت تن و جان و بدن! اي قربان آن زبان تلخت! تير تو دلكش تر آيد يا سپر؟!
۹۰/۳/۱ ۰۹:۰۸
طرح فعلی تلویزیون طوریست که فقط به چشم بیاید قرار نیست کسی آنرا نگاه کند. ولی با تغییرات پیشنهادی دیلی آجی هم به چشم می آید هم ..
۹۰/۳/۱ ۰۰:۳۰
عالي بود
۹۰/۳/۱ ۰۰:۳۰
تخمه فروشي رونق مي گيره

اخبار روز