کد خبر: ۱۰۸۲۹۸
۱۹۱۱ بازدید
۵۴ دیدگاه (۳۵ تایید شده)

خود نمایی رد صلاحیت شده با تخریب نماینده مجلس

۱۴۰۰/۴/۱۴
۱۹:۳۴

یکی از افتخارات مهم و بزرگ مردم یک شهر حضور افراد شایسته و با لیاقت شهرش در راس امور کشوری است که قطعا موجب سربلندی و سرافرازی است و خوشبختانه با عنایات خداوند متعال در این ۴۲ سال گذشته از انقلاب اسلامی ، شهرمان میانه از حضور افراد مختلف سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی و ورزشی در راس مسئولان کشوری بی بهره نبوده است  و همه ما بر این امر واقفیم وقتی رئیس جمهوری انتخاب می شود در باره تشکیل کابینه اش از سوی جناح های مختلف سیاسی اظهار نظر ها ی گوناگون چه به صورت شایعه و یا جدی در مورد حضور افراد مختلف سیاسی و غیر سیاسی در کابینه اش مطرح می شود که کابینه آقای رئیسی رئیس جمهور منتخب نیز از این امر مستثنی نیست .

اخیرا در یکی از لیست های منتشر شده فضای مجازی نام آقای مهدی اسماعیلی نماینده پر تلاش شهرمان میانه به چشم می خورد که اگر به یقین تبدیل شود یکی از افتخارات بزرگ میانه و میانه ای محسوب می شود چرا که یک میانه ای فرهیخته مدیر و مدبر ، کاربلد و با کفایت و با لیاقت  و تلاشگر کابینه رئیس جمهور منتخب را منور خواهد کرد   منتهی در این بین افرادی پیدا می شوند که بدون درک واقعی از پیام شهدای والا مقام ، جانبازان عزیز وقتی جایگاهشان را در جامعه متزلزل می بینند بخل و حسد در اعمال و کردار آنان حاکم شده و برای عقده گشایی  بعلت حسادت و یا کج فهمی و یا عدم آشنایی به سیاست و مسائل سیاسی  بر علیه همشهری خودش با بکار بردن کلمات و جملات در شان خود ،،،، نماینده شهرش را که شبانه روز در تلاش است تا بتواند مشکلات چندین ساله همشهریان عزیزش را رتق وفتق کند به خیال خودش به چالش بکشد غافل از اینکه همشهریان فهیم و بزرگوار هم ایشان و هم نماینده شهرشان را به خوبی می شناسند اخیرا آقای پدرام نایبی در یک مقاله و توئیت افاضه نموده است : وقتی شنیدم از آقای مهدی اسماعیلی در لیست کابینه رئیس جمهور منتخب به عنوان ریاست مرکز استراتژیک نام برده شده است باور نکرده و گفتم ولش کن و بعد متوجه شدم قضیه جدی است و لیست من در آوردی بوده و ممکن است ساخته و پرداخته تیم خبری خود آقای اسماعیلی باشد .

البته بنده هرگز به خودم اجازه نمی دهم با همشهری عزیزم طوری صحبت کنم که مورد رنجشش شود ولی با توجه به ادبیات به کار برده فردی که مدعیست خبرنگار است سراپا دروغ را چاشنی نماینده شهرمان آقای اسماعیلی کرده است ناچار شدم نه  به عنوان خبرنگار بلکه یک شهروند  با جناب پدرام نایبی همانند ادبیات بکار برده خودش گپ و گفتگویی داشته باشم  ، آقای نایبی عزیز فرض بر اینکه متوجه شدی قضیه جدی است بفرمایید کدام مرجع قانونی به شما ماموریت داده تا جدی و یا شوخی بودن این قضیه را بررسی ، پیگیری و اظهار نظر کنید ؟
آقای پدرام نایبی اشاره کردی آقای اسماعیلی نوبت به شما نمی رسد. حق باشماست ظاهرا رد صلاحیت شدنت با اینهمه ادعاهای واهی سنگینیش بر مغز شما سایه انداخته و اجازه تفکر کردن را از شما سلب کرده است که این خود مصیبت بسیار بزرگی است .

جناب پدرام نایبی در ادامه نوشته ات خطاب به آقای اسماعیلی نماینده شهرمان اظهار داشتی بین و بین الله وقتی اسم خود را در لیست دیدید خود نگفتید شاید اشتباهی رخ داده است ، جناب نایبی عزیز بین بین الله وقتی رد صلاحیت شدی با خود و خدای خود خلوت کردی تا بگویی  وقتی برای عضویت در شورای شهر رد صلاحیت شدم منبعد به خود اجازه نخواهم داد درباره مسائل سیاسی و نماینده ای که از رای مردم میانه برخوردار است اظهار نظر مغرضانه ای نکنم ؟

آقای نایبی از آنجایی که با سیاست بیگانه ای ، افاضه کردی : با یک سال نمایندگی مگر می شود پست به این حساسی را گرفت ، مگر از نظر بینش سیاسی شما کسی که می خواهد مسئولیت بزرگ و سنگینی را عهده دار شود حتما باید دوره ۴ ساله   نمایندگی مجلس را سپری کند؟ مگر همین آقایان اردکانیان وزیر نیرو و عبد الناصر همتی رئیس اسبق بانک مرکزی  از واحد مرکزی خبر صدا و سیما با سابقه اندک بدون حضور در مجلس شورای اسلامی به این مقام نرسیدند؟ جناب پدرام نایبی عزیز اشاره کردی عزیزمن آقای اسماعیلی ، دیده شدن به هر قیمتی ارزش نداردو این تبلیغات مضحک را رها کنید ،،، اتفاقا باید گفت جناب پدرام نایبی مدعی سیاست ،: این شمایید که با پیچیدن به پَرو پای آقای مهدی اسماعیلی نماینده مورد مقبول مردم با فرهنگ و با شعور میانه، با بکار بردن چند کلمه سیاسی معکوس و دیکته شده سراپا دروغ و تهمت می خواهید خود را مطرح کنید تا بلکه از این طریق مُهر  تایید بر صلاحیت خودت بزنی که من توصیه می کنم زیادت خودت را اذیت نکن چون با حلوا حلوا گفتن دهن تان شیرین نخواهد شد ، آقای نایبی عزیز شما که مدعی خبرنگار بودن می کنید و باید حافظ امانت مردم باشی چگونه به خود اجازه می دهی نزدیک به ۱۷ هزار رای مردم به نماینده محبوبشان را رای محدود بخوانید؟
این نشانگر عدم آشنایی و اشراف شما به مسائل سیاسی بویژه مسائل شهرمان است و من در عجبم فردی که هزاران رای مردم را با یک کلمه محدود، زیر سوال می برد چگونه می خواست در مسائل شهری دخالت کند؟
جناب پدرام نایبی افاضه کردی سهم خواهی و گرفتن پست های کلان دولتی بر ای شما زود است ،
بنازم به این تحلیل شما ،،، مثل معروفیست که می گوید کافر همه را به کیش خود پندارد، چون خودت رد صلاحیت شدی فکر می کنی هیچکس صلاحیت داشتن مسئولیتهای رده های بالا در کشور را ندارد؟
پدرام خان نایبی در توئیتی اشاره کردی نه جیره خوار نماینده ، نه ماله کش مسئولان و نه دارای شغل دولتی بوده و نه دنبالش هستی ،،،

حقیقتا به نکته ظریفی اشاره کردی کسی که رد صلاحیت شده نه لیاقت جیره خوار شدن نماینده و نه ماله کش شدن مسئولان را داردو چون مُهرِ ردصلاحیت بر گردنش سنگینی می کند لیاقت داشتن شغل دولتی را هم ندارد .

در پایان بعنوان یک برادر دلسوز توصیه میکنم در حفظ شان و منزلت خاندان بزرگ نایبی بویژه  پدر بزرگتان جناب آقای فیروزخان نایبی که وجودش باعث افتخار و سربلندی نه تنها خاندان نایبی بلکه میانه است کوشا و جدی باشید که قطعا به نفع تان خواهد بود موفق باشید .

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۰/۴/۱۷ ۱۹:۲۳

چطور این توصیه دلسوزانه رو به اون رفیقت نمیگی که نماینده منتخب مردم رو تخریب می کنه؟ تخریب نماینده یک مردم بده یا تخریب یک شهروند ساده رد صلاحیت شده در شورای شهر؟

۰۰/۴/۱۷ ۱۹:۲۲

از بین 80 نامزد شورای شهر فقط 2 نفر رد شدند. یکی که وضعیتش معلوم بود و دیگری هم تمام تلاششو کرد تا رد صلاحیتشو سیاسی نشون بده ولی مردم خوب می فهمند که کی سیاسی رد شده کی مشکلات دیگری داشته. اصلا در شورای شهر شورای نگهبان دخالتی نداره و ردصلاحیتها طبق سوابقه. پس هی بیانیه ندید که من جونمو در راه مردم گذاشتم. تو یک مو در راه مردم نمیذاری.

۰۰/۴/۱۷ ۰۷:۵۶

آقای احمد زاده بزرگوار 

بنده اغلب گزارشات و مطالب شما را میخوانم و نقد هایتان را هم همینطور . ممنون زحماتتان هستم . 

در این مورد کاش بهتر ورود میکردید . شاید طرح یک سوال و پرسش چرایی آن میتوانست به تنویر افکار عموم کمک بیشتری بکند ! 

با وجود نقدی که خودم به ورود نماینده به عزل و نصب ها داشتم اعتقاد دارم نماینده محترم شهر در تلاش اند کارهایی را به انجام برسانند . این امری جداست . 

اینکه یک شبه از هر شهری تعدادی از نمایندگان را کاندیدا کردند با عناوین مختلفِ سمت ها در دولت آقای رییسی نشانه سهم خواهی فراکسیونی خاص بود . 

شاید بسیاری از افراد همان روز که اطلاعیه ها منتشر شدند خبر دار شدند و شاید هم قبلا به آنها اطلاع داده باشند . پشت پرده هایی دارد این موضوع . 

بنده نه به حضور نماینده شهرم در آن لیست  بلکه از دیدن خیلی از چهره های  آن لیست انگشت به دهان ماندم . 

 شاید برای خیلی ها سوال شد و شاید خیلی از موکلین خیلی از کاندیداها را بر آشفت که چرا چنان لیستی ارائه شد  .... ورود نقد بدان امری طبیعی بود . حال بگذریم که نقد تند بوده باشد یا نباشد . اسمش نقد است و علت نقد را ابتدا میشود با سوال پیگیر شد . 

کاش شما هم در قالب سوالی ورود میکردید .

جسارتم را ببخشید شما پیش کسوت اید و بزرگوار   . ما تلمذ میکنیم . 

۰۰/۴/۱۶ ۱۲:۴۱

میانه ره در نظر نمی گیرند و باعث مهاجرت میانه ایها شده اند و عزیزان اطراف که آمده و در مسئولیتی یا شورایی قرار می گیرند بیشتر به فکر همان طایفه رای دهنده به خودشان هستند و به فکر فکر شهر و شهرستان نیستند‌..شنیده ها هست که می گویند باید حساب میانه ایها ! را رسید!
متاسفیم برای این طرز تفکرات ! چرا که ویرانگی هر چه بیشتر میانه را در پی خواهد داشت.

۰۰/۴/۱۵ ۲۳:۰۴

آقای احمدزاده چرا انقد برآشفتید؟ انشا... که آقای اسماعیلی به پست ادعا شدشون برسن، ولی درست اینه که اگر واقعا پستی پیشنهاد شده مدارکی دال بر این قضیه ارائه بشه که اتمام حجت بشه وگرنه که در این آشفته بازار همه ادعا دارند ،بنظرم یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه همین باریک بینی و به چالش کشیدن مسئولینه که مهندس نائبی بحق در این امر استاد هستند .

۰۰/۴/۱۵ ۲۲:۵۰

اصولا ماهیت انتقاد اینست که نوشته و گفته شود.

گوینده یا نویسنده باید جوانب را در نظر بگیرد که اظهار نظر غیر قانونی نکند که برایش مشکل نشود.

در مقابل فرد نقد شونده(مسئول)باید با مدرک جهت اطلاع مردم پاسخ مناسب و صحیح در شان مردم اطلاع رسانی کنند.

لازم است این حالت را در خودمان ایجاد کنیم که پیشرفت دیگران ما را به تلاش بیشتر تشویق کند نه اینکه...

۰۰/۴/۱۵ ۲۱:۰۸

اقای احمد زاده نظرش گفته شما دنبال چه هستید دمکراسی یعنی گفتن رای خود ادبیات شما بوی دیگری میدهد وابسته شدن به یک جناح انسان را سیاست مدار نمیکنند فقط سایه اش را بلند سیاست مدار واقعی از انتقاد استقبال میکنند از تخریب واهمه ندارد

۰۰/۴/۱۵ ۱۵:۴۷

بنده پدرام را نمیشناسم ولی این عبارات نماینده پرتلاش مدیر ومدبر ساعی را در تمام دوره ها برای تمام نماینده ها شنیده وتحربه کرده ام مخصوصا در سالهای اول نمایندگی شیویاری پرتلاش وولایی مددی کاسیب لارین ددهسی حاجی اصغری پرتلاش وولایی ....... همه اینها را شنیده ایم ولی نتیجه : میانه ای ویران میانه ای پر از مشکلات اجتماعی بیکاری در حد لالیگا جناب اقای احمدی ازاین مدیحه سراییها زیاد شنیده ایم وسالهای بعد اسماعیلی را به همراه مداحان دربار قضاوت خواهیم کرد علی برکت الله

۰۰/۴/۱۵ ۱۵:۳۶

همه حرفها درسته نمایندگان قبلی جز دروغ هیچ چیز دیگری نبودند اگر آقای اسماعیلی و حسینی هم اگر بگویند فلان کار را من کردم به مشکل نمایندگان قبلی میخورند با ید هم باشند شاید بتوانند کاری بکنند در غیر این صورت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۰۰/۴/۱۵ ۱۲:۵۷

واقعا واسه شما متاسفم که با ادبیات بد جواب آقای نایبی را می دهید لطفا این بد اخلاقی را کنار بگذارید به جای این حرف ها مشکلات شهر مظلوممان را پی گیر کنید از خدا می خوام همه باهم همدل باشیم وجهت حل مشکلات وپیشرفت شهرمان متحد شویم یا علی مدد

۰۰/۴/۱۵ ۱۲:۴۱

آقای فهمیده
ظاهرا" شما نیز با سیاست ناآشنا و بلکه بیگانه هستید.....آقای نائبی نیز نظرش را اعلام کرده و حق ش محفوظ است همانطوریکه شما اعلام نظر کرده اید.
خواهشا" کاسه داغ تر از آش نباشید.

۰۰/۴/۱۵ ۱۱:۰۸

با سلام، زیاد سختگیری و حساسیت به خرج ندهید.در این کشور هر چیزی که می بینید و هر سخنی که می شنوید، بدون تردید تزویر و دروغ است. و همه برای منافع شخصی خود پشت تریبون گلوی خود را پاره میکنن. زیبا سخن میگویند ،آراسته در بین مردم ظاهر میشوند...........ولی در خلوت آن کار دیگر میکنند.موفق و پایداری آرزوی قلبی ما برای همشهریان عزیز است.

۰۰/۴/۱۵ ۱۰:۳۶

جناب آقای احمدزاده مردم به نماینده رای دادن که به مشکلاتشان رسیدگی شود نه به رای مردم پشت کند.
جناب احمدزاده وظیفه نماینده مگر نظارت بر اجرای قانون نیست چرا نماینده محترم در مورد فرماندار و معاون عمرانی ایشان نظارت نکردند چرا با کم کاری فرماندار برخوردی صورت نگرفت شما اگر منتقد هستین در زلزله شهرستان میانه که مسئول شماره یک اجرایی شهر نهایت ظلم را در مورد زلزله زدگان کردن کجا تشریف داشتيد؟

۰۰/۴/۱۵ ۰۹:۵۱

با سلام  فکر نکنم مدح باشد ولی به اظهار نظرتان احترام گذاشته و ممنونم  .

۰۰/۴/۱۵ ۰۹:۲۴

جناب احمدزاده عزیز فکر نمیکنید دارید زیادروی میکنید در مدح نماینده و هرچه از ذهن مبارکتتان می آید بیان میکنید .
همانقدر که شما مدیحه سرائی میکنید و به خودتان اجازه بیان هر ادبیاتی را میدهید ایشان هم حق دارد نظرش را بگوید وشاید ادبیاتشان بد باشد ولی جواب ادبیات بد را با ادبیات بدتر نمیدهند .فکر میکنم یکی باید شما را از برق بکشد چون دارید زیاره روی میکنید

۰۰/۴/۱۵ ۰۸:۰۳

سلام اقای تهران نشین شما از افرادی که در راس امور هستند یا بودند چه کار خیری برای میانه کرده اند بفرمایید به غیر از اینکه در چیدمان میانه دخالت نموده اند و خلل وارد کرده اند و میانه را برای خودشان پل ترقی قرار داده اند بیخود زخمهای مردم رو باز نکن برو سرجات بشین به زندگی خودت برس

۰۰/۴/۱۵ ۰۲:۲۳

همه تون سر و ته یه کلباسید چه مددی چه اسماعیلی چه خیری به شهر رسوندید کدوم کار کلان رو انجام دادید پزشو میدید

۰۰/۴/۱۵ ۰۱:۵۵

واقعا کسی که در شورا صلاحیت نتواند کسب کند واین همه ادعا هم داشته باشد نوبره باید برودو .....

۰۰/۴/۱۵ ۰۱:۲۸

خدا لعنتش کند
با شکستی که این دوره هم خورد باید خودش و گم و گور کنه هر چند که.....

۰۰/۴/۱۵ ۰۱:۲۶

سلام
آقای نایبی من به شما توصیه میکنم دست از سم پاشی و لجن پراکنی بردارید چون مردم فهیم و باشعور میانه قدردان نماینده ی مردمی، کاربلد ، پاکدست و خستگی ناپذیری که واقعاً با جان و دل برای آبادانی شهرش شب و روز تلاش میکند هستندو نیازی به شیطنت و دروغ های شما نیست.
خداوند شما و اربابان از خدا بی خبرتان را هدایت کند.

۰۰/۴/۱۵ ۰۰:۳۱

استاد بزرگوار جناب آقای احمدزاده با سلام و احترام و عرض ارادت به استحضار میرساند در کلیات نقدتان هم رای هستیم و تیم بداخلاقان سیاسی شهر را توصیه به رعایت اخلاق سیاسی و منصفانه و علمی با روش های اصولی می نماییم ولی نوع ادبیات و جهت گیری جنابتان را بدین شکل و قلم و خصوصا گزه زدن همه چیز به رد صلاحیت و رسوایی پ. بهرا دور از پختگی و تجربیات ارزشمندتان و بخصوص اینکه حفظ شان و جایگاه حقیقی و حقوقیتان با یاد و خاطره ارزشمندی که در عرصه خبرنگاری بجا گذاشتید می دانم . چون دوستدارتان هستم بعنوان برادری کوچکتر توصیه به کمی انعطاف و نرمش و رعایت مراتب یاد شده با بزرگ منشی و اخلاق بجای تخریب و تحقیر و ... مینمایم . باید فرق نقد آنان با شما به عینه در نوع و ادبیات نگارشی تان دیده و چشیده شود و فرق است بین کوچکی و بزرگی ... خیلی بزرگوارید و عرض شرمندگی بخاطر توصیه فوق و آرزوی سربلندی و شادکامی و سلامتی برای شما استاد عزیز و دعای عاقبت بخیری و نیک اندیشی برای پ .ن . امیدورام ایشان نیز بدور از احساسات و روحیه ناپختگی و جوانی با استقلال فکری و سیاسی با نقد های منثفانه و اصولی موجبات تحرک دو چندان و مثبت نمایندگان و مسولین اجرایی شهرستان شده تا شهر پیشرفت و توسعه بیایگبد . بنده حقیر خدا ...

۰۰/۴/۱۵ ۰۰:۲۲

از حجت الاسلام ....... انتظار می‌رود همچنین افرادی را در دور و بر خود راه ندهند چرا که عملکرد و مطالب آنها به اسم ......... تمام می‌شود

۰۰/۴/۱۵ ۰۰:۲۱

اقا الان نون توی ستاد تنظیم بازار هست

۰۰/۴/۱۵ ۰۰:۰۱

با سلام،
من از هیچ کس طرفداری نمی کنم و تاییدشان هم نمی کنم.
اما از شما که همیشه طرفدار نماینده های پر تلاش شهرمان بوده اید خواهشی دارم:
لطفا از ایشان و سایر مسئولین ملی بخواهید ترتیبی اتخاذ فرمایند که حداقل برق ، اینترنت ، اب ، گاز با هم قطع نشوند.
با تشکر

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۳۹

واقعا چرا باید یه عده نماینده ملت و منتخب این مردم عزیز را تخریب کنند

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۳۳

با سلام از لطف و محبت شما ممنونم.

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۳۳

آقای نایبی راس میگه
شما که همه جا میگید رسالت خبری و رسالت خبرنگاری چرا زمانی که مددی تو راهپیمایی روز قدس و بعد نماز جمعه تو همون نشریه که دست شما بود خبر آب شرب میانه رو پخش کرد و با آب عکس انداخت و پخش کرد و به قولش عمل نکرد الان نمیگید چرا آقای مددی به وعده هاتون عمل نکردید؟
چرا در مقابل عملکرد ضعیف آقای مددی سکوت کرده اید ؟ مگر مددی نماینده نبود ؟

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۲۹

واقعا متاسفم برای این نماینده سابق که به جز تخزیب کاری بلد نیست
یکی نیست بگه که آقا خودت همون کسی هستی تابلوی دفترت که عنوان دکترا داشت رو کشیدن پایین چون مدرک دکتری ات درست نبود
یکی نیست بگه که آقا مگه تو همون نیستی که آب شرب رو تو روز قدس به مردم هدیه دادی ؟
یکی نیست بگه که آقا خودت به قول هات عمل نکردی؟
وقتی دیدی پسرت رای نیاورد و دیگه نمی تونی به خودت لقب پدر اتتخابات میانه رو بدی اومدی از سوختگیت اسماعیلی رو تخریب می کنی

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۱۹

درود برشما جناب احمدزاده بزرگوار
نوشته تان حقیقت محض هست.
هرچند این مگس ها نمیتوانند به پای نماینده شهر بپیچند، چون مردم آگاه شدند.
ولی از شما بابت آگاهی سازی بیشتر مردم تشکر میکنم

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۱۶

پدارم جان! مطالب سراسر کذب و دروغ شما دیگر برای همگان رو شده و این روش شما که قصد دارید افکار و اذهان عمومی را با مطالب سراسر کذب و فریب منحرف کنید به سرانجام رسیده سعی کنید در رفتار و منش خود تغییر ایجاد کنید و و الان آینده خوشی برای شما در این شهر متصور نمی‌شود

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۱۵

پدرام نایبی شما زمانی که در نشریه آقای مددی نماینده سابق میانه قلم می زدید که مطالب زیادی در آن نشریه درج گردید از جمله وعده های مختلف این نماینده در خصوص آب شرب چرا حالا شما به عنوان یک خبرنگار که خود مدعی آن هستید در خصوص مطلبی که خود در قلم زدید نقد نمی کنید چرا در نشریه و سایت شما که در آن مطالب تخریبی علیه آقای اسماعیلی منتشر می‌کنید یک نمونه از عملکرد و اقدامات مهم این نماینده ساعی و مردمی در طی این یک سال منتشر نشده است این سخنان گواهی است که قلم شما در راه و مسیر درست به کار گرفته نمی‌شود در ضمن چرا شما در خصوص کم کاریهای دولتمردان در شهرستان میانه سخن به میان می آورید چرا حتی یکبار در خصوص اقدامات و عملکرد ضعیف فرماندار میانه انتقاد نمی کنید که در پشت این سکوت خبری شما نهفته است در خصوص ستاد تنظیم بازار شهرستان میانه چه نظری دارید

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۱۱

فقط به این به اصطلاح خبرنگار میشه گفت الله شفا ورسن

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۰۶

عالی نوشتید قطعا شرمندگی تخریب نماینده پرتلاش میانه برای آن خبرنگار و دوست مزدورش خواهد ماند

۰۰/۴/۱۴ ۲۳:۰۳

متاسفانه همه ی این ها از سوی یکی از نماینده های سابق میانه که بعدها خودش هم رد صلاحیت شد و بستگان درجه یکش را کاندید کرد و اوهم شکست خورد مدیریت می شوند و تخریب ها ادامه دارند

۰۰/۴/۱۴ ۲۲:۳۳

نرود میخ آهنین در سنگ

اخبار روز