راننده پرشیا جان خود را از دست داد
بامداد مورخه ۲۶ خرداد در اثر برخورد پرشیا و تریلر در بلوار زینبیه روبروی بیمارستان برکت متأسفانه راننده پرشیا جان خود را از دست داد./ارسالی از مهرانپور
مرحوم آل احمدی ،صاحب عکاسی معروف خاطره در شهر میانه بود
راننده پرشیا جان خود را از دست داد
بامداد مورخه ۲۶ خرداد در اثر برخورد پرشیا و تریلر در بلوار زینبیه روبروی بیمارستان برکت متأسفانه راننده پرشیا جان خود را از دست داد./ارسالی از مهرانپور
مرحوم آل احمدی ،صاحب عکاسی معروف خاطره در شهر میانه بود
باز هم عدم دقت در تنظیم خبر. این تصادف داخل شهر محسوب نمیشه چون در جاده اتفاق افتاده
کدوم تجمع در این کشور با مجوز بوده؟؟
بگین ترس داریم جرات نداریم شحاعت نداریم.
شهر خوب را مردمانش میسازند
سلام من هم به نوبه خودم این غم بزرگ را خدمت خانواده محترم اقای احمدی و اهل میانه که با ایشون خاطره داشتن تسلیت عرض میکنم
مرد شریف و خوش اخلاق و مهربانی بودند
از وقتی شنیدم باورم نمیشه و مدام اشک میریزم
تا عمر دارم مهربانی هایشان را فراموش نمیکنم
و میدانم جایگاه خوبی در وادی اخرت دارند چون مرد خوش برخوردی بودند و دل هیچ کس را نیازردند...
انسانی شریف و نامی روحت شاد و یادت گرامی باد...
موافقم، گرفتن عوارض از کامیونها راهکار خوبی میتونه باشه
اجازهٔ تجمع را نمیدهند که مردم تجمع کنند ، و از حق حقوق شهروندی خوددفاع کنند ، بدون مجوزهم اگر بخواهی تجمع کنی که خودبهترازهمه میدانی چه میشود
هیچ کدوم از تریلی ها یی که رد میشن برای اقتصاد میانه تاثیری ندارن.
اگرم داشته باشه از همون راه جدید میشه این صرفه اقتصادی رو ازش بهترین استفاده رو برد.
جاده ترانزیت الان جزیی از شهر شده،
اگر بتونیم با اتحاد این مسئله رو حل کنیم،شروعی میشه برای تغییرات و جبران کمبود های شهرمون.
باسلام
به هرجاي جاي ميانه كه نظر كنيد از نظر امكانات و آبادي و مديريت بيش از يك روستاي بزرگ چيز ديگري را ملاحظه ميفرماييد؟! چه خوب بود همانگونه كه براي روستا ها طرح هادي اجرا نموده اند براي ميانه نيز طرح هادي را براي اجراي كمربندي و موارد از اين دست پياده مينمودند.
با سلام
وتسلیت به خانواده مرحوم
بنده از چند وچون تصادف این مرحوم مطلع نیستم
ولی در شهر چندتا اعلامیه فوت ناشی از تصادف را این روزها شاهد هستم وواقعا هر انسانی را متاثر می کند
با توجه به فصل مسافرت خواهشمند است هر چند جاده خرابه ماشینها استاندارد نیست
خودتان حداقل رعایت کنید ومواظب جان خود و خانواده باشید
که واقعا تصادف خانمانسوز است تا سر انسان نیایید انسان به عمق فاجعه پی نخواهد برد بعد از فوت فرض کنید قطع نخاع تااخر عمر خونه نشین شدن چه عواقب بر حادثه دیده واطرافیانش دارد سالانه نزدیک ۱۲ هزار نفر فقط قطع نخاعی داریم
با ارزوی سلامتی وطول عمر بادوام برای شما عزیزان
این شاهد بودن در نتیجه ... شهردار و مسئولین است نه فلسفه وجودی کمربندی مذکور
جاده اختصاصی کامیونها هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد فقط از ... شهردار است که اجازه ورود کامیونها به داخل شهر را میدهد. عنوان کمربندی برای خیابانهای مذکور که توسط شهرداری اجرا میشود عنوان نادرستی است. باید عنوان انها را تغییر دهد و از کمربندی به بلوار تغییر نام دهد. نام کمربندی باعث اشتباه شده است
هیچارتباطی ندارد. از ناتوانی نمایندگان و بخصوص بی تفاوتی مردم میانه که تجمع جهت جلوگیری از ورود کامیون درورودی شهرها نمیکنند و فقط زبون دارن و همچنین نهایت ناتوانی شهرداری است که با وزارت راه مکاتبه نمیکند که ضرب الاجل مثلا ۳ماهه بدهد که درصورتیکه پس از ۶ماه نتوانی کمربندی بسازی پس از ۶ماه دیگر به کامیونها اجازه ورود به خریم شهرداری نخواهم داد دراین ضرب الاجل ۶ماهه شهرداری حتی میتواندعوارض ورود کامیونها را از داخل شهر بگیرد. خون جوانان ریخته شده در ... شهردار است که اجازه ورود کامیونها را به حزیم شهر میدهد
تسلیت میگم ب خانواده محترم معزا
مسوولین محترم لطفا در خیابان12متری توحید(مدرسه زینبیه)سرعت گیر ایجادکنین .موتورها و ماشین ها باسرعت زیاد وخطرناکی عبورمیکنند.واقعا برای اهالی محل و عابرین و دانش اموزان مدرسه زینبیه خطرناک هست
با عرض تسلیت خدمت جنابعالی و خانواده محترم. تصادف چطور اتفاق افتاده ؟ مقصر تریلی بوده یا پرشیا ؟
،از قدیم گفتند :؟!خودشان گفتن ,خودشان نشستن ,خودشان برخاستن.آیا پل هوایی دردی از دردهای شهرک اندیشه و جاده ترانزیت را حل کرد آیا پل هوایی مانع ترافیک در این منطقه شد .آیا با این همه هزینه تصادفات کاهش یافت،آیا پل هوایی مانع تردد وسایل نقلیه سنگین از وسط شهر شد.آیا پل هوایی در عبور و مرور عابر پیاده یا وسایل نقلیه چند درصد تاثیر گذاشت برید یه نگاهی به جاده ترانزیت زینبیه بکنید به قول قدیمیها همین آب و همین کاسه است وبس.
اینها کی پاسخگو بوده اند که حالا هم پاسخگو باشند ، اصلا اینها به نظرات مردم اهمیت نمیدهند
تازمانی که حاکمیت به اصلاح فرهنگ اداب و معاشرت ها اقدامی نکند و زیر ساخت ها را درست نکند و اینده نگری نداشته باشد وضع همین هست که هست پس بیخود خودمان را درگیر چنین مسایلی نکنیم چون هیچ کدام مان نسبت به اصلاح خودمان اقدام نمی کنیم و خوب حرف مفت می زنیم و مثل دولت کریمه درعمل هیچ و هیچیم .
بچه ها دقت کردین تو این قضایای اخیر شهرستان نشریه ... لام تا کام هیچ حرفی نزده؟ با اینکه این نشریه همیشه ادعای حق گویی و مقابله با عوام فریبی و دروغ داره (که فقط ادعا بوده و دیگر هیچ) ولی تو قضیه آب شرب و سد گرمی چای که دروغ اظهر من الشمس است و کاملا عوام فریبی در آستانه انتخابات پیش روست سکوت محض اختیار کرده!!!! علت از آفتاب درخشان وسط تابستان هم روشن تر است، این نشریه مدتهاست با ... بسته و درد مردم رو فعلا به دم خرش بسته
چرا شهرداری و شورای شهر درخصص مسائل پل روگذر هیچ واکنشی نشان نمی دهد و هیچ جوابیه ای صادر نمی کند؟
چرا شهرداری میانه کمربندی بالا را باز نمی کند تا این تریلی های غول پیکر از شلوغ ترین نقطه شهر نگذرند؟ آخه انصافتان کجاست؟
نه داداش عزرائیل همین مسولین بی کفایت و نا لایق هستند .
اقا جان نمیدونم چرا کلا به انحراف کشیده شد.
یه عده احمق قضیه رو دارن به انحراف میکشن.
یک کلام ختم کلام ، همه باید تلاش کنیم در اولین فرصت عبور تریلی و کامیون رو از جاده ممنوع کنیم.
اولویت بعدی اجرای کمربندی شمالی(بالای اندیشه نه وسط اندیشه) به هر نحو ممکن با مسئولیت هر کسی که مسئولشه.
آقایان ریش سفید ،اقایان حاجی، اقایان گنده ، اقایان با نفوذ، اقایان محترم شما ها باید فشار بیارید.
جناب آقای دکتر نایبی ،ضمن تشکر و قدردانی از حس مسوولیت جنابعالی نسبت به مردم شهرستان میانه،به اطلاع جنابعالی و همشهریان میرساند بنظر می رسد هدف مسوولین شهر از ساخت پل هوایی ،تصمیم بر جاده ترانزیت ماندن ،همین جاده ترانزیت زینبیه می باشد،وکمربند شمالی و بالایی یا کریدور شمال به جنوب یا کریدور لاچین یا زنگزور طبق بر آورد بنده بلوار شهری بحساب خواهد آمدمگرمیشود....دلیلش را هم می دانم ولی چون مسوولیت قضایی و قانونی شبکه مجازی دارددارد از بازگویی آن معذورم برادر کوچک شما انجمن سیاسیون بر بام میهن
دایی عزیزم روحت شاد🖤
شاهد هستید که ارتباط دارد: مگر بلوار زینبیه جزو حریم شهر نیست؟ پس چرا کامیونهای بین جاده ای از داخل شهر عبور می کنند؟ پس با ساخت دو کمربندی بالایی (غیر از کمربندی خارج شهری که مربوط به راه و ترابری است) می توان عبور کامیون های بین جاده ای از این بلوار شلوغ و مهم را حذف کرد و خطرات آن را کاست.
شما هنوز نمیدونید گذر کامیون ارتباطی به شهرداری نداره
اون کمربندی که شهرداری میخاد بسازه ارتباطی به کمربندی که وزارت راه و شهرسازی برای گذر جادهای میسازه فرق داره.
حتی پس از ساخته شدن کمربندی توسط شهرداری ماشینهای باری حق گذر ندارن چون کمربندی که هزینه آن توسط وزارت راه و شهرسازی تامین بشه گذر باریهاست. متاسفانه اسم کمربندی روش گذاشتن و نمایندهها هیچ وقت پیگیر کمربنذی واقعی که باید وزارت راه بسازه نشدن
کمربندی شمالی خارج از محدوده خدماتی شهر میانه است و ربطی به زرح جامع و طرح تفصیلی و شهرداری ندارد
شما که اهل مطالعه هستید و در میانه ساکنید لطفاً طرح تفصیلی میانه را مطالعه فرمایید تا ببینید این دو مسیری که عرض کردم در طرح های شهر میانه و جزو وظایف شهرداری است یا نه؟ شاید اندکی از تلخی این زبانت که اطرافیانت را هم لابد آزار می دهد، کاسته شود.
نه برادرجان! در طرح تفصیلی شهر میانه، یک کمربندی غربی (چای کنار) وجود دارد و دو کمربندی شمالی. هر سه متعلق به شهرداری است و در اصل جزو مسیرهای شهر میانه هستند. توضیح این سه را در کامنتهایم داده ام. علاوه بر این سه مسیر، یک کمربندی خارج از شهر نیز وجود دارد که ساخت آن، وظیفه راه و ترابری است و هیچ کاری انجام نداده است.
چرا قاطی می کنی؟ پل مربوط به شهرداری است و اون که شما میگید کنارگذر شمالی شهر است که از پلیس راه شروع میشه و از پشت پارک جنگلی به جاده تبریز می افته و مربوط به اداره راه است.
تقصیر نداری میانه نیستی و از تهران نسخه می پیچی.
یه کم مطالعه کن
با سلام
منظورتون کنار گذر شمالی است که از پلیس راه شروع میشه و با گذر از شهر های بالا دست اندیشه و عبور از جاده ترک و پشت پارک جنگلی به جاده تبریز وصل میشه و طولش هم ۱۵ کیلومتر است و در سال ۱۳۹۲ توسط استاندار وقت آقای بیگی کلنگ زنی شد و حتی تجهیز کارگاه هم شد ولی تعطیل شد.
اونی که شما می گید کمربندی شمالی شهرداری است که از جلوی دادگستری رد میشه و از کنار کمیته جدید وارد باغ های حاج محمود مشایخی میشه و ربطی به عبور کامیون و تریلر ندارد.
اگر طرح تفصیلی شهر میانه را که توسط همین شهرداری تصویب و اجرایی شده ملاحظه بفرمایید، دو کمربندی در ناحیه شمالی بلوار زینبیه باید اجرا شود که هر دو از سمت روستای سبیز از جاده ترانزیت جدا می شود. یکی از آنها از دل اندیشه رد شده و از کنار دادگستری به خارج شهر هدایت می شود. دیگر از خارج اندیشه در نقش کنارگذر شهری، شهر را دور زده و به سمت قورو چای هدایت می شود.
اتفاقاً شهرداری میانه بخشی از مسیر میانی (از سمت دادگستری) را اجرا کرده است.
اجرای این دو مسیر و نیز کمربندی پایین دستی می تواند بلوار زینبیه را به یک خیابان شهری تبدیل کند و خطرات جانی و مالی را به شدت بکاهد.
با هزینه این پل، هر سه مسیر میتوانست ساخته شود و مردم شهر میانه و عابرین جاده، راحت شوند لیکن خرد جمعی شورای شهر بعلاوه شهردار، این شد که این پل ساخته شود و در زیر پل ۱۶ مسیر اجرا شود!
خدا رحمت کنه و به خانواده محترمشان صبر عنایت بفرماید ، مصیبت سنگینی است ، روحش شاد ، آخه این تصادف چگونه اتفاق افتاده ؟ شاخ به شاخ بوده ؟ چطوری شده که در داخل شهر تصادف منجر به فوت شده ؟
روحش شاد
یکی از بهترین و با شخصیت ترین مرد های روزگار بود،
لبی خندان اخلاقی خوب شخصیتی عالی
خاطره ای که واقعا خاطره شد.
فک نکنم کسی پیدا بشه که از ایشون ناراحت بشه
مکانی جنت اولسون 🤲🖤🖤🖤
آقای نایبی طبق کدام مجوز قانونی شهرداری برای ساخت کمربندی شمالی که در حیطه وظایف وزارت راه و شهرسازی هست هزینه می کرد؟
کدام قانون به شورا یا شهردار اجازه می دهد که اعتبارات شهرداری را برای پروژه های دولتی، آن هم خارج از محدوده خدماتی شهر هزینه کند؟
شما اگر فرمولی برای این کار بلدید بفرمایید تا ماهم یاد بگیریم.
خدا رحمتش کند،و امیدواریم اخرین تصادف مرگباری باشدکه شاهدش هستیم ، اداره شهرداری با این دست دست کردنا و تعلل های بی جا باعث شده جوان های زیادی تواین جاده پرپربشن امیدهست هرچه زودتر کمربندی شمالی و پیرو آن کمربندی میانی (یا همان جاده روبه روی دادگستری که منتهی میشه به بلوار زینبیه) باید به سرانجام برسه تا ماشین های سنگین از این جاده تردد کنند وشاهد چنین تصادف های مرگباری نباشیم انشاالله و امیدواریم همشهریان عزیز و مسئولان دلسوز شهرمان پیگیر این موضوع باشند
مرد حسابی طلبکار هم هستی؟ هدف این بود که پول مردم را اونجا به فنا بدند. مرد حسابی تو باید 20 سال پیش کمربندی رو می زدی. بخاطر نادانی تو مردم دارند تلفات جانی و مالی میدند.
اتفاقاً کاملاً برعکس می فرمایید. اگر به جای دور ریختن پول مردم در پل شهرک اندیشه، کمربندی شمالی را می ساختند، دیگر تریلی ها از داخل شهر (بلوار زینبیه) عبور نمی کردند و شاهد چنین تصادفاتی نمی شدیم.
متاسفم
یعنی اگه یه عده کارشون رو درست انجام داده بودن،شاید اینطور نمیشد.
مردم عزیز هر کس هرطور که شده همه با هم باید تلاش کنیم و مسئولان رو تحت فشار قرار بدیم تا تردد در داخل شهر مخصوصا بلوار زینبیه برا سنگین بار ها ممنوع شه.
این اتفاق پیش امده در انتظار هرکدوم از ما هست.
اینجا که دیگه داخل شهره به اداره راه چه ربطی داره، شهرداری مسول این کاراست با این تعمیر جاده و راهبدان طولانی خدا عاقبت اخرمون بخیر کنه، شهرداری باید همه تعمیر گاهها و گاراژ ها و اهن فروشی و مصالح فروشی ها را از این خیابان به خارج شهر انتقال دهد و با قاطعیت از تردد ماشین الات سنگین و تراکتور و کمباین وغیره از این خیابان جلوگیری کند
خدا رحمتشون کنه . انسان خوبی بود .
پس حضرت عزرائیل هیچ نقشی در قبض روح و انتقال انسانها از این عالم به عالم دیگر ندارد؟!
حالا فهمیدین هدف از روگذر ورودی شهر چی بود؟؟؟
چرا وزارت راه و شهرسازی کمربندی برای میانه نمیزنه؟؟؟؟
مقصر اصلی وزارت راه و شهرسازیه
سپاس و قدردانی از زحمات جنابعالی ،،،نصب چند تابلو علایم ترافیکی وراهنمایی ورانندگی دربلوار خیابان بیمارستان خاتم الانبیا متقاطع زنبیه
خداوند ایشان رحمت فرماید و به خانواده و بستگانش صبر دهد.
روحش قرین آرامش و رحمت الهی
روزی همه خواهند رفت
به خانواده ی محترمشان تسلیت عرض می کنیم،این ورودی وخروجی شهرک شهید بهشتی ،کی میخواهد درست بشه،والله با الله نه یکبار بلکه چند بار ازاین تصادفات دیدیم، مقصر نه راننده تریلر هست نه راننده ی خودرو سواری روزانه چند بار از محل تردد میکنیم نه خط کشی، نه سرعت گیر،نه تابلو، نه دور بر گردان،درست حسابی،نه روشنایی آنچنانی،اینهمه چاله وچوله ،چند بار شدار داده بودیم آقا بخدا مردیم از این بلوار زینبیه تون ،کو گوش شنوا و چشم بینا،