کد خبر: ۳۸۲۰
۲۱۷ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

در مسائل اخلاقي بايد حريم دين رعايت شود.

۱۳۹۰/۴/۱۵
۱۴:۰۸

فرماندار شهرستان ميانه با اشاره به اينكه اهميت مسائل تربيتي در جامعه اسلامي از آموزش بالاتر است از مجموعه دانشگاهها و آموزش و پرورش خواست تا در مورد مسائل اخلاقي حريم دين را رعايت كنند.
خلفاپور با اشاره به اينكه مدير يك نهاد ، دانشگاه و مدرسه فرمانده هدايتگر آن مجموعه به شمار مي رود عدم لياقت درمديريت راسبب بركناري آن مدیرعنوان كرد.
وي درادامه تاكيد كرد كه بايد در جامعه موارد مردم آزارو قابل مشهودی از قبيل بدحجابي ، مزاحمتهاي خياباني ،سد معبر و ... برطرف شود.
فرماندار شهرستان میانه كاهش ضايعات فرهنگي را موجب كاهش ديگر مشكلات جامعه خوانده از عوامل نيروي انتظامي شهرستان در راستاي برخورد با مسائل فرهنگي كه بعضاً به برخورد قهري انجاميده تشكر كرد و افزود: برخورد قهري و جدي با برخي از معضلات سبب عبرت گيري ديگران و كاهش بسياري از جرائم مي شود.
همچنين در اين جلسه مسائلی از قبیل  نحوه ورود و حضور دانشجويان به دانشگاهها،طرح عفاف و حجاب در شهرستان، حضور زنان شاغل در ادارات دولتي و شركتهاي خصوصي واقامه نماز اول وقت در ادارات و نهادها و نظارت بر این امور از سوي حاضرين مطرح شد

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۴/۱۷ ۰۰:۲۰
آقای فرماندار جناب آقای خلفاپور باید خودشان یا نماینده کارآمدشان نظیر آقای باقری (معاونت محرم سیاسی فرمانداری ) باید در روز شنبه در جلسه استیضاجح شهردار متخلف میانه حضور یایند تا خدای ناکرده شائبه حمایت پنهانی از اعضای خاطی و لجباز شورا و شهردار فعلی از سوی نماینده دولت عدالت محور (فرمانداری میانه ) در ذهن مردم میانه ایجاد نشود . تعدادی از ایثارگران حاضر در دوجلسه گذشته شورای شهر که اهانت برخی اعضای خاطی شورا را بچشم خود دیدند

اخبار روز