کد خبر: ۳۸۰۲
۳۳۷ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

پیام تبریک فرماندار میانه:

یوسف کرمی آمریکا را از رسیدن به المپیک محروم کرد

۱۳۹۰/۴/۱۲
۲۲:۴۵

سپاس بیکران خداوند  منان و رحمان را که بار د یگر فرزند دلاور و با غیرت میانه یوسف کرمی پس از چهار سال تلاش و کوشش وصف ناپذیر خود توانست یکی از دو سهمیه   المپیک را برای ایرا ن اسلامی به  ارمغان آورد. پهلوان میانه برای رسیدن به این سهمیه باید اسطوره تکو اندوی تاریخ  ، لوپز آمریکایی را حذف می کرد که چنین شد و آمریکا از رسیدن به سهمیه المپیک باز ماند حقا که یوسف اسطوره تکواندوی تاریخ ایران بوده و هست و روز شماری می کنیم تا در المپیک 2012 لندن بار دیگر شاهد تکیه زدن این دلاورمرد میانه ای بر قله تکواندوی تاریخ جهان باشیم .
اینجانب این افتخار بزرگ ملی را به ملت سربلند ایران و مردم با غیرت و پر تلاش میانه تبریک عرض کرده از درگاه حضرت دوست برای جهان پهلوان یوسف کرمی آرزوی سربلندی در تمامی میادین ورزشی و زندگی را دارم .

خلفاپور – فرماندار شهرستان میانه

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۴/۱۵ ۱۲:۱۳
ما نیز به این پیروزی بعنوان یک میانالی و ایرانی افتخار می کنیم اما لوپز از المپیک حذف نشده می تواند در مسابقات بعدی سهمیه کسب کند ! مهم این است که پهلوان کرمی سهمیه المپیک را گرفته و خوشحالیم ! به امید قهرمانی یوسف در المپیک و در صورت رویارویی مجدد با لوپز مطمئنیم که مجددا پیروز خواهد شد و برای این پیروزی دعا می کنیم

اخبار روز