کد خبر: ۱۳۸۳۲۴
۴۰۷۸ بازدید
۷ دیدگاه (۲ تایید شده)

قتل فجیع عیسی گل‌محمدی بوکسور میانه ای و مربی اسبق تیم ملی /تکمیلی۲ /قتل توسط دو زن مسلح

۱۴۰۳/۶/۱۴
۱۲:۲۲

در حادثه‌ای دلخراش، عیسی گل‌محمدی، قهرمان، مربی و سرپرست سابق تیم ملی بوکس کشورمان، شامگاه سه شنبه در باغ شخصی خود واقع در روستای «شترخوار» از توابع رباط کریم به قتل رسید


بنا بر اطلاعات اولیه، گل‌محمدی بر اثر اصابت ضربات چاقو و چند گلوله جان باخته است.


تاکنون انگیزه اصلی این قتل فجیع مشخص نشده و کارآگاهان پلیس در حال بررسی ابعاد مختلف این پرونده هستند.


گل‌محمدی یکی از چهره‌های شناخته شده و محبوب ورزش بوکس کشورمان است، او علاوه بر افتخارات فردی، سالیان سال به عنوان مربی و سرپرست تیم ملی به ورزشکاران کشور خدمت کرد.

تکمیلی

قتل عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس به شکلی وحشتناک!

عیسی گل‌محمدی قهرمان و پیشکسوت بوکس شب گذشته به شکل هولناکی در باغ شخصی خود در سفیدار از توابع رباط کریم استان تهران به قتل رسید.

محمدرضا گل‌محمدی، فرزند عیسی گل‌محمدی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که پدرش با  با شلیک ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو به قتل رسیده است. او همچنین گفت که ابعاد مختلف این قتل توسط ماموران اداره آگاهی در حال بررسی است.

عیسی گل‌محمدی مسئولیت هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت و عضو هیئت رئیسه، سخنگوی فدراسیون بوکس و سرپرست تیم امید کشورمان بود./تسنیم

تکمیلی ۲

فرمانده انتظامی رباط کریم گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شده دو زن مسلح در جریان جر و بحث و درگیری با عیسی گل‌محمدی ستاره بوکس ایران، او را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

سرهنگ تیمور کلانتری، فرمانده انتظامی رباط کریم با اشاره به جزئیات وقوع قتل عیسی گل‌محمدی ستاره بوکس ایران در باغ شخصی خود در رباط کریم اظهار کرد: بامداد امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ یک مورد گزارش وقوع تیراندازی در باغی در حوالی رباط کریم به پلیس اعلام می‌شود، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری ۱۶ وهن‌آباد رباط کریم در محل حاضر شده و به بررسی علت آن می‌پردازند.

فرمانده انتظامی رباط کریم افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص می‌شود در باغی متعلق به یک ورزشکار سرشناس است که دو زن مسلح در جریان جر و بحث و درگیری با فرد مورد نظر، او را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

وی با اشاره به متواری بودن عاملین قتل، عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی این قتل را آغاز کرده و به سرنخ‌هایی نیز رسیده‌اند و به محض حصول نتیجه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۶/۱۵ ۱۴:۲۱

روحشان شاد
ایکاش این همشهریان که باتلاش و کوشش فراوان به مناصب بالاتر می رسند بیشتر مواظب خود باشند واز حواشی دوری کنند

۰۳/۶/۱۴ ۱۸:۰۶

اصلا امنیت وجود نداره

اخبار روز