کد خبر: ۱۳۰۵۳۷
۱۷۱۴ بازدید
۵ دیدگاه (۱ تایید شده)

پلمپ ۵ واحد صنفي متخلف در "میانه"

۱۴۰۲/۴/۱۱
۱۱:۲۲

سرهنگ "حسن رفیعی"، در جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان با هدف افزایش احساس امنیت عمومی و همچنین با عنایت به مطالبات شهروندان و مطابق با برآوردهای انجام شده مبنی بر تاثیر قهوه خانه های غیرمجاز و فاقد پروانه در زمینه افزایش ناهنجاری های اجتماعی از جمله وقوع نزاع های فردی، نظارت بر قهوه خانه ها، چایخانه ها و تالارهای پذیرایی را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی با حضور عوامل پلیس های شهرستان افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد؛ تعداد 14 مورد قهوه خانه، تالار و چایخانه مورد بازدید قرار گرفته که منجر به پلمپ 4 واحد قهوه خانه و 1 تالار پذیرایی بدلیل تخطی از قوانین و مقررات شد .

سرهنگ " رفیعی" در پایان با بیان اینکه در طرح مذکور 8 فقره اخطار و تذکر کتبی نیز صادر شد افزود: اجرای طرح های انتظامی مورد استقبال مردم و موجب افزایش احساس امنیت شهروندان بوده و بازخوردی که از طرح های مذکور دریافت شده مطلوب و مورد تقدیر شهروندان بوده است.

 معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی میانه

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۲/۴/۱۱ ۱۱:۴۹

تشکر و سپاس از معاونت اجتماعی جناب سرهنگ رفیعی و سایر پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی این حرکن رو لطفا ادامه بدین و به مغازه های بدون مجوز و پروانه هم تعمیم بدین

اخبار روز