کد خبر: ۴۰۴۱
۲۷۶ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

بحث نان از دیرباز یکی از مساله دارترین بحثها و مورد اعتراض مردم بود.

۱۳۹۰/۵/۲۷
۲۱:۴۱

فرماندار شهرستان میانه  با تأکید بر اینکه باید با نظارت دقیق  و آموزش صحیح نانوایان مانع کاهش کیفیت و کمیت تولید نان شویم گفت: بحث نان از دیرباز یکی از مساله دارترین بحثها و مورد اعتراض مردم بود.
تقی خلفاپوردر بازدید از کلاس آموزشی نانوایان ومتصدیان نانوایی های  شهرستان واقع در مرکز فنی و حرفه ای  میانه با مربیگری آقای پازانی بعنوان کارشناس بین المللی نان ، تنها راه چاره برای بهبود کیفیت نان  را بحث آموزش آن هم به  صورت مطلوب عنوان کرد.
رییس کمیسیون تعزیرات آرد و نان شهرستان میانه با بیان وجود 250 واحد نانوایی در سطح شهرستان با تقدیر ازمسئول فنی و حرفه ای شهرستان جهت پیشقدم شدن در امورآموزشی برای حل مشکل نان گفت: با برنامه ریزیهای بعمل آمده نزدیک به 500 نفر از متصدیان و نانوایان شهرستان در 15 گروه 35 نفره  به مربیگری آقای پازانی آموزش خواهند دید  که آموزش تئوری آنها در اداره فنی و حرفه ای و آموزش عملی آنها در محل نانوایی فرمانداری شهرستان در راستای افزایش کیفیت و ماندگاری  نان در نهایت جلب رضایت مردم  برگزار خواهد شد که مرحله اول آن به اجرا رسیده است.
همچنین در این بازدید رییس آموزش فنی و حرفه ای شهرستان از اجرای طرح توسعه این مرکز در قالب مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران با اعتبار 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی خبر داد.
مسعود حسنی  در پایان اضافه کرد: 2 میلیارد ریال از این مبلغ در سال گذشته تخصیص یافته و در سال جاری نیز 3 میلیارد ریال برای اجرای طرح اختصاص یافته که با مساعد بودن تمامی زمینه ها انتظار می رود تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۵/۳۱ ۱۱:۴۴
دوست عزیزم جناب آقای خلفاپور از تلاش مستمرتان در راستای بهبود اوضاع اجتماعی و اقتصادی شهر میانه نیز قدردانی می نمایم

اخبار روز