کد خبر: ۶۴۴۹۵
۱۱۵۷ بازدید
۳۳ دیدگاه

یک ایده برای شهرداری محترم- اصفهون اگه 33 پل داره ما هم خوب 22 پل داریم

۱۳۹۵/۶/۲۱
۱۷:۴۴

با سلام

شهر و شهرداری اصفهان همه ساله به خاطر 33پل معروف و استقبال مسافران از آن درآمد خوبی کسب کرده و میکند. حال اینکه متاسفانه و بازم متاسفانه شهر ما یعنی میانه(البته کلمه شهر رو به سختی میشه روش گذاشت بیشتر آپارتمان سرا میشه گفت که اونهم برمیگرده به اینهمه مجوز ساخت و سازی که از سوی شهرداری محترم صادر شده و هنوز هم صادر میشود.مردمی میخوان تو خونه ویلایی خودشون راحت باشن. ولی شب میخوابن میبینن صبح روبروی خونشون یه ساختمون چند طبقه سبز شده) با داشتن 22 پل که کم از 33 پل اصفهان نداشته و ندارد از این موهبت استفاده نکرده.

شهردارا یه ایده جالب اینکه میتوان زمینهای اطراف این پل رو خریداری کرد و نسبت به فضای سبز و پارک کردن آن اقدام کرد و نیز نسبت به بازسازی و مرمت این پل نگون بخت که دست ما میانه ایها افتاده اقدام کرد تا از این روش شاهد رونق گردشگری میانه نیز باشیم. حال چنانچه شهرداری محترم از پس خرج و مخارج این کار بر نمی آید هستند افرادی به عنوان بخش خصوصی که برای همچین سرمایه گذاریهای سر و دست می شکنند باشد که با این کار موجبات شادی مردم فراهم گردد و نیز محلی برای گردش و تفریح باشد تا من همشهری وقتی مهمانی از سایر شهرها داشتم بگویم که بله ما هم فلان جاهارو برای گردش و تفریح داریم.

البته الان که همه تفریح مردم شهر شده شب هنگام در معلم شمالی قدم زدن

یا حق

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۵/۶/۲۶ ۱۰:۵۹

از سایت وزین صدای میانه خواهش داریم به مسئولین شهرداری و تاکسیرانی برسانید در خیابانهای تازه آسفالت شده جلوی کوچه های منتهی به مدارس کمی خط کشی عابر پیاده را انجام بدهد باید کلاهمان را بالا بیاندازیم. یعنی در آستانه بازگشایی مدارس شهرداری و تاکسیرانی این مطلب را می بییند و اقدامی می کنند؟ یا می گویند :مگه داریم ؟!!!!

۹۵/۶/۲۴ ۱۱:۳۰

دارنداز اب گل الود ناهى ميگيرند

۹۵/۶/۲۴ ۰۸:۵۵

پل مذکور خارج از محدود شهر است و ارتباطی به شهرداری ندارد

۹۵/۶/۲۳ ۲۱:۳۴

با سلام
بیشترین مشکل میانه عقب ماندگی هایش نمایندگان بی کفایت و مترسک وار و تماشاگر وار فقط درحال گرفتن پست مقام شغل برای خود و فامیل هایشان هستند نه گفتن مشکلات مردم میانه
اینهمه اقایان نماینده توی مجلس بودند یکبار هم چیزی نگفتند فقط برای اعضای دولت کف بزنند ببینید نمایندگان سایر شهرها مثل خلخال مرند ورامین اردبیل تبریز از حق شهرشان دفاع میکنند میانه یک نماینده داشته باشد مثل اقای قاضی زاده ،خالقی



جاده کلور – درام در خلخال قدیمی‌ترین پروژه اجرایی کشور
| نماینده مردم خلخال‌وکوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده کلور – درام – منجیل در خلخال قدیمی‌ترین پروژه اجرایی کشور است.

بشیر خالقی در بررسی طرح های راه سازی در شهرستان های خلخال و کوثر اظهار کرد: ساخت جاده خلخال – کلور – درام – منجیل و تهران از ۵۰ سال پیش آغاز شده و هنور به نتیجه ای نرسیده است.
وی علت این امر را بی توجهی مسئولان و متولیان به پروژه های ارتباطی این شهرستان در طول سال های گذشته دانست و گفت: در طی این مدت اعتبارات مناسبی برای تکمیل این پروژه اختصاص نیافته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه شهرستان خلخال در بحث راه های ارتباطی فقیرترین شهرستان استان و منطقه می باشد، تصریح کرد: خلخال در بن بست مطلق به لحاظ دسترسی به راه های ارتباطی قرار دارد و نیاز است در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

خالقی با بیان اینکه اکثر راه های ایجاد شده در این شهرستان به دلیل موقعیت طبیعی قابل تردد در طول سال نیستند، بیان داشت: جاده پونل – خلخال طی سال های اخیر راه اندازی شده اما این مسیر شش ماه از سال به دلیل بارش برف بسته است.

وی با اشاره به اینکه سایر مسیرهای این شهرستان نیز به همین صورت با شرایط سختی بویژه در زمستان برخوردار است، عنوان کرد: این در حالی است که شهرستان خلخال با قرار گرفتن در بین چهار استان شمال غربی کشور شاهراه ارتباطی مهمی محسوب می شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با اشاره به قرار داشتن خلخال در بین استان های زنجان، آذربایجان شرقی، گیلان و اردبیل متذکر شد: بی شک توسعه راه های ارتباطی می تواند خلخال را به شاهراه و محور ترانزیتی شمال غرب کشور تبدیل کند.ح

۹۵/۶/۲۳ ۲۰:۵۰

با سلام مهاجرت در میانه فقط از شهر میانه نیست و روستاها بیشتر مهاجرت دارند یک آزادراه از میانه منحرف شد رفت فقط 50 هزار نفر بیکار مهاجرت کردند حتی ترکمنچای و اقکند جزو محدوده شهری میانه بیاریم جبران نمیشه مشکل جمعیت میانه از روستا اضافه کردن حل نمیشه و از نبود امکانات هست .الان ما طبق همین که شهرداری درجه 9 هستیم سازمان اتوبوسرانی داریم اتوبوس نیست . حال چه سودی داشت وقتی خود اتوبوس نیست ! بجای فکر کردن منافع شخصی که مثلا روستامون به میانه بچسبه و زمین های بابام گرون میشه پولدار بشه با روستاهای که سرجمع چهار پنج هزار نمیشند مشکل حل نمیشه .بزرگراه سرچم میانه به تنهایی 20 هزار نفر افزایش جمعیت میده چرا به چند دلیل یک دانشجوی بیشتر ی خواهد امد شهر زنجان فقط 60 هزار جمعیتش دانشجو هستند و یا بناب 13 هزار نفر دانشجو هستند بیمارستان مجهز شود مهاجرت صفر میشه حتی پرستاران دکترها برمیگردند اب شرب درست بشه رفاه بالا میره و جمعیت افزایش میابد .کار از ریشه باید حل کرد .بعد بزرگراه سرچم میانه افتتاح بشه کارخانه ها باید حمایت شوند تا اشتغال افزایش یابد همچنین بخاطر وجود بزرگراه سرچم میانه ارزان شدن حمل ونقل کالا کارخانه های میانه تولید کالا در میانه اقتصادی تر از بناب مراغه میشه چون به مراکز ثروت مثل زنجان و تهران نزدیکتر میشه .امسال دو سه هزار نفر جمعیت روستای مثلا سبز اضافه کرد پنج سال دیگر که با رشد منفی چکار کنیم تا انوقت بناب اهر میانه پشت سر میگذارند مشکل میانه در نبود امکانات بیکاری اب و بزرگراه هست نه اضافه کردن روستاها تازه روستای راه اهن بخواند اضافه کنند وزارت راه جلوی اینکار میگیره الان راه اهن در تهران از میدان راه اهن خارج نمیکنند میگن ما هیچوقت حاضر نیستیم چند صد میلیارد خرج جابجایی خطوطمون کنیم بعد اگر روستای راه اهن جزو شهر میانه شد ایا قابل زیست هست افرادی که کنار راه اهن خانه سازی کنند چگونه از سرو صدای راه اهن زندگی کنند از اونطرف راه اهن اردبیل و تبریز هم افتتاح شه این خط شلوغتر و در نتیجه چند خطه میشه بنظرت شرکت راه اهن اجازه گسترش شهر به طرف خطوط خود میدهد ؟؟ قول میدم وزارت کشور این طرح وتو میکند . وقتی از خود روستای راه اهن به تهران مهاجرت میکنند این افزایش جمعیت موقتی هست پنج سال دیگر هم روستا جمعیتش کم شده و هم میانه باید امکانات افزایش داد

۹۵/۶/۲۳ ۲۰:۰۸

پل راه اهن رافرمانداردرتوسعه روستايى به انهم اشارهکردند که جزده روستاى ميانه واز موارد مورد نظرميباشد ولى متاسفانه تاکنون اقدامى صورت نگرفته بايد ازفرماندارخواست که چه اقدانى تابه حال انجام داده

۹۵/۶/۲۳ ۱۵:۰۴

من با نظر شما مخالفم نباید میانه و روستاهای آن را با تهران و روستاهایش مقایسه کرد اکنون مراغه جمعیت شهری 162 هزار نفری و مرند جمعیت 147 هزار نفری طبق سرشماری سال 90 داراست اما میانه 95 هزار نفر و اهر 92 هزار و بناب 79 هزار نفر جمعیت شهری دارند و می دانیم که رتبه شهرداری و بودجه آن بر اساس تعداد جمعیت شهری است چندی است اهر و بناب به شدت دنبال الحاق تعدادی از روستاهای مجاور به شهر هستند تا جمعیت خود را افزایش داده و از امتیازات شهرهای بالای یکصد هزار نفری در کشور برخوردار شوند اینجا حرف از 1000 نفر و غیره است یعنی اگر ما اسلام آباد راه آهن ،گلنگدر و روستای سبز را به شهر ملحق کنیم جمعیتی در حدود 5 هزار نفر را به شهر میانه می افزاییم که باید و باید مسئولان در پی آن باشند تا جایگاه چهارمی خود را از نظر جمعیت شهری در استان حفظ کنیم که اگر دیر بجنبم اهر با افزودن 4 روستای ..... به شهر بالای یکصد هزار شده و جایگاه چهارمی را از میانه خواهد گرفت گرچه ما با این کاهش جمعیتی هر چه بخواهیم نمی توانیم به مراغه و مرند برسیم و می ترسم شاید روزی از اهر و بناب هم پس بمانیم بنابر این مسئولان را به اینکار تشویق کنیم تا مایوس.

۹۵/۶/۲۳ ۱۰:۲۴

با هزار نفر جمعیت روستاهای راه اهن هم به جایی نمی رسیم مثلا روستای کن تهران خودش 40 هزار نفر جمعیت داره در روز و یا حصارک روستای تهران 18 هزار نفر جمعیت داره و یا باغ فیض مراد اباد فرحزاد و سولقان کشار سنگان .اینها جزو شهر تهران شدند حال مثلا شهر ترکمنچای اندازه روستاهای تهران بعنوان دومین شهر بزرگ شهرستان جمعیت ندارد حال مثلا این هزار نفر افزایش نمیاد ارتقای درجه شهرداری میانه بدهد حداقل ده بیست هزار نفر باید افزایش جمعیت باشد مثلا اچاچی اگر جزو میانه میشد محدوده شهری حداقل 6 هزار نفر افزایش جمعیت بود ولی روستای راه اهن چقدر؟
الان خود میانه نمیخواهم دروغ بگم اندازه روستاهای تهران هم امکانات نداره کن تهران الان برای خودش خط اتوبوسرانی دارد مترو دارد شهرداری ناحیه دارد و یا روستای حصارک تهران بیمارستان 320 تخت خوابی ، سه دانشگاه دانشکده ، بی آرتی مخصوص خود به میدان آزادی! ساخت ایستگاه مترو از سعادت اباد خط 7 به دانشگاه علوم تحقیقات حصارک .الان خود شهر میانه با 100 هزار جمعیت اتوبوس نداره در حالیکه دهات های تهران brt دانشگاه بیمارستان دارند الان مثلا اقکند ترک ترکمنچای یا خود شهر میانه اصلا بیمارستان به ظرفیت 320 تخت خواب دارند .
منظورم اینه با هزار نفر افزایش جمعیت میانه به جای نمیرسه مشکل از جای دیگری هست اگر زیرساخت بهداشتی مثل بیمارستان میانه تجهیز بهبود زیرساخت ارتباطی مثل ساخت بزرگراه سرچم میانه و اب شرب انجام میشد حداقل جلوی مهاجرت ها گرفته میشد جمعیت شهر میانه الان 200 هزار نفر بود اگر شهرک های صنعتی رونق می افتادند بیکاری در میانه کم میشد جذب جمعیت هم داشتیم ولی با اینکارها که فلان روستا به محدوده شهر بیاریم جمعیت میانه هیچ تغییر خاصی نمیکنه الان مهم اینه برای افزایش جمعیت امکانات شهر زیاد کنیم نه وسعت شهر ویرانی هایش را

۹۵/۶/۲۲ ۲۳:۳۴

ماحرفمان روى جمعيت هست خواستيم جمعيت ميانه امثال دربرابرسايرشهرها کن کم نياره الان ميانه نودمين شهرپرجمعيت ايران هست خواستيم پسرفت نکنه بلکه پيشرفت هم کنه سايرشهرهل همينکارراکردند جمعيت پادگان راازکجابياريم البته پادگان درورودى شهربايد پارک شود ياشهربازى تاکسى که واردميانه ميشه باچهره خوبى مواجه بشه

۹۵/۶/۲۲ ۲۲:۵۳

با سلام پل شهر چا ی در حوزه استحفاظی شهرداری نیست و عملا شهرداری تحت هیچ شرایط نمیتواند اقدامی انجام دهد، خود سازه پل در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، در این زمینه مقالاتی نوشته شده و در روزنامه های متعددی چاپ گردیده و در ماهای اخیر حركت نمادین هنرمند شهرمان اقای سالار پویان دراعتراض به نهادهای مسول از جمله سازمان میراث فرهنگی بازتاب جهانی داشت اما دریغ از برداشتن قدمی كوچك از طرف مسولین

۹۵/۶/۲۲ ۲۱:۲۱

حریم راه اهن قابل واگذاری و انتقال به محدوده شهری نیست چون همان مصایب میدان راه اهن تهران خواهد داشت شرکت راه اهن هم چنین اجازه ای نمیدهد
عکس حرف شما هم قابل اجراست شهر میانه میتواند سایر روستاهای نزدیک را که دردسر روستای راه اهن ندارند به محدوده شهری الحاق کنند البته من با ایجاد فضای سبز موافقم نه گسترش افقی شهر که هزینه ها را افزایش دهد الویت الان الحاق پادگان ارتش به میانه هست که 350 هکتار وسعت دارد و داخل محدوده شهری هست و میتوان روی ان حساب کرد بدون دغدغه

۹۵/۶/۲۲ ۲۰:۰۹

تمامى اين امتيازاتى که گفتين جزروستاى راه اهن درمکان ديگرى درنزديکى ميانه قابل اجراست علاوه بران اين امرکاملا مسلمى هست که اگر جزشهرشود زمينش شايدگران شود ولى اگرنفع شهردران باشد چه اشکالى دارد ماکه ناراحت گرانى زمين برخى نيستيم لطفا درنگاهتان نفع کل شهررادرنظر بگيريد

۹۵/۶/۲۲ ۱۹:۴۹

اگر هدف پیشرفت میانه باشد خوب هست ولی بیشتر هدف از اینکار ساخت و ساز ها و ثروت های باد اورده هست انهم در پوشش خیر خواهی برای میانه .زمین های روستایی که نمی ارزدیدند به لطف همین رانت ده برابر میشود و بیشتر زمین خواران منتفع اینکار خواهند شد تا میانه و روستا

۹۵/۶/۲۲ ۱۹:۴۰

من خودم با اقدامات شهرداری مخالفم
ولی اینکار شما عملی نیست و بیشتر بنفع زمین خواران و رانت خوار هست چرا؟ و روستای راه اهن در حریم شرکت راه اهن بوده و بیشتر اهالی روستا به خیال خام خود که زمین هایشان اگر جزو میانه شوند چند برابر قیمت میشود و ساخت و ساز میکنند بسر میبرند درحالیکه دندان طمع زمین خوران برای اینکار تیز شده حال این منطقه در سند چشم انداز گسترش راه اهن و ایجاد بندر خشک و یا شهرک صنعتی هست و هیچوقت فرمانداری و وزارت راه اجازه نزدیک شدن مناطق مسکونی به راه اهن نمی دهند تا فردا مردم اعتراض کنند راه اهن جابجا شود و فقط صد میلیارد برای ایستگاه و خط اهن دوباره هزینه کنند لطفا از این طرح های منفعت طلبانه با مقاصد دیگر اجتناب کنید
در صورت پیوستن هم شهرداری پهنه این روستا را G یعنی گرین باید تعیین کند و جزو فضای سبز میانه با کاربری مسکونی فقط روستا محسوب شود تا زمین خواران بفکر تصرف این اراضی و ثروت باد اورده نباشند ضرر اینکار برای میانه بیشتر از نفع ان هست اگر میگفتید اچاچی جزو شهر میانه شود معقول تر بود تا مناطق استراتژیک خط اهن که ساخت و ساز ممنوع هست جزو شهر میانه شوند و میانه از نعمت ایستگاه و ایجاد شهرک صنعتی مجاور راه اهن و بندرخشک و مزیت های فعالیت های سوداور اقتصادی که اشتغال عظیمی دارد محروم شود .

۹۵/۶/۲۲ ۱۷:۴۴

شهرداری قبول نمیکنه!؟داداش هر حرفی به ذهنت میاد میگیا.شهرداری چیکارست تو این گونه کارا1؟

۹۵/۶/۲۲ ۱۷:۳۳

خود تهران ایا روستاهای اطراف بعهده جزو محدوده شهر حساب اوردند شهرداری میانه مانند گفته قالیباف میماند که بعضی ها به خواب تنبلی عادت کرده اند و وقتی ما کار میکنیم صدایشان در می اید بالاخره همه که قالیباف نمی شوند حال شهرداری میانه جزو همان دسته هست چرا بیایند مسئولیتشان زیاد کنند هرچند که جمعیت شهر بیشتر شود امکانات و بودجه هم بیشتر میشود ولی چرا نیروهای شهرداری میانه کمی تحرک داشته باشند بدبخت ها کمی لاغر میشوند! البته منظورم کارمندان شهرداری هست نه کارگران زحمتکش شهرداری که توسط پیمانکارها استثمار میشوند

۹۵/۶/۲۲ ۱۶:۳۴

سلام
تمامی این سالها که مردم میانه دچار مشکلات زیادی داشته اند فقط و فقط به خاطر ضعف و ناتوانی مردم میانه است.

۹۵/۶/۲۲ ۱۳:۱۶

الان که نزديک سرشمارى هست مابارهاگفتيم روستاى راه اهن جز شهردارى بشه تابه جمعيت شهراضافه بشه وبه ميانه به عنوان شهرى بزرگ نگاه بشه ولى شهردارى به خاطرخرج ومخارجش حاضرنيست ايااين خيانت به ميانه نيست الان خيلى ازشهرهاهمين کارراميکنند وشهرداروميانه عقب مونده

۹۵/۶/۲۲ ۱۳:۰۵

بخور بخوره شما به فکر پل هستین

۹۵/۶/۲۲ ۰۲:۰۵

داش شهرداری داره کاره بزرگ میکنه تونل مترو میکند شما ها و من چشم بصیرت دیدن این کارهای عمرانی نداریم مثل قضیه لباس پادشاه که فقط حلال زاده ها میبینند الان هم فقط انسان های صالح این کارهای عمرانی میبینند!! الان شهردا. وقت نداره سرش بخارونه کمربندی تموم کرده هیچ داره دو سه تا تقاطع غیر همسطح بزرگراه میزنه ، حال شما ازش میخواهید 23 پل درست کنه چمن و اسفالت شهر درست کنه اینهذ در حد شهردار نیستند .الان مترو میانه کندند فعلا وقت رسیدگی به چاله چوله های شهر نیست .
جدای از شوخی خوب مردم این شورا و شهردار خوب مردم سرکار گذاشتند یک روز بیاند اقدامات عمرانی و پیشرفت هاشون واقعا اعلام کنند ببینیم واقعا کدام پروژه زدن یا دارند میزنند
فرماندار هم دست از حمایت از شهردار بردارند ایشان اگر بیل زن هستند مشکل بزرگراه سرچم میانه تمام کنند که مردم انتظار تکمیل دارند نه اینکه شهردار بخاطر همین نارسایی ها حمایت کنند بقولی شاهد دم روباه بشوند

۹۵/۶/۲۲ ۰۰:۵۴

همشهریان محترم لطفا ذهنتان را درگیر حوزه استحفاظی شهردار نکنید.چرا که پل کوچک قوری چای که صد درصد در حوزه شهری است و دو طرف پل 4 بانده بوده و نیازمند احداث پل هست مورد توجه شهرداری و یا فرمانداری قرار گرفته که شما انتظار دارید کاری برای 23 پل راه آهن انجام دهند؟!
با تشکر از مطلب جالبتان.

۹۵/۶/۲۲ ۰۰:۵۲

خبری در سایت محلی مرند :《به گزارش اخبار به روز مرند :مرتضی موحد نیا با اشاره به اینکه امروز با حضور تهیه کننده برنامه رادیو. صدا وسیما در شهرداری مرند در مورد نحوه راه اندازی رادیو شهر با شهردار ی مذاکرتی انجام شد خاطر نشان کرد برای تاسیس رادیو شهر مرند مقرر شد دو مین جلسه در صداو سیمای استان بزودی تشکیل شود و با مشارکت شهرداری مرند و صداو سیما شهروندان مرندی صاحب رادیو شهر می شوند》
http://www.maranddailynews.ir/شهردار-مرنداز-راه-اندازی-رادیو-شهر-در-م/

ولی شهردار ما کارهای زیر بنایی انجام میدهند که نتایج آنرا در ده سال یا بیست سال آینده خواهیم دید.

۹۵/۶/۲۱ ۲۳:۵۴

برادر عزیز شما یا در این شهر یا زندگی نمیکنی یا زندگی میکنی و زیاد سرت تو حساب و کتاب نیست
22 پل چیه مرد مومن شهرداری شهرت رو خواب برده بیان اینگونه مطالب خیلی پیشتر از این نیز صورت پذیرفته ولی نميدانم چه اصراریست که هر بنده خدایی که از راه میرسد تکرار مکررات میکند.
کلا اول شهرداری و شورای شهری که انتخاب کردی با دقت بررسی کن و ببین چند مرده حلاجن بعد انتظار کارای بزرگ ازشون داشته باش. آب در هاونگ نکوب

۹۵/۶/۲۱ ۲۳:۴۰

شورای شهر که ... باشه با انتخاب ... این شهردارو انتخاب میکنند تا میاته رو به قهقرا ببرند. ما تا زمانی که در انتخاب شورای شهر خودنون دقت نکنییم شهرمون پیشرفت نمیکنه...

۹۵/۶/۲۱ ۲۲:۰۹

اولین کاری که می شه کرد اینه که روی پل جراغ نب کند که زیباییش چندان می شود

۹۵/۶/۲۱ ۱۹:۳۸

والا اونجا جزو محدوده شهر هست نه فرمانداری شهرداری تهران که میاد تقاطع غیر همسطح واسه شهر قدس میزند و یا مترو اسلامشهر میزنند حال اونجا محدوده شان نیست فقط بخاطر رفاه و کار خیر میزنند حال شهرداری پلی که در محدوده شهر میانه هست به سایر ارگانها پاسکاری میکنه دیگه این بهانه های بنی اسراییلی قدیمی شده یدفعه بگند دوست نداریم به دردسر بیفتیم میخواهیم استراحت کنیم بریم !

۹۵/۶/۲۱ ۱۹:۱۵

والا شهردار میگن من میتونم فضای سبز و پارک اسفالت درست کنم ولی من اینکار نمیکنم!!
من کارهای عمرانی سنگین میکنم تا مشکل شهر حل بشه
والا من هرچی نگاه کردم کارهای عمرانی ندیدم یعنی شهردار تقاطع غیر همسطح میزنند بلوار میزنند کمر بندی زدند .والا نه کار عمرانی میکنند نه فضای سبز میزنند چکار میکنند خدا میداند این پول ها کجا خرج میشه مگر هزینه همین ساخت مرکز تفریحی و یا پارک کنار 22 کورپوسو شهر چایی میانه چقدر هست ؟ یه دفعه همش زدند زیرش از زیر بار هزینه نگه داری فضای سبز شانه خالی کردند

۹۵/۶/۲۱ ۱۹:۱۴

منظور از همت و اراده همون عرضه هست دیگه؟ درست می فرمایین.

۹۵/۶/۲۱ ۱۹:۰۸

آقا شهرداری را ازخواب بیدار نکن ، بذارید با فکربکر خودشون این شهررا به ویرانه تبدیل کنند ، آخه کارت تمام شده به اینها ایده میدهی ، با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی / تابیخبر بمیرد در درد خودپرستی

۹۵/۶/۲۱ ۱۹:۰۶

فکر کنم همین روزها بیچاره شهرداری میانه از دست این جوونای پر جنب و جوش شهر سکته بزنه بیافته بمیره...
هر اتفاقی و هر مسئله و موضوعی که به ذهنشون می رسه ربط می دن به شهرداری و همه چیز رو از شهرداری طلب می کنن.
انگار خبر ندارند که غیر از شهرداری 100وخورده ای دستگاه دولتی و غیره و ذلک هم در میانه وجود دارند که هر کدام وظایف و مسئولیت های قانونی خاص خودشون رو دارند. و قاعدتاً هیچ دستگاهی نمی تونه در حوزه مسئولیت و وظایف دستگاه دیگر ورود و دخالت بکنه.
مجید! دلبندم...
سعید! مهرورزم...
پل قدیمی راه آهن یا به قول بعضی از همشهریان 23 پل میانه از نظر تقسیمات جغرافیایی در محدوده خدماتی شهرداری میانه قرار ندارد و قانوناً شهرداری نمیتواند در آن جا فعالیت عمرانی یا خدماتی داشته باشد.
اگر از زاویه تقسیم وظایف سازمانی هم به موضوع نگاه کنیم ایده ای که به ذهن شما رسیده از طریق متولی بناها و آثار تاریخی و فرهنگی کشور که همان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد قابل طرح و پیگیری است.
خیلی خوب می شود اگر جوانان عزیزی که شور و شوق و انگیزه قوی و ایده ها و رویاهای بسیار جالب و تحول ساز در ذهن دارند کمی هم به خود زحمت داده و در مورد قوانین و مقررات ساده و بدیهی جاری در ساختار اداری و تشکیلاتی کشور مطالعه و بررسی انجام دهند تا پیشنهادات و افکارشان اصولی تر و پخته تر به عمل بیاید و در فضای عمومی جامعه مطرح گردد.
ساغ اولسون میانانین ایگیت لری

۹۵/۶/۲۱ ۱۸:۵۸

انجا میشود یک دریاجه زد و کنارهای ان را فضای سبز چه میشود اما حیف که مدیریت بسیار ضعیفی داریم حیف حیف و حیف

۹۵/۶/۲۱ ۱۸:۳۳

پل تاریخی داریم . آب رایگان هم کنارش داریم . فضای کافی هم داریم .

اما همت و اراده نداریم .

پیشگیری از کرونا

از برخورد نزدیک با افراد دارای علایم بیماری خودداری نمایید.

اخبار روز