کد خبر: ۵۷۸۶
۳۱۴۸ بازدید
۳ دیدگاه (۳ تایید شده)

چهار تصادف خونین در محور اردبیل – سرچم

۱۳۹۱/۲/۹
۱۷:۱۹

 

 

در كمتر از 24 ساعت گذشته وقوع چهار حادثه رانندگي در محور اردبيل – سرچم 13 كشته و زخمي بر جاي گذاشت.

در حادثه اول كه عصر امروز در 20 كيلومتري هشتجين رخ داد، بر اثر واژگوني يك دستگاه سواري پژو چهار سرنشين اين خودرو به شدت مصدوم شدند.

براساس اعلام پليس راه علت اين حادثه سرعت بيش از حد خودرو و همچنين شن ريزي غيراصولي در اين محور بوده است.

در حادثه دوم كه در 20 كيلومتري هشتجين رخ داد، بار ديگر بر اثر مشكلات فني و شن ريزي غيراصولي در جاده اصلي خودروي سواري پژو از مسير منحرف و واژگون شد كه اين حادثه تلخ نيز علاوه بر وارد آمدن خسارات مالي به صاحب خودرو دو مصدوم نيز بر جاي گذاشت.

احمد اصغري جانشين پليس راه اردبيل – خلخال در مورد علل اين تصادفات گفت: در كنار سرعت زياد و نبود توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه برخي اقدامات غيرفني در محل حادثه نيز زمينه ساز اين تصادفات ناگوار شده است.

اما در حادثه سوم كه در 25 كيلومتري شهر هشتجين رخ داد، يك دستگاه كاميون حمل كننده كنسانتره دام به دليل بريدن ترمز در حاشيه جاده واژگون شد كه دو سرنشين اين خودرو راهي بيمارستان شدند.

در تصادف چهارم نيز كه در انتهاي حوزه استحفاظي اردبيل و ابتداي حوزه استحفاظي ميانه رخ داد، يك دستگاه تريلي حامل ميلگرد كه از اردبيل عازم زنجان بود، واژگون شد و راننده 28 ساله اين خودرو كه اهل اردبيل بود در دم جان سپرد و دو سرنشين ديگر اين خودرو نيز كه از اوضاع وخيمي رنج مي بردند راهي بيمارستان ميانه شدند.

به گزارش فارس، اين تصادفات كه به دليل نامناسب بودن محور اردبيل – سرچم، شن ريزي هاي غيراصولي و مشكلات فني رخ داده است بار ديگر اين مطلب را حكايت گر است كه مسئولان در يك شتاب نابجا اقدام به راه اندازي محور اردبيل – سرچم كردند كه نه تنها تردد در اين محور از سوي رانندگان مورد اقبال و توجه قرار نگرفته است بلكه صاحبان خودروهاي سنگين نسبت به نقص فني در بخش هايي از اين محور شاكي و گله مند هستند و بخش عظيمي از علل تصادفات و حوادث ناگوار را ناشي از اين امر مي دانند.

محور اردبيل – سرچم پنج ماه پيش به بهره برداري رسيد كه از زمان افتتاح آن ده ها تصادف خونبار به دليل غيرفني بودن پل ها، تونل ها و گردنه هاي اين محور رخ داده است.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۳/۸/۲۹ ۱۴:۴۲
ما درخواستمان از مسولین منطقه سرچم این است که به وضیعت جاده رسیدگی شود .با تشکر :از طرف یکی از قربانیان تونل سچم 18/5/1393
۹۱/۶/۲۲ ۱۳:۵۶
این سانحه سرچم اردبیل تا کی ادامه دارد مسئولین محترم اگر این اتفاق برای نزدیکان خودتان می افتاد به فکر درست کردن آن می افتید این سانحه خیلی دلخراش و نلگوار است . این اتفاق برای یکی از نزدیکان من گیش آمده مسئولین محترم خواهش می کنم این مسیر را درست کنید تا این اتفاقات ناگوار نیفتداین ماشین قصد عزیمت به عروسی خواهر زن خود می رفت و این عروسی به عزا تبدیل شد ......
۹۱/۲/۹ ۱۵:۰۴
کاری که عجله ای باشد ، عاقبتش همین خواهد بود ، مثل قطار شیراز - اصفهان و در این میان جان چندین انسان است که بی ارزش شده است .
بهتر است مسئولین تا وضعیت از این بدتر نشده ، محور سرچم اردبیل را تا تکمیل شدن نهایی مسدود کنند .

اخبار روز