کد خبر: ۳۸۲۱
۲۱۲ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

فرماندار شهرستان میانه بر تعامل مسئولین با شوراهای اسلامی شهر و شهرستان تاکید کرد .

۱۳۹۰/۴/۱۵
۱۴:۱۱

فرماندار شهرستان میانه بر تعامل مسئولین با شورهای شهر و شهرستان تاکید کرده و گفت: اگر مسئولین احساس کتند که در پیشبرد  اهداف ارگانها و نهاد مربوطه پشتیبانی چون شورای شهروشهرستان دارند یقیناً خواهند توانست به پیشرفت شهرستان کمک کنند .
خلفاپور در جمع شوراهای اسلامی شهرها و شهرستان خواستار توجه بیشتر به شهرک صنعتی در بخش آقکند شده افزود: سکوی پرش در این منطقه قبل از کشاورزی صنعت است ، زیرا شهرک صنعتی آقکند جزء شهرکهای دارای امکانات بعد از شهرک میانه است اما به علت عدم جذب سرمایه گذار در منطقه ، امکانات آب و برق و گاز در آنجا ضرر می دهد پس لازم است تا با ایجاد احساس اطمینان و امنیت به جلب و جذب سرمایه گذار کمک کنیم .
 وی همچنین ایجاد درمانگاه های شبانه روزی در بخشها را ضرورت خوانده افزود: در این راستا با دکتر یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ شده و ایشان قول تجهیز و تامین این درمانگاهها را داده و دکتر صمد طاهری رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان هم پیگیر مساله می باشند و باید گفت که ایشان در جذب امکانات استانی هم تبحر دارند .
 خلفاپور در پایان با اظهار رضایت از عملکرد درست دولت در بازگشت جمعیت مهاجر به زادگاه های خود، ترمیم و نصب تابلوهای جدید بر ورودی روستاها ، ایجاد نمایندگی اوقاف در شهرستان ، اجرای 10 طرح هادی و 10 طرح دیگر در دست مطالعه ، تحویل سالانه سهم نفت، رسیدگی به علائم راهنمایی و رانندگی و... را از امور در دست اقدام شهرستان عنوان کرد .
گفتنی است در این جلسه برخی از اعضای شورای های اسلامی  شهر و شهرستان به ارائه مشکلات موجود پرداخته و خواستار پیگیری و مساعدت مسئولین شهرستان گردیدند .

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز