کد خبر: ۲۰۷۲
۶۲۸ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

ناوگان حمل و نقل بار تحت نظارت مديريت شهري يارانه دريافت خواهند كرد.

دفتر هماهنگي حمل و نقل و ترافيك سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور ضمن اعلام ثبت نام بيش از 75 هزار نفر از صاحبان وانت بارها در سامانه ستاد شناسائي ناوگان حمل و نقل بار شهري و حومه خبر داد و تاكيد كرد: پس از اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها تنها به ناوگان حمل و نقل بار تحت نظارت مديريت شهري يارانه تعلق مي گيرد.

به گزارش روابط عمومي اتحادیه تاکسیرانیهای شهری كشور،ستاد شناسائي ناوگان حمل و نقل بار شهري و حومه در راستاي اجراي  ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومي و مديريت مصرف سوخت و زمينه سازي اجراي قانون هدفمندي يارانه ها و بر اساس مفاد آئين نامه مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهري از تاريخ 27/6/1389 نام نويسي از متقاضيان فعاليت در اين حوزه را آغاز نموده است.

 طي تنها 6 روز كاري از آغاز ثبت نام ، اين طرح با استقبال گسترده صاحبان ناوگان حمل و نقل بار شهري و حومه در شهرهاي كشور همراه بوده و تاكنون بيش از75 هزار نفر در سامانه ستاد نام نويسي نموده اند .

 لازم به ذكر است با آغاز  اجراي طرح هدفمند شدن يارانه ها ، تنها به ناوگاني كه دراين سامانه نام نويسي و زير نظر مديريت شهري ساماندهي شده اند يارانه پرداخت خواهد شد.

بر اساس هماهنگي هاي به عمل آمده در خصوص آغاز اين طرح در شهر تهران نيز در چند روز آينده با  اعلام مراكز نام نويسي از جانب شهرداري تهران، متقاضيان مي توانند با مراجعه به مراكز فوق نام نويسي نمايند.

 

دستورالعمل طرح شناسائي ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهري و حومه توسط شهرداريها و با هماهنگي سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور، به عنوان مجري، اجرائي مي شود و به منظور اجراي آن،اتحاديه تاكسيرانيهاي شهري كشور به نمايندگي از سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور مسئوليت تشكيل ستاد شناسائي ناوگان حمل و نقل بار درون شهري و حومه را با همكاري ديگر اتحاديه هاي حوزه حمل و نقل عمومي شهري بر عهده دارد و مجريان طرح  مي بايستي نسبت به ايجاد واحد شناسائي ناوگان حمل و نقل بار دورن شهري و حومه در شهرداري مربوطه اقدام و با استفاده از نام كاربر و رمز عبور كه براي هر شهر جداگانه لحاظ شده است و توسط دبيرخانه در اختيار انها قرار خواهد گرفت از طريق سامانه اينترنتي ستاد به نشانيwww.navganbar.ir  از متقاضيان ثبت نام كنند .

مهلت ثبت نام در اين سامانه تا پايان مهر ماه مي باشد و كليه متقاضيان بايد به شهرداري‌هاي شهر خود (در شهر میانه به سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه واقع در پایانه مسافری)مراجعه كرده و يك برگ فرم اطلاعات خود و خودرو را تكميل كرده و مدارك لازم را ارائه تا شهرداريها از طريق سامانه ستاد نسبت به ثبت نام آنها اقدام و كد رهگيري مربوطه را به متقاضيان تحويل نمايند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز