کد خبر: ۴۰۹۴
۲۱۲ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

گلزار شهدای شهرستان میانه گلباران وعطرافشانی شد.

۱۳۹۰/۶/۳
۱۹:۱۴

گلزار شهدای شهرستان میانه امروز سوم شهريورماه سال‌جاری همزمان با  دومين روز هفته دولت، طی مراسمی با حضور فرماندار، مسئولان محلی ، خانواده شهدا و ايثارگران گلباران و عطرافشانی شد.
 فرماندارشهرستان میانه در اين مراسم از شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران  به‌عنوان سرمايه‌های جاويد انقلاب ياد كرد ه با گرامیداشت هفته دولت این روزها را يادآور شهادت بزرگمردان دولت جمهوری اسلامی  شهيدان رجايی و باهنر عنوان کرد.
تقی خلفاپور هفته دولت را  فرصتی مهم و ارزنده برای سازمانهاو دستگاه‌های اجرايی درراستای  انعكاس عملکرد، تحولات، پيشرفت‌ها و دستاوردهای دولت  در حوزه‌های مربوطه فراهم آورده است.
وی در ادامه با  بیان  تفاوت هفته دولت در سال جاری نسبت به سالهای گذشته با توجه به حرکتها و پیروزیهای جهان اسلام و جنبش وقیام مسلمانان دنیا  برعلیه حکومتهای جوروستم و سقوط این دولتها اظهار امیدواری کرد که خواسته مسلمانان ایران و مقام معظم رهبری برای جهانی شدن اسلام ناب محمدی تحقق یابد.
فرماندارشهرستان میانه بر برگزاری هرچه باشكوهتر مراسم هفته دولت و تعامل سازمان‌ها و نهادهای این شهرستان برای  بازتاب خدمات دولت كريمه در منطقه تأكيد كرد.
خلفاپور اضافه کرد: بیش از 40 طرح عمرانی در هفته دولت  با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیران استانی در این شهرستان به افتتاح  خواهد رسید.
شركت كنندگان  در این مراسم با نثار شاخه گل ،عطرافشانی مزار شهدا ، قرائت فاتحه و زیارت نامه شهدا از مقام شامخ رادمردان شهید  شهرستان تجلیل نمودند.
گفتنی است در سومین روز از هفته دولت نیز باحضور اعضای شورای اداری و فرماندار وجمعی از مردم نمایشگاه دستاوردهای دولت افتتاح شداین نمایشگاه در قالب 17 غرفه توسط 17 اداره و نهاد که اجرای برخی از برنامه های دولت را عهده دار هستند در محل پارک انقلاب میانه برگزار می شود.
در این نمایشگاه ، عملکرد دولت حاضر  از سوی دستگاههای اجرایی شهرستان در قالب بنر، نمودارها و ویدئوپروژکتور بابیان عددو ارقام ، تعداد پروژه ها و طول و حجم آنها در مدت 6 سال به معرض دید عموم گذاشته می شود.
گفتنی است این نمایشگاه از امروز ، سوم شهریور در محل پارک انقلاب میانه  برای بازدید عموم دایر می باشد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز