کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۴/۱۵ ۱۷:۲۷
جناب آقای نایبی سند ادعای بنده ، مصاحبه های متعدد سرمربی تیم ملی تکواندو در رسانه ها می باشد. و متاسفانه الان حضور ذهن ندارم. ضمن اینکه بنده از یک منبع موثق این موضوع را شنیده ام.
۹۰/۴/۱۵ ۱۱:۴۱
ضمن این که ما اهالی میانه به وجود قهرمان ارزشمندی مثل یوسف کرمی افتخار می کنیم، امیدواریم قدر و منزلت اساتیدی چون رحمت یوسفی و احمد عباسی نیز بیشتر و بهتر شناخته شود.
۹۰/۴/۱۴ ۱۸:۰۲
: جناب رفيعي باسلام. خيلي خوشحال مي شوم اينگونه شود و مثل چهارسال پيش به كرمي ظلم نشود. لطفاً سند اين خبر؟
۹۰/۴/۱۴ ۱۷:۵۶
جناب آقای نائبی سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون تکواندو صراحتاً اعلام کرده اند که یوسف کرمی نماینده ایران در المپیک 2012 لندن خواهد بود . چون فاصله ایشان با رقبای داخلی زیاد می باشد. فقط مصدومیت احتمالی می تواند مانع حضور یوسف میانه در المپیک باشد.
۹۰/۴/۱۴ ۱۷:۲۶
: ميهاوالي قاباغيندا لوپز موپز دورماز
۹۰/۴/۱۴ ۱۳:۳۶
: هم احتمال دارد لوپز به المپيك بيآيد و هم احتمال دارد يوسف كرمي نتواند به المپيك برود (خداي ناكرده). لوپز و آمريكا در آذربايجان از راهيابي به المپيك محروم شد اما يك انتخابيه هم بصورت قاره اي برگزار مي شود كه ممكن است از آن ناحيه بتواندسهميه المپيك را كسب كند. يوسف كرمي هم فقط سهميه المپيك را دريافت كرده و در داخل كشور بايد براي انتخاب دو نفر مربوط به اين سهميه دوباره مسابقه بدهد. كسب سهميه المپيك توسط يوسف كرمي به معناي ورود وي به المپيك نيست. براي يوسف عزيز ميانه باز هم دست به دعا باشيم.
۹۰/۴/۱۴ ۱۳:۱۹
همشهري : حالا كه لوپز از المپيك حذف شد فكر ميكنم كرمي به راحتي طلاي المپيك رو بگيره. ************* لوپز حذف نشده است و مجدداً می تواند از طریق مسابقات قاره آمریکا سهمیه المپیک بگیرد. ولی پهلوان میانه آنقدر توانایی دارد که یکبار دیگر لوپز را در المپیک شکست دهد .
۹۰/۴/۱۴ ۱۰:۵۶
حالا كه لوپز از المپيك حذف شد فكر ميكنم كرمي به راحتي طلاي المپيك رو بگيره.
۹۰/۴/۱۴ ۱۰:۵۱
کو خودکار ،کو امضا به نظر می آید مربوهط به چیز دیگری است
۹۰/۴/۱۴ ۰۰:۳۶
افتخار میکنم که یک میانه هستم.

اخبار روز